Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/10/2008 @ 09:01 Snik | Goedemorgen dames, Jen, Ik had me jou ook anders voorgesteld... dat is toch gek hé.. dat je wekelijks met mensen praat, en je maakt je dan een voorstelling van hoe ze er uit zien... en dan is dat toch anders dan dat je dacht. Ik had me jou voorgesteld met krullen en donker haar.. Emmy'ke, ik hoop dat je je ondertussen al wat beter voelt.... dikke knuffel meid! Bo'ke, Hoe gaat het ondertussen met jou? Nog steeds zoveel last? Maar je hebt gelijk... alle lasten neem je er graag bij, zolang je maar een gezond kindje krijgt hé. Ik heb ooit de meter van Stan meegenomen naar een echo.. en dat was ook heel plezant. Ook wel een speciaal moment, want het maakte onze band nog inniger. hoe is de controle geweest voor je ventje? T, Ik ga, als Stan 1 wordt, een lekkere taart halen. Zo'n smurfenvlaai... in de Vlaanders hebben ze die niet of zijn die bijna niet te vinden.. maar kindjes zijn er zot van. En voor 1 keer mag hij dan wel eens chocolade eten. Trouwens, niet alleen kinderen zijn er zot van... volwassenen ook hoor. Waar in Limburg heb je juist gezeten?? het weer zondag was hels hé! bah!! hele dag regen... Slechter kon niet. Erika, Ocharme ... je kleine meid zo ziek geweest... heeft ze nog uitslag gehad?? Je kan zo'n kleine kindjes nog makkelijk van school thuis houden hé... nu kan het nog.. en mag het nog. Gewoon van genieten jong! Hier een minder goed begin van de dag gehad... Rond 24u is Stanneke beginnen huilen, en dat heeft geduurd tot half vijf deze morgen. Ik heb niks geslapen. Heb hem bij me in bed genomen, maar ja, dan doe je geen oog dicht. Maar anders moest ik er telkens weer uit om zijn tutje te geven.. en vind het ook zo zielig, als hij zich niet lekker voelt, dat hij alleen in zijn kamertje moet blijven. 't ventje moest toch nacht werken, dus heb hem gewoon bij mij genomen en hele nacht geknuffeld... tot hij rustiger werd rond half vijf.. toen heb ik hem terug in zijn bedje gelegd... Ben er nog 2 keer uit gemoeten om hem zijn tut te geven, maar heb dan toch nog beetje kunnen slapen.. Tot de wekker geen genade kende om 5u50. Hij was nog doodop deze morgen... maar ja, dat is normaal na zo'n nacht hé. En ik... pfff.. ik zou hier op 't werk zo in slaap vallen. En 't ventje maar zeuren deze morgen dat hij al 24u wakker was. Hij heeft gisteren, als Stanneke sliep overdag, ook gerust... En hij slaapt nu... ik ben ook al 24 u wakker maar zal mijn bed pas zien vanavond laat. Van vermoeidheid (denk ik) heb ik ook maar heel weinig melk kunnen kolven deze morgen. Normaal gezien kolf ik 's morgens vlotjes 220cc af. Maar deze morgen was het amper 150cc. Ik weet niet wat er aan de hand was. Misschien nog tandjes die doorbreken? Zijn eerste tandje steekt er nu door.. maar misschien zijn er nog op komst.. of misschien had hij gewoon veel last van zijn verkoudheid. Hij heeft zo'n snotvalling... heeft z'n mama en papa ook al aangestoken ondertussen, want ik ben ook snipverkouden. Maar hij had geen koorts... dus daar kan het niet van zijn. Ik hoop dat ik het hier vandaag wat kan redden... we zien wel... als het écht niet meer gaat, neem ik me wat overuren op. Weekend was wel leuk... vrijdag een vriendin gaan bezoeken in Gasthuisberg. Ze is zwanger van een tweeling, nu zo'n 25 weken, maar ze had al ontsluiting en ze heeft van nature een heel korte baarmoederhals. Dus was groot risico. Ze had zelfde gyneacologe als ik, en die wilde geen risico nemen. Ze is met spoed toen naar Leuven gereden en daar twijfelden ze wat ze zouden doen... dichtnaaien of niet.. Door haar hele korte baarmoederhals, was er risico dat ze door de vliezen zouden naaien en dat die dan zouden breken... maar op 23 weken zouden haar kindjes niet overleven... Uiteindelijk hebben ze de operatie toch gedaan en moet ze blijven platliggen... maar ze blijft er uitermate rustig onder.. Bewonderenswaardig hoor! Ik zou nooit zo rustig kunnen blijven... Vrijdag zijn we haar dan gaan bezoeken.. ondertussen is ze de 25 weken gepasseerd... dus als haar kindjes nu zouden komen, dan hebben ze goede kansen.. hun gewicht ligt ook op het gewicht van een éénling... dus ze doen het bijzonder goed! Ze is het wel beu om te liggen... ze mag alleen op om te gaan plassen.. en mag 1 keer in de week douchen.. Nu ja, ook alles voor haar kindjes hé! Ze moet nu nog zeker 4 weken in Gasthuisberg blijven... Verder zijn we naar open bedrijven dag gegaan, maar we hebben wel babysit gezorgd voor Stan toen. Zo, dit was zo'n beetje mijn relaas van het voorbije weekend en voorbije nacht... tot later xxx |
| 08/10/2008 @ 14:00 Snik | Hey Erika, Binnenkort gaan wij een weekendje naar Molenheide.. Als verrassing voor mijn moeder die dan jarig is. de binnenspeeltuin is ook heel erg leuk hé! het kabouterzwembad ook zenne... en als Sky oud genoeg is moet je eens naar de Golf Adventure Vergeten Mijn gaan. Dat is ook wel super! Ik vind het weekend wel bijzonder duur uitvallen.... en we krijgen dan nog 20% korting omdat het gaat om een zakenrelatie. Wij hebben hun site gemaakt. Persoonlijk vind ik hem al lang niet meer mooi... want de klant (het park dus) heeft van een eenvoudig uitziende site, een echte flipperkast gemaakt. Ook zijn site voor de vergeten mijn is een flipperkast geworden. Maar ja, klant is koning hé! Bo'ke Probeer toch maar voldoende te rusten hoor meid! Je lichaam geeft je voldoende waarschuwingen hé. En liever wat meer rusten, dan ineens volledig plat te moeten gaan liggen.. want daar zou je pas gek van worden. Ik zou zéker en vast Jelena wat vaker ganse dagen naar school laten gaan. Nu moet jij vooral aan jezelf én dat wondertje in je buik denken! En dan ben je helemaaaaaal niet egoïstisch hoor!! Jullie gezondheid gaat voor. En jouw kleine meid gaat graag naar school, dus ik denk dat ze het wel naar haar zin zal hebben. Doe maar zonder je schuldig te voelen! Stan heeft vannacht goed geslapen. Gelukkig maar!! Ik lag er om iets voor 23u00 in... en dat is vroeg naar mijn normen... Maar was dan ook dooooodop gewoon. Deze middag ben ik badspeeltjes gaan kopen. Hij heeft 1 eendje voor in bad, maar dat bad is zo groot, en dat eendje zo klein.. en dan zie ik hem altijd grijpen naar dat eendje, maar hij krijgt het niet goed vast. Van de papa mocht ik geen speelgoed kopen voor in bad.. maar foert zenne.. met zijn doop heeft hij er geen gekregen, en ik vind dat hij dat wel verdient! 't is niet dat hij zwemt in het speelgoed... de kinderen in mijn ventje z'n familie hebben ALLES, zoveel dat ze niet kunnen kiezen en dat ze maar 1 keer ofzo met iets spelen en dan ligt het daar.. Wij willen niet dat Stanneke zo wordt, maar anderzijds mag hij toch wel iets hebben hé! Dus ik heb m'n laars gelapt aan zijn commentaar en toch wat badspeelgoed gekocht. Ik heb nog vraagje ivm papjes.. Stan eet nu al bijna 2 maanden fruitpap.. en dat gaat heel erg goed. Hoe moet dat dan met groenten? Is dat 1 keer fruitpap en 1 keer groentenpap per dag? Of is dat afwisselend.. ene dag fruitpap en volgende groentenpap? Waar begin je best mee? Die fruitpap gaat goed, maar dat is ook zoet natuurlijk. Groetjes xxx ![]() |
| 09/10/2008 @ 11:31 Snik | Hey Erika, Ik hoop dat het weekend zal meevallen. Stan zal er niet zoveel van meekrijgen denk ik... maar ja, zo eens met mijn broertje en zijn gezin, en met mijn moeder, een weekendje weg, zie ik ook wel zitten. oh ja, ik heb een paar filmkes van Stan op mijn Facebook geplaatst.. kwaliteit is nogal povertjes, maar wordt door Facebook zelf serieus gecomprimeerd. En 't is ook gefilmd met de gsm... dus dat scheelt wel wat met de gewone camera. Ik weet waarom Stanneke ook zo een nachtje heeft doorgeweend. Zoals ik al vermoedde is het tweede tandje er door gekomen. Hij heeft nu onderaan 2 tandjes ![]() Tot later! xxx |
| 13/10/2008 @ 10:05 Snik | Hey meiskes, wat vliegt een weekend toch voorbij hé! Zelfs al duurt een weekend in mijn geval tegenwoordig 3 dagen... Jen, Goh, elk kindje dat zo breed lacht is schattig hé! En zo'n lachend baby geluid... dat doet je toch smelten hé... ik had deze morgen weer zo'n smelt-moment.. maar dat vertel ik later dit bericht wel. Een ruig type?? Ikke?? haha.. neen, ik ben een softie zenne... Ruig is aan mij niet besteed. ik zal wel eens roepen op de scheids, en meezingen e.d. maar ik ben een held op sokken zenne. Als ze ergens nog maar kwaad mijn richting uit kijken, dan ben ik weg.. haha! En hoe is de trouw verlopen?? Ben benieuwd naar de foto's!! Bo'ke, Wat raar dat je niet kan inloggen. Welke foutmelding krijg je dan? Idd zielig, die tandjes en hoe ze daarvan kunnen afzien. Maar ja, ze moeten er door hé.. en wij mama's ook.. Zeg, ik vind niet dat je overdrijft hoor, wat betreft je gyneacoloog. 'k vind het altijd erg als een gyneacoloog zo koud reageert. Je gaat toch om met nieuw leven en vrouwen die overlopen van emoties en hormonen. 'k vind dat je als dokter dan wel daar rekening mee mag houden.. niet elke vrouw reageert op dezelfde manier... soms is menselijkheid wel even zoek in die hele medische mallemolen hé! Blij te lezen dat het goed gaat met je ventje. En jelena astma?? goh, er zijn inderdaad ergere dingen, maar 't is toch niet fijn hé. Ik loop ook rond met een puf, maar ik moet toegeven dat ik die de laatste tijd niet vaak meer heb nodig gehad. Gelukkig maar! Moet Jelena ook een puf gebruiken en altijd bij zich hebben? Of is dat nog niet nodig? Emmy'ke toch... Gaat het niet goed tussen jou en je ventje? Alé, dat is toch wat ik kan opmaken uit je berichtje... misschien interpreteer ik je bericht verkeerd.. als dat zo is, dan sorry. Meiske, het enige wat ik je kan aanraden (zelfs als het niet over je ventje gaat) is dat jullie veel moeten communiceren. Dat is heeeeeeel belangrijk en ik hoop dat jullie dat kunnen... En zoals iedereen hier zegt.. je bent altijd welkom om alles hier even te ventileren.. of via mail ofzo.... hier staan heel veel mensen voor je klaar!! Sterkte meid... Ann, wat zouden wij vrouwen doen zonder hormonen hé?? haha. Met mij alles goed... Ik geniet van het mama-zijn. Soms kan ik huilen van geluk, dat ik gezegend ben met zo'n prachtig zoontje. Als ik naar hem kijk, aan hem denk, dan voel ik niets dan liefde... en dan loop ik zo vol emoties, dat ik er tranen van in mijn ogen krijg. Wat liefde met een mens kan doen hé! ik hou van mijn ventje... maar die liefde, valt in het niets, vergeleken met wat ik voel voor mijn zoontje... En jullie een nieuwe slaapkamer?? Mag ook eens hé! Tijd voor nieuwe dienstjaren... je hebt die nieuwe slaapkamer toch verwittigd hé... Zoals de aapjes: horen, zien en zwijgen... haha!!! Hier een goed weekend gehad. 't is weer veel te snel voorbij gegaan, maar morgen ben ik weer een dagje thuis. 't is te zeggen.. morgen rijd ik richting mijn moeder, om mijn kleintje te gaan halen. Sinds gisteren logeert hij bij zijn oma. We hebben haar altijd beloofd dat hij daar eens mocht gaan, vanaf het moment dat ik zou werken. Dus niet tijdens mijn ouderschapsverlof..; want ik nam speciaal ouderschapsverlof om bij mijn kindje te kunnen zijn. En belofte maakt helaas schuld... Dus belde ze me vorige maand, om te zeggen dat ze 13 en 14 oktober verlof had genomen, zodat Stan eens naar daar zou kunnen gaan. ZE wilde ook de 15e nog verlof nemen, maar dat heb ik afgeremd.. 2 nachten is zat lang genoeg zenne! Ik keek er énorm tegenaan om hem weg te brengen.. het huis is ineens veel te groot... ik liep verloren gisterenavond. Maar Stan zelf vindt het heel erg leuk bij z'n oma. Ik heb gisteren paar keer gebeld (zo ongeveer om de 2-3 uur... ) en deze morgen ook... en ik kreeg hem aan de lijn, en hij was heerlijk aan het brabbelen tegen me... ik smolt dus helemaal... Maar ik mis hem énorm! Hoewel ik gisteren ook genoten heb om nog eens met mijn ventje weg te kunnen gaan.. en mijn ventje, die nog vaak alleen weg gaat, vond het ook geweldig dat ik er was. Maar ik ga toch blij zijn als ik hem morgen terug kan gaan halen. Heb speciaal een dag verlof genomen, zodat ik al in de voormiddag kan vertrekken. Vanavond ben ik helemaal alleen thuis, want 't ventje werkt de late shift... dus dat gaat heel raar zijn. Misschien dat ik eens mijn haren ga kleuren, eens uitgebreid in bad gaan, lekker koken voor mezelf... dan gaat de avond sneller voorbij. Ik vertelde vorige week ook over die vriendin die zwanger was van die tweeling. Ik zeg nu dus 'was zwanger' want ze is vorige week donderdag, op 26 weken bevallen van een jongen en een meisje. De kindjes zijn nog heel erg klein. 820 en 860 gram. Ze kunnen nog niet volledig zelfstandig ademen, maar ze doen het goed voor hun leeftijd. 't zijn 2 echte vechtertjes. Gisteren ben ik, toen ik naar huis reed nadat ik Stan had afgezet bij z'n oma, naar Gasthuisberg gereden... ik had 2 body'kes (maatje 44) gekocht voor de kindjes. Een knalroze en felblauw van de 'lief' collectie. Ik heb de mama en papa niet gezien, want ik ben naar neonatologie gegaan en heb het daar gewoon afgegeven met een kaartje. Ik had hen een smsje gestuurd, maar kreeg geen antwoord.. dus ik dacht wel dat ze bij hun kindjes waren. En dat was ook zo. Ik wilde hen niet storen... dus heb ik de cadeautjes afgegeven en direct terug vertrokken. Heb de papa dan gisteren nog gezien.. en ze waren heel blij met de cadeautjes... En nu maar duimen dat hun kindjes het halen. 't meisje doet het goed, maar 't jongentje heeft het wat moeilijker.. Dus duimen maar hé! |
| 13/10/2008 @ 11:50 Snik | Meiskes, ik kreeg dit in mijn mailbox, en wilde het jullie ook laten lezen... Shay Op een diner om fondsen te werven voor een school ten behoeve van gehandicapte kinderen, hield één van de ouders een toespraak die door de aanwezigen niet meer vergeten zou worden. Na een woord van dank en waardering aan de school en haar directie, stelde hij een vraag: 'Wanneer de natuur geen externe bemoeienis kent, functioneert alles in de natuur volmaakt. Toch kan mijn zoon niet leren zoals andere kinderen. Hij begrijpt minder dan andere kinderen. Waar is de natuurlijke volmaaktheid als het om mijn zoon gaat?' De zaal viel helemaal stil bij deze vraag, en de vader vervolgde zijn toespraak. 'Ik denk, dat als een kind als onze Shay op de wereld komt, er zich dan een kans voordoet om onze ware menselijke aard te tonen, namelijk op de manier waarop wij met zo'n kind omgaan.' Daarna kwam hij met het volgende verhaal. Shay en zijn vader liepen langs een park waar enkele jongens die Shay kende baseball speelden. Shay vroeg zijn vader: 'Denk je dat ik mee mag doen?' Zijn vader wist dat de meeste jongens liever niet iemand als Shay in hun team hadden, maar aan de andere kant zag hij ook in, dat als zijn zoon mee mocht doen, hij een hoognodig gevoel van 'er bij horen' zou krijgen. Dus liep hij op één van de jongens af en vroeg of Shay mee mocht spelen. De jongen keek om zich heen voor steun, maar omdat niemand reageerde, nam hij zelf een besluit en antwoordde: 'We staan zes punten achter en we spelen al in de achtste inning. Als het aan mij ligt kan Shay meedoen, en we kijken wel of we hem aan slag kunnen krijgen in de negende inning.' Aan het eind van de achtste inning scoorde het team waar Shay in meedeed een paar punten, maar ze lagen nog steeds drie punten achter. Op het hoogtepunt van de negende inning kreeg Shay een handschoen en een plaats als verrevelder. Ondanks dat er geen bal zijn kant op kwam, was hij duidelijk heel opgewonden dat hij zomaar stond opgesteld. Hij had een grijns van oor tot oor als zijn vader vanaf de zijlijn naar hem zwaaide. Tegen het einde van de negende inning scoorde het team waarin Shay speelde weer. Met twee punten te gaan en alle honken bezet was de potentiële winnende slag aan de beurt, en het was Shay's beurt. Zouden ze op zo'n cruciaal moment in de wedstrijd Shay laten spelen en de kans lopen om te verliezen? Verrassend genoeg kreeg Shay het slaghout. Iedereen wist dat een rake slag gewoon onmogelijk was, omdat Shay niet eens wist hoe hij de knuppel moest vasthouden. Laat staan dat hij er een bal mee kon raken. Maar Shay ging op de thuisplaat staan, en de werper deed een paar passen naar voren om de bal zachtjes te gooien zodat er een kans bestond dat Shay hem zou raken. De eerste worp kwam op hem af, Shay sloeg er maar een slag naar en miste. Daarop kwam de werper nog een paar passen naar voren om de bal heel zacht te werpen. De bal kwam en Shay raakte de bal die pardoes over de grond recht op de werper af rolde. De werper pakte de slappe bal op en had alle tijd om de bal naar het eerste honk te gooien. Shay zou dan uit zijn en het hele spel zou dan over zijn. In plaats daarvan pakte de werper de bal op, draaide zich om en wierp de bal met een hoge boog naar rechts, helemaal buiten het bereik van de eerste honkman. Ineens begon iedereen te roepen: 'Shay, ren naar het eerste! Ren naar het eerste honk.' Shay had nog nooit in zijn leventje het eerste honk bereikt. Hij hobbelde verschrikt langs de baseline met wijd opengesperde ogen, en iedereen riep: 'Naar het tweede, ren naar het tweede honk.' Tegen de tijd dat Shay over het eerste honk hinkelde, had de speler op het rechterveld de bal. Hij had de bal naar het tweede honk kunnen gooien, en dan was Shay uit. Maar hij begreep de bedoelingen van de werper en gooide opzettelijk hoog over het derde honk. Shay rende zo goed als hij kon naar het tweede honk, terwijl de renners voor hem als gekken de honken passeerden op weg naar het thuishonk. Shay bereikte hijgend het tweede honk, en de korte stop van de tegenpartij holde op hem af om hem de goede richting op te helpen naar het volgende honk terwijl hij riep: 'Ren naar het derde!' Tegen de tijd dat hij het derde honk bereikte, schreeuwden de jongens van beide teams: 'Shay, naar de thuisplaat, ren naar de thuisplaat.' Shay strompelde naar de thuisplaat en raakte het honk. Iedereen was door het dolle heen en juichte hem toe alsof hij een homerun had geslagen, en de wedstrijd voor zijn team had gewonnen. 'Op die dag,' zei de vader zacht, terwijl de tranen langs zijn wangen drupten, 'op die dag brachten de jongens van beide teams een stukje onvoorwaardelijke liefde en menselijkheid in het spel.... Om even bij stil te staan. |
| 13/10/2008 @ 15:35 Snik | sorry meiden.. 't is hier precies effe een snik-monopoly. Goh, het overvalt me ineens zo hard.. ik zit op het werk en ik mis mijn kleine mannetje zo enorm hard. Ik zou hem nu kunnen platknuffelen. Dat het maar vlug morgenvoormiddag is, dat ik kan vertrekken. Hij is zo ver weg nu... en ligt het nu aan die afstand of niet... maar ik voel die verre afstand precies heel fel nu. Hij is zo ver van me weg. ![]() 't ventje heeft verlof genomen vanavond.. hij wil er eens een koppels-avondje van maken. We gaan eens naar de cinema ofzo.. zijn eigen voorstel. Dat is wel sjiek hé! ik vrees dat ik anders vanavond gewoon een potje zou zitten janken... Ik zou zo in mijn auto springen om hem te gaan halen. Erg hé! Ik had niet verwacht dat het zo erg zou zijn. ![]() |
| 13/10/2008 @ 20:51 Greetje | Hey, Ik moet nog altijd mijn cookie terug op de pc zetten zodat mijn banners eens terug komen. Sorry dat ik nie meer zo veel langs kom. 't Is niet dat het mij niet interresseert hoor, maar de fut is er niet altijd. Ik probeer wel af en toe bij te lezen, maar tijd om lang te reageren is er niet. Ik ben zo verlief of de zetel s'avonds ![]() Snik, Ik lees dat alles goed gaat met Stanneke. Hoe schattig dat je hem zo mist he. En is de tijd nog een beetje snel omgegaan? Bo, En gaat het een beetje met de harde buiken? Wel jammer dat je niet meer uitleg krijgt van de gynae en dat hij je niet meer gerust stelt. Eigenlijk zou hij dat moeten. Maar misschien kan die vroedvrouw dat wel doen he. Ik heb altijd wel veel gehad aan de vroedvrouw. Bij mij is ze wel alleen na de bevalling gekomen. En met Jelena? Is ze terug wat beter? Sinds Yanni zijn amandelen getrokken zijn in januari, hebben we geen aerosol meer moeten gebruiken. Emmy, Maar meisje toch. Gaat het weer veel minder dan tussen jou en het ventje? Want het ging toch weer wat beter he. Ik hoop dat het snel weer betert, want dat moet inderdaad serieus op je in spelen. Dikke knuffel meid en je mag mij altijd mailen he, of misschien zie ik je terug op msn. Jen, Wauw bruidsmeisje. Leuk he. En met de andere twee kindjes ook alles goed? T, En hoe is het met jouw drie mannen? Heeft Kas ook weer spuitjes gekregen? Nog één keer en ze zijn er weer vanaf he. Noah is al zo groot. Hij is al 81cm. Ann, Weer last van de hormoontjes? Niet fijn denk ik. Jammer dat het regelmatig terug komt he. Hier gaat alles wel goed. De kindjes slapen heel goed en ik heb vannacht voor de eerste keer in meer dan een jaar geslapen zonder wakker te worden. Amai, het deed goed. Jammer dat de wekker mij wakker maakte om 06u00 om te gaan werken. Iedereen sliep nog lekker. Yanni begint nu heel goed op het potje te gaan. Juist heeft hij zelf een bolletje kaka gedaan. Hij was heel verwonderd. Grappig. Noah begint zijn eerste woordjes te brabbelen. Zo lief. Dat deed yanni niet. Die praat pas sinds april nadat zijn amandelen getrokken zijn. Zo, ik ga weer lekker in de zetel liggen met mijn tasje melk met honing en sewwes bedje in. Dada en een dikke kus Greetje |
| 15/10/2008 @ 13:24 Greetje | Hey Erika, Ik heb met Yanni ook dat probleem, alleen wordt hij er niet wakker van. Als ik toevallig eens wakker word, dan stop ik hem terug onder. Was al aan het denken om terug een slaapzak aan te doen, maar dan kan hij niet zelf uit zijn bed. Greetje |
| 16/10/2008 @ 10:10 Snik | Hey meiskes... hier een bewogen nachtje achter de rug gehad. onze hond begint midden in de nacht te blaffen.. 't ventje en ik zaten in onze eerste slaap... in eerste instantie maanden we de hond aan tot stilte, maar al gauw hoorden we dat er iemand non-stop op onze bel aan het duwen was. Ventje kijkt naar buiten.. hele straat vol brandweerwagens.. Er stonden er 4 en er stond veel volk buiten. Ik naar beneden, doe voordeur open en er staat een brandweerman voor onze deur en de gang stond vol brandweerlieden. (echte binken trouwens.. damn, ik stond daar met een pukkel en haren in de war...) We moesten naar buiten, dringend.. een gaslek. Ik in paniek terug naar boven, kleren aan, Stanneke uit zijn bedje gehaald en in een dik deken gewikkeld... 't ventje kleren aan, maxi cosi halen.. stanneke in de maxicosi met mutske op, deken er over en wij naar buiten... Ik met de hond, 't ventje met de kleine. Ben dan in de auto gaan zitten met een verschrikt manneke... ocharme.. hele grote ogen had hij, en heel onrustig... tja, leg het maar eens uit aan zo'n klein kindje hé. Blijkbaar had onze fijne onderbuurman,de brandweer, gebeld. Hij was thuisgekomen van zijn cafébezoek (straalbezopen, zoals altijd) en had gas geroken zei hij... Zever dus hé! Er stond wat water in de kelder, omdat er blijkbaar wat rioolwater naar boven was gekomen.. de riool was verstopt door de bladeren van de bomen. En daar hing dus een 'puttekesgeur'. Na anderhalf uur mochten we weer naar binnen..... We hebben Stanneke dan maar tussen ons in bed gelegd, want dat bengelke wilde natuurlijk niet direct slapen. Hij was klaarwakker en ook wel wat lastig. Logisch hé! na een tijdje heb ik hem dan toch in zijn bedje kunnen leggen en is hij meteen in slaap gevallen, maar ik heb nog heel lang wakker gelegen. Wat moeten wij nu aanvangen met die buurman?!?! Hij had gisteren al ruzie met 1 van de vrouwen die daar een appartement heeft gekocht. Zij neemt geen blad voor haar mond, al de rest heeft schrik van diene kerel. Hij heeft al eens eerder gedreigd dat het zou branden, en dat heeft het een paar dagen later effectief ook gedaan.(vorig jaar, 5 december.. ik vergeet het nooit meer!!) Je kan alleen niet bewijzen dat de schuld daarvan bij hem ligt. Hij heeft iemand, die daar achteraf iets van zei, gezegd dat hij moest oppassen of dat het nog eens zou gaan branden. Hij was toen ook als eerste bij die brand... ik heb hem toen gezien... ik was er als tweede bij en had het eerste telefoontje naar de brandweer gedaan. Ook toen was hij straalbezopen. Hij kwam uit de kelder gelopen, toen ik naar buiten ging om te kijken wat er aan de hand was. 'uitslaande brand' riep hij... Achteraf bekeken is de oorzaak wel raar.. een auto, vlakbij de garagepoort, was in brand gevlogen. Meer dan een uur (!!!) nadat die auto daar geparkeerd werd. 'k vind dat raar zenne. Die mensen zijn thuis gekomen om iets voor zessen... dat was een auto van 2 jaar oud (een VW break), en even nadat het 19u nieuws op VTM begon hoorde ik de eerste knallen (de autobanden die kapot sprongen van de hitte). ik weet nog dat ik naar de finale van Sterren op het ijs wilde kijken.. had me een gezellig avondje gepland... ik vergeet die avond NOOIT meer. Hij heeft autobanden plat gestoken van een 'liefdesrivaal'. Hij heeft de ruitenwissers van die vrouw die hij niet kon krijgen afgebroken. hij heeft een diepe kras gemaakt op mijn zwarte corsa indertijd.. We kunnen dat allemaal niet bewijzen, maar er is ondertussen wel een patroon herkenbaar hé! 't zijn altijd auto's... Laatst ging het brandalarm af, luttele seconden nadat ik hem hoorde thuiskomen met veel gestommel (weeral zat natuurlijk... maar dat is dagelijkse kost). Ook toen stond iedereen in paniek op straat. ah ja.. het heeft al eens gebrand... mensen hebben schrik gekregen hé. ![]() Maar ja, bewijs het maar eens hé. 't zijn verdachtmakingen, vermoedens, ... maar we hebben geen bewijs. Vannacht is er bij mij toch een veer gebroken hoor. Die man speelt met onze gemoedsrust.. ons veiligheidsgevoel. Hij speelt met levens... iedereen heeft schrik van hem. Ik wil naar politie gaan, maar ben bang voor represailles.. wat als hij terug brand gaat stichten.. hij heeft er al mee gedreigd, en volgens mij is hij in staat om zijn dreigementen uit te voeren...Het is niet zijn eigendom.. hij huurt het maar... Ik wil naar zijn huisbaas stappen... maar ik durf niet. 1 ding is wel zeker!! Die vent MOET weg gewoon! Die MOET er uit gezet worden. Ik wil met een gerust hart gaan slapen, zonder me zorgen hoeven te maken over mijn veiligheid en vooral, die van mijn kind!! Ben doodop nog deze morgen... Doodop en eigenlijk ook heel emotioneel. pffff.. of hoe 1 iemand het steeds opnieuw voor iedereen kan verpesten. Als je veiligheidsgevoel in je eigen huis weg is.. pffff.... ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

ons forumpje

) en om 19h waren we thuis. Een super dag.

Amai ik zie mezelf niet staan met krullen hoor! Veel te veel haar, ik zou net een poedel zijn.
. Maar Jelena moet wel meer doen dan de meeste kindjes 's morgens denk ik; aerosol en haar therapie om de fluimpjes uit te halen neemt al snel een 20 minuten in beslag en dan haar neus spoelen met een kannetje ook een 10 minuten dus ja. Ze kan eigenlijk niet realx opstaan dan hé. Maar tlukt, 's middags al wat minder, ' savonds al heeeeeeeel wat minder en vooral als het papa is want ze zit weer in een anti papa periode.....