< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » we gaan ervoor in 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
18/09/2008 @ 21:51

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hej

He leuk zeg, weer eerste schoentjes. EN meteen maatje 20, da is idd groot ja. Kan hij al stappen?
Pff, hopelijk slaapt Shania snel weer wat langer. Slaapt ze nadien terug of is het voor op te blijven? Misschien wakker van natte pamper ofzo?

Wij zijn naar Westende geweest, was er nog redelijk druk vond ik, al bij al.

Gudrun is ingeschreven in het schooltje!! Ze vond het er al super. Die was dus niets bedeesd he. Overal rondneuzen, direct bij de kindjes gaan zitten, twas tof om te zien. Toen de school uit was (woe) kwamen alle kinderen naar buiten en zij: "amai seg!". Hahahaha!!

Veel groetjes
Caro

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 22:11
marina

stappen doet jason zo nog niet wel recht trekken soms 5 sec blijven staan en hij begint zo wat langs de meubelen te lopen maar nog niet om te zeggen dat hij vertrokken is op zijn kousen schoof hij altijd uit blote voeten is wat koud en goedkope schoentjes trekt hij uit t is ne charel zene nu kan hij fatsoenlijk leren rechtstaan stappen enz

wanneer mag gudrun naar de school ?
shania hgeeft bij de inschrijving geen kindjes gezien was eind augustus maar ze vond de schuifaf geweldig

ik denk dat ik het moeilijk ga hebben als ze de 1ste x naar t school gaat

groetjes

Link naar deze reactie
21/09/2008 @ 15:59

Hoi

Marina, tis toch best op blote voetjes leren stappen hoor. Mijn dok zegt dat toch. En wij hebben hier gewoon een stenen vloer, geen tapijten. Idd niet al te warm maar het valt wel mee. Zelf lopen wij ook graag op blote (of kouse-) voeten.
Veel plezier met het zien evolueren van de kleine bijna stapper!

Gudrun mag 2 feb naar school gaan. Wij zijn op een woensdagvoormiddag geweest, daarmee kon ik zelf ook eens het klasje zien. Was wel leuk. En daar is er ook een glijbaan. Er zijn ook van die wipfiguurtjes, vond Gudrun ook leuk.

Arwen heeft sinds gister haar eerste tandje dat komt piepen en Gudrun is vannacht wakker geworden omdat ze pipi moest doen! Wij fier!
Hoe gaat het met de potjestraining van Shania?

Groetjes
Caro

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 10:56
M.

hoi,

t was weer even geleden maar t is even druk geweest hier en ook een paar dagen zonder internet gezeten (gans gedoe hoor maar veel te lang om uit te leggen)
we hebben gisteren een superdag gehad in Bellewaerde
t was mooi weer, niet al te veel volk en Laurine heeft zich echt ferm geamuseerd
we hebben ze in de voormiddag veel laten slapen zodat ze de namiddag kon wakker blijven, we hadden wel de buggy mee voor als ze moe zou worden maar dat was het geval niet
ze wist niet naar waar eerst te kijken
veel dieren gezien, meegeweest op het treintje, de autootjes, lekkere wafel gegeten...
s avonds was ze stikkapot
we dachten aan een goede nachtrust maar t is niet zo super geweest, denk door al de commotie enzo dat ze wat minder heeft geslapen en t zit vandaag precies wat in haar vel
achja, de ene dat is t een en de andere weer een hihi
voor de rest gaat alles zen gewone gangetje, betrap mezelf erop dat ik wel nog steeds wat emo rondloop maar dat zal ook wel weer passeren zeker?
mijn man is gelukkig heel begripvol en we hebben er ook wat zitten over praten enzo maar doe dat niet te veel want ik weet dat hij al graag een 2e kindje zou hebben dus wil er hem dan ook niet te veel met zijn neus induwen

caro, leuk te merken dat je wat vaker terugkomt hier
Gudrun doet het goed met de zindelijkheidstraining zo te horen
en ook Arwen een 1e tandje!
t zal raar doen als je grote nar school zal gaan zeker?

marina, zijn de zieken genezen ondertussen?
wat een grote schoenmaat al van Jason zeg
laurine heeft nog maar een 18,5 en die zitten nog wat ruim nu
denk je aan een 3e kindje eventueel eens Shania naar school gaat?

groetjes

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 13:46
marina

de vloer is hier veel te koud voor blote voetjes
ik loop liefst ook zo rond maar hier toch niet

shania heeft het een paar dagen heel goed gedaan met potjestraining constant mama pipi pot en nu weer een paar dagen dat ze niet wilt

alle gudrun ook bijna naar t school

gisteren wast mijn schoonpa zijn 60ste verj feest

mijn man zijn nichtr was er ook met haar baby
shania is er helemaal zot van
ik had hem vast en ze was zijn handjes en hoofdje aan t aaien en iedereen lachen dat ik een derde moest maken
maar daar is mijn zin helemaal voor weg
mss ooit nog eens maar nu niet

groetjes marina

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 14:49
marina

m had niet gezien dat je al gereageerd had sorry

hier is dat ook de ene dag een en de andere dag

ik ben nu ook verkouden en jaso is nog niet volledig genezen
maandag ga ik met shania naar de osteopaat omdat ze zo slecht slaapt en dan ga ik is laten testen of jason koemelk verdraagt

wil jij nog geen 2de ?
lucht je hart hier maar hoor
kan goed begrijpen dat je t moeilijk hebt nu

ja shania heeft nu een 22 jason is eigenlijk op alle maten groot hij draag van zijn 10 maand al kleertjes van 18 maand

m dikke

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 14:02
M.

oei ook verkouden, dat is minder
hier geraakt het ook niet helemaal weg hoor, telkens ik denk er weer door te zijn komt het terug en ook Laurine blijft met een vuile neus zitten
zou de osteopaat kunnen helpen? moet je me zeker eens laten weten want Laurine slaapt ook heel slecht de laatste tijd
of ik al een 2e kindje wil? wel ik weet het zelf niet
als ik zo zit te kijken naar de bevalling ofzo smelt ik helemaal weg en begin ik ook al te verlangen maar als Laurine dan weer een mindere dag heeft ben ik blij dat er nog maar eentje is
tja mijn hart en verstand komen nog niet helemaal overeen denk ik...

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 12:00
marina

gisteren met jason naar spoed geweest
die was mij ineens beginen wenen ik moest hem pakken maar mocht hem niet pakken en kwaad dat die was
zo een uur aan een stuk
ze hebben onderzocht of hij een aanval heeft gehad dat was gelukkig niet zo
niks aan de oren waarschijnlijk heel hevige buikkrampen ofzo en ze zei dat hij ook weer last had van t zuur dus moet ik hem gaviscon geven en elke avond zijn koorts pakken om te zien of er niks aan t broeden is

m ik hou u op de hoogte of de osteopaat helpt

tja mij hart en verstand werkt ok niet altijd samen toen ik jason juist had dacht ik waar ben ik aan begonnen

groetjes marina

Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 14:34
M.

oei zeg, dat was ook even schrikken zeker?
gelukkig is alles in orde met hem
heeft hij nog pijn gehad?

Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 21:52
marina

dat was idd schrikken
t is anders zo een lief manneke tuurlijk kan hij zeuren en wenen maar dan wil hij getroost worden
gelijk dan had ik hem nog nooit gezien

hij heeft er toch gen last meer van gehad

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 09:25
M.

hopelijk moet je dat nooit meer meemaken
heb je dan Shania moeten moedoen naar t ziekenhuis of was je man ook thuis?

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 17:44
marina

nee mijn mama was juist bij mij thuis
ik ging normaal haar haar knippen

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 08:32
M.

dan had je wel geluk, anders zo helemaal alleen en met 2 kids naar t ziekenhuis opdraven

hier nog leuk nieuws:
ons Laurinetje heeft gisteren haar 1e 2 stapjes gezet in de opvang! super hé, vind het wel jammer dat ik er niet bij was maar als ze het thuis nog eens doet zal het voor ons ook als de 1e keer aanvoelen
ze staat nu al vaak recht uit het niets, heeft dus niets meer nodig om haar aan recht te trekken
ze zeiden in de opvang dat het nu vast niet lang meer zal duren eer ze er mee weg zal zijn
we waren zowiezo van plan om zaterdag nieuwe schoentjes te gaan kopen voor onze dus t komt nu nog goed uit ook
ben supertrots op haar hihi

groetjes

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 15:45
marina

ja dan zal ze binnenkort wel vertrokken zijn
bij shania heeft dat een maand geduurd voordat ze echt op wandel was

proficiat laurinetje

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 12:47
M.

hey,

wij zijn gisteren terug naar K&G gemoeten, de laatste 2 prikjes van aan 15 maand zitten er weer op
t was weer groot maar t duurt gelukkig niet lang
hopelijk krijgt ze er niet te veel last meer van
alles was in orde, onze is goed gegroeid en flink bijgekomen en is terug wat omhoog op de curve, lengte 75,5 cm en gewicht 9,100kg. de vorige keer was t wat aan de lage kant maar nu moeten we ons geen zorgen meer maken
heb ook eens al men vragen kunnen stellen over het eten en slapen en heel wat handige tips gekregen, is altijd eens leuk om het aan de deskundigen voor te leggen vind ik

hoe is t bij jullie?

groetjes

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 15:46
M.

hoikes,

kom ook nog snel even piepen hier voor Laurine helemaal wakker is
wat een weer zeg, echt niet te doen, water gieten hier!
had gehoopt er nog even tussenuit te kunnen maar t is echt geen weer om buiten te komen nu
gisteren zijn we dus schoenen gaan kopen voor Laurine, had nog een kortingsbon en die was niet lang meer geldig
maar goed ook want schrok nogal van de prijs, bijna 60 euro
nuje, t zijn mooie en degelijke schoenen dus ze zal er wel een tijdje mee doen
thuis zit ze wel gewoon met haar bobuxen aan maar de schoentjes zijn echt wel handig als we weggaan
we zijn gisteren naar de kermis geweest en plots was mevrouw de buggy beu dan maar stappen aan de hand en t was veel beter en zo zijn de schoenen direct ingelopen
ze heeft ook voor de 1e gevist aan het eendjeskraam, nuja met wat hulp van papa natuurlijk maar t was echt megaleuk en ze was zo trots op al die eendjes in haar kommetje
en ook nog een leuke prijs nadien dus we hebben haar gans de dag niet meer gehoord

is t bij jullie ook zo'n slecht weer? anders een leuk weekend aan t hebben?

groetjes

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 18:32
marina

hier ist ook slecht weer

die schoentjes kosten nogal he die van jason kosten 100 euro gelukkig heeft zijn meter voor zijn verjaardag gesponsord

gisteren met de kindjes gaan zwemmen jason had weer schrik en shania vond het heel leuk

vandaag zonder de kindjes al is wat inspiratie gaan opdoen in de fun voor met de sint vind dat is leuk tussen t speelgoed snuffelen

heeft laurine last gehad van haar spuitjes ?

groetjes marina

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 21:06

Hej meiden

Ben er ook nog eens.

Laura, proficiat met de eerste stapjes van Laurine!! Nu gaat het heel snel gaan hoor, letterlijk en figuurlijk bijna. EN heeft ze nog wat pasjes gemaakt? Ja, schoenen kosten heel wat geld he zeg. De laatste van Gudrun waren ook nogal kostelijk. Maar ja, de andere waren te klein en te zomers ook. Dus ja, je kan niet anders he.
Genieten hoor. En zo leuk op de kermis, plezant.

Marina, Jason bijna 1 jaar al zeg!!! Da gaat nogal vooruit he zeg. pff. Ze worden groot he.
Jason ook schoentjes? Leuk he. De eerste schoentjes zijn toch wel wat speciaal vind ik. Ik zag eens bij de schoenmaker dat je die nog steeds kan verkoperen zoals vroeger. Misschien dat ik dat ook nog ga doen....

Hier alles goe. Mijn regels nog eens gekregen, 32 dagen, vind da wel goe. Kids zijn op logeerpartij bij mijn ouders. Tis hier rustig, heb nogal gewassen en gestreken hier zunne.... hehe. Vraag me dan af hoe mensen met 4 of 5 kinderen dat doen...zoveel was altijd

Allez, tot de volgende he
Caro

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 13:14
M.

marina, waaaw 100 euro voor schoenen dat is nog erger dan ik dacht pff zou t daar toch moeilijk mee hebben hoor, maar gelukkig ben je ervoor gesponserd geweest
Laurine heeft gelukkig geen last gehad van de spuitjes
deze nacht weer megaslecht geslapen wel maar we worden dat al gewoon
weet me er soms geen raad meer mee
wat zou je 'vragen' aan de sint?
ik doe dat ook altijd graag maar denk dat ik ga wachten tot de sinterklaasboekjes er zijn want als ik in de winkel rondloop zou ik niet kunnen laten weer vanalles mee te brengen

caro, Laurine stapt iedere dag meer en meer, we zijn echt trots op haar en ze weet het en ook daarom doet ze nog meer haar best om te stappen
ik laat ze dan ook altijd meestappen naar de brievenbus en de ververstafel... ipv haar overal te dragen
wel eens leuk zo even zonder de kids en al de achterstallige was kunnen doen zeker?

groetjes

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 09:36
M.

hoi,

hier terug een zieke mama mensen toch, ik voel me mottig
ferme keelpijn en al mijn spieren zijn stijf en stram
t zat er aan te komen, heb de vorige keer direct medicatie beginnen nemen en was er snel weer door maar t heft nooit helemaal doorgebroken en is t nu wel aan t doen
ga t maar even laten komen en dan goed uitzieken want altijd maar half en half genezen is ook maar dat
komt er dan nog bovenop dat Laurine enorm slecht heeft geslapen deze nacht echt niet te doen, zo krijsen in haar slaap en als je dan binnengaat heeft ze haar tut nog in haar mondje en merk je dat ze niet echt wakker is
heb al eens overwogen ermee naar een osteopaat te gaan
wat denken jullie daarvan?

groejtes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >