volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
25/06/2008 @ 19:06![]() | hoi maria, hoe is het vandaag gegaan bij de gyn? liefs petra |
30/06/2008 @ 11:17![]() | fijn te horen dat het eerste al goed is verlopen. en fijn dat alles zo snel kan gaan. we duimen voor je!!! |
28/07/2008 @ 12:08![]() | Nog twee strippen te gaan voor ons tweede kindje. |
| 13/08/2008 @ 21:41 m&m ![]() | petra spannend hahaha in oktober voor jullie 2kindje hoop voor jullie dat het niet al te lang duurt gr maria |
08/09/2008 @ 10:53![]() | 2 dagen na mijn ongesteldheid bruinverlies gehad....wat doet mijn lijf toch raar. ik weet het evenniet meer! liefs petra |
11/09/2008 @ 14:17![]() | nee nooit eerder gehad en ben ook nog gewoon aan de pil. mijn laatste strip. we zullen het wel zien aan het einde van de maand. groetjes petra |
| 08/10/2008 @ 14:38 m&m ![]() | petra spannend hopelijk is het snel raak voor jullie wens jullie heel veel succes toe hier is het druk thuis eten en dan weer aan het werk maar met plezier hoor gr maria |
05/11/2008 @ 07:59![]() | waarschijnlijk toch een ongesteldheid geweest en geen innesteling ![]() |
volgende pagina >

Zere tepels, geen zere bosten, wie ook?.

3dagen te vroeg door gekomen