Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
02/10/2008 @ 11:07 ![]() | Eeeej, sorry meiden ik woon naast jullie namelijk in Schoten Ha Ha !!Ge zult idd de sirene es moeten laten gaan zenne !!!Grtz ![]() |
02/10/2008 @ 11:12 ![]() | Ja als jij in schoten ook eens wil 'sirenen', dan komt het hier goed.... Ik heb trouwens altijd in Schoten gewoond! In de buurt van het zwembad (dat nu geen zwembad meer is)... |
| 02/10/2008 @ 11:13 Nancy | Hey, Welkom, Schoten is idd in de buurt. Mijn vriend is ook van Schoten afkomstig. Heb je altijd in Schoten gewoond? Mijn vriend is van de Zandstappenstraat afkomstig. |
| 02/10/2008 @ 11:15 Nancy | Nog even dit: waar ga je bevallen? |
| 04/10/2008 @ 17:18 Nancy | Als ik terug zwanger ben ga ik bevallen in palfijn voor de vierde keer dan. Ben bij dr Slangen, heel tevreden over. Ja zwembad van merksem is ni duur maar vind het water er wel behoorlijk koud, en ik ben een echte kouschijter hihi. |
06/10/2008 @ 13:04 ![]() | Das nen toffe pee hé, die dr van de walle. ![]() |
07/10/2008 @ 09:52 ![]() | @ holbewoonster nummer1 (schrijf ik het juist ) Ik ben van Noah ook in klina bevallen ga er nu ook weer..Welke gynae heb jij?? |
07/10/2008 @ 22:05 ![]() | Ik gebruik die van Huggie's |
| 08/10/2008 @ 11:13 Nancy | Hey iedereen. Kom even melden dat ik vanmiddag om 14 u naar Dr Slangen mag op controle. Ben benieuwd wat hij gaat zeggen. In juli zei hij nog ik wil u zien op 8/10 zwanger of niet, en dan zien we wat we kunnen doen. (Heb in februari 2 x curretage gehad op 12 weken zwangerschap, had patriële mola). Aangezien mijn leeftijd 36 denk ik dat hij de natuur een beetje wil helpen, ben echt benieuwd. Zwemmen doen we hier ook niet veel hoor, om niet te zeggen niet. Ik heb er al heel mijn leven een bloedhekel aan, terwijl ik al 3 waterratten van kinderen heb. Schandalig eigenlijk hé, al goed zijn ze al oud genoeg om zelf te gaan zwemmen, hihi. Dikke groetjes en kusjes uit Merksem. |
| 13/10/2008 @ 09:20 Nancy | Effe komen melden dat mijn zaterdag gearriveerd zijn.Zit nu wel terug mooi op een cyclus van 28 dagen, das ook al iets é. Woensdag moet ik dan bellen me dr Slangen, en op dag 12 moet ik bloed laten nemen en op dag 14 moet ik een echo laten nemen. |
| 15/10/2008 @ 09:26 Nancy | Hey Merksem, Zijn we weer stilgevallen ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Hallo Merksem !!!!!!!!!!!!!!!!

namelijk in Schoten Ha Ha !!
!!!

!! Ik ga hierbij trouwens terug naar mijn jeugdjaren (heb 11 jaar in Grobbendonk gewoond vooraleer we naar Merksem kwamen) !!
!!
) Ik ben van Noah ook in klina bevallen ga er nu ook weer..Welke gynae heb jij??
..
zaterdag gearriveerd zijn.