< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » Je zelf voor de gek houden

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
Je zelf voor de gek houden
29/09/2008 @ 22:00

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Dais,
Gefeliciteerd met een meisje!!!
Gaaf hoor,had je al een vermoede of geen idee??
Vertellen jullie het ook gewoon aan iedereen of houden jullie het stil??
Hoe gaat het met de misselijkheid???

Hai Kiki,
Lekker op vakantie,hopelijk gaat alles nog heerlijk met je zwangerschap!!!???

Hoi Marleentje,
Hoe was het feest??
Was het nog een dikke verassing??
Gefeliciteerd trouwens!!!

Hai westerhoutje,
Nee gelijk heb je hoor,vervangen kan ook niet van een maatje he.
Je zal'm wel missen,met al die uitlaat momenten,er valt een gat in je dag denk ik??
Beetje een leuke verjaardag gehad??
Ik ben zelf 24 december jarig maar ik heb een goede smoes om het niet te vieren,dan ben ik net een paar weken ervoor bevallen,hahahaha!!

Hey wendy,
Nou gelukkig heb je geen ontstekingen,hopelijk blijven die ook weg he dit is al lastig genoeg!!!
Klikt het wel een beetje met de nieuwe hond,hoe heet tie??
Ik laat het ook bij één hond,ook al jeukt het wel voor meer beestjes maar op in een rijtjes huis met al twee katten en een vijver en aquarium vind ik het wel goed met één hond,hahaha!!!
Moet jij nog wel de hond uitlaten of hoeft dat niet op de boederij??
Het overgeven is juist nog niet over hierzo,elke week nog wel een keer of 4 snachts,waardeloos maar doe er niets aan.
Ik ga ook de borst geven hoor ik hoop alleen dat het gaat lukken!!
Hoe gaat je man om met jullie nieuwe aanwinst??

Hoi Pien,
Ach had de mams het er moeilijker mee dan Pieter??
Kan het me heeel goed voorstellen he!!!!
Ga jij vrijdag ook alweer aan het werk dan,gohh de tijd vliegt!!

Hey An,
Hoe is het met jou en Jesse???
Loopt het allemaal lekker???

Me opa is onderzocht door ZH gouda en die heeft mijn opa door verwezen naar ZH Utrecht en die verwijzen hem nu door naar ZH Leiden,alle drie zoeken ze nog een beetje hoop waardoor me opa nog iets langer kan leven.
Wel weten we nu dat één long helemaal verkankerd is en rond zijn hart is alles verkankerd en ook de lympfklieren.
Nu gaat het echt om verlenging van zijn leven.
Afwachten dus.

Mijn schoonzusje is vanmiddag geopereerd en ze hebben één eierstok weg gehaald die was helemaal kapot.
En nog een hoop littekens in de baarmoeder verwijderd.
En er is nu een goede kans dat ze natuurlijk zwanger kunnen worden al is het maar met één eierstok.
Ze krijgen één maand om het uit te proberen.
PPPFFF ik had wel een brok in me keel hoor,ik hoop zo dat het ze nu gegund is allemaal!!

Nou ik ga me bedje in,mijn ventje ligt al met griep in bed,hihihi!!!
Gohh kan ik gelijk oefenen ,lijkt wel of ik een kind heb,hahhaha!!!

Dag meiden een dikke knuffel!!!

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 22:33

Heb buikfoto's er op gezet.
Was zwaar beroerd de laatste keer hoor dus zie eruit als een zombie,hahaha!!

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 14:51
Wendy

Online Status Stuur bericht
hey dieltje, andere kleur haar?? je lijkt nu op mij hahaha! leuke foto's hoor, ik ben ook zooooo gek van jouw hondje, schitterend zeg! hij kijkt zo leuk uit! onze nieuwe hond heet pepper, en ik heb hem eerlijk gezegd nog maar 1x echt ontmoet. het is een schitterend beestje met een hoop temperament. hij is echt de hond van mijn man. die neemt hem de hele dag mee, op de trekker, naar het kanaal, naar de buren enzovoort. laatst mocht hij ook weer mee en hij was te snel, pepper sprong als een gek in de trekker maar de deur was nog niet open.. (deur van glas dus dat ziet hij niet) en botste dus tegen de deur en als een geplette vlieg viel hij naar beneden, gelukkig kon mijn man hem opvangen want die trekker is bijna 2 meter hoog! we hebben er stiekem wel hard om gelachen hoor! pepper mankeerde niets en het was eigenlijk mega grappig om te zien. als we het hadden gefilmd hadden we de 100.000 gewonnen! de hondjes hoeven we hier niet uit te laten, gewoon de deur openzetten en na een uurtje weer een keer openzetten om ze weer binnen te laten. het probleem is dat pepper denkt dat hij 20 km mag lopen in plaats van 2 km... hij weet nog niet precies welke grond van ons is en welke grond van de buren!
wat ontzettend sneu voor je opa.. wat moeten toch een hoop oude mensjes rot aan hun einde komen he.. echt heel erg naar. hopelijk pakt het voor hem op de meest mogelijk goede manier uit. is hij al oud?
en je schoonzusje... maar 1 maand proberen? das niet veel toch? gaat die eierstok dan iedere maand voor een eisprong zorgen of hebben ze dan slechts 1x per 2 maanden een eitje? met 1 goede eierstok zijn er nog zat gewoon zwanger geworden he, dus wie weet hebben ze volgende maand wel goed nieuws! maar wel snel na zo'n operatie he, je moet er maar zin aan hebben...
veel beterschap voor je man! het heerst volgens mij...

pien, onze puk is ook veel wakker dagelijks maar ik laat het maar zo. snachts gaat het supergoed en ik ben bang dat als ik in haar ritme ga rommelen dat ze dan haar nachtritme ook gaat omgooien en daar zit niemand op te wachten he! ga je vrijdag dus weer werken? kun je er een beetje zin aan krijgen of zie je er nog erg tegenop? wanneer ga jij je kindjes laten dopen? onze doop is in december. oktober had ook gekund maar ik zie het niet zitten om met 37 hechtingen voorin de kerk te moeten staan... dan ga ik liever een ronde later.

westerhoutje ik heb nooit meer iets gehoord van die stichting jammer genoeg. wel raar hoor. ik had ze niets laten weten van mijn zwangerschap dus daar kunnen ze geen rekening mee houden. maar wie weet reageren ze nog wel. misschien gaat het per jaar ofzo? ik weet het niet..
wij plannen nu trouwens ook een surprise party voor mijn moeder, die wordt 50 in december.

nou, hier gaat alles SUPER! de borstvoeding gaat goed, de kleine groeit goed, lekker tevreden en schitterend mooi om te zien. het enige wat dus echt in de soep loopt is de digitale camera... die was binnengekomen. net toen ik in het ziekenhuis lag. je hebt dan 4 dagen de tijd om dat ding op te halen en anders wordt hij gewoon weer verkocht. nou, hij is dus inmiddels alweer verkocht en moet hij dus voor ons opnieuw besteld worden!!! shit..... maar: hij komt zo snel mogelijk, hopelijk volgende week ofzo en dan ga ik foto's maken!!!
x
wendy

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 21:30
maartje

hoi

Hier weer eens een berichtje van mij. Het is weer lang geleden. Beetje druk en 's avonds niet ze veel puf meer om wat te typen. En op zich niet veel te melden.

Hier gaat alles goed. Weet niet of ik het al verteld heb maar Jens kan sinds een week omrollen. Grappig om te zien maar ook ooit lastig als hij niet meer terug kan. Verder doet hij het goed. DE laatste fles is er ook af. Nu slaapt hij van 20:00-20:30 tot ongeveer 7:00-7:30 dus dat is best netjes. Het groente eten gaat ook goed hij vind het erg lekker behalve bloemkool. Hij brabbelt steeds meer. Echt leuk.

Dais, gefeliciteerd een meisje. WAt leuk. Ga je nu alles in het roze kopen of hou je het nutraal.

Dieltje, hopen dat ze nog iets kunnen vinden voor je opa. Hoe is het met je mannetje. En gaat het allemaal nog goed met de zwangerschap.En wens je schoonzus maar sterkte, hopelijk krijgen ze ook goed nieuws.

Wendy, fijn dat alles goed gaat en vooral de nachten. DAt is al heel fijn. De rest komt wel. Dat overdag slapen. WE zijn erg benieuwd naar de foto's.

Pien, wat gaat de tijd snel he. vrijdag al weer verder. Veel succes. Verder alles goed met de mannen.

WEsterhoutje, beetje laat maar nog gefeliciteerd. Hoe gaat het verder met jou. hou je het nog vol.

Marleentje, hoe is het met Lotte? Weer beter. Zielig he als je kindje ziek is.

An, hoe is het met Jesse?

Kiki, lekker aan het genieten van de vakantie?

Fijne avond nog iedereen.

tot snel

gr Maartje

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 10:36
An

Online Status Bekijk profiel
Hoi meiden,

Dieltje, je ziet er goed uit hoor, op de foto's! Een mooie, zwangere vrouw. Als ik dat zo zie, mis ik mijn buikje alweer...... Erg he?! Ik hoop dat ze je opa toch nog zo goed mogelijk kunnen helpen. Moeilijk hoor, En natuurlijk veel geluk voor je broer en schoonzusje. Hopelijk lukt het nu toch. Waarom krijgen ze maar een maand trouwens?

Dais, een meisje Wat leuk!! GEfeliciteerd!!!!

Wendy, fijn dat alles nu zo goed gaat! En leuk dat jullie weer een hondje hebben! Gezinnetje helemaal compleet (voorlopig...)

Pien, dat ritme van Maarten zal vanzelf wel komen. Het ene kind doet daar blijkbaar wat langer over dan het andere. Jesse slaapt juist in de kinderwagen en maxicosi goed als ik met hem op stap ben. In de wieg vindt hij overdag eigenlijk niks aan. Als ik hem er in leg, huilt hij al snel. Succes vrijdag op je eerste werkdag!

Maartje, heerlijk dat Jens nu zo'n lange nacht maakt en al ''echt'' voedsel krijgt! Fijn dat je mannetje het zo goed doet!!

Westerhoutje, alles goed???

Marleentje, is Lotte er weer helemaal bovenop?

Hier alles oke. Gisteren naar het consultatiebureau geweest. Jesse heeft zijn eerste prikjes gekregen. Hij gaf geen kik, maar was daarna wel erg hangerig. Vandaag is hij ook erg slaperig, moet ik zeggen, maar dat kan ook door het weer komen. Ik lig ook het liefst de hele dag op bed met dit snertweer, ha ha ha. De nachten gaan erg goed. Hij krijgt om 23.00uur de laatste voeding en komt dan om 6.00 - 7.00 uur weer. Ideaal. Nou meiden, moet er weer vandoor!

An

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 10:54
Westerhoutje

Hee meiden,
Wat is het hier rustig zeg.
zelf heb ik het telkens ook zo druk dus ik begrijp het wel. En er zijn natuurlijk nu veel jonge moeders!!

Wendy: Jammer van die aanmelding. Beetje vreemd vind ik het wel.
Leuk he zo´n feest organiseren? Al dat stiekeme gedoe. Ik ben nu nog steeds trots op mijzelf dat ik het niet per ongelukt verklapt heb aan mijn moeder toen der tijd.
Zijn jullie al bijna rond of ben je nog informatie aan het zoeken?

An: Gaat goed hoor. Ik heb 2 hele slechte dagen gehad deze week en nu ben ik ontzettend verkouden. Mijn vervangster is gister begonnen dus ik heb adem pauze. Mijn werkgevers hebben al aangegeven dat als ik wil ik eerder de ziektewet in kan of alvast voor 50%.
Omdat ik zo´n last van stuitje heb strompel ik hier maar een beetje rond en alles wat ik uit mijn handen laat vallen moet ik laten liggen zodat een collega het voor mij op kan rapen omdat ik gewoon niet meer kan bukken.
Maar al met al heb ik geen klagen. Mijn huisje is lekker in het sop geweest en we hebben wat nieuwe meubeltjes gekocht en een heerlijk vloerkleed, wat kaarsjes aan nu het weer zo donker is en het is een geweldige sfeer in huis. Mijn schoonouders zijn lekker het land uit dus ik ben gelukkig!!!

Dieltje: Ja een gat is er wel en op die tijdstippen zoek ik ook wel andere aandachtspunten want dan is het gewoon het moeilijkst. Maar ik heb er wel vrede mee. Het verdriet is er wel maar het doet niet zo´n enorm pijn.
hahaha flauw hoor dat jij je verjaardag niet viert dit jaar, ik wilde net een bakkie komen doen op die dag
Leuke foto´s op je profiel. Heb je die buikband eigenlijk nog binnen gekregen?? Ik pas hem nu eindelijk. En hij zit heerlijk. Je zou denken dat het niet veel verlichting geeft maar dat doet ie zeker wel.
Hoe trek jij het nog deze laatste 2 maanden?? Nog steeds nergens last van? Ik dan echt alleen van mijn stuitje. En ik ben wat moeier maar verder gaat het nog aardig. Ik ben ook pas 7 kilo aangekomen, ben benieuwd wat er de laatste maanden nog bij gaat komen.
Vervelend nieuws voor je opa. En voor jullie natuurlijk ook. Staat hij positief tegen een verlenging aan of hoeft hij al dat gefriemel niet meer?
Hoe is je schoonzusje door de operatie heen gekomen? En hoezo krijgen ze maar 1 maand de tijd? Of bedoelde je maar 1 keer in de 2 maanden?

Pien: Ga je morgen zelf ook al gelijk aan het werk? Veel succes met maarten. Vond je het proefdraaien moeilijk?

Maartje gezellig dat je weer even langs bent gekomen.

Groetjes Westerhoutje
Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 14:30
Dieltje

Sorry zat niet helemaal op te letten.
Zwangerschapsdementie denk ik,hihihihi!!!
Ze krijgen 6 maanden om het natuurlijk de kans te geven en dan gaan ze het ziekenhuis weer in maar we hopen natuurlijk dat het snel raak is en ze ook zo een schitterend wondertje mag krijgen!!

ben weg doei
Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 16:03
Dais

Sorry weinig puf Westerhoutje. Ik ben zo moe had een groot evenement georganiseerd voor mijn werk en nu het achter de rug is voel ik pas hoe moe ik ben.

Ik lees alles wel maar dat is het dan ook. Maar er komen betere tijden. Ik leef wel met jullie mee hoor.

Ik voel nu steeds belletjes in mijn buik (volgens de verloskundige is dit vroeg maar ik lees het ook bij meiden die veel korter zwanger zijn dan ik).

Liefs

[Laatst gewijzigd door Dais - 03/10/2008 @ 13:00] - Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 12:50
Westerhoutje

Dais: Geeft niet hoor ik ken het maar al te goed.
Die belletjes kunnen best je kleintje zijn hoor. Ik heb het voor het eerst met 12 weken gevoeld. Mijn placenta ligt achter dus dan heeft het geen schokdemper. Kan bij jou ook best zijn.

Dieltje: Zwangerschapsdementie?? Vertel mij wat. Ik slik nou visolietabletjes en ik merk wel degelijk verschil. Misschien ook iets voor jou??
6 maanden klinkt inderdaad beter als 1 maand en natuurlijk hopen we dat het ze in die tijd gaat lukken. Ze worden nu in ieder geval geholpen en dat is al een geruststellend gevoel denk ik.

Meiden, weet een van jullie hoe dat zit met je slijmprop? Kunnen jullie misschien herinneren dat je hem bent verloren of wanneer je het kwijt zou kunnen/mogen raken enzo.
Maandag ben ik namelijk nogal wat dik en stevig slijm verloren en maak me er toch een beetje drukker om dan ik zou willen. Ik heb deze week toch al wat zwaardere dagen gehad en heb veel last van harde buiken en s'nachts word ik regelmatig wakker met kramp in mijn buik en ik heb het idee dat ik ongesteld moet worden.
Het is allemaal niet zo ernstig dat ik mijn verloskundige wil lastig vallen maar toch...... hmmm hoebedoel je twijfellaartje.
Ik heb gelezen dat sommige vrouwen er niets van merken omdat ze telkens een beetje kwijt raken en andere vrouwen verliezen het in 1 keer. Kan iemand mij raad geven?????

Groetjes

Vermoedelijke bevalling op 27/11/2008.
Al 40 weken en 5 dagen zwanger (101.89% ver), nog te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 14:38
Dais

Ik ben uiteraard nog lang niet zover als jij maar ik lees verschillende verhalen over de slijmprop. Meisje dan bel je toch gewoon voor de zekerheid even, dat is niet zeuren hoor. Dan voel je je daarna vast beter. Gewoon doen.

32 weken al, en ik weet nog dat je elke maand zo verdrietig was toen je nog niet zwanger was. Ik ben zo blij voor je. Is het snel gegaan?

Liefs

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 15:49
Westerhoutje

Dais: Als ik nu met de verloskundige bel dan zou ik naar het spoednummer moeten bellen en dat vind ik dan helemaal weer zo'n onzin. Maar ik beloof als ik er maandagochtend nog zo mee zit dat ik dan zeker wel even ga bellen. Anders moet ik weer zo lang wachten tot mijn afspraak op 14-10
Het is zeker snel gegaan als ik nu terug kijk, maar ik weet nog heel goed dat het de eerste tijd veelste langzaam ging....
Nu kan ik soms niet wachten totdat het zover is en we eindelijk ons kindje kunnen zien, wat is het geslacht, hoe ziet het eruit hoe zal het allemaal gaan. Maar aan de andere kant mag het van mijn nog zoveel langer duren omdat ik de trapjes en beweging van onze kleine nog heel erg zal gaan missen.
Hoe is het verder bij jou??

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 19:43
Kiki

Hey dames,

Ben sinds gisteren terug van vakantie. Zalige vakantie gehad, goed weer, lekker eten en mooie stranden. Wat wil een mens nog meer?

Vandaag mijn eerste echo gehad. Is echt wel heel indrukwekkend om eindelijk te zien dat er een kindje in je buik groeit. Kon ook het hartje al horen kloppen. Dan pas besef je dat je zwanger bent.

Groetjes Kiki
Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 08:18
Wendy

hey westerhoutje! over de slijmprop: sommige vrouwen verliezen hem wel 3x in een zwangerschap, na enkele dagen maakt je lichaa weer een nieuwe aan. daarom is het verliezen ervan geen indicatie over wanneer de bevalling gaat beginnen. maar wanneer je krampen te erg worden moet je wel gaan bellen hoor!!! het zou nu nog echt te vroeg zijn. ik heb de slijmprop helemaal niet verloren terwijl mijn vliezen wel gebroken zijn voordat de weeen begonnen. (ik ben de slijmprop vast wel verloren trouwens, maar ik heb hem niet gezien, laat ik het zo zeggen).
fijn weekend allemaal!
x
wendy

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 08:56
Dais

Hi Westerhoutje,

Met mij gaat het ok. Mijn zusje duwde gisteren voorzichtig op mijn buik en voelde iets en het bewoog. We waren in de wolken, iedereen voelen natuurlijk. Was dat ons kindje?

Ik heb helaas keelontsteking, gaat erg rond hoorde ik. Ik neem geen medicijnen maar probeer het met veel drinken en snoepjes op te lossen. Maakt me niets uit als alles maar goed is met ons meiske.

Ben benieuwd wat jij in je buik hebt. Je hebt een prachtige buik, kan me voorstellen dat je het straks gaat missen. Wanneer verwachten jullie de kleine? Zie het niet staan (ben erg nieuwsgierig haha).

Ok beloofd is beloofd meissie! Maandag.

Liefs

[Laatst gewijzigd door Dais - 04/10/2008 @ 08:58] - Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 10:13
pien

Westerhoutje, bellen hoor als je twijfelt. Daarvoor is de verloskundige! Zelf heb ik bij Pieter wel een slijmprop verloren (een halve dag voordat de bevalling begon) en bij Maarten heb ik niets gezien of gemerkt.

Gisteren voor het eerst gewerkt. Het wegbrengen WAS NIET LEUK.. Maandag tijdens het proefdraaien had ik nergens last van. Maar nu trok Maarten een heel zielig gezichtje. Zijn mondhoeken trok hij helemaal naar beneden. Ik ben dus huilend naar mijn werk gegaan.

Mijn man heeft Maarten opgehaald en toen was er nog niks aan de hand. 'smiddags tegen vijf uur werd Maarten ziek..... (daarvoor had hij veel geslapen en zijn laatste flesje om 10.45 gehad.) Hij wilde niet meer drinken, voelde koud aan en moest spugen.

Mijn man is met Maarten om half 8 naar de huisartsenpost gegaan en ik heb Pieter in bad gedaan. Pieter was opeens erg misselijke en heeft ook gespuugd.

Mijn man had in de nacht van donderdag op vrijdag ook al gespuugd. Dus het was nu duidelijk dat het om een virus ging.....

Nu gaat het met iedereen al weer wat beter, maar ik heb nu wel een onbestendig gevoel in mijn maag.

Al met al niet een ideale dag om te starten met werken.

Gr Pien

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 13:37
Westerhoutje

Heey meiden,

Hier is alles goed. zaterdag was mijn trouwdag en dat hebben we samen gevierd en gister heb ik lekker geshopt...nou ja lekker. Ik moest telkens aan mijn man vragen of ie mijn schoenen/broek of dergelijke aan of uit wilde trekken en dat bracht soms hilarische tafarelen met zich mee.
Nu heb ik dus weer leuke items aan mijn garderobbe toegevoegd en ik heb goed opgelet dat ik het na mijn zwangerschap ook nog goed kon dragen. van die voedingstopjes enzo.

Omdat ik me zo goed voel heb ik dus ook de verloskundige niet gebeld. Moe en last van stuitje heb ik nog wel maar dat is niets nieuws onder de zon.
Volgende week naar de verloskundige is nu naar mijn gevoel vroeg genoeg.

Pien: Jeetje wat een rot gevoel moet je dat hebben gegeven en dan ook nog zo ziekjes toen hij opgehaald werd.
Is iedereen nu wel weer beter?

Dais: Enorm benieuwd ben ik wat ik voor mensje in mijn buik heb. Niet alleen het geslacht maar ook hoe het eruit ziet op wie het lijkt of het haar heeft of een heel kaal koppie. Hahahaha zo kan ik uren door fantaseren.

Wendy: tnx voor die info die had ik hard nodig. Als ik hem al verloren had dan heb ik hem dus gewoon weer aangemaakt.
Hoe is het verder met je en je meiske??

Groetjes Westerhoutje
Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 16:15
Kiki

Online Status
Hey dames

Heb op 31/10 eerste consult bij de gyne en op 6/11 mijn volgende echo. Kan haast niet wachten tot het die tijd is. Maar zal wel normaal zijn zeker.

Groetjes Kiki

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 23:16
Westerhoutje

Hee kiki
Dat gevoel van niet kunnen wachten tot de volgende afspraak komt mij heel bekend voor en ik denk de meeste van de meiden hier wel.
En ik denk ook dat dat blijft totdat je eindelijk je ukkie in je armen kan houden en er 24/7 naar kan kijken.
Nu kijk ik ook nog telkens uit naar de volgende afspraak en dan krijg ik niet eens meer een echo. Gewoon de informatie en de geruststelling dat alles goed gaat met ons ukkie is al heel fijn.
Hoe is het verder met je? Heb je al allemaal simpies of vlieg je er aardig doorheen?
Welterusten

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 11:00
pien

ha dames....

Heb een aantal pittige dagen achter de rug. Gelukkig geniet ik nu van twee vrije dagen!

Maarten is sinds gisteren weer een beetje normaal gaan drinken. Verder was iedereen snel weer beter.

Maar het is nog niet fijn om Maarten weg te brengen naar de crèche. Het gaat daar nog niet zo lekker Hij huilt veel en slaapt daar bar weinig. (half uurtje gisteren). Hij komt helemaal brak van de crèche ik stop hem direct in bed en hoor hem niet meer.

Zelf loop ik een beetje met mijn ziel onder mijn arm op mijn werk. Ik kan nog niet echt mijn draai vinden.

Gr Pien

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 13:03
Wendy

pien, ik begrijp NU AL wat je bedoeld... ik zit er aan te denken om thuisblijfmoeder te worden en dat had ik een paar maanden geleden NOOOOOIT gedacht!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >