Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/10/2008 @ 21:13 Tess ![]() | Hey hey, Dinsdagmorgen heb ik een afspraak bij de dokter!!! |
| 10/10/2008 @ 08:56 Petra ![]() | Wendy, hier wordt ook heel hard meegeduimd voor een positief resultaat Zal straks uitgebreid komen posten, eerst wat werken. |
| 11/10/2008 @ 12:46 Evy ![]() | Wendy, al nieuws? |
| 13/10/2008 @ 14:57 poeky ![]() | heykes Ja, ik krijg nog steeds pregnyl. Nog 4 dagen, het zijn echt de langste 3 weken van mijn leven. Sorry voor het korte berichtje, maar ik moet zo weer weg. groetjes |
| 16/10/2008 @ 10:13 poeky ![]() | Hey Tess, hoe was je afspraak met de dokter? |
< vorige pagina | volgende pagina >

Gestopt met de pil februari 2007

Ik dus onder de melk, hij helemaal onder de melk de vloer en de tafel! Morgen even naar de osteopaat bellen. Maar ik denk ook dat het de combinatie was van vermoeidheid, honger en gulzig eten. Normaal geeft hij na de voeding nog zo'n gulpje melk terug eigelijk te verwaarlozen maar gisteren leek hij wel de exorcist!! Vandaag heb ik er nog niets van gemerkt.
.
, maar Jolien