hey Muis,
ja ik kan met het inbeelden dat het drukke tijden zijn bij de bloemenzaak deze week.
't is een beetje de periode hé.
kheb op het andere topic gelezen van je tegenslagen, financieel en van je hernia en zo. pff, 't zit toch echt niet mee hé bij jullie de laatste tijd.
op werkvlak is het idd overal een beetje zoeken, maar kan je man niet veranderen van werk of zo? of heeft hij veel voordelen bij deze job? er zijn nochtans veel vacatures vrij in de bouw en dergelijke, toch langs ons kanten. kwil me niet moeien uiteraad, maar stempelen lijkt me allesbehalve leuk.
hier moeten onze gasten ook soms eens doppen maar dat is weerverlet omdat wij neit kunnen pleisteren als het binnenvriest en zeker als het een week lang constant heeft gevroren 's nachts is het bijna niet meer te doen, zeker als er dan nog geen ramen inzitten of zo.
zucht, maar voor zo'n lange periode. ik wist zelfs niet dat dat zomaar mocht van de vakbond om mensen voor zo'n lange tijd te laten doppen. kben een leek daarin ze.
ik zit al met de poepers als ik de gasten moet zeggen dat het voor 2 dagen weerverlet zal zijn. enfin ja, nooit geen geklaag want meesatl staan hun handen stijf van de kou.
wat gaan ze doen aan je hernia? opereren of zo?
pff...meid, kwou dat ik je een hele doos succes kon geven en hoop dat 2009 een superjaar mag worden voor jullie en die stomme domme "murphy" voorgoed uit jullie huisje verhuisd.
moeilijk dat sint maarten gedoe, maari k denk dat het idd zo goed oplost anders is het zo zielig voor Mathiesje idd
ik studeer voor vroedvrouw en het eerste examen is goed geweest denk ik. binnenkort de punten dus hopelijk zullen die mijn gevoel bevestigen.
het leren gaat goed, maar kben wel blij dat ik veel vrijstellingen heb want kheb de indruk dat het voor de anderen toch net iets zwaarder is als ze 2 vakken hebben om voor te studeren op dezelfde dag.
ach ik heb al zoveel gestudeerd in mijn leven, ik mag het ook wel een beetje makkelijker hebben hé;
na nieuwjaar wordt het wel merkelijk drukker voor mij. maar aangezien ik graag studeer en ook een planner ben, ben ik al volop in de voorbereiding van de drukke tijden die dan gaan komen

kwestie van op mijn hoede te zijn.
Gynaecoloog was goed hoor gisteren. quintelier blijft wel een raren. een goeie dokter hoor, maar een raren, kweetnie hoe ik het moet uitleggen. kdenk persoonlijk ook dat het de enige dokter is die er in slaagt iemand pijn de doen bij het bloeddruk meten

kheb zelfs een blauwe plek ervan deze morgen lol.enfin ja.
met babytje alles okidoki. wat aan de kleine kant, maja, dat komt omdat ik ook nog een beetje ben bij vermagerd, hij of zij zal wel zijn schade inhalen binnenkort.
de andere 2 kadetten liepen altijd wel een week of meer voor op schema (zelfs rond de 20 weken) en nu toch een dag of 5 achterop. vooral het buikje dan en de kruinromplengte loopt achter. de beentjes zijn mee op schema.
ach ja, een keer zo en een keer anders....
ook het geslacht is nu bekend

super blij natuurlijk al verklap ik het lekker niet
allé, kga junder laten.
tot een beetje later;
tata