Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/10/2008 @ 08:25 Dotje | Goede morgen, Hier was het weer effe heeeeel spannend ! Het laatste weekend van sept. was een echte hel : verchrikkelijke buikloop, niets kunnen binnen houden, en bloed overgeven ! We zijn dan direct naar de spoed gegaan, hebben allerlei onderzoeken gedaan, en uit een gatroscopie is gebleken dat ik met een maagbloeding, gepaard aan een darminfectie zat. Een week ziekenhuis dus... 'k heb dan direct een infuus gekregen met voeding, want op 12 dagen was ik maar liefst 4.5kg afgevallen !!! Hoe ik eraan ben gekomen ?? Geen idee ! Eerst lag ik op de dienst heelkunde, maar m'n gyn is me snel komen redden, en heeft me naar de materniteit gebracht. Daar kon ik zo al lekker uitkijken naar binnen enkele maanden om te bevallen. Zo schattig allemaal, dat mini-bedje, badje... ![]() Regelmatig kwam er dan een diëtiste langs die me vroeg of ik al wat kon eten, en ze heeft me echt uitgelegd wat ik best eet. Het eten gaat al iets beter, ttz. over 1 droge beschuit doe ik maar 5min, ipv 20min !! Wat wel plezant was : 2x/dag kwamen ze met een toestel het hartje checken. En euhhhhh.... Wij krijgen een !!!!Ik ben echt wel blij, ook al dacht ik dat we een zouden krijgen.Sinds gisteren ben ik thuis, en ik mag niet meer gaan werken. Rusten, rusten en nog eens rusten. Niet makkelijk voor een actieve zoals ik ! 'k moet nu nog medicatie nemen, maar 't zou zeker niet schadelijk zijn voor de baby. Dais, jullie een ???Goed zeg !!! En zo te lezen heeft ze de maten van een mannequin ?! ![]() Jelana, ik ben ook zo geweest hoor, troost je, dat huilen dat zijn de hormonen die op hol slaan ! Ikkuh, 't zal toch een geruststelling zijn hé, dat je je schat voelt schoppen. Ik denk dat ik het ook wel begin te voelen, of zijn het de darmen ??? Mieke, alles ok ? Kids maken geen ruzie meer zeker hé , 'k hoop het toch...Tot later, ![]() |
| 09/10/2008 @ 18:03 ikkuh | Hoi hoi Wat een verhalen weer allemaal... Nog een jongen wat leuk...en Jelena dat was ook even schrikken. Ik heb t idee dat ik ook af en toe wat verlies ![]() Ik heb t momenteel zo druk met werken grr..Vergaderingen tot 's avonds laat en krijg nu echt pijn daaronder... Ik denk dat t allemaal wat teveel is momenteel (fulltime werken + vergaderingen)...Soms echt steken rond mijn liezen en schaambot... Hebben jullie dit ook...(rond schaambot?) ???? Van de week op kraamvisite geweest. Dacht dat t babytje stikte ik schrok me dood en zei: Mama mama wat doet ze nou!!!. En toen... een golf voeding eruit... Op dat moment dacht ik echt ik word nooit een goede moeder.. Volgende week 20wkn echo...vind het zo eng... Iedereen werk ze voor morgen en dan is t eindelijk weekend... Kus ikkuh en (denk ik zelf) |
| 13/10/2008 @ 12:48 Dotje | Hoi allemaal, Alles ok met iedereen ? blijkbaar is de angst naar een MK bij de meeste onder ons wat gaan liggen hé... Hier moet alles zeer rustig gebeuren. Niet te veel bewegen, veel rusten... Het steekt al wat tegen, maar ach, ergens gezien : alles voor onze hoor !Elke dag voel ik hem duidelijk... ![]() Zalig gevoel hé ! Groetjes, |
| 15/10/2008 @ 18:47 ikkuh | Vandaag hadden we onze 20wkn echo...Wat waren wij zenuwachtig niet normaal meer. Mijn placenta ligt naar achteren en dat verklaart meteen waarom ik al heel vroeg in de zwangerschap kriebels had en sids 2 weken duidelijke schopjes... Het kindje ligt nu in stuit.. Het enige wat de vk steeds zei: Jeetje was is dit kindje beweegelijk. Ja onze dochter!!!! haalde de gekste draaien uit. Schoppen draaien en stilliggen Nee hoor. Die vrouw heeft het zou vaak herhaald. Ik heb veel last van mijn mijn schaambot en liezen maar dat komt dus door ons schatje omdat ze zo beweegelijk is. Alles zag er goed uit alleen lag ze met de ruggengraat naar ons toe. Hierdoor kon ze niet goed het hartje bekijken. Op het eerste gezicht zag t er wel goed uit (ze zag geen structuur ofzo?) maar ze wil m graag nog even goed in beeld hebben. Over 2 weken terug komen en hopelijk is ons popje dan gedraaid. Maar we hoeften ons geen zorgen te maken dit gebeurt wel vaker... Voor ons dus een en dat hadden we niet verwacht. Wat een leuke verrassing![]() Hoest met de rest??? Liefs ikkuh en ![]() |
| 16/10/2008 @ 07:39 Dotje | Waauw, het goede nieuws blijft hier maar komen !! Jelana, proficiat met de aankoop van jullie huis ! Nog iets plezants om naar uit te kijken zeg ! En een toffe echo achter de rug ?? En Ikkuh, een ...De baby heeft nog tijd genoeg om haar te draaien hoor ! Dinsdag mag ik weer naar de gyn gaan. En dan gaat hij alles opnemen op video. Dus elke keer dat we dan gaan, neemt hij de beelden op. Ik kijk er ook wel naar uit ! De stand is dus : 2x ![]() 2x ![]() En 1'tje dat het geheim wil houden... Dada, Dotje |
| 17/10/2008 @ 11:37 Jelana ![]() | Dais, veel succes vandaag!! Wanneer mag je gaan? Of ben je al geweest? |
| 17/10/2008 @ 21:39 Dais ![]() | Alles was goed met ons meiske. Gewoon zoals het hoort. Heerlijk gevoel. Kus |
| 19/10/2008 @ 09:48 Dotje | Dais, super dat alles ok is met jullie !!Zalig hé, zo'n nieuws krijgen hé... Ik moet dinsdag weer naar de gyn. Ik hoop dat ik ook goed resultaat ga horen, en dat het nog steeds een gaat zijn, 'k heb zo al wat gekocht..![]() Verder ben ik het rusten echt beu, en ik moet toegeven : het plat liggen ... is niet meer 24u op 24...Ik kan het niet... Niet dat ik hier volop aan't poetsen ben, maar gewoon rustig wandelen met de hond kan ik niet missen ! Jelana, willen jullie het geslacht kennen, of liever een verrassing ? Mieke en Ikkuh, alles ok ? Groetjes, ![]() |
| 20/10/2008 @ 15:33 ikkuh | Met ons alles goed. Eindelijk een weekje vakantie. Was ik zo aan toe. We hebben allemaal meidendingetjes gekocht en gekregen zo leuk. En woensdag gaan we eginnen met het verven van de babykamer. Roze en paars en wit hihi. Heeft mijn lieverd uitgezocht.... De kleine is druk aan t schoppen en dan vooral op mijn blaas. En als ik te veel doe zegt me lichaam duidelijk nu even rustig aan!!! We genieten hier volop. Over 1,5 week nog even het hartje laten controleren hopelijk ligt ze dan wel goed en dan genieten we nog meer (doen we nu ook al hoor) Dag lieverd en kusje voor jullie of ![]() |
| 21/10/2008 @ 16:56 Dotje | Hej dames, Godh Dais, ik denk dat alles wel weer op z'n plaats komt te zitten hoor !! Ik heb dat toch al gehoord dat dat nog voorkomt, dus geen zorgen maken ! Verzorg je maar... Ikkuh, leuke zaken gekocht/gekregen ? Leuk hé... Jelana, ik voel hem ook dikwijls fel, en dan weer even niet. Ligt er al naar hoe hij ligt ! Deze morgen ben ik weer naar de gyn moeten gaan. De baby groeit wel, zit momenteel 1 dag achter op schema. Volgens de gyn niet dramatisch. Wat wel erger is, sinds ik uit het ziekenhuis ben, is er weer 2.5kg af. Dus, vanaf morgen moet ik elke dag aan een infuus gaan liggen. Pffffffff... Ik had er niet echt op gerekend !! 'k moet wel niet blijven slapen, gewoon enkele dagen na mekaar naar het ziekenhuis, totdat er wat bijkomt... Mieke, alles ok ? Groetjes, ![]() |
| 22/10/2008 @ 09:26 ikkuh | Hoi Allemaal Dotje wat vervelend zeg...Maar een voordeeltje dan hoeft er straks ook niet veel af na de bevalling. Maar t is wel balen dat je steeds naar het ziekenhuis moet. Maar je moet maar zo denken alles voor je beebje....Komt vast allemaal wel goed. Dat moet gewoon!!!! En een aantal zijn grieperig lees ik. Das ook balen... Voor iedereen een dikke knuffel en beterschap!! Hier gaat alles ok. Veel last van de bandjes doordat de kleine daar steeds tegen aanschopt... We gaan zo weg om verf te kopen. Joepie lekker schilderen de babykamer. En volgend weekend komen alles spullen dus dan kunnen we beginnen met inrichten (ze zijn 3 weken te vroeg met leveren maar achteraf vind ik dat helemaal niet erg :) ) Doegie en beterschap!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Zwanger en bang door vorige mk
!!!!
zouden krijgen.

. Weer een angst meer gecreëerd.