Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/09/2008 @ 19:34 Leen | Hallo! @Lieke: Supermooie foto's! Die zijn hun geld wel waard! Onze Cisse zijn verkoudheid is gezakt, zijn keel zit vol slijmpjes... Dus moeten we aërosollen... Hij heeft er wel geen last van, geen koorts en superactief, dus 't valt nog wel mee! @Margriet: het begint af te korten hé! Deschilder heeft de week voor ik bevallen ben ook gestript, heeft toen niet geholpen... Toen wou hij nog eens strippen maar toen is mijn water in zijn praktijk gebroken, dus ja... In ieder geval veel succes!!! Nog 4 daagjes en onze stoere vent is ook al weer een half jaar oud! Hij kan al bijna alleen zitten! Zolang hij op zijnmelkbuikje leunt gaat alles goed maar als hij iets te veel naar achter leunt valt hij nog... En sinds vandaag is zijn 2de tandje er door! Man man, 't gaat toch snel!!! En volgens de huisdokter zou hij nu 9,6 kg wegen (gewogen op personenweegschaal, met mij erbij) dus zou hij nog altijd op de P97 zitten... Nog 3 weken en dan weer K&G, ben benieuwd!Leen x |
| 02/10/2008 @ 11:07 Leen | Hallo! @Margriet: Een dikke proficiat, ben ook benieuwd naar je verhaal! @Lcke: Die buik zal nog wel meer in de weg gaan zitten, maar je krijgt er iets fantastisch voor in de plaats!!! @Lieke: Hier is het meestal een gevecht om te aërosollen, alleen gisteren niet, na 5 minuten protest was hij in slaap gevallen héél handig!! Maar de slijmpjes beginnen los te komen, deze morgen heeft hij er een heel deel uitgehoest, dus 't is wel de moeite waard om 3 keer per dag een 'gevecht' aan te gaan!Wat goed dat Daan zo lang geslapen heeft!!! Hopelijk heeft hij het snel terug door! Onze Cisse slaapt nu meestal van 23u00 tot 8u00, dus das ook wel goed. Moet je voor de naschoolse kinderopvang ook op wachtlijsten staan??? Da wist ik helemaal niet!! Of is er bij jullie gewoon te weinig plaats? Ik denk niet dat dat hier in Laakdal het geval is... Morgen is ons ventje al weer een half jaar oud! Het gaat toch snel hé! Dus ook een half jaar borstvoeding, nooit gedacht dat ik het zo lang zou volhouden, en nu wil ik er ni mee stoppen! Nog zeker een half jaartje erbij! Leen x |
| 08/10/2008 @ 10:11 Leen | Hallo! Cisse kent de techniek van het rollen ondertussen, maar zijn buikje is iets te dik, dus meestal blijft hij dan ook op zijn zij steken... Als de zwaartekracht hem een beetje helpt (als hij naar beneden kan rollen) dan lukt het wel. Ook alleen zitten lukt hem al aardig! Nu moeten we hem echt wel altijd in het oog houden, of in zijn relax zetten... @Anne: Borstvoeding blijft nog altijd een persoonlijke keuze hé! Je moet doen waar jij je het beste bij voelt! In ieder geval veel succes @Lieke: Bij mij viel het eigenlijk mee om Cisse in de crèche te laten. Gewoon omdat ik een heel goed gevoel had bij de verzorgsters, en onze Cisse amuseert zichzelf daar echt wel. En hij heeft ook nog maar ene keer geweend als ik vertrok. Hem ergens een nachtje laten slapen kan ik ook nog niet hoor! Heb het al een paar keer overwogen, maar ik krijg het niet over mijn hart. Met het trouwfeest van Geert zijn broer ben ik 's avonds effe terug naar huis gereden voor hem zelf nog eten te geven en in zijn bedje te leggen, en dan ben ik terug naar het feest vertrokken (mijn mama was bij ons thuis komen babysitten). Maar hem bij mijn ouders laten of mijn schoonouders kan ik niet, ookal weet ik dat hij daar in supergoede handen is! Maar ooit zal ik het toch moeten doen hé ! Da's weer een stukje loslaten hé...@Méline: Die sprongetjes waren hier ook wel duidelij, maar hier duurden ze ook nooit lang, dus het kan best zijn dat ze er al weer door zijn. Is het de eerste keer dat jouw ex komt babysitten? En hoe ziet hij het vaderschap dan nu? (Je moet niet antwoorden als je het te persoonlijk vind hoor!) Je hebt echt wel 2 flnke zonen hé! Ik had onze Cisse ook meegenomen naar d egyn bij de eerste controle (had geen babysit toen) maar hij heeft daar alles bijeengebruld... Natuurlijk was er een uur vertraging en kreeg hij al weer honger... Maar allé, wat een geluk dat die van u wel braaf zijn geweest !Leen x |
| 09/10/2008 @ 21:28 Leen | Amaai Margriet, wat een superbevalling en wat een superzoontje!! Nu al 6 uurtjes aan één stuk slapen!!! Kan niet beter Hier ook goed nieuws, ik heb eindelijk werk! Wel maar voor 2 weken, maar 't is in de Voorzienigheid in Diest en het valt super mee! Hele leuke klas, en maar een kwartiertje rijden! Het kriebelt weer helemaal om toch te blijven doorzetten tot ik ergens vast ben! En onze Cisse doet het in de crèche ook super, keibraaf en veel spelen, dus ik maak mij van heel de dag geen zorgen! Slaapwel, Leen x |
| 10/10/2008 @ 17:12 Leen | @Méline: onderwijs zit op dat gebied raar ineen. Het zijn interims, maar niet via een kantoor, je moet zelf scholen conacteren en zij bellen dan als ze je nodig hebben (kan voor een dag zijn, een week, meerdere weken, een heel jaar). @Lieke: Ik sta nu in het zesde leerjaar, de meester had iets in zijne rug gekregen, dus voorlopig maar 2 weken... We zien wel. Heb vandaag nog de rij naar de buitenschoolse opvang moeten doen !Super dat er al een plaatsje is voor Ella in de opvang! Ik ben van hetzelfde principe, en de oma's ook. Ze willen wel oppassen, maar geen volle week. En da zou ik ni willen ook ni. In de crèche is hij ook goed, en kan hij veel spelen met andere kindjes. Leen x |
< vorige pagina | volgende pagina >

(net) zwanger omgeving scherpenheuvel-zichem??

maar als hij iets te veel naar achter leunt valt hij nog... En sinds vandaag is zijn 2de tandje er door! Man man, 't gaat toch snel!!! En volgens de huisdokter zou hij nu 9,6 kg wegen (gewogen op personenweegschaal, met mij erbij) dus zou hij nog altijd op de P97 zitten... Nog 3 weken en dan weer K&G, ben benieuwd!
...
Neem je geen ouderschapsverlof? Nu ja, je hebt 6 jaar de tijd he.. Amaai Daan slaapt al snel lang door! hoop dat die van mij dat binnen 2 weken ook kunnen
maar het lijkt erop dat ze terug rustig zijn en blijven 

even pijn bij het zetten en bij het eruit halen is dat hetzelfde,maar voor de rest 5 jaar gerust!! enkel is het bij mij niet zo "gerust " verlopen he... het resultat is inmiddels gekend 
Maar heb altijd wel iets te doen, of wil iets doen waardoor bijslapen dan niet gaat.
En als ik ze zou laten doorslapen van 22u gaan ze vrees ik nog vroeger wakker worden..