< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » 30 jaar en gaan voor 1e kindje, wie nog?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
30 jaar en gaan voor 1e kindje, wie nog?
18/09/2008 @ 10:29
thrallgi

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wauw leuk Linda, ik ben blij dat alle sok is met jullie beebje .
Ja ik kijk ook al uit naar volgende week donderdag, hoop dat alles hier ook ok zal zijn.

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 18:00
linda

Online Status Stuur bericht
Dank je thrallgi. Ik ben zo ontzettend opgelucht. Het moet nu gewoon goed gaan! Voor jou is het aftellen ook begonnen. zenuwslopend hé.. Ik hoop dat jij volgende week hetzelfde opgeluchte gevoel mag hebben. Ik ben gewoon even intens gelukkig.....

Dames in de wachtkamer zet hem op! ik denk aan jullie!

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 13:19
maribel

Hallo,lang geleden dat ik nog iets geschreven heb!
Eerst en vooral nen dikke proficiat aan linda en thrallgi!Ben zo blij voor jullie!Geniet er maar van want het gaat zo snel vooruit(alhoewel die eerste 12 weken wel lang lijken)
eagletje en bloemke voor jullie blijf ik duimen dat jullie dit ook snel mogen ervaren.
Met onze prachtmeid gaat alles prima.Ze heeft nu een hele week bijna elke nacht doorgeslapen(minstens 5uur)Zalig gewoon.Verder kijkt er heel veel rond en lacht veel.Echt prachtig om te zien.
Haar krampjes zijn ook veel beter.Dus ik ben een gelukkige mama

maribel

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 19:52
thrallgi

Leuk zo'n goed nieuws Maribel. Knappe meid jou Oona, nu al zolang doorslapen, heerlijk . En hier idd, het lijkt heel lang te duren voor ik aan die 12 weken raak, nog vier weken nu.
Dikke knuff aan eagletje en bloemetje, ik blijf

Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 16:18
linda

Hey Maribel, wat leuk om van je te horen!! He he ze kan klok kijken haha. Nou dat geeft jullie weer een stuk rust of niet dan. Heerlijk hoor met die kleine meid van je. Je bent nu natuurlijk nog lekker thuis of niet?

Nou die eerste 12 weken gaan idd niet zo snel. Ik ben na mijn echo enorm opgelucht en geniet er nu, tussen de misselijkheidsvlagen door echt van! Het gaat gewoon goedkomen. Ik heb van het weekend dan ook zwangerschapskleren gekocht. Toen ik zo'n broek aandeed was dat echt een opluchting pfff heerlijk.

thrallgi, hoe is het met jou? Hou je het nog een beetje uit tot je echo?

Bloemke, oudje, eagletje hoe is het met jullie?

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 19:29
thrallgi

Ik ben al heel zenuwachtig voor morgen Linda, en zo bang.Maar ja ben nog steeds misselijk, in momenten iets minder( oeff) maar mijn buik al zo opgeblazen dat die eruit ziet, niet normaal.Voel het aan mijn kleren ook trouwens, lage heupbroeken passen nog goed maar andere spannen te veel...Mss zijn het mijn overgevoelige darmen die protesteren tegen hun nieuwe ligging....
Bloemetje en eagletje, ik mis jullie .

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 21:22
maribel

thrallgi;heel veel succes morgen!Hopelijk zie je een mooi kloppend hartje.Maar dat zal wel.

Ik ben nog tot eind van het jaar thuis dankzij mijn 5maand borstvoedingsverlof.En ik geniet er met volle teugen van.
Maribel

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 07:31
bloemke

Online Status Bekijk profiel
Klinkt lekker z'n lange tijd thuis met je kleine. Geniet er lekker van Maribel.
Trahllgi suces met de echo en ik wens een mooi knipperent lichtje voor jullie.

Hier is het vanmorgen naar de gyn voor een echo of er weer een eitje klaar zit of al gesprongen is.
Ik had even wat tijd nodig en ik merk nog steeds dat het lastig is om overal te reageren. Ik schrijf op 4 forums in diverse topics.

Dikke knuffels voor jullie en ik laat snel weer wat horen.

[Laatst gewijzigd door bloemke - 25/09/2008 @ 07:32] - Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 09:28
linda

thrallgi, ik snap je helemaal. Maar die misselijkheid is een goed teken. Het moet gewoon goed zitten!! Heel veel succes! Laat je nog even iets horen?

Bloemke spannend hoor! Ik hoop echt dat jullie ook snel zwanger mogen zijn. Het is iig fijn dat ze nu iets doen en dat je begeleiding krijgt.

Ik krijg as maandag alweer een echo . Dit keer bij de verloskundige. Daarna zal ik heel lang moeten wachten maar dan ben ik de kritische periode voorbij. Wij hebben besloten om geen bloedproef en nekplooimeting te gaan doen. Lastige keus. De kansen om syndroom van down zijn klein en de kans dat er iets uit de test komt is ook klein. Allemaal

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 17:17
maribel

en thrallgi?
Maribel

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 20:13
thrallgi

Wauw maribel 5 maand borstvoedingsverlof, dat lijkt me heerlijk lang, is dit normaal niet een maand of drie, weet er eigenlijk nog niet veel over .
Bloemeke, tuurlijk zal het druk zijn om overal te antwoorden, ik herken dit ook...alhoewel ik op niet al teveel forums zit, maar msn en facebook wil ik ook bijhouden dus ja....
De echo was heel erg goed meisjes, oeff een pak van mijn hart, ik vond dat er nog niet zoveel te zien was( ziet er nog geen echt beebje uit--zou heel snel zijn he nu al).En het hartje klopte heel snel en hard .Ik mocht kiezen binnen een maand terug controle of binnen twee weken, natuurlijk ga ik al binnen twee weken, wel dure gelegenheid, maar voor een stresskip als ik zal dat wel best zijn.
Bloemetje en eagletje, ik blijf volop, ik gun jullie dit ook zo erg...

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 10:16
linda

thrallgi super hoor!! leuk he dat hartje . Ik ben blij dat het er allemaal goed uitzag. Kun je toch even opgelucht ademhalen. Geeft wel even rust hé!

Ik heb as maandag weer een echo. Ik vind het eigenlijk wel een beetje snel en had liever nog even gewacht. De tijd naar 20 weken (laatste echo) is dan zo lang. Nou ja,.

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 19:08
eagletje

Online Status
Hoi allen,
De zijn net achter de rug, op naar een nieuwe maand... succes voor jullie allen en geniet ervan

[Laatst gewijzigd door eagletje - 29/09/2008 @ 19:10] - Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 11:45
thrallgi

Eagletje, de klus'speelperiode komt eraan voor jullie, ik .Hoe staat het met de voorbereidingen van je huwelijk?Waarschijnlijk wel leuk om ermee bezig te zijn.Wij zijn momenteel aan het afbreken, we gaan verbouwen...je zou me moeten zien, met de voorhamer in de handen muurtjes aan het afbreken,hihi.Ik moet natuurlijk mezelf wat inhouden en af en toe eens komen rusten( en zoals nu even aan pc zitten)want ik ken mezelf (koppig en niet van wijken willen weten...).
Bloemetje, gaat het wat met jou?Nog steeds heel druk met de andere forums ook?
Ik ga weer doorwerken

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 08:18
bloemke

Online Status Bekijk profiel
Sorry voor de weinig reactie hier maar de pc was stuk.
Hier gaat het redelijk.
We zijn weer aan de medicijnen nu ook een spuit om het eitje te laten springen. Dus nu verplicht aan de knuffel.
Ik reageer later wel meer moet nu echt opschieten moet zodadelijk gaan werken.

Bloemke.

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 11:59
thrallgi

Dikke bloemeke, ik heel erg hard voor jullie op een wonderke.

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 09:03
linda

Hey dames,

Bloemke spannend hoor!! En knuffelen is helemaal niet erg haha. Is best gezellig zeker met dit weer. Knuffel ze en ik hoop dat het goed nieuws voor jullie zal betekenen .

Eagletje, De groene dagen zijn in aantocht . Dus ook veel knuffelen voor jou!

thrallgi, Hoe voel je je? Beetje zekerder na de positieve echo?

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 19:18
thrallgi

Hallo meisjes,
Ja linda ik was wel wat geruster na de echo, maar ik ben blij dat ik donderdag al opnieuw mag, hoop zo dat alles nog steeds ok is.Kan bijna niet geloven dat het deze keer wel de goeie kant kan uitgaan.Ik heb zaterdagavond een accidentje gehad bij onze verbouwingen,mijn vingers kwamen terecht onder een betonnen steunbalk, nu zit ik me twee gebroken vingertoppen....Die verbouwingen toch... ik heb nochtans steeds opgelet met geen te zware dingen te doen, maar ja.Mijn verlof was eigenlijk vandaag ten einde maar door mijn 'accidentje' ben ik nog een hele tijd thuis...Vind het wat dubbel...xtra rust zal wel ok zijn voor het beebje en ik, maar ik vind het zo beu voor mijn collega's nu....

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 15:52
linda

Eagletje, volop in de groene dagen .

Bloemke, hoe is het met je spuiten? Hou je het allemaal nog een beetje vol?

Wat een pech thrallgi. Niet handig natuurlijk. Nou ja je kunt er niks aan doen. Ik neem aan dat je je vingers er niet expres neer hebt gelegd . Ik neem aan dat je collega's dat ook wel begrijpen.
Morgen weer een echo voor jou! Succes en geniet.

Ik heb vanochtend flink wat bloed moeten laten tappen. en ik ben buiten van mijn stokje gegaan. Ik zat in de stromende regen tegen de muur van het gebouw. Kan niet zo goed tegen bloed en naalden en werd duizelig, suisende oren en compleet zwart voor de ogen. Ik moest wel 6 buisjes en kon dus aan niets anders meer denken pfff. Nou ja na een half uur compleet natgeregend te zijn ben ik naar mijn werk vertrokken. Voelde me zo'n enorme kneus .

Meiden allemaal good luck!

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 20:28
thrallgi

Lol linda,duts, ik kan er ook niet goed tegen als er bloed 'getapt ' wordt.
Net terug van de echo, alles was ok, het baby'tje was goed gegroeid, krachtige hartslag en maakte salto's en zwaaide, zo leuk.
Eagletje en bloemetje, ik verlang zo tot jullie ook aan de beurt zijn.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >