Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/10/2008 @ 21:50 nefertiti ![]() | Karna, balen meid! Ook voor mij weer geen goed nieuws. |
| 04/10/2008 @ 20:39 hanan | hoiii meiden nefertiti dikke knuffel meisie ![]() je ook karna hopen dat volgende ronde wel lukt voor julliecindy dat is minder fijn he als je slecht slaapt door deze kwaaltjes ,maar meid dat had ik ook en oeeeiii moest echt volhouden ,maar je hoeft nog 13 weken en als je ziet hoe snel die voobij vliegen ![]() nog eff doorbijten dan nicole hoest nu meid? hier niks bezonder , selmen doet van alles ,gekke jongen wil al lopen haha ,en dus ikke druk achteraan fijne avond meiden ![]() |
| 05/10/2008 @ 22:05 hanan | heyyy krijgen we een huisdier haha grapje nicole maar het is idd vaak gezellige boel hier je mag gerust een keertje komen hoor ,ahhhhhh wat leuk een mini buikje , heb je geen foto? of in je profiel ,ga zo voor zekerheid wel eff kijken , je bent lekker slank ahhh lekker hoor , zal je ook niet veel aankomen denk ik , ik zit nog steeds met 7 extra kilos zooo erg ,maar eigenschuld hoor want ben zo lekkerbekkie en kan lekkere dingen niet afstaan ![]() ![]() geniet nog van je 2de helft zwangerschap ![]() linda zal heel veel duimen dat baby binnekort komt , op laatste ben je goed zat ik weet het nog , heel veel sterkte met laatste loodtjes en we duimen dat snel goed nieuws hier komt staan over je baby fijne avond |
| 08/10/2008 @ 07:27 nefertiti ![]() | Cindy, hou je taai meid. Ik heb met Niels ook zo'n pewriode gehad en ondanks dat heb ik nog overtijd gelopen. |
| 08/10/2008 @ 21:25 hanan | lieve nefertiti , ontzettend vele sterkte meid , leef met je mee dikke knuffel ![]() cindy doet aub rustig aan meisie en hopen dat rustig blijft in buik tot het tijd word om geboren te worden met je baby ![]() selmen krijgt boven tanden en heeft erg last van huilen en niet goed slapen ben ook moe maar ja hoort erbij he fijne avond meiden |
| 12/10/2008 @ 19:28 karna ![]() | AAAAHHHHH wat een schatje!!!! We moeten eigenlijk een keer een fotocollage maken van alle forum babies van ons topicje haha! Geniet maar lekker van haar! Liefs karna |
| 12/10/2008 @ 20:07 cindy ![]() | Proficiat Linnie met je prachtige dochter! ![]() ![]() |
| 12/10/2008 @ 20:19 hanan | woww linda gefeliciteerd meid , wan n mooie meid zeg hoeveel weegt ze ? en hoe lang ? je hebt best vlotte bevalling gehad anders , maar het is nooit leuk he geniet van je mooie meid ![]() karna voor jou duimen dat het lukt en fijne romantishe tijd gewenst ![]() cindy doe rustig aan wijffie nicole super spannend zeg 20 weken echo voor je weet is al zo ver ![]() nefertiti , toch weer leuk om je stem weer horen ennnnn dat flauw actie van mij zal niet meer gebeuren![]() hier weinig bezonder , gisteren naar ouders van vriendin super dag gehad ,boerderij,vissen ,lekker eten was erg leuk fijne week meiden |
| 13/10/2008 @ 10:09 cindy ![]() | Ik heb vandaag 2 buikfoto's op mijn profiel gezet die we gisteren genomen hebben. Zo kunnen jullie zien wat een tonnetje het al is ![]() |
| 13/10/2008 @ 12:46 karna ![]() | Mooi cindy!!!! Enne, dat ventje van jou houdt wel van zoenen he?!?!?! haha Geniet er maar lekker van! Liefs karna |
< vorige pagina | volgende pagina >

Maart '07 NOD, wie doet er mee?

!!
!!
haha grapje nicole maar het is idd vaak gezellige boel hier