< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Nieuw hier - jonge mama's gezocht

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Nieuw hier - jonge mama's gezocht
05/10/2008 @ 08:56
Mirjam

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey

Carmen, vervelend he die allergiën, hopelijk komen ze bij niks te ergs uit he. Hier hebben we ook hele hoge kans op astma, gelukkig nog niks van gemerkt alhoewel hij de laaste tijd heel veel verkouden is.
Ik had het nog niet gezegd, maar uit onze lucas zijn laatste bloedtesten bleek dat we soja-producten mochten proberen (nog steeds een hogere waarde, maar het proberen waard). We mochten een hele week elke dag 1 soja-pudding geven aan hem, vandaag krijgt hij z'n 6e pudding en nog steeds geen allergische reactie. Als er de komende 2 dagen geen reactie komt dan ga ik naar onze kinderarts bellen of het ook verstandig is om met z'n pap ook over te schakelen. Het zou in ieder geval veel goedkoper zijn.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 09:35
sandra

Online Status Bekijk profiel
Ik ben op zoek naar zo'n wawa pop van op den tv. Weten jullie welke ik bedoel? Je hebt een rode, blauwe en paarse en ze tonen die afleveringen op vtm. Tommy is er gek van en had hem graag zo'n knuffel cadeau gedaan. Maar zou niet weten of het in feite wel bestaat om te kunnen kopen. Jullie misschien??

Carmen, vervelend zeg! Dat jullie maar snel van iets meer weten hé! Dus volgend jaar moet Zoë zeker onder het mes. Eng...

Mirjam, hopelijk nog steeds geen allegische reactie gehad van de sojapudding. Geef je dan nog steeds die hyperallergene melk aan Lucas?

Mama 21, hoe gaat het met jullie? Al wat over de grote schok heen?

Jambalaya, hoe stelt onze kersverse mama het? Is ze een beetje een gemakkelijke baby?

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 14:03
Mirjam

Hey

Sandra, ben eens aan het zoeken geweest op het internet maar vind alleen DVD's van de Wawa's.
Onze lucas krijgt nog steeds pepti-junior ja. Allee sinds vandaag mochten we 1 fles vervangen door soja-groeimelk en voorlopig lijkt alles goed te gaan, dit moeten we 10 dagen doen, dan 10 dagen ook z'n avondfles vervangen en als er dan nog steeds geen reactie is dan mag hij soja eten.
Heb ook al eens aan de kinderarts gevraagd welke pap we ons 2e ukje best konden geven als ik stop met borstvoeding en ze zei me best nutramigen te geven (net iets straffer dan pepti maar onze lucas wou deze niet) voor een half jaartje, maar ik hoop dat het financieel mogelijk is om 6 maand volledig bv te geven en ik dus ook lang thuis ben. Maar dat moeten we eerst eens bekijken.
Voor de nieuwsgierigen onder ons dacht ik net ik trek nog eens een fotootje van m'n buik, was ik ff verschoten zeg hij is echt mega geworden. Hij staat op m'n profiel

groetjes Mirjam

[Laatst gewijzigd door Mirjam - 08/10/2008 @ 14:06] - Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 14:47
sandra

Mirjam,

wat een buik zeg!! Zeker dat je pas 20 weken bent, of misschien heeft de gyne er eentje over het hoofd gezien???

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 14:53
Mirjam

Haha ja sandra ben vrij zeker en telkens toch maar 1 kindje te zien dus het zou me verbazen.
Ik heb het eens vergeleken met mijn buik bij onze lucas en m'n buik loopt al sinds het begin van m'n zwangerschap 4 weken voor, ik hoop dat dat zo niet blijft gaan maar ik vrees er voor.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 21:26
LiLLeBi

Mirjam wat een buik

Sandra, tbegint te korten he!
Krijg je al de kriebels om te bevallen?

Hier komen de test kriebels

Nog 2 dagen en hier een jarige!

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 13:01
sandra

Ik heb verschrikkelijk veel kriebels!! Ik zie er echt naar uit en de tijd kan niet snel genoeg voor bij gaan. Nog een kleine twee maandjes en het is eindelijk zover, zo spannend!!!
Ben ook wel benieuwd hoe we deze bevalling zullen ervaren. Zou het minder speciaal zijn omdat we er al eentje hebben of blijft het even bijzonder?
Nog een paar weken en ik mag mijn valieske gaan klaar maken om mee te doen naar het moederhuis. Goh, wat moet ik daar weer toch allemaal gaan instoppen!
Dinsdag terug naar de gyne, deze keer zal ze waarschijnlijk wel al eens tasten of ik al opening of zo heb é. Hopelijk nog niet, hoe graag ik haar al in men armen wil ze moet nog enkele weken veilig in mijne buik blijven wonen.
Ben ook wel benieuwd hoe dat grote broer zal reageren. Als ik denk over hoe het zal zijn als hij voor de eerste keer de kamer zal binnenkomen om naar zen zusje te kijken komen te tranen in men ogen. Wat zal me dat een speciaal moment zijn. Wie weet zal het hem allemaal niet te veel intereseren, de tijd zal de uitkomst geven é!

Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 08:30
Mirjam

Hey

Sandra, ja spannend allemaal he ik kijk er ook al naar uit! Allee ja na de geboorte he want het gaat toch weer keizersnede worden.
Het park voor ons kleintje ga ik niet zo vroeg kunnen zetten dan de vorige keer. Ik zal moeten wachten tot de kerstboom weg is, want anders heb ik geen plaats .
Wat zal het fijn zijn als we over 2 jaartjes in ons huisje zitten.
Carmen ik voor je! En heb je een voorgevoel?
Oooh Zoë al 2 jaar, wat vliegt de tijd zeg! Hip Hip Hoera voor Zoë! Maak er maar een fijn feestje van.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 23:25
LiLLeBi

Ons Zoë is verwend geweest!

Vanmiddag had ik rozeverlies en dat is weer gestopt!
Ben benieuwd hoe het verder gaat ...

Slaapwel!

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 07:12
Jambalaya

Lillebi: spannend!!! nog een paar daagskes afwachten :-)
nog ee dikke proficiat aan Zoë! Hoe was het feestje?

sandra, kan me voorstellen die kriebels, bij mij kon die laatste 10 weken ook niet rap genoeg voorbij gaan ze, zo nieuwsgierig hoe alles ging gaan, hoe onze meid eruit ging zien, hoe ging het zijn na de geboorte.... Maar het zal er rap genoeg zijn, ook al lijkt het nu nog een eeuwigheid hihi ;-)
Denk dat elke bevalling wel uniek is hoor!
Voor zo een wawa pop kan je mss es mailen naar VTM ofzo, vind ook zo direct niets op internet...

Mirjam je hebt nog wel wat tijd he voor het park :-)
Zeg ammai, wat een toeter!!! mooie buik..;

Hier alles bon! Onze kleine meid is echt een droomkindje, sinds ik haar met regelmaat eten geef (en niet vlgs vraag gelijk ze allen aanraden) is het huilen echt veel minder, ook teruggeven doet ze bijna niet meer. Veel lachen en ze begint nu op dingen te kloppen, echt heel fijn om te zien hoe ze elke dag vooruit gaat!
Slapen doet ze nog steeds heel goed, meestal van 20u tot 6u maar meer en meer tot 8u! Om slapen te leggen hebben we ook weinig problemen, leggen haar er wakker in en soms ligt ze nog wel een halfuurtje wakker, maar ze geeft geen kik!

lillebi, ik duim zelle , kunt ge u inhouden om nog niet te testen hihi?
Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 09:35
Mirjam

Haha ja voor m'n park heb ik nog wel wat tijd, maar de vorige keer had ik het staan met 30 weken. Dat zal deze keer niet lukken. Kerstboom blijft staan tot na drie koningen en dan kan het park pas komen dus ja dan zitten we al in de 2e week van januari he.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 10:30
sandra

Hiep Hiep Hoera voor Zoë!!!!
Hoe was het feestje???

Hier alles in orde, het slapen word moeilijker maar dat is het minste hé!!!

Heb nog steeds geen wawa gevonden en heb dan maar gisteren een teletubbie gekocht voor hem. Telkens hij naar de teletubbies kijkt roept hij naar lala (die gele tubbie)dus nu heeft hij er zo eentje en hij krijgt er maar geen genoeg van. Ben het liedje al kotsbeu gehoord en nu zegt hij alleen nog maar lala! Fases é!!!

Morgen naar de gyne, spannend!

Jambalaya, leuk dat het huilen al minder gaat zeg! En het slapen vlot heel goed zoals ik het lees! Nog een poosje en je kan al met fruitpap gaan starten.

Mirjam, Ik zet het park pas zo'n twee a drie weken voor de bevalling uit, hetzelfde voor het bedje. Anders staat het hier direct al terug zo vol en ik denk dat Tommy in dat park zal willen klimmen dus wachten we nog een week of vijf.

Carmen, spannend! Wanneer ga je testen? Misschien innestelingsbloed?

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 19:24

kom hier vlug eens piepen se!!!

heb goed nieuws gekregen van de verzekering! alles is in orde gekomen en we mogen beginnen aan de nieuwbouw!! we hebben iemand gevonden die het zal doen in een kleine 6 maand!! het geluk begint terug wat aan onze kant te staan

hoe gaat het met jullie hier? en met de buikskes,

carmen wanneer ga je testen

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 21:44
LiLLeBi

Mama21, amai seg wauw !!!
Dan krijgen jullie een nieuwe prachtwoning!
Super!
Nog plaats voor extra kindje ??

Mirjam, hoe reageerd Lucas op de groeiende buik?
Heeft hij door dat er iets aan het veranderen is?
Hoe staat het met jullie bouw?

Sandra, volgende maand (binnen 4 weken) ben je mss al bevallen

Jambalaya, hoe gaat het verder met jullie kinderwens?

Hier is testen niet meer nodig!

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 22:04
Jambalaya

mama21, super zeg!! En dan nog relatief senl dat jullie een nieuw huisje hebben, ja het geluk mag ook wel es aan jullie kan staan zelle ammaiç

sandra, toi toi bij de gyn morgen, hopelij is alles in orde en alles nog potdicht ;-)
Fruitpap is normaal nog 1,5 maand maar ga binnen een maandje ofzo al is proberen :-) De borstvoeding loopt momenteel goed maar er zijn dagen dat ik echt bijna geen melk heb en dan is dat echt moeilijk als je ze zo hoort wenen :(( Heb wel een lekker voorraadje in de diepvries dus zo een ramp is het niet hihi

ik had ons park ook al vrij vroeg gezet voor de hond te laten wenenmaar volgende keer zet ik het pas na de geboorte uit denk ik, staat toch op 1,2,3 ineen die van ons! Het trekt toch alleen maar stof aan :-)

liliby aaaa jammer zeg!! Over een kleine 2 weken dan maar weer klussen hé!!

haha kinderwens :-) die is er :p Mja als je borstvoeding geeft ... trouwens heb geen cyclus nu, met de bv komt dat niet :-D

doei
Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 08:22
Mirjam

Hey

Hihi Sandra ja die fases he. Hier is Plop alles wat de klok slaagt en toch kent hij deze alleen van af en toe op tv en liedjes op BemBem. Als hij wakker word roept hij zelfs plop, klus, lui!!! Veel plezier vandaag!
Tot na de bevalling kan ik niet wachten hoor en dan zou ik het trouwens toch niet mogen doen en m'n ventje heeft het al zo druk met de bouw.
Mama21, fijn over 6 maandjes in jullie nieuwe huisje! Eindelijk het geluk aan jullie kant.
Carmen, wat spijtig zeg, 3e keer goede keer? Onze bouw gaat stilletjes aan vooruit, de kelder zit erin, de pompen zijn weg, nu is m'n ventje begonnen met het graven voor de funderingen voor de rest van het huisje. Over een 2 weekjes zouden de funderingen helemaal klaar moeten zijn zodat hij een hele week (herfstvakantie) kan metsen aan de kruipkelder. Ik tel al af naar onze verhuis over 2 jaartjes dan kunnen we in ons nieuw huisje starten voor nrtje 3
Jambalaya, lijkt me handig zo'n voorraadje in de diepvries. Ik had met onze lucas niet zo heel veel in de diepvries en toen hij 3 maand was had hij 's avonds niet genoeg meer en zijn we poederpap beginnen bijgeven. Deze keer ga ik ervoor zorgen dat ik een mooie voorraad in m'n diepvries heb zitten zodat we eventueel een flesje mama-melk kunnen bijgeven.
Oh en je zou de eerste niet zijn die tijdens borstvoeding zwanger geraakt hoor, alhoewel het in jouw geval wel moeilijker is niet?

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 15:59

hallo meisjes!!

dank je voor jullie steun he!! we zijn ook heel blij dat het eindelijk eens voorruit gaat
we kunnen nu een heel stuk bij buouwen naar vanachter toe
carmen misschien wel nog een kindje je moest ik weten dat het een dochtertje zou zijn hihih maar ja daar heb je het raden naar he

xxxjez

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 07:46
Jambalaya

LOL mirjam, nr2 is er nog niet en je nr 3 al aan het plannen

ja die voorraad is handig, heb nu al voor 4 volle dagen een voorraad denk ek. Mja zie hé, ons meisje die slaapt door s nachts maar ik moet op staan om te kolven, als ik dat niet doe heb ik 1 heel veel stuwing s morgens en 2 de rest van de dag bijna geen melk meer en dan ist hier krijsen van de honger ... dus ja niet veel keuze hé. En de opbrengst (toch bijna altijd tussen 120-180ml per nacht) gaat dan lekker in de diepvries. Daarom begin ik ook binnen een maandje al met fruitpap dan zit er langer tussen de bv in en kan ik s nachts ook doorslapen, mja ben ht nu toch al gewoon :-)

Weet wel dat je tijdens bv kan zwanger geraken, maar idd bij ons ligt dat niet zo evident (al is de kans niet uitgesloten) maar ik heb geen cyclus dus dan is het niet mogelijk nu en moest het toch zo zijn dan is dat heel doordacht en nog veel meer gewenst!!

ons meisje heeft haar eerste verkoudheid

doei!!!
Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 09:42
sandra

Bij de gyne was alles dik in orde!!!
Onze meid zag er heel goed uit en ze heeft al heeeeeel veel haartjes. Maar dan ook echt heel veel hoor! Ik schrok me een bult!
Ze weegt nu ongeveer zo'n 1.850 kg en zal rond de 3.5 kg wegen bij de geboorte. De gyne heeft niet getast, dat is voor binnen drie weken dan!
De mama was een kilooke bij gekomen. De resultaten van de bloedtesten waren erg goed. Nog niets van besmetting van toxo of zo dus dat is goed. Wel kon je uit de bloedtesten zien dat mijn schildklier niet goed werkt (hierdoor voel ik mij constant moe) en daarom moet ik nu pillekes nemen om dat proberen op te lossen. Mijn bloeddruk stond ook wat te laag en dat is dan de reden waarom ik mij zo slapjes voel de laatste tijd (al een paar keer gehad, net alsof ik van mijn stokje ga). Maar allemaal niets om zorgen over te maken zei ze! Zolang mijn meisje het maar goed stelt!!!
De derde november terug naar de gyne!!! Was het maar al terug zover!!

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 11:39
LiLLeBi

Jambalaya, ocharme een eerste vallingske!
Das zo zielig he!
Hopelijk is het snel beter!

Das zo erg aan die winters he ... Vanaf de zon weg is zoveel snotteren dan!

Mama 21, hihi een meisje zou dus nog erg welkom zijn zo te horen?
Ik denk dat jullie alleen jongens maken en wij gaan enkel meisjes maken denkik

We kunnen dan binnen 20 jaar eens afspreken?

Sandra, je meisje weegt nu even veel als ons Zoë toen ze geboren is!
Raar he!
Super dat ze het zo goed doet!
Ik ben benieuwd naar de naam dat jullie prinses gaat krijgen!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >