Hé hoi,
Back in town! Al een paar dagen hoor, sinds zondag, maar nu pas weer even op het forum. Het was echt heerlijk in Zuid-Frankrijk. Prachtig resort, appartement voorzien van alles wat je maar bedenken kunt (zelfs een wasmachine, ideaal met een klein kind), de zee op loopafstand, heerlijk weer gehad en met Simon is het supergoed gegaan. De reis viel best tegen, veel files gehad, maar hij is zo lief geweest en vond het allemaal prima achterin de auto. Het zwembad vond 'ie helemaal het einde. We zaten vlakbij een vliegveld en iedere keer als er een vliegtuig overvloog, schreeuwde hij: o wauw! Sowieso begint het kletsen vaste vormen aan te nemen, ineens kent hij heel veel woordjes: auto, sok, bal, nana (=banaan), appel, zee, bed, tuk, uit, kijk, zitten, koe, saap (=schaap), fies (=fiets), jas, pap, appelst(r)oop. Ik kan nog wel even doorgaan, maar dan wordt dit stukje zo saai. Ik vind het gewoon geweldig, al die woordjes, dat snappen jullie wel. Goed, verder nog in Monaco geweest en in Saint Tropez bij de rich and famous, leuk om 's gezien te hebben. Vandaag ga ik weer aan het werk, maar daar heb ik ook wel weer zin in na bijna 4 weken vakantie te hebben gehad. Simon zijn driftbuien zijn op het moment weer over. Op naar de volgende fase.
Hoe is het met jullie?
@Lorena, dat zal zeker schrikken geweest zijn! Je bent er gelukkig vrij nuchter onder. Het scheelt misschien ook dat je al zoveel prachtige echo's hebt gehad, daardoor krijg je meer vertrouwen is mijn ervaring. Gianni doet het gewoon goed (ik denk dat 'ie zo gaat heten, of heb ik het mis? ;-)
@Esther, wat spannend, je sollicitatie. Je wilt een stapje hogerop dus. Blijf je dan ook nog voor een gedeelte in de zorg of wordt het alleen een managementfunctie? Hoe dan ook, heel veel succes!!
@Marjan, leuk om weer 's van je te horen. Fijn dat het beestje nu een naampje heeft en dat er puzzelstukjes op hun plaats vallen. Hopelijk geeft jou en je gezin dat meer rust. Wel bijzonder dat het zo laat pas is vastgesteld bij jou, zeg. Alles goed verders met man en kids? Ik ben ook benieuwd hoe het met Dees is. Heb al een tijdje niets meer van haar gehoord.
@Loesje, druk met je gezinnetje? Hoe is dat nou, een baby erbij? Ben ik dan weer benieuwd naar.
@Daphne, Bren, hoe gaat 'ie?
Ik heb gisteren nog een echo gehad en nu was het hartje goed te zien en te beoordelen. Alles prima in orde. Ook het lipje was dicht. Baby is zeeeeer beweeglijk, maar dat had ik zelf ook al in de gaten.
Nou, ik ga me ff klaarmaken voor the hospital.
Latersz!
Mariël