< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's van west-vlaanderen??

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
mama's van west-vlaanderen??
06/10/2008 @ 16:39
Naïlo

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
eerst ongesteld worden hé Sterretje ik denk niet dat ik al cyclus heb

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 13:48
Joke

Hey hey!

Lekker kalm hier wowie !

Iedereen genoten van't zalige herfstzonnetje misschien ?!

Hier zieken ... Thomas al een eindje (keel-en oorontsteking, moeilijke ademhaling en gepiep en ruis op longetjes, koorts, enorme hoest, heel weinig eetlust, veel kkpampers, ...)
En de meisjes ook al hun part gehad eigenlijk. 'k voel me zelf ook al niet meer in opperbeste stemming natuurlijk.
maar'k soigneer m'n kapoentjes goed hoor !

Vorige week was de doop en dat is supergoed meegevallen, echt content van !

Nailo, nog niet ongi geweest dus ... ik ben het al 4x geweest (met de bv!) en wacht nu op de 5de (is 30 dagen si vandaag) ... pfjew blah hihi.

Sterretje, ondertussen al een beetje beter met de misselijkheid hopelijk ??!! meid toch ... gelukkig doet de baby het zo goed hé !!!
En de studie ook, dus super ! dikke duim !
bijna examens, alvast toitoitoi ! en je bent helemaal geen rare hihi, ik vind dat zelfs een pluimpje waard Sterretje !
ZEg, vAlerie had slecht nieuws hé, gehoord ?

En anders, met de mama'kes en kindjes ? vertel gauw maar een beetje hé !
Joke x

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 13:56
sterretje

ja Joke, kheb het gehoord kwas er een ganse dag niet goed van

nuja, er was vrijdag uitslag of zoiets maar verder weet ik er ook niet zo heel veel van. jij wel?

zucht...toch soms echt neit eerlijk hé!

sneu voor jullie dat thomasje ziekjes is...

hier alles ok! misselijkheid nog verre van over, maja, kga der moeten mee leven.
kvroeg aan de gyné hoe lang het kan duren en hij zei 'maximaal 40w' dus ja
ach, 't is zoals je zegt, zolang baby het goed doet, is mamie ook content

studies gaan ook goed. erg interessant en voorlopig goed te doen!

hoe gaathetm et de rest?

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 15:00
sterretje

er is ondertussen al meer nieuws Joke,

maar daarvoor zal je me een pb'tje moeten sturen....dit zet ik niet online.

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 17:20
Muis

Online Status Bekijk profiel
hoi,

Joke,
het is hier niet veel beter
Loopneusjes, hoest,..maar noig geen dokter nodig gehad allé
voorlopig nog niet

En de mama weet er ook van.
Maar is nie erg genoeg om naar de dokter te gaan.

Ik heb een super drukke week.
Vanavond, morgenavond vergadering; woensdag namiddag bijscholing
en donderdag de hele dag vergadering, kids zijn thuis, het is pedagogische studiedag.

ik vind da ambetant voor het thuiswerk.
Alle plannen vallen in duigen, allé, de dagelijkse routine dingan
Maar toch neem ik evnetjes de tijd om te komen piepen zegg, is waar.
Die drukte ...

Joke zei iets van een Valerie, ik ken die zeker niet? of is het iem.dat jullie persoonlijk kennen?

groetjes Muis

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 10:53
Naïlo

oei verzorg jullie allemaal maar goed!

Sterretje leuk dat de studie zo goed meevalt! hier ook nog steeds leuk hoor. We hebben nu eerste praktijkweek in de school (best wel leuke afwisseling!)

hier nog steeds niet ongi... ik geef nog teveel nachtvoedingen denk ik. Ach ja 't komt wel zeker (liever vroeg dan laat maar bon)

Vannacht A. voor het eerst in z'n jonge leventje 6 uur aan één stuk geslapen!! En in plaats dat de mama ervan geniet, neen hoor, doodongerust was ik

Sterretje hoe gaat het met het buikje?

[Laatst gewijzigd door Naïlo - 14/10/2008 @ 10:54] - Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 11:35
Joke

Hi hi,

Nailo ! voor het eerst 6 uur doorgeslapen ! Ohhh nee, dat wist ik niet dat jij nog steeds altijd nachtvoedingen moe(s)t geven meid !!!
Hopelijk gaat het nu de goeie kant op ...
En euh .. heel normaal hoor dat je ongerust was, dat is men altijd geloof me (ook bij een derde hihi) als ze eventjes wat langer slapen !!!
Geniet van de eerste praktijkweek op school, mmm krijg er ook weer zin in in studeren hahaha !
(helemaal niet in gaan werken!)

Muis, oei, ook vallingskes in de aanbieding dus, knuffel en veel beterschap ! Is niet plezant hé ...
thomas heeft gisteren echte KRIJSmomenten gehad wist geen weg met zichzelf, zo zielig. Gelukkig is de koorts weg (na 4 dagen koorts!) maar nu had ie volgens mij de koude koorts, heel koud en toch zo klam, raar hoor.
En eens het binnen zit heeft iedereen een beetje de ziektekiemen helaas hé.

Wow zeg, inderdaad een druk (werk)weekje ! Maar die zal snel voorbij zijn dan !
Ook zo'n 'planner' ? Ikke ook hihi, en als er iets in't water valt oweee haha !
Valerie is inderdaad iemand die Sterretje en ik samen kennen, heeft niets met het forum te maken eigenlijk hoor, don't worry !

Dikke zoentjes, heb reuze honger ! (weeral, maar ook weer net ongi, zoals verwacht, heel regelmatige voorspelbare cyclus hihi)

Joke x

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 12:49
Naïlo

hihi ja hoor meneertje wordt een nachtmens denk ik.

Jullie zo goede planners dan? Ik ga lessen moeten komen volgen want momenteel loopt mijn organisatie in het 100. Tim heeft zoveel werk met de voorbereiding voor de missie naar Afghanistan.
Worden jullie nooit nerveus als jullie plannen?
Ja ik ben héél benieuwd naar jullie tips hoor, laat maar komen!

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 16:56
Joke

Hi,

Oh Naïlo !! Maar wat een mooi knap schattig ventje !!! (zo'n mooie avatar en k ging dus natuuuurlijk es piepen bij je profiel hihi) Echt schoon ...

Goh, k heb wel bewondering voor jou hoor dat jij dan zo helemaal alleen bent en je ventje zo ver weg, zou dat niet aankunnen denk ik ! Hoelang is ie dan weg en wanneer vertrekt hij ?

Euuuu het plannen, vrees wel dat dat gewoon een karaktertrekje is hihi. Ik heb niet echt tips, maar ik heb zo'n strak schema, die dag dit en die dag dat ... is eigenlijk best vermoeiend hoor, want je voelt je niet lekker als iets niet lukt of dus in't water valt. Ik ben een enorm zindelijk mens en er moét regelmaat en ritme zijn, zoals je zo'n kindjes hebt zijn er blijkbaar ook volwassenen haha.
Misschien kun je wel een schema'tje opmaken (en ophangen) als je wat meer structuur wilt ?

Mijn meisjes zijn nu momenteel flink aant spelen, Emma in de veranda (is juffrouw) en Lisa kijkt met broer dvd. (en ze verwent hem zunne, zooo zalig omze bezig te zien!)
Ik ga dan nog es bv proberen geven aan ons ziekerig ventje en dan zelf nammekes gaan maken !

dikke kus, Joke x

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 22:00
Muis

hei

idd.het is zoals Joke zegt:als je een planner ben, en er is iets niets ge-daan, owee
Dan voel ik me nie goe en zou ik langer opblijven. Ik kan geen speelgoed etc zien liggen. Ik krijg het soms. grr
Maar ja, ik heb het al een beetje afgeleerd maar allé, ik haat het als ons huis 'vol' speelgoed ligt. En natuurlijk als papa oppas speelt (zelden) dan is het vlaamse kermis zoals ze bij ons zeggen. alles uit de mand, rond in huis...grrrr

Mijn vriendin is ook een geruste ziel, is het vandaag nie, dan morgen... Ik zou zo nie kun leven, maar pas op! dat heeft ook iets positiefs hoor...gelukkig zijn er van soorten hé...

allé, tata
Muis

Link naar deze reactie
29/10/2008 @ 14:49
sterretje

HELP!
kmoest ons bijna opvissen uit de prullenbak

hoe gaat het met iedereen nog???

Joke, het was jij hé gisteren bij Valérie. mijne frank viel maar toen ik buiten was...ik kon toch moeilijk weer binnenlopen hé
de volgende keer zullen we echt eens moeten afspreken hihi!

alles goed gegaan gisteren?
bij mij was het nogal emo, maar ja, wat wil je hé. kehb echt zooo ontzettend met haar te doen. ze verwoorde haar verhaal erg erg mooi, maar het blijft zo pijnlijk om te horen, ik wou dat ik iets kon doen om haar babytje terug te brengen
hopelijk mogen ze gauw opnieuw een kindje krijgen en zullen ze gespaard blijven van ongeluk in de toekomst...

Muis, hoe gaat het in de vakantie? niet te druk met je 2 bengeltjes?
doen jullie sint maarten of sinterklaas?

wij sinterklaas maar ik kijk toch nu al uit naar wat dingen hoor, want tegen december is al het moois dan weg.
kweet momenteel nog niet wat gekocht, maja, we vinden wel iets.

Naïlo, hoe gaat het met je studies?

hier alles owkeej...eerste examen reeds achter de rug...
kindjes zijn stout en braaf in periodes lol.
anaïs trekt haar overal aan recht maar is wat ziekjes vandaag. diarree en rode billetjes, hm, mss nog tandjes? we zullen zien.

vanavond opnieuw naar de gyné en wat heb ik een schrik, brrr...
khoop zo dat alles in orde is. mede door anderen hun negatieve verhalen de laatste tijd geraak ik soms echt in paniek, erg hé
hopelijk ook het geslacht ce soir

allé, kga juillie laten.
tata

Link naar deze reactie
30/10/2008 @ 07:49
Muis

dag allemaal

tof dat er toch nog iem.es reageert, ik dacht ook al, waar blijft iedereen?

Wat de sint betreft, hier is het ingewikkeld.
Waar ik lesgeef, daar ist sint-maarten, waar ik woon ist sinterklaas.
Maar mathies gaat met mij mee naar school. Dus vieren wij sint-maarten met kado's.(anders ist triestig vo da ventje als iedereen in de klas iets kreeg van sint-maarten en hem nog niks) en sinterklaas is zijn neef die komt met snoep en chocolade. en die komt dan van de gezinsbond naar ons huis. Ik heb effe moeten nadenken hoe doen, maar ik denk dat het zo goed is...
Kunnen ze da toch moeilijk maken?

Sterretje, mijn vakantie is een werk-week. mijn ouders hebben een bloemenzaak. En aangezien het overmorgen allerheiligen is, is er ontzettend veel werk. Constant bloemstukken maken met 2. Van vrijdag na school zijn we al begonnen. Ik werk van 9 uur tot rond 18 uur. Vroeger wast meer maar met mijn kids, ist wat versoepelt. Maar ik doe da wel heel graag. Ik denk eraan om binnen 2 jaar halftijds te werken en zelfstandig te beginnen in de zaak van mijn ouders. nog halftijds werken voor de zekerheid van mijn inkomen (lening van ons huis)
Maar ik moet nog eerst goed nadenken daarover en met de boekhouder afspreken...
We zien wel wat de toekomst biedt. Hopelijker wat rooskleuriger dan wat het de laatste maanden was...
Hoe wast bij de gyn?
Hoe gingen de examens? Het leren al weer gewend? Waarvoor ist weer dat je leert?

Joke, hoe ist? nog zieken bij jullie? Het zat vorige week goed in huis hé.

Ik ga jullie laten, ons zusje roept dat ze wakker is, ons wassen en ribbedebie. Mjn poetsvrouw komt om 8.30uur en ik wil ze nog es zien, anders ben ik al weg naar school.

tatata

Muis

Link naar deze reactie
30/10/2008 @ 08:03
sterretje

hey Muis,

ja ik kan met het inbeelden dat het drukke tijden zijn bij de bloemenzaak deze week.
't is een beetje de periode hé.

kheb op het andere topic gelezen van je tegenslagen, financieel en van je hernia en zo. pff, 't zit toch echt niet mee hé bij jullie de laatste tijd.
op werkvlak is het idd overal een beetje zoeken, maar kan je man niet veranderen van werk of zo? of heeft hij veel voordelen bij deze job? er zijn nochtans veel vacatures vrij in de bouw en dergelijke, toch langs ons kanten. kwil me niet moeien uiteraad, maar stempelen lijkt me allesbehalve leuk.

hier moeten onze gasten ook soms eens doppen maar dat is weerverlet omdat wij neit kunnen pleisteren als het binnenvriest en zeker als het een week lang constant heeft gevroren 's nachts is het bijna niet meer te doen, zeker als er dan nog geen ramen inzitten of zo.
zucht, maar voor zo'n lange periode. ik wist zelfs niet dat dat zomaar mocht van de vakbond om mensen voor zo'n lange tijd te laten doppen. kben een leek daarin ze.
ik zit al met de poepers als ik de gasten moet zeggen dat het voor 2 dagen weerverlet zal zijn. enfin ja, nooit geen geklaag want meesatl staan hun handen stijf van de kou.

wat gaan ze doen aan je hernia? opereren of zo?

pff...meid, kwou dat ik je een hele doos succes kon geven en hoop dat 2009 een superjaar mag worden voor jullie en die stomme domme "murphy" voorgoed uit jullie huisje verhuisd.

moeilijk dat sint maarten gedoe, maari k denk dat het idd zo goed oplost anders is het zo zielig voor Mathiesje idd

ik studeer voor vroedvrouw en het eerste examen is goed geweest denk ik. binnenkort de punten dus hopelijk zullen die mijn gevoel bevestigen.
het leren gaat goed, maar kben wel blij dat ik veel vrijstellingen heb want kheb de indruk dat het voor de anderen toch net iets zwaarder is als ze 2 vakken hebben om voor te studeren op dezelfde dag.
ach ik heb al zoveel gestudeerd in mijn leven, ik mag het ook wel een beetje makkelijker hebben hé;
na nieuwjaar wordt het wel merkelijk drukker voor mij. maar aangezien ik graag studeer en ook een planner ben, ben ik al volop in de voorbereiding van de drukke tijden die dan gaan komen
kwestie van op mijn hoede te zijn.

Gynaecoloog was goed hoor gisteren. quintelier blijft wel een raren. een goeie dokter hoor, maar een raren, kweetnie hoe ik het moet uitleggen. kdenk persoonlijk ook dat het de enige dokter is die er in slaagt iemand pijn de doen bij het bloeddruk meten
kheb zelfs een blauwe plek ervan deze morgen lol.enfin ja.
met babytje alles okidoki. wat aan de kleine kant, maja, dat komt omdat ik ook nog een beetje ben bij vermagerd, hij of zij zal wel zijn schade inhalen binnenkort.

de andere 2 kadetten liepen altijd wel een week of meer voor op schema (zelfs rond de 20 weken) en nu toch een dag of 5 achterop. vooral het buikje dan en de kruinromplengte loopt achter. de beentjes zijn mee op schema.
ach ja, een keer zo en een keer anders....

ook het geslacht is nu bekend
super blij natuurlijk al verklap ik het lekker niet

allé, kga junder laten.
tot een beetje later;
tata

[Laatst gewijzigd door sterretje - 30/10/2008 @ 08:39] - Link naar deze reactie
30/10/2008 @ 12:29
ofee

Hoi dames!

Een tijd geleden, maar ik dacht vandaag "Ik ga nog es piepen op het forum." Sorry hoor, ik geraak er gewoonweg niet meer. De combinatie werken-gezin vind ik zoooo druk! In het begin vond ik het goed te doen. Ik had de drive om er weer in te vliegen, in mijn werk. Maar ondertussen begint de vermoeidheid goed zijn tol te eisen...
Werken in het onderwijs heeft veel voordelen, maar het grootste nadeel vind ik toch dat je niet kunt thuiskomen en gewoon bezig zijn met thuis. Meestal houd ik me eerst met Nora bezig: verversen, spelen, eten, omkleden, medicatie voor allerlei snotjes en ettertjes en vanalles, pyjama aan en in bed (verkleden duurt tegenwoordig rap een half uur! zo draaien en kruipen en ... niet te doen!). Daarna opruimen en eten. Vijf minuten in zetel met ventje en dan erin vliegen voor schoolwerk. Meestal ben ik daarna de computer grondig beu, zodat ik hem gewoon afzet; niks meer doen ter ontspanning op de pc. Gewoon RUST!

Och ja, ben blij dat het nu vakantie is. We zijn een paar daagjes naar de zee geweest en hebben er deugd van gehad. Vandaag werken voor school (op pc) en verder genieten van de laatste daagjes.

Ik vond het plezant nog wat bij te lezen over jullie. Echt! Doet deugd dat het nog de oude vertrouwde bende is! Hihi!

Muis, jij geeft ook les hé. Vind jij dat ook zoals ik hierboven zeg? Of gaat het bij jullie anders? Ik heb de afstand niet mee (werk in Gent, elke dag met de trein, maar ben wel vast benoemd intussen, dus je zoekt ook niet zomaar ander werk hé). Al genoten van de vakantie, naast het vele werk in de zaak van je ouders?

Sterretje, leuk dat je zwangerschap zo goed gaat, ondanks de misselijkheid. Ben al benieuwd wat het gaat worden. Ik gok een . Veel courage in je studies!! Anaïs trekt zich recht? Nora begint dat ook volop te doen. Ze sluipt aan een serieuze snelheid naar haar doel (kruipen probeert ze af en toe, maar 't blijft voorlopig nog meer sluipen) en klimt / trekt zich recht. Klein probleempje: ze zit nog niet deftig alleen recht. Dus als ze omvalt, valt ze niet gewoon op haar poep, maar meestal op haar hoofdje... .

Joke, amai Thomasje is al groot hé! Hij lijkt meer en meer op Emma, kan het zijn?

Naïlo, hoe is het met jullie? AL verhuisd? Ik heb niet alles kunnen bijlezen, dus misschien heb je het wel al verteld, sorry hoor. En Aeneas al een betere slaper intussen? Geraakt hij al over de 6 uren?

Zo ik ga jullie laten. Misschien probeer ik nog eens wat recentere fotootjes op mijn profiel te zetten. Tot later!

groetjes,
Ofee

Link naar deze reactie
30/10/2008 @ 20:12
Muis

hoi,

Sterretje, wow zeg vroedvrouw, weet je dat dat mijn droom was?
Maar als ik ging studeren voor vroedvrouw in brugge was er een wachtlijst. Maar met mijn problem voor kindjes denk ik dat het best is dat ik da nie ben...
Hernia: da wil ik nie opereren. Die zit op een plaats waar het bitter weinig voorkomt (tussen D7 en D8) Ik ga naar een osteo maar zij kan er niet meer aan doen dan om de maand los te masseren. (hernia trekt naar boven toe in mijn nek, de grote rugspier en zijdelings naar mijn hartstreek, zenuwen. Ik ging naar d ehuisarts en die nam direct ne cardiogram omdat ik ook altijd aan mijn hartstreek pijn heb, maar achterad gezien kwam het van mijn hernia)
Ik ga nu een afspraak maken bij ne anderen, Tom Deschryver of zo, een adres van een ouder dat ik kreeg.

Ofee, ik ken jullie patroon. Eerst met de kindjes bezig zijn en eten enzo. Vanaf 8uur of 9 uur 's avonds begin ik met mijn schoolwerk. maar ja, de tijd gaat oz vlug. Onze kleintjes blijven niet klein. het zal wel beteren denk ik dan...

groetjes
muis

Link naar deze reactie
31/10/2008 @ 08:01
sterretje

ja Muis, van mij is het ook altijd imjn droom geweest om vroedvrouw te zijn;

en ondanks het feit dat ik ook via hormonen zwanger wordt ben ik altijd supergeïnteresseerd geweest in baby'tjes en zwangere mama's en doet het me goed om in zo'n milieu te vertoeven

't is wel in kortrijk van mij en via afstandsonderwijs. er is daar geen wachtlijst. we zijn met 40 en allemaal al mama's met kindjes en elk met een job. best leuk hoor.
eind van het schooljaar mijn eerste 4weken stage

spijtig van je hernia. ja ik zag het dat het op een ambetante plek is dat je het hebt.
mss idd eens iemand anders proberen. ik duim dat alles goed zal gaan!

goed weekend iedereen en gezellig kerkhoffestiviteiten

Link naar deze reactie
02/11/2008 @ 17:28
sterretje

schop omhoog

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 21:52
Joke

Piep !

superlang geleden hé ! sorryyyy ...
ondertussen al vanalles meegemaakt (en niet echt positief), nu nog thuis (al twee dagen gewerkt, maar ten koste van, dat was de druppel ...) want zit er helemaal door.
Thomasje net rsv gehad en erge eczeem weer MAAR hij heeft een eerste tandje ! smelt smelt trots trots hihi.

Hoe gaat het hier met iedereen ??!! ligt een beetje stil zie ik ?! helaas ...

Komt ne keer allemaal vertellen hé hoe't gaat !!! Hoop het !!!

Sterretje, wow al halverwege ondertussen ja wadde !!!
en de misselijkheid al beter ?!?

dikke zoenjes voor iedereen en hopelijk tot snellie!

Joke xxx

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 08:38
sterretje

hey, dag Joke,

eindelijk nog eens wat reactie hihi....

niet zo goed met jou?? allé, vertel!
je bent ondertussen terug gaan werken ook zeker?!
kben wel benieuwd nu maar khoop dat je je snel wat beter zal voelen hoor!

proficiat met het eerste tandje van Thomas. wat worden ze snel groot!

Hier alles ok hoor. mijn misselijkheid is weg sinds week 16 à 17. i kkan nog niet alles eten (vooral geen zware dingen) maar ik word al niet meer misselijk wakker en heb het niet de ganse dag; woepieee.
met ons babytje alles goed.
charlotte komt ondertussen alweer op bezoek en jaja, we zijn de helft alweer gepasseerd. wat vliegt de tijd.

Anaïsje is nog steeds de braafheid zelve. slaapt en eet goed en bij k&g was ook alles prima eergisteren. 71cm en 7kg8.
ze trekt zich vlot overal recht, staat liever dan dat ze zit en ik verwacht eigenlijk eerste stapjes binnenkort. 't is een "dulle" meid. ach, ze moet haar vrouwtje staan hoor tegenover haar broer.
haar haartjes beginnen ook fel te groeien, dus ik kijk uit naar de eerste staartjes

Alexander mag bijna naar school. allé, na de krokus maar het lijkt toch bijna! hij is er volledig klaar voor. ondertussen is hij droog overdag en 's middags als hij slaapt, alleen 's nachts doe ik nog een pamper aan want hij slaapt erg diep.
zijn taal is ook vooruit gegaan, al begrijp je hem nog niet zooo goed. wij begrijpen hem wel, maar dat is omdat we hem kennen hé.
driftbuien en een koppig kereltje dat wel maar in momenten super super super lief. een echt knuffelbeestje.

mijn studies vlotten ook enorm goed. ondertussen al 2 examens achter de rug en zeeer goeie punten behaald dus kzie het zitten voor de rest van het jaar.
12/12 nog eentje en dan zitten de examens voor 2008 er weer op.

voor de rest niet zo bijzonder veel te melden denk ik!
sinterklaas volgende week bij ons en dus volop in de voorbereidingen. 2 december komt ook de sint bij de onthaalmoeder waar alexandertje en anaïs de vrijdag naartoe gaan als ik les heb.
Anaïs snapt er niets van en eet picknicken (of hoe schrijf je dat), Alexander snapt het echt goed en vertelt soms ganse verhalen over "piet" en "kaasje" hahaha...echt leuk om te horen.
9 december terug naar gynaecoloog.
en dan kerstmis zeker

allé ik ga jullie laten.
tot gauw hopelijk

[Laatst gewijzigd door sterretje - 27/11/2008 @ 08:39] - Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 12:07
Joke

Hey'kes !

Sterretje, blij je weer te lezen, had het echt gemist ..
Zo te horen alles prima, wiew !!!
misseiljkheid weg, bibje okidoki (benieuwd zeg naar het geslacht hihi), twee flinke flinke kindjes (is heel veel hihi!) en goeie examens !
Ohhh jij ook naar k&g geweest dinsdag ?!?! ikke ook !!!! maar hé, wij mislopen elkaar altijd hé !!!
We gaan es moeten samen een potjen koffie gaan drinken dan met ons kleintjes ... (waar het kindvriendelijk is haha )
Onze Thomas woog 9kg270 en is 71 cm groot (ook bovenaan de curve hé), ook zo'n 'dul' spook, zie al goed het verschil tussen de meisjes en een jaja jongen !!!
Jij dus ook een dulle meid, wow leuk hé als ze zo al rechtstaan ! dan zijn ze écht groot vind ik ... hoe gaat het met Anaisjes tandje(s) ?!?
En de nachten, gaan die altijd goed ? (hier nog vaak wakker en ik moet heel vroeg voeden)
Je grote kapoen dus binnenkort naar school oohh spannend zeg !
Echt leuk hoor zo'n schoolgaand spruitje ! hihi hoewel ze er wel moe van zijn (veel meer dan thuis of bij om of dergelijke) ...

En ook sintvoorbereidingen ? hier dito ! een leuke periode vind ik dat ... zondag is het hier in de feestzaal sintfeest (altijd superleuk!) en dan maandag in de klas ...
(ook grootoudersfeest dan)
benieuwd !!!!
Ons meisjes zijn echt al groot hé en ons Lisa begint zich zelfs al serieuze vragen te stellen (is een enorme logische denkster héhé) amai ! (en zelf hé, zonder horen van andere kids)
Maar ze is er nog superhard van overtuigd hoor in haar hartje .. hihi
eigenlijk geweldig ... de onschuld zelve ...

goh met mijietske minder, geen weerstand meer, oorontsteking (infectie) gehad die niet goed genas, dubbele dosis AB, daardoor schimmelinfectie, ongeluk(je) gekregen na twee werkdagen (er compleet onderdoor), terug ziek, toch moeten thuisblijven, stress met werk (en bazin, ook controlearts gekregen en serieuze boel gehad!), thomas ziek, ikke totaal down, nu nog rust en thuis dus (net een beetje aan't herstellen van serieuze buikgriep, in vier dagen vier kilo kwijt), ...
Dus ja ... we zien wel, ik ga vechten .. voor m'n gezinnetje ...

Alé, patatjes hier zo goed als klaar voor ons venteke !

dikke zoen en tot gauw!
Joke x

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >