< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » oost-Vlaamse meiden verenigd

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
oost-Vlaamse meiden verenigd
03/10/2008 @ 12:58

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
oei al die zieken hier veel beterschap

bliepje amai superdruk je zal blij zijn als het voorbij is zeker ?
heel veel succes met de komende verhuis en alles wat erbij komt kijken
ja tussen ons gaat het echt veel beter , hij was woensdag echt superlief bij de hsg en wil bij de volgende afspraak bij de gyn weer mee dus heel tof

ik ga dus een neiuwe afspraak maken bij de gyn om alles eens goed te bespreken zolas resultaat van baarmoedrslijmvlies en de details van zo'n behandeling want momenteel voel ik me echt opgejaagd omdat ik daar echt niets over weet. dus als ik de gyn nog eens kan bereiken

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 18:14
Nathalie

Els super zeg.. je hebt werk tot aan de kerstvakantie en dan het andere werk goed he voor jullie huisje
En dan nog op nele har school
welk klasje?
ik ga dat doen ook els ivm de BV. Ook al heb ik heel veel vertrouwen in mijn KA enzo...
Ik heb van een vriendin haar weegschaal mogen lenen... ale heb ze nog.. en heb hem dus daarjuist gewogen en dat is dus inorde... verleden week 6kilo nu 6.180.. de weegschaal is het zelfde als bij de KA van gewicht! Dus toch beter dan die 50gr op een maand he!
En ook ik heb zo iets hij komt bij ook al zijn het kleine beetjes..
mijn ventje zegde het deze ochtend ook .. enkel deze van savonds rond 19u een flesje te geven en de andere gewoon BV nog te geven (smorgens en voor het slapen gaan). Ga hem nu morgen ook eens zien wat het op en dag gaf.. ik ha de weegschaal al eerder deze week, maar wou echt een week tussen het bezoek van bij de KA. Morgen wel zien wat het gaf op een dag later dan rond het zelfde uur.
Hoeveel en wat eet sander zo op een dag?

Zo de pizza is bijna klaar

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 19:41

hey

Marijke, hopelijk heb je snel nieuws van je gyn he. Blij dat het onderzoek achter de rug is zeker?

Elsie, ja hoor heb mn defintief rooster, kan mar 1x in de week om Cato gaan, als er die dag geen vergadering is natuurlijk... de andere dagen moet Bart of oma erom gaan. Bart mag in principe no nie met de auto rjden he.

Els, jij terug aan de slag? Gaat het wat om te combineren met de kinjdes? En Sander nog steeds ziekjes? Kunnen ze zo ellendig van zijn he, de kleine sukkeltjes! Veel beterschap he zeg!

Nathalie, oei nu aan de AB voor je nagel? Brrr zeg. En Noah zo flink tekenen en zn naam schrijven! Sjiek he! Bij Cato is 1e kleuterklas ook veel zelfstandigheid kweken. Heel andere aanpak dan bij de peuterklas. Daar was het zo nogal betuttelend. En Cato is wel een redelijk zelfstandige meid... Manu komt precies toch redelijk bij! Groot gelijk heb je hoor om nog wat bv te blijven geven ook! Heeft hij nog geen tandjes? Bij mij werd het met Lola wat te pijnlijk dus dat was voor mij ook wel een reden om te stoppen op 6 maaden, had mn doel dan ook al bereikt :-)
Die cardio combat dat ik doe is zo wat te vergelijken met tae bo denk ik. En die step, woensdag wast moeilijk, kon nie goed mee dus was nie zo leuk als de vorige keer. Als het de volgende keer ook tegenvalt schakel ik over op BBB, das de donderdag.

Bliep, jullie zo een drukke periode, zult wel blij zijn eens de verhuis gedaan is, en alle dozen uitgepakt geraken he. En dan wat tijd voor de dochters :-)

Ik ben ook blij dat het weekend is. Als je zo lang niet gewerkt het, hangt dat er na een maand toch wel in! Nog 3 weekjes en dan weekje vakantie!
Vanmorgen mocht ik eens langer blijven liggen, tot 8.30u als Lola wakker werd. Bart ging Cato naar school brengen en de hond mocht mee, was gans de week ivm dieren. Woensdag zijn ze naar de dierenwinkel geweest en visjes gekocht voor in de klas, en elk kindje kreeg een speeltje voor kat/hond! Gisteren kwam dan de schoolfotograaf, ben benieuwd om de foto's te zien!
Ga eens een avondje voor de tv gaan hangen zie! Gebeurt tegenwoordig niet veel...
goed weekend!

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 00:01
bliep

Hey,

Marijke, ik ben echt blij te horen dat het weer beter gaat tussen jullie! 't Is wel belangrijk nu dat je je gesteund voelt hé. Ik hoop dat je snel bij de gyn terecht kan voor meer uitleg en dan maar duimen dat je snel zwanger mag worden!

Els, super zeg, dat je al aan het werk bent, en dan nog op Nele haar school! Lukt het een beetje allemaal, want het zal wel wennen zijn!

Kristina, jammer dat je lesrooster veranderd is en dat je nu Cato niet vaak kan gaan halen! Ik kan wel geloven dat het voor jou ook vermoeiend is om terug aan het werk te zijn, dat wordt genieten van de vakantie!

Hier nog geen rust, maar 10 november maak ik de brug en dan is het toch de bedoeling om eens lekker te genieten van mijn gezinnetje!

Woensdag en vandaag zijn we goed vooruit gegaan in het huis, morgen gaan normaal gezien de dingen die zeker af moesten zijn voor de verhuis gedaan zijn, dus dat is fantastisch. Woensdag ga ik met mijn mammie kuisen in het huis en dan in beginnen pakken hier...

Na de verhuis gaan we nog 10 dagen geen internet hebben thuis, ik ga wel proberen om over de middag op het werk eens naar hier te surfen, maar als je me dus even niet hoort, dan weet je waaraan het ligt!

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 10:44
arwen

Online Status Stuur bericht
hé iedereen ,

kom even piepen en me exusseren voor de voorbije dagen ben er echt niet eens tussen geraakt werken aan huis druk geweest met nieuwe auto tanden laten trekken en kindjes ziek dus was even hectisch dit weekend eigenlijk niet veel beter hé natalie bij jou ook druk waar schijnlijk
daarom wil ik bij deze jou alvast een heeeel dikke proficiat wensen met je verjaardag morgen hoor !!!!

dikke dikke kussen en amuseer je maar goed samen dada
arwen

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 11:33
Marijke

Kristina,
gelukkige verjaardag!

groetjes,
Marijke

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 11:39
Nathalie

Eerst en vooral een dikke proficiat aan Kristina!!

hihi Arwen ook voor u morgen een gelukkige verjaardag he en maak er ook maar iets onvergetelijk van!
Hier gaan we weg gaan... normaal altijd thuis en bezoek ontvangen nu niet!
Heb daar niets aan, aan dat bezoek dat komt...
Wij gaan smiddag bij mijn ouders mosselkes eten, en daarna gaan we wij als gezin nar de brandweer.. tis opendeur (noah gaat wel maandag al naar daar met school, maar abel dus niet) en dan eens zien naar de openbedrijvendag ergens eens .... NIKO, ...
en samen een pannenkoeken gaan eten op de driegoten ze zijn daar LEKKER...Dan gaan we wel mijn ouders gaan halen, want des dus voor mijjn verjaardagje

[Laatst gewijzigd door Nathalie - 04/10/2008 @ 11:41] - Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 11:43
Els

gelukkige verjaardag kristina!

Nathalie, Sander krijgt 's morgens bv en dan 's middags eet hij ongeveer 100g groetepap, fruitpap eet hij meestal 2 stukken fruit, en daarna nog 2 keer bv. Sander wordt dinsdag gewogen en gemeten, ik ben benieuwd.

Mijn werk valt goed mee, er hangt een leuke sfeer. Het was wel wat chaos deze week, maar dat zal volgende week wel beter zijn. Ik heb nu bijna al mijn gerief. Ik geef 12 uur godsdienst (in elk leerjaar 2 uur, dat is wel niet het leukste om te geven, maar we zullen het leuk maken) dan nog 4 uur thuisonderwijs bij een ziek kindje en dan nog 8 uur extra ondersteuning in 2 grote klasgroepen. Dus van alles wat, maar wel heel weinig voorbereiding en verbeterwerk. Dus dat is wel leuk om te combineren met mijn gezin. Want Tom heeft deze week weer 60 uur gedaan, dus die is echt heel weinig thuis.

Prettig weekend allemaal!

[Laatst gewijzigd door Els - 04/10/2008 @ 12:16] - Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 12:59
bliep

Hey meiden,

ik zit hier met de tranen in mijn ogen achter de computer, we hebben daarnet verschrikkelijk nieuws te verwerken gekregen... Een kameraad van Xavier, tegelijk de broer van één van zijn beste vrienden, is deze nacht verongelukt, een supertoffe en lieve jongen van 26 jaar. Heel onze vriendenkring is er kapot van!

Volgende week zaterdag is het begrafenis, wij gaan onze verhuis dus met minstens een dag uitstellen. Normaal gezien zouden mensen uit die vriendenkring ons komen helpen, maar we gaan nu zien of ze dat wel zien zitten, anders zoeken we wel andere hulp.

Ik ben er echt niet goed van, kan niet geloven dat dit gebeurd is...

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 13:07

Bliepje, zo erg meid. Zo jong nog... heel veel sterkte he!

Nathalie, gelukkige verjaardag, maak er nog een leuk dagje van met je 4 mannekes

Arwen, ook voor jou een gelukkige verjaardag

Gisteravond mosseltjes gaan eten in Cato's school met een collega/vriendin en haar man en dochter van 12, daarna gingen we nog iets drinken, ik wist van enkele mensen dat ze zouden afkomen, maar was toch wel redelijk verrast van een heleboel mensen die daar dan toekwamen en al die leuke cadeautjes enzo! Allee, twas plezant.

Fie, was de pitta lekker? Met veel looksaus?

Straks in de zetel filmke kijken ze, Lola slaapt, Cato doet dat nog zelden in de namiddag. Deze nacht hebben ze allebei goed geslapen bij Bart zn ouders :-) Was Lola haar 2e keer pas.

Ben ermee weg. Nog een leuke zondag allemaal!

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 13:27
Marijke

Bliep,
sterkte,hé
Nathalie,
langs hier nog 'ns 'n gelukkige verjaardag,hé!!
Arwen,
voor jou ook gelukkige verjaardag!
groetjes,
Marijke

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 08:00

proficiat aan al de jarigen !!!

bliep, heel veel sterkte voor jullie allemaal

els; allé alles komt daar op zijn plooien met het werk
ben eens benieuwd naar Sander zijn gewicht

kristina; spijtig dat je cato maar 1 keer kan gaan halen
leuk als er onverwachts mensen afkomen
hoe gaat het nu met bart ? wanneer mag hij weer autorijden ?

nathalie, je doet dat goed hé dan met de bv
leuk naar de brandweer ! zijn jullie dan naar NIKO geweest ? Mijn ventje werkt daar en mijn en zijn ouders en zijn zus zijn gaan kijken behalve ik want ik moest werken

marijke , alles daar oké ?

fie, nieneke ????

hier niet veel nieuws , vandaag eens bellen naar de gyn voor een afspraak en aan mijn banner te zien is het tijd voor actie dus weet weer wat doen

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 21:44
Nathalie

Dankjewel voor de felicitaties:-)

Bliepje hou je sterk hoor meid!! Zo erg zeg!

Marijke succes dan de komende dagen

Kristina als ik het dus goed versta heb jij ook op je verjaardag mosselkes geeten?
moet wel lukken mijn mama die had er voor mij gemaakt gister:-).
Abel slaapt ook niet meer in de namiddagen hoor. Noah wel nog toen ale de woensdagen en de weekends toen op die leeftijd!

Els hoe gaat het met de tweede start week van je werk? Al wat minde chacotis?

Hier was het gister een rustig zalige verjaardags dag.
Wij waren dus samen met manu smorgens alleen..mijn ventje heeft eens niet moeten opstaan voor noah of abel... en langer kunnen slapen.
Manu hebben we zoals altijd niet gehoort!
daarna naar oma en opa gaan bij de jongens en de lekkere mosselkes geeten... dan naar huis, manu in bed gaan leggen. Oma is dan gekomen en wij zijn samen met mijn pa naar de brandweer gegaan. twas er heel druk, geen doe,ning... we heben het toch gedaan ;-).
Dan hebben we thuis naar piet piraat en het vliegend schip gekeken:-) na manu zijn dutje en fruittijd... (17u) naar de driegoten lekkere pannenkoeken gaan eten. smaakte hoor en dan nog een goeie gedronken als afsluiter. Dan een badje thuis.. (marijke) en zo was het vor mij een heel leuke dag, zoals ik het wou ;-).

Vandaag iets minder... ik had al sinds vrijdag wat keeltjes pijn..maar heb vandaag de dr er bij gehaald want kan bijna niet meer slikken.. en nu bleek ik dan nog koorts te hebben ook.moest van de dr ze nemen. Dus terug AB! Mijn weerstand is zo laag door die keer veel te lang te wachten met die bronchitis!!! en dan die ontsteking van mij duim die nu volop aan het vervellen is!

Ach.. nu tijd voor naar bed, want tis hier al muisstil
manu is sinds vrijdag op 4voedingen komen te staan

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 19:17
Els

hallo,

Proficiat aan de jarigen!

Bliep, dat is minder hé. Zo'n jong mooi leven vol dromen en plannen... Veel sterkte!

Hier begint het idd wat vlotter te gaan op het werk. De sfeer is er opperbest. Ik heb ook geen probleem om Sander achter te laten.
Alleen het huishouden is momenteel een ramp. Ik hoop daar morgennamiddag toch iets aan te doen.

Vandaag zijn we met Sander naar Kind en Gezin geweest.

Hij weegt 7kg 250g en is 66,2 cm. Zijn hoofdomtrek is 43,3 cm.
Hij doet dat dus erg goed voor een borstvoedingskindje. En zeker veel beter dan Nele.

Veel groetjes,
Els

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 10:41
Elsie pelsie

Hey,

Bliep, veel sterkt meid!

Aan alle jarigen, een gelukkige verjaardag. Beter laat dan nooit!

Ik was maandag thuis en ik ben met ons Eline eens naar de markt geweest. Het was fantastisch weer! En in de namiddag zijn we naar de Makro geweest. Ons Eline is wel bij mijn schoonouders gebleven, want ze moest haar namiddagslaapje nog doen. Het was heel plezant, zenne.

Allez, ik ga nog een beetje verder doen

Groetjes

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 11:53

hey
wat is het hier stil zeg!

Cato is ziek geweest, hoesten en beetje koorts, is pas vrijdag naar school gegaan, en blij da ze was. Lola heeft er ook wat van, beetje hoesten en snotneusje. Die zit duidelijk in haar 11 maanden sprong... ze stapt al heel goed met steun, maar als je haar aan de handjes zou willen laten stappen, gaat ze opnieuw zitten. Maar ze kan wel al rap rond de salontafel stappen! Is ook graag met klanken bezig, is nu gans de tijd 'betoe'. toe mn ouders gisteren weggingen zeiden ze dada Lola, en zij begon te zwaaien! hehe.
Morgen en vrijdag moet Bart op controle, ben benieuwd... heeft wel geen zin om ons in op te jagen.
Lola is wakker!

doei en nog een leuke zondag!

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 11:46
Elsie pelsie

Hey,

Ons Elinetje is ziekjes. Dit weekend heeft ze de hele nacht aan en af geweend. Ze werd dan al wenend wakker en viel dan terug in slaap voor een uur of 2 en dan werd ze terug al wenend wakker. Dus we zijn allebei een beetje moe. Deze morgen voor dat ik vertrok, was ik nog eens gaan kijken omdat ze terug aan het wenen was en ik pakte haar op en ze heeft haar hoofdje zo op mijn schouders gelegd omdat ze nog moe was, maar van het moment dat je haar in haar bedje wou leggen begon ze weer te wenen. Het is echt een voddeke als ge ze vastpakt. Dus zeker niet haar normale doen. Anders is ze zo energiek!

Mijn man is dan deze morgen naar de dokter geweest en ze heeft een keelontsteking en een lichte oorontsteking. Ze heeft medicijnen gekregen en tegen morgen zou ze toch al beter moeten zijn.

Ik vertrok echt nie graag naar het werk deze morgen, zenne. Ik zou toch liever thuis zijn nu. Maar mijn ventje is vandaag thuis om voor ons Elinetje te zorgen.

Groetjes

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 17:02
Els

He,

Elsie Pelsie,
Als ze een oorontsteking heeft, dan zal ze niet graag plat liggen. Want dan verhoogd de druk en de pijn nog. Wij leggen dan altijd een kussen onder de matras, zodat de matras schijn ligt, en dat helpt hier wel.
Veel beterschap!

Hier blijven we sukkelen. Sander is nog steeds verkouden en hij heeft de laatste 4 dagen koorts gehad. Het verdwijnt wel steeds na een pijnstiller, maar de volgende dag is het terug hetzelfde. Ik heb geen zin om nog naar de dokter te gaan. Die zal toch weer hetzelfde zeggen: neus spoelen en neusdruppels en iets voor de slijmpjes. En daarmee is het altijd even beter, maar echt over gaat het niet. Ik heb dus zaterdag een afspraak gemaakt bij de Nes-keel-oor-arts, en woensdagmorgen mogen we gaan. Hopelijk kan die ons wel verder helpen.

Groetjes,
Els

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 18:07
Nathalie

hey

Twas hier eve stil gevallen he!
Met allemaal ons baby's ook...
Bliepje hoe gaat het met je meid?
Het verdriet al wat beter meid!?
EN de verhuis?
Ben benieuwd hoor!

Els, met Sander naar neus keel en oorarts...
oh toch zo een kleintje :-).
En eens een andere KA zijn diagnose weten zou dat ook niet eens goed zijn..?
Hoe lulkt het met het werk?

Elsie, dat is niet zo leuk voor haar he.
Heeft ze er veel last van?
Hopelijk is ze er vlug door!
Dat afwisselend weer dan ook! We mogen blij zijn met het mooie weer, maar steeds die afwisseling doet hen niet goed he!!
Wat moet je ze aandoen he
Je laat ze vertrekken goed ingeduffeld en in de loop van de dag zijn ze te warm!!

Kristina, Catoke ook ziekjes gewees? Maar is er na wat uizieken precies met veel plezier naar tschool gegaan
Nu lolake?
Wat lees ik... zo een flinke zeg des niet te doen wat een snelle meid zij was en nog steeds is.
Grof zeg! Flink he zeg!
Hoe snel wat Cato eigenlijk?

Hier gaat het allemaal goed. Tot hiertoe geen zieken!
Buiten de mama verleden week met haar keel! Maar is beter!
Manu maakt vooruitgang niet te doen... Wat gata het snel ! Te snel!
Hij zit zogoed als alleen zonder steun, zo gelijk een boedhake . En wanneer hij wat steun heeft tegen zijn rug... gelijk hij in de maxi of relax zit dat komt hij naar voor. We moeten oppassen hoor.
Verder is hij sinds gister gestart met vlees bij zijn groenten. Voor die 4dagen voreger... zal wel niet geven he, en tsmaakt hem zo! Niet te doen hoe die eet. En een baby petit gervais eet hij ook graag.
Een koekje hebben we hem ook al eens voor geschoteld.. zo eentje van beterfood start een heel klein stukje. Je moest hem eens zien kijken..maar eens in de mond... was hij snel binnen zene.
Manu staat sinds een dikke week geleden op 4voedingen. En kreegt zijn laaste rond 21u en slaapt dan tot 7u30 dan moet ik hem wakker maken anders komen de jongens te laat op school. Maar anders later dan 8u. Goed he!!
Ik denk dat de onderste tanden nu echt wel aan het duwen zijn!! Dacht dat al eerder, maar je voelt het geschuur maar ze komen maar niet!
Ach zal het wel weten als het zover is.
Noah en abel waren beide rond 6maand.
Verder doet noah het uitstekent op school... sinds verleden vrijdag ga ik iedere week het fruit snijden in zijn klas. Leuk hoor.
Afgelopen vrijdag terwijl ik er was.. kwam er iemand binnen met een doos en een mand.. in de doos een poes in de mand 5babypoesjes... twas weer de moeite!
Deze week moeten ze oefenen voor het groot ouder feest, want dat is volgende week!
ABel doet het ook goed.. die heeft enkel wat verdriet en denk geregeld aan het dode muisje. Kan het moeilijk los laten.. dat telt voor als er eens iets ernstigs zal gebeuren!!

toi toi

[Laatst gewijzigd door Nathalie - 13/10/2008 @ 18:08] - Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 19:35
arwen

Online Status Stuur bericht
aan iedereen bedankt voor de felicitaties en aan alle zieken heel veel beterschap .

vraagje zijn er hier nog met kindjes die s nachts niet droog zijn op de leeftijd van vier vijf ?

kyra die is er twee en potje zegt haar nog niet zo veel lana was er 2.5 en poef die was er mee weg zo ook ineens zien wel

nathalie wanneer zien we elkaar nog es ?ben echt eens benieuwd naar de "grote " jongen daar tussen die grootste hihi

groetjes en tot gauwarwen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >