Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/10/2008 @ 18:35 jufnel ![]() | Leen ik weet niet wat zeggen ![]() Ik ga op den duur echt nog geloven dat het voor jullie niet is weggelegd... ![]() |
| 08/10/2008 @ 09:13 Veerle ![]() | Leen : héél veel succes vandaag! Hopelijk antwoord op al jullie vragen! Knuffel Veerle x |
| 08/10/2008 @ 16:12 jufnel ![]() | Leen, ben je er wijzer van geworden??? Ann, alvast een heel gelukkige verjaardag! ben je blij dat je terug kan starten met spuitjes??? |
| 08/10/2008 @ 17:44 | Ann,sommige dagen zit het allemaal tegen hé.Hopelijk mag je morgen weer starten met spuiten.Alvast een gelukkige verjaardag gewenst!Zie je het een beetje zitten of zie je er tegenop?Ik vind dat een heel moeilijke dag. Nu het verslag: Het begon al geweldig toen de dr niet goed begreep wat we kwamen doen, hij begon allerlei dingen te vragen die er niets te maken mee hadden.Bleek dat ze het verkeerde dossier klaargelegd hadden,er is blijkbaar nog een naamgenote in behandeling maar ze is wel 3j ouder Met het juiste dossier bij de hand zijn we eindelijk meer te weten gekomen.De eicellen waren blijkbaar nog niet rijp genoeg,de pick-up is te vroeg gebeurd.Dat verklaart natuurlijk wel waarom er maar 8 van de 20 eicellen gehaald konden worden.Over de cyste maakte hij zich geen zorgen, dat komt wel meer voor.Doordat dit eigenlijk een fout van hen is mogen we gelukkig meteen weer starten,ondanks dat de agenda al zeer vol staat.Straks moet ik nog bloed laten nemen, morgen mag ik dan weer starten met die neusspray (suprefact).Binnen een 3-tal weken start het spuiten weer maar nu met puregon ipv menopur omdat ze dat beter kunnen doseren,ze beginnen met een lage dosis om dan misschien nog op te drijven.Ze gaan nu ook ICSI toepassen ipv IVF.Hij zei ook iets van dat het zaadstaal goed was, allé toch voor IVF zei hij.Da’s wel raar want het was altijd goed maar meer hebben we er niet over kunnen vragen,de tijd per patiënt is toch zo beperkt![]() BEVALLEN *Jule,30, bevallen op 28/07/2007 na 5IUI en 2IVF *Veerle,na 2 IVF/ICSI,geboren op 14/10/2007 *Maartje, 35 - 2 zoontjes - 4 en 6j (zwanger na resp. 10 en 4mnd) *Maaike,28,1ste waarschijnlijk voor 31/08/08 na ICSI,na 22 cycli waarvan 6 met clomid en 3 met menopur en problemen schildklier,25/08 gyn ZWANGER *Wendy,31j, zwanger na 2e IUI (1e keer met Clomid) na 19 cycli *Maartje,35 - 2 miskramen - zwanger na 2,5j na 1ste IUI *Jule,30, terug zwanger voor 17/03/2009 na 2 cryo, 1 IVF BIJNA ZWANGER *Eefken,28j *Jufnel,doet helemaal niks meer *Pebbles (Ann),2e ICSI, 09/10 basisecho *Laura *Leen,27j,27mnd bezig,5 IUI's mislukt,1ste IVF compleet mislukt:geen tp,2de ICSI:09/10 start suprefact |
< vorige pagina | volgende pagina >

In behandeling in Bonheiden
Voor moest ik ooit...

De verpleegsters bij de pu waren de nederlandstalig maar de gynaecologe was franstalig.

Met het juiste dossier bij de hand zijn we eindelijk meer te weten gekomen.De eicellen waren blijkbaar nog niet rijp genoeg,de pick-up is te vroeg gebeurd.Dat verklaart natuurlijk wel waarom er maar 8 van de 20 eicellen gehaald konden worden.Over de cyste maakte hij zich geen zorgen, dat komt wel meer voor.Doordat dit eigenlijk een fout van hen is mogen we gelukkig meteen weer starten,ondanks dat de agenda al zeer vol staat.Straks moet ik nog bloed laten nemen, morgen mag ik dan weer starten met die neusspray (suprefact).Binnen een 3-tal weken start het spuiten weer maar nu met puregon ipv menopur omdat ze dat beter kunnen doseren,ze beginnen met een lage dosis om dan misschien nog op te drijven.Ze gaan nu ook ICSI toepassen ipv IVF.Hij zei ook iets van dat het zaadstaal goed was, allé toch voor IVF zei hij.Da’s wel raar want het was altijd goed maar meer hebben we er niet over kunnen vragen,de tijd per patiënt is toch zo beperkt
Je weet wat we je wensen he...
Hoe was de echo?
.
Ik schrik er zelf van dat Elise al een jaar wordt,in dat opzicht gaat de tijd snel maar voor de rest lijkt het alsof de afgelopen 2 jaar voor ons al 10j duren
op bezoek gekregen. Maar kben er niet echt van onder de voet. Ik wist natuurlijk ook wel dat ze gingen komen he. De hoop op natuurlijke zwangerschap bestaat niet meer. en gelukkig is 't weekend druk genoeg om er niet al te veel over na te denken.