Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
08/10/2008 @ 13:50 ![]() | Het zou heel goed kunnen die test heb ik ook gebruikt. Bij mij was het bij de eerste zwangerschap ook zo heb ik ook getest voordat ik mijn nod had. Dus het kan wel. |
| 09/10/2008 @ 09:30 kim ![]() | de zijn gisteravond gearriveerd.wat voel ik me voor de gek gehouden zeg,dacht echt dat 't goed zat. ![]() |
09/10/2008 @ 13:28 ![]() | Het spijt me zo voor je. ![]() Sterkte ermee. Tonny |
| 09/10/2008 @ 15:43 Miertje ![]() | weet niet wat te zeggen...vind het zo erg voor jullie....... ![]() |
| 09/10/2008 @ 19:47 brien ![]() | Hai Kim, Weet niet wat te zeggen.... zo zielig voor jullie... Sterkte! Greetzz Sabrina |
| 09/10/2008 @ 20:23 visioentje ![]() | Kim, meis een hele dikke knuffel. ![]() Ik wou dat ik betere woorden voor je had maar ik kan ze niet verzinnen. Groetjes Visioentje |
| 13/10/2008 @ 16:17 kiek ![]() | Hoihoi dames ik dacht ik kom weer eens langs ... ![]() shit wat erg Kim, ik denk aan je!! brien ook sterkte met brusje... hier gaat het best, wel druk natuurlijk... Idan groeit enorm hard, slaapt inmiddels door, en is reuze lief. Eyal is in de peuterpubertijd ("Nee MAMA peuterpuber!!") en dat is soms erg grappig en vaak irritant... jullie kennen het vast wel! we hebben weer veel foto's etc online: http://www.blasband.nl Liefs, Kiek |
04/11/2008 @ 21:11 ![]() | Hallo Allemaal, Brien ik hoop dat je ook snel zwanger zal zijn. Esra krijgt een . Alles loopt mooi op schema.Greetzzz Tonny |
| 11/11/2008 @ 16:04 brien ![]() | Hai, Helaas, nu gaan we voor de eerste ronde IUI.... Greetzz Sabrina |
11/11/2008 @ 17:03 ![]() | mag ik vragen wat IUI is? ![]() |
| 11/11/2008 @ 21:57 kiek ![]() | hoi hoi ik ben al lang niet geweest ![]() druk he met 2 kinders! alles gaat prima, kijk maar op http://www.blasband.nl voor fotos van Eyal en Idan! ik was vandaag bij de arts voor mijn navelbreuk en diastase. de navelbreuk kan zo gemaakt worden maar de diastase doen ze niet zomaar! ik heb echt een enorme uitstulping op mijn buik als ik mijn buikspieren aanspan. dat is toch niet normaal? jeetje Brien, succes met de iui. ik ken een aantal mensen bij wie dat de eerste poging direct gelukt is, ik hoop dat dat bij jou ook zo zal zijn!! groetjes, Kiek ![]() |
13/11/2008 @ 13:19 ![]() | Oke dank je wel ik had er nog nooit van gehoord. Heel veel succes ermee. Hopen dat dit snel gaat lukken. Tonny |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

symptonen?

.

. Erg veel last van en vooral op het werk. Verder gaat het erg goed met de zwangerschap. Begin al aardig te groeien meer dan met Esra. 4 november zullen we weten of het een
of een
is. Ben erg benieuwd.
keer geweest.....Dan ben ik wel even blij dat ik nog geen werk heb gevonden.
Greetz Miertje
)