Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
29/09/2008 @ 22:33 ![]() | Heb buikfoto's er op gezet. Was zwaar beroerd de laatste keer hoor dus zie eruit als een zombie,hahaha!! ![]() ![]() |
| 02/10/2008 @ 10:54 Westerhoutje | Hee meiden, Wat is het hier rustig zeg. zelf heb ik het telkens ook zo druk dus ik begrijp het wel. En er zijn natuurlijk nu veel jonge moeders!! Wendy: Jammer van die aanmelding. Beetje vreemd vind ik het wel. Leuk he zo´n feest organiseren? Al dat stiekeme gedoe. Ik ben nu nog steeds trots op mijzelf dat ik het niet per ongelukt verklapt heb aan mijn moeder toen der tijd. Zijn jullie al bijna rond of ben je nog informatie aan het zoeken? An: Gaat goed hoor. Ik heb 2 hele slechte dagen gehad deze week en nu ben ik ontzettend verkouden. Mijn vervangster is gister begonnen dus ik heb adem pauze. Mijn werkgevers hebben al aangegeven dat als ik wil ik eerder de ziektewet in kan of alvast voor 50%. Omdat ik zo´n last van stuitje heb strompel ik hier maar een beetje rond en alles wat ik uit mijn handen laat vallen moet ik laten liggen zodat een collega het voor mij op kan rapen omdat ik gewoon niet meer kan bukken. Maar al met al heb ik geen klagen. Mijn huisje is lekker in het sop geweest en we hebben wat nieuwe meubeltjes gekocht en een heerlijk vloerkleed, wat kaarsjes aan nu het weer zo donker is en het is een geweldige sfeer in huis. Mijn schoonouders zijn lekker het land uit dus ik ben gelukkig!!! ![]() Dieltje: Ja een gat is er wel en op die tijdstippen zoek ik ook wel andere aandachtspunten want dan is het gewoon het moeilijkst. Maar ik heb er wel vrede mee. Het verdriet is er wel maar het doet niet zo´n enorm pijn. hahaha flauw hoor dat jij je verjaardag niet viert dit jaar, ik wilde net een bakkie komen doen op die dag ![]() Leuke foto´s op je profiel. Heb je die buikband eigenlijk nog binnen gekregen?? Ik pas hem nu eindelijk. En hij zit heerlijk. Je zou denken dat het niet veel verlichting geeft maar dat doet ie zeker wel. Hoe trek jij het nog deze laatste 2 maanden?? Nog steeds nergens last van? Ik dan echt alleen van mijn stuitje. En ik ben wat moeier maar verder gaat het nog aardig. Ik ben ook pas 7 kilo aangekomen, ben benieuwd wat er de laatste maanden nog bij gaat komen. Vervelend nieuws voor je opa. En voor jullie natuurlijk ook. Staat hij positief tegen een verlenging aan of hoeft hij al dat gefriemel niet meer? Hoe is je schoonzusje door de operatie heen gekomen? En hoezo krijgen ze maar 1 maand de tijd? Of bedoelde je maar 1 keer in de 2 maanden? Pien: Ga je morgen zelf ook al gelijk aan het werk? Veel succes met maarten. Vond je het proefdraaien moeilijk? Maartje gezellig dat je weer even langs bent gekomen. Groetjes Westerhoutje |
| 02/10/2008 @ 14:30 Dieltje | Sorry zat niet helemaal op te letten. Zwangerschapsdementie denk ik,hihihihi!!! Ze krijgen 6 maanden om het natuurlijk de kans te geven en dan gaan ze het ziekenhuis weer in maar we hopen natuurlijk dat het snel raak is en ze ook zo een schitterend wondertje mag krijgen!! ben weg doei |
| 03/10/2008 @ 19:43 Kiki | Hey dames, Ben sinds gisteren terug van vakantie. Zalige vakantie gehad, goed weer, lekker eten en mooie stranden. Wat wil een mens nog meer? Vandaag mijn eerste echo gehad. Is echt wel heel indrukwekkend om eindelijk te zien dat er een kindje in je buik groeit. Kon ook het hartje al horen kloppen. Dan pas besef je dat je zwanger bent. Groetjes Kiki |
| 06/10/2008 @ 13:37 Westerhoutje | Heey meiden, Hier is alles goed. zaterdag was mijn trouwdag en dat hebben we samen gevierd en gister heb ik lekker geshopt...nou ja lekker. Ik moest telkens aan mijn man vragen of ie mijn schoenen/broek of dergelijke aan of uit wilde trekken en dat bracht soms hilarische tafarelen met zich mee. Nu heb ik dus weer leuke items aan mijn garderobbe toegevoegd en ik heb goed opgelet dat ik het na mijn zwangerschap ook nog goed kon dragen. van die voedingstopjes enzo. Omdat ik me zo goed voel heb ik dus ook de verloskundige niet gebeld. Moe en last van stuitje heb ik nog wel maar dat is niets nieuws onder de zon. Volgende week naar de verloskundige is nu naar mijn gevoel vroeg genoeg. Pien: Jeetje wat een rot gevoel moet je dat hebben gegeven en dan ook nog zo ziekjes toen hij opgehaald werd. Is iedereen nu wel weer beter? Dais: Enorm benieuwd ben ik wat ik voor mensje in mijn buik heb. Niet alleen het geslacht maar ook hoe het eruit ziet op wie het lijkt of het haar heeft of een heel kaal koppie. Hahahaha zo kan ik uren door fantaseren. Wendy: tnx voor die info die had ik hard nodig. Als ik hem al verloren had dan heb ik hem dus gewoon weer aangemaakt. Hoe is het verder met je en je meiske?? Groetjes Westerhoutje |
| 07/10/2008 @ 16:15 Kiki | Hey dames Heb op 31/10 eerste consult bij de gyne en op 6/11 mijn volgende echo. Kan haast niet wachten tot het die tijd is. Maar zal wel normaal zijn zeker. Groetjes Kiki |
| 08/10/2008 @ 13:03 Wendy ![]() | pien, ik begrijp NU AL wat je bedoeld... ik zit er aan te denken om thuisblijfmoeder te worden en dat had ik een paar maanden geleden NOOOOOIT gedacht!!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Je zelf voor de gek houden

Wat leuk!! GEfeliciteerd!!!!
)