Hey meiden!!!
Zo, mijn laatste vakantiedag en morgen terug gn werken.Heb vorige week heel de week vakantie gehad en heb vndaag er ng bijgenomen om de dag vn 1 november te nemen.Zo is mijn lief ventje ng een dagje langer bij zijn mama!deze week gaat hij ook niet nr de onthaalmoeder wnt mijn mama is thuis dus komt zij nr hier om te babysitten.Vind dat wel gemakkelijk en geldbesparend.
Ik lees dat alles hier toch redelijk goed gaat met jullie allemaal!!!
zal eens beginnen met te reageren op iedereen he!!!
Cindy,
Ja, in badje gn vindt Yano echt heel leuk!
We hebben Yano zijn eigen badje ook ng mr het staat al in de garage wnt Yano is er te groot vr geworden

Die groeit als kool ons ventje, niet te doen!!!
Yoeri en ik gn proberen om volgende week eens te gn zwemmen met Yano wnt vrbije zomer was het niet veel goed weer om te gn zwemmen en nu kunnen we nr een binnenzwembad gn zoveel we mr willen he.
Geniet echt mr vn jullie verblijf in laakdal met kerst, oud en nieuw!!!!Ik hoop dat yoeri en ik dit volgend jaar eens gn doen met Yano wnt wil zoiets al zolang doen!
Je hoeft geen schrik te hebben Cindy dat Djoshua uit zo een zitje kan wippen hoor,Yano kan ook niet echt stilzitten mr hij zit zo goed in dat zitje dat hij niet weg kan.Rondom hem is het een volledige cirkel vr zijn lichaam en het is anti slip ook ng eens.
mss is het toch iets om te overwegen he.
dan kun je hem zo onder de douchekop zetten om hem af te spoelen?
Akiki,
Yano is echt niet te doen!Hij is zo hevig he!!Ik las dat jullie Jaspertje ook al 6 tanden heeft!Yano heeft exact dezelfde tandjes al als Jasper!!!Durft jasper ook ineens zijn tandjes in jullie vingers zetten?Yano durft dit doen als ik hem zijn gel ervr geef op zijn tandvlees.Ik moet zeggen soms doet het pijn ze amai!!!!
Is het niet lastig nu borstvoeding geven?
Ik bedoel met zijn tandjes, durft hij ze dan niet soms gebruiken?
Srry dat ik dit vraag ze mr ik heb dr altijd schrik vr gehad.
Yano trekt zich constant recht als hij zich ergens kan rechttrekken en als je hem op zijn benen laat staan en je wilt hem terug laten zitten dan houdt hij zijn benen zo stijf dat we hem niet kunnen neerzetten.Hij kan soms wel koppig zijn.Spelen vindt hij ontzettend leuk mr rechtstaan ng leuker.
Een paar weken geleden heeft yoeri yano zijn bedje en zijn park lager gezet en al goed ook wnt met dat rechttrekken enz.
Meestal als hij nu wakker is 's morgens of in namiddag zit hij altijd recht in zijn bed.Keilief!!!!!!Als hij je dan ziet binnenkomen lacht hij al!!!!
Het gaat allemaal zo snel he!!!Te snel!!!
Garnaaltje,
Wat erg dat Finn zo ziek is!!!!
Heb je eucalyptus druppels in huis?
Wij hebben dit en moesten dit vn de dokter toen yano een verkoudheid had in een bakje met warm water doen en in de slaapkamer zetten.
Dat verdampt dan en doet zijn neus toch wat vrij houden.We hebben ook eucalyptus ballsem vr baby's.Dit mag je wel mr 5 dagen aanbrengen en we deden dit op zijn borstkas en zijn rugje.
Ook het hoger leggen vn de matras aan het hoofdje helpt.Zo blijven de slijmen niet irriteren in de keel en helpt beter te ademen.
Gewoon een dekentje of zo wat opvouwen en onder zijn matrasje leggen.
Ik weet niet of je hier wat aan hebt meid mr als ik je hiermee raad heb kunnen geven geeft me dat al een goed gevoel!!

Het is immers idd niet leuk om je kindje zo ziek te zien!!!
Ik hoop dat als je de volgende keer komt piepen dat Finn dan genezen is!!!
Fietje,
Blij te horen dat Leander genezen is!!!
Weet je, eens je kindje nr een creche of onthaalmoeder gaat zijn ze sneller ziek he.Het klopt idd wel wat je kinderarts zegt:in de winter krijgen ze regelmatig een verkoudheid.
Onze huisdokter zei dat ook al vorige keer je gaat ng dikwijls komen hoor tijdens de winter.het is blijkbr echt typisch vr de kindjes om 's winters verkoudheden te hebben.
Fietje, je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen omdat je de 'raad ' vn kind en gezin opvolgde.
Je neemt aan dat ze weten wat ze zeggen en idd zolang je je kindje niet hoort klagen na zijn eten denk je vn hij komt er ng mee toe.
Wij doen in yano zijn fruitpap petit gervais bij zodat hij extra melk krijgt.Weet je, uiteindelijk maakt iedereen weleens zoiets mee met kind en gezin.En het is altijd gemakkelijk vn iemand anders om commentaar te geven mr als ze er dikwijls zelf vr staan...
En trek je zeker NIETS aan vn wat je schoonmoeder zegt.Het is JOUW kind en je weet WEL wat het beste is vr hem!!!!!
Weet je, wij hebben altijd gezegd dat als er bij ons iemand zoiets zou doen ze yano gewoon een week niet te zien kregen.Je kunt er als moeder niets aan doen dat je kind ziek is!
Dat hoort er allemaal bij bij het kind zijn en trouwens wij volwassen mensen worden ook ng ziek he dus.
Je moet zeker laten horen en voelen aan je schoonmoeder dat ze niet hoeft te zeggen wat je moet doen en dat je een slechte moeder bent wnt dat enkel jij weet wat goed is vr je kindje!!!
Probeer je er niet te druk in te maken en denk enkel aan je bestaande en toekomstige gezinnetje!!!!
En wat een ander denkt he meid...dat sla je gewoon de wind in!!!!

Meiden ik ga afronden wnt moet sevens yano zijn fruitpap maken.
Straks gn we bij yoeri zijn pa eten dus dan moet ik al niet koken!!!!
YES!!!!
Veel liefs, sweety