Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/10/2008 @ 22:17 evi ![]() | luna proficiat met je kleine meid |
| 07/10/2008 @ 08:49 Sientje ![]() | angelique, doe dat goed. Hier niets. ben wel al op van 6 uur. Omdat ik niet kon slapen. Dus dan zal ik straks maar bij slapen. sientje |
| 07/10/2008 @ 12:30 Sientje ![]() | angelique, ik kan niet helpen maar hoop dat alles snel goed begint en dat je snel je beebje kunt vasthouden. |
07/10/2008 @ 17:42 ![]() | Het is een avatar, best zo opzoeken op de site. Heb er ook steeds problemen mee en dan zoek ik het steeds op. |
| 08/10/2008 @ 12:27 miss boesy ![]() | vanmiddag eindelijk nog eens naar de gyn , benieuwd wat ie gaat zeggen ,of als ik een datum ga krijgen om binnen te gaan . ![]() |
| 08/10/2008 @ 14:25 Luna | Dank jullie voor de felicitaties!!! Onze mooie JOY doet het prima, ze eet goed (BV), ze slaapt goed, is tevreden...alleen is haar wakker uurtje precies rond middernacht en kort daarna weer een voeding, nachten zijn nog wennen...maar ze is het zo waar en alle andere cliche's erbij :) Eindelijk de foto kunnen plaatsen... Aan de mama's die op het punt staan te bevallen...SUCCES, hoe makkelijk of zwaar de bevalling ook is...dat kleintje maakt alles goed!!! Reactie op dat 17 maanden oud ventje, man daar moest ik echt om slikken...hoe erg!!! Die idioten ook altijd met hun JOHNNY-GEDRAG!!! Ik kan daar zo PISSED van worden!!!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

uitgerekend oktober 2008, wie ook?

En toen al flink harde buiken, maar nu kan ik er ni meer van slapen, flinke buikpijn maar vooral rugpijn, dus misschien dat het begonnen is?! Ben maar ff achter pc gaan zitten voor afleiding, ze komen nu toch wel om de 5 minuten.....maar duren niet echt heel lang, en zijn nog goed te doen....vandaar dat ik ook achter de pc kan 
De vk is net geweest en heeft gevoeld water nog niet gebroken, zit op 2 a 3 cm....maar daar kan je natuurlijk ook al wat weken mee rondlopen....er kwam ook slijm enn bloed mee...ze gaat nu wat huisbezoeken doen en belt mij later ff terug...ik ben maar beetje afleiding zoeken en beetje op pc en af en toe wat rondlopen om te kijken of hhet echt gaat doorzetten, denk t zelf wel.

, kaartjes voor de babyborrel creëren, enveloppes schrijven, huisje op orde zetten, enz. Hebben sinds vorige week eindelijk terug een poetsvrouw, een heel fijn gevoel dat alles hier op orde zal zijn.