< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » September.. Wie ook??

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
24/08/2008 @ 20:11
Net

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoihoi,

Ja het gaat heel hart nu Romy nog 2 weekjes werken en dan gaat mijn verlof in. En dan maar afwachten wanneer die kleine zich aan meld.

Jij 21 maart uitgerekend als het 10 dagen overtijd komt dan wordt het op mijn verjaardag geboren. Kan je wel melden dat het een eigenwijs kind gaat worden met sterrenebeeld ram! ik kan het weten hahahaha. Maar het zijn wel hele lieve kindjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

morgen weer naar de vk ben benieuwd.

San waar zit je??

Groetjes

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 13:11
Sannie

Hey meiden

Sorry ik ben gewoon hier haha
Ik heb enorme last van de bekken instabiliteit dus zit nagenoeg niet meer achter de computer. Lig bijna ieder uurtje dat ik vrij ben wel op de bank of op bed.

Verder gaat alles heel erg goed, de kleine groeit goed en trapt lekker hoor

Net ohhh lekker nog ff en dan al met verlof..tjee wat gaat de tijd snel

Romy jij alweer bijna 12 weekjes lekker hoor.

Ik moet nog 6,5 week werken dan gata mijn verlof in..heb 6 weken voor de bevallingsdatum en heb al me vrije uren ervoor opgenomen, normaal zou ik tot 25 oktober moeten en nu is 9 oktober me laatste werkdag hmmm heerlijk.

Nu weer snel weg, mag weer naar fysio, word me bekken weer gemasseerd

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 08:50
Romy

Haha Net, ik ga er wel vanuit dat deze ook weer te laat zal komen net als z'n broertje & zusje.
Ik gok op 1 april dit keer hihi.

San wat balen zeg dat je zón last hebt van je bekken.
Jeetje heb je al zoveel moeten doorstaan & dan kun je nu nog niet optimaal genieten!
Nou Jullie kleine meisje gaat dat vast helemaal goedmaken!!

Ik mag vanavond weer naar de verloskundige (voor de 2e keer) als het goed is kan ze nu zo het hartje luisteren.
En morgenvroeg krijg ik weer een echo.
Zal blij zijn als ik ons spruitje helemaal in orde zie!!
Heb een paar keer behoorlijke buikpijn gehad en daar ben ik best wel van geschrokken.
Dus als ik zie dat alles in orde is kan ik toch wat meer genieten!

Ik hou jullie op de hoogte!!!
Liefs Romy

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 10:33
Net

hoi hoi,

San zeker vervelend van je bekken zal wel zwaar worden denk ik straks als je aan het eind loop.

Romy laat ons weten hoe de echo was ben benieuwd, het is altijd een opluchting om die kleine te zien al is het met 20 weken.

hier morgen laatste dagje werken en dan heerlijk met verlof ben er aan toe. Heb nu wat meer last van maagzuur en een hele drukke kleine die wat ruimte gebrek krijgt.
Maandag weer naar de vk ben benieuwd want dat is mijn 1e dag verlof en bij Demi belande ik toen in het ziekenhuis maar daar ga ik nu niet van uit hoor.

groetjes

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 21:12
Romy

Hey Net geen gekke dingen gaan doen hoor gewoon lekker genieten van je verlof!!

Het was helemaal super op de echo alles erop en d'r aan.
Ze konden zelfs de beide hersenhelftjes zien en de niertjes en blaas.
De kleine was de hele tijd z'n kontje omhoog aan het gooien waar door ik de slappe lach kreeg was ook z'on gek gezicht.
Zal mooi staan op de video.
Ben toch 3 dagen eerder uitgerekend zoals ik al dacht dus 18 maart i.p.v. de 21e.
Dus vandaag precies 12 weken...nu kan ik toch meer genieten.

Ik ga zo eens lekker een keer vroeg mij bedje in 't was een druk dagje vandaag.
Tot snel!

Liefs Romy

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 09:26
Net

hoi hoi,

Nou alles was prima hoor bij de vk, mijn bloeddruk was perfect!!
De kleine lig al klaar maar nog niet ingedaald.

Romy wat fijn zeg dat je 12 weken nu heb gehad en kan je inderdaad wat geruster gaan genieten.

nou ik ga lekker genieten van het mooie weer vandaag!!

Groetjes

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 10:08
Romy

Jeetje Net nog maar 4 weken zie ik spannend hoor!!
Lekker van je verlof aan het genieten??

San hoe gaat het bij jou??
Zie dat je ook al bijna op 30 weken zit dus je kan ook al bijna af tellen je zal er wel erg naar uit kijken!

De tijd gaat echt enorm snel zeg!!

Romy

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 14:52
Sannie

Hey meiden

daar was ik weer even

Romy wat lekker dat de echo en controle goed warne, nu onbezorgd zwanger, je bent inmiddels ook alweer 15 weken..toch weer spannend lijkt me ook al weet je wat er komen gaat.

Net lekker genieten van je vrijde tijd thuis en niet in het ziekenhuis hoop ik

hier alles goed, de kleine laat duidelijk merken dat ze er ook is..heelrijk dat getrappel.
Maar ik ben nu toch echt wel heel benieuwd hoe ons meisje eruit zal zien, van mij mag het al zover zijn al ben ik het zwnager zijn nog echt niet zat, maar ik heb dan ook nog 10 weekjes te gaan ongeveer.
1 oktober is mijn laatste werkdag, ik heb 4 weken vakantie met aansluitend 6 weken verlof, heerlijk, dus nog 4 dagen werken voor mij.
De bekkeninstabiliteit word zwaarder zoals al verwacht, maar ik weet nu ondertussen wat ik wel en niet kan en soms heb ik mazzel dagen en soms hele erge pechdagen, maar als het zo blijft houdt ik dat nog wel 10 weken vol.
Morgen heb ik weer controle en 13 oktober een echo voor de liging van de placenta.

Tot snel!!!

Liefs

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 19:30
Net

hoi hoi,

Ja ben nog steeds thuis en mijn bloeddruk is perfect!! Geniet nu echt van mijn verlof, al koop ik me nu suf voor de kleine en Demi

San fijn dat het best lekker gaat op de bekken na dan, heb/had jij ook een voorliggende placenta? of krijg je die standaard?
Ik had nl ook een voorliggende placenta en hij is opgetrokken tot 3cm dus kan natuurlijk bevallen. ik was echt blij.

Romy de tijd vliegt zeker! soms te snel hoor.

hier dus alles nog steeds goed moet nu elke maandag naar de vk, gisteren het bed op klossen gezet en nu maar wachten tot de kleine het tijd vindt om de wereld te komen bekijken.

Groetjes

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 09:24
Romy

Hey sannie wat fijn nog maar een paar daagjes te gaan en dan kun je helemaal rustig aan doen!
Op het einde ben je toch altijd wel benieuwd naar het "resultaat" van die dikke buik.

Ben erg benieuwd naar je echo voor de placenta.
Een vriendin van me had het ook maar is gelukkig omhoog gegaan door het groeien van haar buik.
Ze was gisteren uitgerekend dus ik zit al in spanning af te wachten!
Vandaag krijgt ze weer een echo omdat de baby nog niet goed ingedaald is.

Net hij mag nu natuurlijk ieder moment komen!
Moet je weer in het ziekenhuis bevallen?
Spannend hoor ik ga nu extra vaak kijken hier om te zien of je al nieuws hebt!

Hier vind ik het ook wel erg snel gaan hoor!
15 weken alweer nog een maandje & ik ben ook alweer op de helft niet nomaal!
Ik mag volgende week weer naar de verloskundige toe kijk er erg naar uit!
Mijn buikje is in ieder geval goed aan het groeien.
En sinds 3 dagen voel ik de baby af en toe een trapje geven was vergeten hoe fijn gevoel dat geeft.

Liefs romy

Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 08:03
Sannie

Hey meiden

ff snel

Mijn baarmoeder lag laag achter, nagenoeg voor de uitgang, en dat gaan ze nu checken, de echo is dus niet standaard tenzij je placenta voor de uitgang ligt met 20 weken, deze zal wel omhoog zijn gegaan maar voor de zekerheid een echo.

De controle was goed op de harttone van de kleine na, deze was onregelmatig dus moest meteen door naar het ziekenhuis voor een ctg, volgende week weer een ctg voor de zekerheid. Ik hoef me geen zorgen te maken dit komt door de groeispurt van de baby en komt heel vaak voor bij baby`s tussen de 28 en 34 weken daarna word hij weer rustig vaak.

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 20:27
Net

hoi hoi,

oh san dat was wel ff schrikken zeker, van het goede uitgaan dan he.
Bij mij lag de placenta ook voor de uitgang nu niet meer.

romy je vriendin al bevallen?

Ik wil zelf in het zh bevallen omdat ik daar goed gevoel heb overgehouden na Demi. Maandag weer bij vk geweest en bloeddruk was aan het stijgen, as maandag weer en dan urine meenemen. dus ben benieuwd maar maak me niet druk ben dan toch al 38 weken.
Voor de rest alles goed, Demi voeld de spanning ook en is daardoor echt superrrrrrrrrrrrrrrrrr druk. Dus hopelijk kondigd de kleine zich snel aan en kunnen we er allemaal van genieten.

Groetjes

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 08:32
Romy

Jeetje San dan schrik je natuurlijk wel even als je dat in de eerste instantie hoort. Maar gelukkig dat je je er geen zorgen over hoeft te maken!
Ik hoop dat 13 oktober ook alles goed is!

Net ik kan me voorstellen dat je er nu wat minder druk over maakt de kleine is af & mag gewoon komen als dat nodig is spannend hoor!!

M'n vriendin is inderdaad bevallen (zaterdagavond) van een hele mooie dochter ze heet Loïs echt een hele gave naam.
Alles is helemaal goed gegaan ze moest naar het ziekenhuis omdat het niet echt opschoot met persen maar daar was ze er zo zonder hulp.
Ze woog ook al bijna 8 pond een mooi bol koppie dus.
Morgen ga ik er weer heen heb er wel zin in.

En dan te bedenken dat wij over een aantal maanden ook weer z'on klein hummeltje hebben ik kan bijna niet wachten!!
We waren woensdag bij de babyzaak geweest om onze bestelling van kinderwagen te veranderen (had te veel slechte verhalen gehoord over de Joolz dus zijn we maar voor quinny gegaan) en op de terugweg zei mijn man dat hij nu wel graag wil weten wat het word omdat dat veel makkelijker is met het kamertje GRRRR.
Nu begin ik ook te twijfelen maar vind de verassing ook wel erg leuk!
En heb al allemaal neutrale kleertjes gekocht.

Over 4 weken de echo dus heb nog tijd genoeg om erover na te denken gelukkig.

Liefs Romy

[Laatst gewijzigd door Romy - 03/10/2008 @ 08:32] - Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 19:59
Net

hpoi hoi,

Zal me ff melden voordat jullie denken dat ik aan het bevallen ben.

San al weer een ecg gehad?

Romy zeker een leuke naam van je vriendin haar dochtertje, hij stond ook op mijn meiden lijst maar Corno vondt het niks.
Ja onwerkelijk he dat je straks ook weer zo'n kleintje in je arme houd.

Bij de vk was alles goed bloeddruk was het zelfde als vorrige week maar mijn urine was vrij van suikers en eiwitten.
Ze schatte onze kleine op 6 en half pond dus netjes.

Ben nu wel echt aan het aftellen hoor, kan niet wachten tot ik het vast heb

Groetjes

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 11:40
Sannie

Hey meiden

Net ohh spannend bij jou, gelukkig is alles nog goed op een iets wat hoge bloeddruk na, ach nog heel ff en dan is jullie kleintje daar.

Romy wat ene mooie naam heeft de kleine meid van je vriendin gekregen, mooi gewicht en gezond, wat wil je nog meer!.

Hier alles goed, de ctg was goed en het ritme was bijna weer in orde, soms nog een extra tik maar dat was geen probleem. Wel moet ik onder controle blijven en houdt ik 2x per week een ctg vanwege het verleden van me moeder, die had ene lekkage tussen haar linker kamer en aorta.

Ik bedacht me ook ineens dat als de placenta niet omhoog is gegaan we over 5,5 week wel eens papa en mama kunnen worden ieuwww wat snel, maar heb er zin in, het heeft nu lang genoeg geduurd al zal ik het getrappel enorm gaan missen, ik ben het nog lang niet zat maar ben wel heel erg nieuwschierig

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 19:56
Romy

Ja spannend hè san het komt wel erg dichtbij kan me voorstellen dat je bijna niet meer kan wchten om het resultaat van jullie kleine meisje te zien!

Net hoe is het bij jou??
nog maar 6 daagjes tot de uitgerekende datum, hij/zij houd het goed vol bij je! Ben erg benieuwd....

Hier alles super geen bijzonderheden tis dat ik wat dikker word anders zou ik bijna niet in de gaten hebben dat ik zwanger ben dus mag echt niet klagen.
Begin de kleine nu steeds duidelijker te voelen maar het is maar een rustige tegenover Julian & Isa.

Liefs Romy

Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 09:54
Romy

Net ik zie dat je banner weg is??????

Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 10:09
Sannie

Hey meiden

Net waar is je banner??? Alles goed daar???

Romy ohh je gaat hard man, je haalt me straks nog in hahaha

Hier alles oke, buik begint aanridg in de weg te zitten... me placenta ligt niet voor de uitgang dus ik mag natuurlijk bevallen, wel in eht ziekenhuis maar dat geeft niet. ik blijf onder strenge controle vanwege het hart ritme.. dat laatste is nu wel helemaal weer goed dus dat is mooi. Ook moet ik nu steeds voor een groei-echo want ons kindje is een beetje klein, ze ligt net onder de ondergrens van het gemiddelde

Liefs

San

Link naar deze reactie
18/10/2008 @ 19:21
Romy

Net je houd ons wel in spanning hoor!!

San wat fijn dat alles goed was & dat je gewoon mag bevallen.
Dat is wel een hele geruststelling lijkt me.
Ook wel fijn om in het ziekenhuis te bevallen zeker als het hartje eerst niet goed was & als ze een beetje aan de kleine kant is.
Ik vond het ook erg fijn dat ik met Julian in het ziekenhuis ben bevallen.

Liefs Romy

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 22:04
Net

hoi meiden

ben dus bevallen van een heerlijke dochter, bevalling is heel snel gegaan vk was net optijd.
Kom snel ff het hele verhaal doen miss morgen wel.
maae dan weten jullie het!!!!!!!!!!!!

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >