Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/10/2008 @ 13:44 Lotte ![]() | hallokes iedereen, @Lieke: slaapt Daan terug al wat beter? 't is vermoeiend é als ze zo slecht slapen. Nu ja, hij is nog klein hé. Tot wanneer ben je eigenlijk nog thuis? @L.: ik heb met Lily ook al moeten aerosollen maar zij was nog een pak kleiner dan je ventjes nu hé. dan beseft ze dat ook veel minder. Kan mij voorstellne dat uw ventekes er niet gediend met waren! @Erika: ik heb ook spotting sinds ik mijn spiraal heb. Wel vervelend soms omdat je dat helemaal niet kan voorzien. Ineens zit je dan op het werk op het toilet en lap, een plek... 't is nu de laatste weken precies wel beter bij mij. @M: leuk dat Laurine gaat stappen! 't is toch wel gemakkelijk als ze zelf al eens wat stapjes kunnen zetten. Moet je er niet altijd met rondzeulen en als ze het beu zijn in de buggy, kunnen ze zelf al wat rondwandelen. Ik ben donderdag met Lily ook naar k&g geweest met Lily. ze weegt nu 7,2 kg en is 64,5 cm op 26 weken. Vroeger zat ze altijd bovenaan de curve,nu wat meer naar het midden toe. Maar dat is normaal als je van bv overschakelt naar vaste/fles voeding. zeker omdat het vrij lang geduurd heeft eer ze goed patatjes at. Maar ze volgt nog altijd mooi haar curve dus er is niks abnormaals. Ze is helemaal goedgekeurd door de dokter. Moest gelukkig deze keer geen spuitjes krijgen. @Erika: ik heb dat rotarixvaccin ook gegeven maar dat wordt oraal gegeven hé. Ik heb heel wat foto's op facebook staan van de kids, ik zal de link es posten: http://www.facebook.com/album.php?aid=89834& voila, nu kunnen jullie mijn dochters es bewonderen! |
| 05/10/2008 @ 22:38 Lotte ![]() | neen, het gaat precies niet... http://www.facebook.com/album.php?aid= 89834&l=c54d4&id=1191862150 als jullie het bovenstaande knippen en plakken, zou het wel moeten lukken. Ik krijg de volledige link niet in mijn bericht... |
< vorige pagina | volgende pagina >

Babygeluk in 2006?Wie ook ?

, vind het wel jammer dat ik er niet bij was maar als ze het thuis nog eens doet zal het voor ons ook als de 1e keer aanvoelen

dus t komt nu nog goed uit ook

heeft iemand hét recept? al geprobeerd van internet, boerinnenbond, piet huysentruyt ... of ligt dat aan mijn oven? (combi)...

dan maar stappen aan de hand en t was veel beter en zo zijn de schoenen direct ingelopen
cyclus heb ik precies nog ni met dat spiraal, pff. En je mag gn tampons gebruiken...
mensen toch, ik voel me mottig