Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/10/2008 @ 21:40 Kiki | Hey dames, Buiten erg moe zijn (kan tot 14u per dag slapen) , heb ik eigenlijk geen last van kwaaltjes. Ben totaal niet misselijk (wat me soms toch wel wat zorgen baart). Integendeel, kan nu letterlijk voor 2 eten, heb steeds honger. Nog regelmatig steekjes in mijn onderbuik, maar denk dat dit mijn baarmoeder is die aan het uitrekken is, allez dat hoop ik althans. Hoop dat die drie weken tot consultatie en echo snel voorbij zijn zodat ik weer wat geruster kan zijn en dat ik mijn ukkie zijn/haar hartje kan horen kloppen. Groetjes Kiki |
| 13/10/2008 @ 11:40 Westerhoutje | Jippie weer een beetje drukte in de tent Hoi Hoi Hier alles goed, morgen weer naar de verloskundige. Thuis is alles klaar voor ons ukkie, van het weekend de laatste dingetjes gehaald. Vrijdag komt kraamzorg en donderdag is mijn laatste dag op het werk. Dieltje: Ja ik was zeker wel geschrokken. Maar nu gaat mijn rikketik weer gewoon hoor. Ons ukkie beweegt wel veel maar minder als eerst. Het heeft echt weinig ruimte. Hele koprollen kunnen er zeker niet meer gemaakt worden maar mijn verloskundige zijn de laatste keer al dat het koppie al was ingedaald dus dan kan er niet meer gedraaid worden. Hee meiden ik ga weer wat doen |
| 13/10/2008 @ 14:15 Dieltje | Hey kiki, Niet bang zijn dat is alleen maar slecht voor je wondertje!! En de misselijkheid,wacht maar tot je iets ruikt waar je onpasselijk van word,hihihi dat komt vanzelf!!! Die steken heb ik ook gehad in het begin,blijkbaar hoord het erbij he!! Geniet ervan meis!! Hoi Wendy, Hahaha nou denk dat elke mama dat wel heeft hoor,maar inderdaad het is ook nooit goed he!!! ![]() Ligt ze op haar eigen kamer of slaapt ze bij jullie?? Hey An, Gohh ook al zo een lekkere slaper!! Alle mama's waar blijven de nieuwe foto's van het kroost?? ![]() |
| 14/10/2008 @ 10:51 An ![]() | Heb weer nieuwe foto's op profiel gezet. |
< vorige pagina | volgende pagina >

Je zelf voor de gek houden

Hij grijpt nu naar zijn speeltjes, brabbelt en lacht. Wel leuk dat ze steeds meer kunnen. Iedere dag met hem vind ik een feestje