< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Oktober 2008-Club » uitgerekend oktober 2008, wie ook?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Oktober 2008-Club
uitgerekend oktober 2008, wie ook?
06/10/2008 @ 18:17
Sientje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Zij waren na mijn moeder verhuisd naar een sociale woonwijk omdat het huis waar ze woonde te vochtig was en ze beter wouden wonen voor de kinderen. Ze hebben nog 3 kindjes en blijkbaar was dat manneke met andere kindjes buiten aan het spelen met andere kindjes in een doodlopende straat en een of de andere heeft daar zitten rondvliegen met een BMW en de kleine aangereden en vluchtmisdrijf gepleegd. Het manneke was enkele maanden ouder dan mijn neefje. Ik vind het zo triestig voor de mama.
Ik weet zelfs niet wanneer de begraffenis of gebedswake is en of ik zal kunnen gaan.

sientje

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 18:28

Dat is wel zeer erg, dan denk je in een doodlopende straat dat er niks kan gebeuren, zo zie je maar.
Maar mischien een rare vraag, maar waren er dan geen ouders die toezicht hielden?

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 19:38
Sientje

Ze hebben het juist op het nieuws gezegd en op de ROB. Hij was met zijn zusje van 8 en een vriendinneke buiten aan het spelen. Blijkbaar was het de overbuur die het kind heeft aangereden. Een uur later zou hij zijn terug gekomen en gedaan hebben of hij van niets wist.

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 19:40

Ik heb het gehoord op het nieuws, toen ze het vertelde dacht ik al dat het over hen ging.
Vind het wel zeer erg voor hun en de kindjes die het gezien hebben is het ook zeer traumtisch.
Hopelijk kunnen ze het snel een plaatsje geven.

Heidi

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 20:32
TILLY

ik heb het ook op het nieuws gezien. Amaai das wel heel erg hé. En straf van die man zomaar wegrijden!

Een dikke proficiat aan Luna met je flinke meid Joy.

Amarins wat een bevalling. Verzorg je maar goed.

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 22:17
evi

luna proficiat met je kleine meid

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 06:42
angelique meijer

Hey hey dames,

Hoe is het?

Gefeliciteerd aan alle kersverse mama's!!! Er komen er nu wel snel bij he!

Ik kon niet meer slapen bah, heb gisteravond met mn ventje gesext. En toen al flink harde buiken, maar nu kan ik er ni meer van slapen, flinke buikpijn maar vooral rugpijn, dus misschien dat het begonnen is?! Ben maar ff achter pc gaan zitten voor afleiding, ze komen nu toch wel om de 5 minuten.....maar duren niet echt heel lang, en zijn nog goed te doen....vandaar dat ik ook achter de pc kan

Als jullie vandaag niks meer van me horen is het dus ECHT!!!

liefs angelique

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 08:49
Sientje

angelique, doe dat goed.

Hier niets. ben wel al op van 6 uur. Omdat ik niet kon slapen.
Dus dan zal ik straks maar bij slapen.

sientje

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 10:52
angelique meijer

hey dames,

ff snel een update, weeen zijn vrij onregelmatig maar verdikkie pijn zeg....Begon vanmorgen met pijn in buik en rug, maar nu voel ik het dus ook in mn benen!! De vk is net geweest en heeft gevoeld water nog niet gebroken, zit op 2 a 3 cm....maar daar kan je natuurlijk ook al wat weken mee rondlopen....er kwam ook slijm enn bloed mee...ze gaat nu wat huisbezoeken doen en belt mij later ff terug...ik ben maar beetje afleiding zoeken en beetje op pc en af en toe wat rondlopen om te kijken of hhet echt gaat doorzetten, denk t zelf wel.

heeft iemand tips voor rug een beenweeen???? buik vind ik niet zo erg, maar mijn god mn rug en vooral benen

sorry voor mn gezaag

aan allen die vandaag bevallen succes meiden!!!!

liefs angelique

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 11:44

Bij rug en been weeën kan een douche en bad wat verlichting brengen, zo wat het bij mij toch.

Succes meid en sewes kan je aan het grote werk beginnen en dan kan je gaan genieten.

Heidi

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 12:30
Sientje

angelique, ik kan niet helpen maar hoop dat alles snel goed begint en dat je snel je beebje kunt vasthouden.

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 12:41
hope

Online Status Stuur bericht
hey angelique

Bij ons in de vriendengroep zijn er ook verschillende de dag na het seksen bevallen. Het kan blijkbaar helpen om de weeën op te wekken dus ik hoop dat het doorzet en dat je snel je beebje in je armen hebt.
Ik kan je ook niet helpen met de weeën want heb er geen ervaring mee.

succes nog

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 17:37
CC

Van harte gefeliciteerd voor de inmiddels mama's en succes voor de aankomende mama's.

Ik zie prachtige foto's bij de berichtjes en vraag me af hoe ik dit in kan stellen. Heb nu wel een foto in mijn profiel, maar niet bij mijn berichten. Zou iemand me dat uitelggen?

Bedankt!

Vermoedelijke bevalling op 10/10/2008.
Al 47 weken en 4 dagen zwanger (119.06% ver), nog 7 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 17:42

Het is een avatar, best zo opzoeken op de site.
Heb er ook steeds problemen mee en dan zoek ik het steeds op.

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 19:26
Sientje

CC, ga naar het forumoverzicht. daarstaan allemaal de namen wie online is. daaronder staat ergens foruminstellingen.
Klik daar op. Daar staat avater aanpassen.
voila, ge kunt de foto naast uw naam zetten.

sientje

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 12:13
TILLY

Een prachtige dame CC.
Angelique veel succes met de bevalling.
Hier is er nog niks te merken buiten de gewone kwaaltjes. Ik ben ervan overtuigd dat ik mijne tijd zeker zal uitdoen. Morgen opnieuw op controle bij de gyn.Ben natuurlijk super benieuwd zulle..

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 12:27
miss boesy

vanmiddag eindelijk nog eens naar de gyn ,
benieuwd wat ie gaat zeggen ,of als ik een datum ga krijgen om binnen te gaan .

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 13:57
Bettina

Hey Hey,

normaal is het altijd serieus bijlezen, nu zijn het 2 berichtjes hihi :-) Zo spannend allemaal.

Hier gaat het stilletjes aan. Vandaag is mijn verlof begonnen en vanaf dinsdag start mijn bevallingsverlof dan. Dus ik ben vanaf vandaag eindelijk gerust thuis mmmm. Dan kan ik op het gemakske het een en ander doen en dat terwijl het ventje gaan werken is :-)

Hier nog steeds dezelfde rugklachten, buikpijn gepaard met harde buiken. Heb enorm veel steken in mijn baarmoederhals en heb precies mijn maandstonden maar dan een paar keer erger pffft.

Straks moet ik naar de gynae, ben is benieuwd. Twee weken geleden wat het 1 cm opening, wat zou het nu zijn? Dat maar rap tijd is maarja, nog even geduld.

Alez tot strakjes of morgen misschien en succes nog aan iedereen :-)

groetjes

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 14:03
Tama

Heel even geen tijd gehad om langs te komen en wat is er hier veel te lezen seg

Een hele dikke proficiat aan iedereen die mama geworden is ondertussen, het gaat nu opeens snel hier blijkbaar! Genieten jullie er maar met volle teugen van.

Ik vandaag mijn eerste dag moederschapsverlof, moet zeggen dat de rust me ongelofelijk veel deugd doet. Eindelijk tijd nu om me voor te bereiden op de komst van onze dochter. Ik zal toch maar eens aan mijn valies beginnen , kaartjes voor de babyborrel creëren, enveloppes schrijven, huisje op orde zetten, enz. Hebben sinds vorige week eindelijk terug een poetsvrouw, een heel fijn gevoel dat alles hier op orde zal zijn.
Verder heb ik de indruk dat mijn buik dikker wordt met de dag nu, heb ook iets vaker een harde buik nu. Volgens gynae alles perfect in orde, heb nu 1.5 cm opening en slijmprop begint beetje los te komen. kan dus even goed voor morgen zijn als over 4 weken bij mij. Stiekem hoop ik toch dat het geen 4 weken meer zijn .

Hoe is het met de andere dames die nog met dikke buik rondlopen?

Dikke kus
Tama

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 14:25
Luna

Online Status
Dank jullie voor de felicitaties!!!
Onze mooie JOY doet het prima, ze eet goed (BV), ze slaapt goed, is tevreden...alleen is haar wakker uurtje precies rond middernacht en kort daarna weer een voeding, nachten zijn nog wennen...maar ze is het zo waar en alle andere cliche's erbij :)
Eindelijk de foto kunnen plaatsen...

Aan de mama's die op het punt staan te bevallen...SUCCES, hoe makkelijk of zwaar de bevalling ook is...dat kleintje maakt alles goed!!!

Reactie op dat 17 maanden oud ventje, man daar moest ik echt om slikken...hoe erg!!! Die idioten ook altijd met hun JOHNNY-GEDRAG!!! Ik kan daar zo PISSED van worden!!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >