Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/09/2008 @ 11:15 LiLLeBi ![]() | Amai Kelly, bij jullie is er veel te doen! Erg leuk lijkt mij! |
| 03/10/2008 @ 20:29 Tiny ![]() | Ik bedoel dus dat onze niels vorige WEEK 2 is geworden hé!! ![]() |
07/10/2008 @ 22:10 ![]() | Carmen, al nieuws? groetjes evi |
| 12/10/2008 @ 12:15 Katje | Zoë, een heel gelukkige tweede verjaardag. Katje en Kiano ![]() ![]() ![]() |
| 16/10/2008 @ 07:41 Katje | Volgende maand beter hé Carmen! Ik zag op jouw foto's dat jij bumba-versiering (vlaggetjes, tafellaken,...) had op het verjaardagsfeestje van Zoë. Waar heb jij dat gekocht? Ik zou het namelijk ook willen kopen voor Kiano zijn verjaardag. Groetjes |
16/10/2008 @ 12:31 ![]() | katje, wij hebben onze vooraadbumba versiering in het kruidvat gehaald!! groetjes evi |
| 16/10/2008 @ 18:08 Katje | Bedankt evi Hebben ze da daar altijd? wanneer heb jij dat van jou gekocht? Groetjes |
< vorige pagina | volgende pagina >

Zijn er nog mama's van dysmatuurtjes?

Dan gaat ze meestal slapen of ligt ze al lekker te knorren! DSie gaat dus moe zijn!

. Dat was wel effe schrikken...