Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/10/2008 @ 14:47 sandra ![]() | Mirjam, wat een buik zeg!! Zeker dat je pas 20 weken bent, of misschien heeft de gyne er eentje over het hoofd gezien??? ![]() |
| 09/10/2008 @ 21:26 LiLLeBi ![]() | Mirjam wat een buik ![]() Sandra, tbegint te korten he! Krijg je al de kriebels om te bevallen? Hier komen de test kriebels ![]() Nog 2 dagen en hier een jarige! |
| 12/10/2008 @ 23:25 LiLLeBi ![]() | Ons Zoë is verwend geweest! Vanmiddag had ik rozeverlies en dat is weer gestopt! Ben benieuwd hoe het verder gaat ... Slaapwel! |
| 13/10/2008 @ 07:12 Jambalaya | Lillebi: spannend!!! nog een paar daagskes afwachten :-) nog ee dikke proficiat aan Zoë! Hoe was het feestje? sandra, kan me voorstellen die kriebels, bij mij kon die laatste 10 weken ook niet rap genoeg voorbij gaan ze, zo nieuwsgierig hoe alles ging gaan, hoe onze meid eruit ging zien, hoe ging het zijn na de geboorte.... Maar het zal er rap genoeg zijn, ook al lijkt het nu nog een eeuwigheid hihi ;-) Denk dat elke bevalling wel uniek is hoor! Voor zo een wawa pop kan je mss es mailen naar VTM ofzo, vind ook zo direct niets op internet... Mirjam je hebt nog wel wat tijd he voor het park :-) Zeg ammai, wat een toeter!!! mooie buik..; Hier alles bon! Onze kleine meid is echt een droomkindje, sinds ik haar met regelmaat eten geef (en niet vlgs vraag gelijk ze allen aanraden) is het huilen echt veel minder, ook teruggeven doet ze bijna niet meer. Veel lachen en ze begint nu op dingen te kloppen, echt heel fijn om te zien hoe ze elke dag vooruit gaat! Slapen doet ze nog steeds heel goed, meestal van 20u tot 6u maar meer en meer tot 8u! Om slapen te leggen hebben we ook weinig problemen, leggen haar er wakker in en soms ligt ze nog wel een halfuurtje wakker, maar ze geeft geen kik! lillebi, ik duim zelle |
| 13/10/2008 @ 22:04 Jambalaya | mama21, super zeg!! En dan nog relatief senl dat jullie een nieuw huisje hebben, ja het geluk mag ook wel es aan jullie kan staan zelle ammaiç sandra, toi toi bij de gyn morgen, hopelij is alles in orde en alles nog potdicht ;-) Fruitpap is normaal nog 1,5 maand maar ga binnen een maandje ofzo al is proberen :-) De borstvoeding loopt momenteel goed maar er zijn dagen dat ik echt bijna geen melk heb en dan is dat echt moeilijk als je ze zo hoort wenen :(( Heb wel een lekker voorraadje in de diepvries dus zo een ramp is het niet hihi ik had ons park ook al vrij vroeg gezet voor de hond te laten wenenmaar volgende keer zet ik het pas na de geboorte uit denk ik, staat toch op 1,2,3 ineen die van ons! Het trekt toch alleen maar stof aan :-) liliby aaaa jammer zeg!! Over een kleine 2 weken dan maar weer klussen hé!! haha kinderwens :-) die is er :p Mja als je borstvoeding geeft ... trouwens heb geen cyclus nu, met de bv komt dat niet :-D doei |
| 15/10/2008 @ 07:46 Jambalaya | LOL mirjam, nr2 is er nog niet en je nr 3 al aan het plannen ![]() ja die voorraad is handig, heb nu al voor 4 volle dagen een voorraad denk ek. Mja zie hé, ons meisje die slaapt door s nachts maar ik moet op staan om te kolven, als ik dat niet doe heb ik 1 heel veel stuwing s morgens en 2 de rest van de dag bijna geen melk meer en dan ist hier krijsen van de honger ... dus ja niet veel keuze hé. En de opbrengst (toch bijna altijd tussen 120-180ml per nacht) gaat dan lekker in de diepvries. Daarom begin ik ook binnen een maandje al met fruitpap dan zit er langer tussen de bv in en kan ik s nachts ook doorslapen, mja ben ht nu toch al gewoon :-) Weet wel dat je tijdens bv kan zwanger geraken, maar idd bij ons ligt dat niet zo evident (al is de kans niet uitgesloten) maar ik heb geen cyclus dus dan is het niet mogelijk nu en moest het toch zo zijn dan is dat heel doordacht en nog veel meer gewenst!! ons meisje heeft haar eerste verkoudheid ![]() doei!!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Nieuw hier - jonge mama's gezocht

. Als er de komende 2 dagen geen reactie komt dan ga ik naar onze kinderarts bellen of het ook verstandig is om met z'n pap ook over te schakelen. Het zou in ieder geval veel goedkoper zijn.
. Hij staat op m'n profiel

! Maak er maar een fijn feestje van.

??