hey
Twas hier eve stil gevallen he!
Met allemaal ons baby's ook...
Bliepje hoe gaat het met je meid?
Het verdriet al wat beter meid!?
EN de verhuis?
Ben benieuwd hoor!
Els, met Sander naar neus keel en oorarts...
oh toch zo een kleintje :-).
En eens een andere KA zijn diagnose weten zou dat ook niet eens goed zijn..?
Hoe lulkt het met het werk?
Elsie, dat is niet zo leuk voor haar he.
Heeft ze er veel last van?
Hopelijk is ze er vlug door!
Dat afwisselend weer dan ook! We mogen blij zijn met het mooie weer, maar steeds die afwisseling doet hen niet goed he!!
Wat moet je ze aandoen he
Je laat ze vertrekken goed ingeduffeld en in de loop van de dag zijn ze te warm!!
Kristina, Catoke ook ziekjes gewees? Maar is er na wat uizieken precies met veel ple

zier naar tschool gegaan

Nu lolake?

Wat lees ik... zo een flinke zeg

des niet te doen wat een snelle meid zij was en nog steeds is.
Grof zeg! Flink he zeg!
Hoe snel wat Cato eigenlijk?
Hier gaat het allemaal goed. Tot hiertoe geen zieken!
Buiten de mama verleden week met haar keel! Maar is beter!
Manu maakt vooruitgang niet te doen... Wat gata het snel ! Te snel!

Hij zit zogoed als alleen zonder steun, zo gelijk een boedhake

. En wanneer hij wat steun heeft tegen zijn rug... gelijk hij in de maxi of relax zit dat komt hij naar voor. We moeten oppassen hoor.
Verder is hij sinds gister gestart met vlees bij zijn groenten. Voor die 4dagen voreger... zal wel niet geven he, en tsmaakt hem zo! Niet te doen hoe die eet. En een baby petit gervais eet hij ook graag.
Een koekje hebben we hem ook al eens voor geschoteld.. zo eentje van beterfood start een heel klein stukje. Je moest hem eens zien kijken..maar eens in de mond... was hij snel binnen zene.
Manu staat sinds een dikke week geleden op 4voedingen. En kreegt zijn laaste rond 21u en slaapt dan tot 7u30 dan moet ik hem wakker maken anders komen de jongens te laat op school. Maar anders later dan 8u. Goed he!!
Ik denk dat de onderste tanden nu echt wel aan het duwen zijn!! Dacht dat al eerder, maar je voelt het geschuur maar ze komen maar niet!
Ach zal het wel weten als het zover is.
Noah en abel waren beide rond 6maand.
Verder doet noah het uitstekent op school... sinds verleden vrijdag ga ik iedere week het fruit snijden in zijn klas. Leuk hoor.
Afgelopen vrijdag terwijl ik er was.. kwam er iemand binnen met een doos en een mand.. in de doos een poes in de mand 5babypoesjes... twas weer de moeite!

Deze week moeten ze oefenen voor het groot ouder feest, want dat is volgende week!
ABel doet het ook goed.. die heeft enkel wat verdriet en denk geregeld aan het dode muisje

. Kan het moeilijk los laten.. dat telt voor als er eens iets ernstigs zal gebeuren!!
toi toi