< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » Je zelf voor de gek houden

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
Je zelf voor de gek houden
08/10/2008 @ 16:36
An

Online Status Bekijk profiel
Pien, ohw bah, wat vervelend zeg! Kan me helemaal in je verplaatsten. Ik zie er ook als een berg tegenop om Jesse straks weg te brengen naar het kinderdagverblijf.

Kun je nog ouderschapsverlof opnemen? Misschien kun je dan een dag per week minder gaan werken voorlopig....... Sterkte en een

Hier alles oke. Jesse is erg makkelijk de laatste tijd. Soms komt hij 's nachts nog om een uur of vijf, maar meestal slaapt hij wel tot 7.00uur. Verder is het een heerlijk mannetje Hij grijpt nu naar zijn speeltjes, brabbelt en lacht. Wel leuk dat ze steeds meer kunnen. Iedere dag met hem vind ik een feestje

x An

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 21:40
pien

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Mijn dag was ook echt een feestje....

Ik heb Maarten heerlijk verwend vandaag. lekker gespeeld en de hele dag geknuffeld (als hij wakker was).

Met pieter heb ik heerlijk geknutseld. Kastanjes opgepimpt met glitters. Dit voor een geheim doosje dat hij heeft gemaakt op school.

Op het kinderdagverblijf zeggen zij dat kinderen zo'n twee weken nodig hebben om te wennen. Volgende week heb ik vakantie. Ik ben van plan Maarten dan wel weg te brengen (maar dan eerder op te halen). Het is echt doorbijten voor iedereen.

En, inderdaad ouderschapsverlof kan ik zo aanvragen (de regeling op onze school is ook best gunstig..)Als het echt niet gaat is dit een oplossing.

Morgen ga ik er weer een feestje van maken

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 21:11

Hey meiden,

Jeetje westerhoutje,wat eng dat je denkt de slijmprop verloren te hebben.
Maar zoals ik verder las ben ik ook blij met wendy's uitleg vooral omdat je er nu geen last meer van hebt dus het zal dan niets geweest zijn he!!
Kan me wel goed voorstellen dat je het eng vond!!
Hoe voel je je nu verder??
Die harde buiken kunnen echt geen kwaad als ik alles zo lees alleen moet er wel genoeg ruimte tussen zitten van herstel he!!
Schopt en rommelt jou kleine nog veel??
Die van mij maakt nog regelmatig koprollen volgends mij,en dat voelt niet altijd prettig!!

Hoi Dais,
De tijd gaat zeker snel maar ook als ik zo naar jou banner kijk hoor!!
Soms lijkt het wel alsof je ons in haald,hahaha!!
Ben je al wezen shoppen voor roze of hou je daar niet van??
Beterschap trouwens,neem lekker thee met honing dat doet wonderen!!
Kan goed dat je al iets voelt van je kleine hoor,op een bepaald moment weet je het echt zeker en kan het niet meer missen!!!

Hey kiki,
Welkom thuis!!!
En geen last van misselijkheid of zoiets??
Gaaf he een echo,dan pas komt het besef he!!!
Geniet ervan meid,voor je het weet heb je je volgende controle en mag je je wonder weer bewonderen!!

Hai Wendy,
Ojee je moet nog helemaal niet denken aan werken joh,geniet jij nog maar van je kraamtijd!!
Hoe gaat het verder??
Slaapt je meisje goed en drinkt ze goed??
Hoe doet de papa het,kan hij het combineren met zijn werk???

Hey Pien,
Hoe is het in de ziekenboeg??
Ben jezelf ook nog beroerd geweest of ging dat wel??
Ach wat zielig dat je knul moeite heeft met de nieuwe omgeving maar hou vol hoor,straks gaat het vast allemaal goed en heeft hij het naar zijn zin!!
Mama heeft het er vast moeilijker mee dan hij

Hoi An,
Wouw jij hebt wel een lekkere slaper he,van wie heeft hij dat??
Wanneer moet jij weer werken dan,de tijd vliegt he ik heb het idee dat jullie allemaal nog maar net bevallen zijn en nog lang moeten genieten van thuis zijn!!!
Heb je weer nieuwe foto's van je ventje,ben benieuwd!!!

Ik ben deze week lekker vrij!!
Effe een weekje aan het kamertje rommelen maar vooral veel slapen!!!
Vannacht weer goed beroerd geweest en dan vandaag de na weeen ervan!!!
PPPFFF hoop dat het snel over is als de kleine er is want nu al worden de nachten onderbroken en slecht!!!
Hebben jullie trouwens nog tips voor een autostoeltje??
Vind dat zo moeilijk,ik wil niet de duurste maar als ik er één zie staan van 50 euro dan vertrouw ik het ook weer niet!!

Nou meisjes een fijne avond,ik ga me bedje snel in!!
Hopelijk nu wel een goede nacht!!!

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 21:40
Kiki

Online Status
Hey dames,

Buiten erg moe zijn (kan tot 14u per dag slapen) , heb ik eigenlijk geen last van kwaaltjes. Ben totaal niet misselijk (wat me soms toch wel wat zorgen baart). Integendeel, kan nu letterlijk voor 2 eten, heb steeds honger.
Nog regelmatig steekjes in mijn onderbuik, maar denk dat dit mijn baarmoeder is die aan het uitrekken is, allez dat hoop ik althans.
Hoop dat die drie weken tot consultatie en echo snel voorbij zijn zodat ik weer wat geruster kan zijn en dat ik mijn ukkie zijn/haar hartje kan horen kloppen.

Groetjes Kiki

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 17:56
Wendy

onze kleine meid heeft al 2 nachten helemaal doorgeslapen! vanaf 21.00 uur!!! ik ben ongeveer 25x wakker geweest want ik was dodelijk ongerust... het is ook nooit goed he.... vandaag slaapt ze ook heel veel. ze zal het wel nodig hebben. maar ik mis haar nu gewoon, stom he?
x
wendy

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 19:50
An

He Wendy,

Wat super dat Mirte zo doorslaapt! Heerlijk zeg.

Ik heb dat ook hoor, gistermorgen werd Jesse pas om 8.00uur wakker terwijl hij er anders rond 6.30uur is. Ik dacht dat hij minimaal dood in zijn ledikantje zou liggen. Vanaf 6.00uur was ik al klaarwakker. Durfde ook niet te kijken.... Erg he?!

x An

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 09:17
Wendy

vannacht had ze weer een "tussenstop" rond half 2 hoor. maar ik vind dat toch wel prettig (en mijn borsten ook!!!).

over mijn werk: we hebben dit weekend met elkaar besloten dat mijn man 2 dagen in de week thuis blijft en dat ik voor 1 dag ouderschapsverlof ga aanvragen. dan hoeft ons meisje niet van huis, dat vinden we allebei wel prettig. wanneer mijn ouderschapsverlof wordt afgewezen zeg ik mijn baan op. dan ga ik eventueel wel zoeken naar iets anders maar er is geen brand zullen we maar zeggen. aankomende week wordt dus heel spannend want ik zal een aantal officiele brieven moeten gaan typen...
x
wendy

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 11:02

super dat de kindjes goed beginnen doorslapen! Nu kunnen de mama's en de papa's ook wat rusten!

Wendy, ik moet zeggen dat m'n werk opgeven de beste beslissing ooit was. Het is soms wel lastig als je alleen thuis bent met een kindje dat lastig is of niet wil slapen maar er zijn zoveel leuke momenten en 'eerste' keren die ik niet moet missen en dat maakt alles goed!

Tussenstand van dieet:-18,9 kg nog 11,1 te gaan...

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 11:40
Westerhoutje

Jippie weer een beetje drukte in de tent
Hoi Hoi

Hier alles goed, morgen weer naar de verloskundige. Thuis is alles klaar voor ons ukkie, van het weekend de laatste dingetjes gehaald. Vrijdag komt kraamzorg en donderdag is mijn laatste dag op het werk.

Dieltje: Ja ik was zeker wel geschrokken. Maar nu gaat mijn rikketik weer gewoon hoor. Ons ukkie beweegt wel veel maar minder als eerst. Het heeft echt weinig ruimte. Hele koprollen kunnen er zeker niet meer gemaakt worden maar mijn verloskundige zijn de laatste keer al dat het koppie al was ingedaald dus dan kan er niet meer gedraaid worden.

Hee meiden ik ga weer wat doen
Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 14:15
Dieltje

Hey kiki,
Niet bang zijn dat is alleen maar slecht voor je wondertje!!
En de misselijkheid,wacht maar tot je iets ruikt waar je onpasselijk van word,hihihi dat komt vanzelf!!!
Die steken heb ik ook gehad in het begin,blijkbaar hoord het erbij he!!
Geniet ervan meis!!

Hoi Wendy,
Hahaha nou denk dat elke mama dat wel heeft hoor,maar inderdaad het is ook nooit goed he!!!
Ligt ze op haar eigen kamer of slaapt ze bij jullie??

Hey An,
Gohh ook al zo een lekkere slaper!!

Alle mama's waar blijven de nieuwe foto's van het kroost??

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 18:40
pien

Wendy en An, jullie zijn echt bofkonten hoor..... Maarten slaapt nog steeds niet door. Vannacht ben ik er weer drie keer uit geweest. Is zo jammer. Ik zou zo graag iets voor mijzelf willen. Maar ik heb daar nog steeds de energie niet voor. Elke avond plof ik op de bank als de kinderen in bed liggen en meestal gaan wij een uur later ook naar bed....... Want je weet maar nooit hoe de nacht gaat worden.

Dit weekend weer naar de huisartsenpost geweest. maarten had van het ene moment op het andere moment hele grote rode vlekken op zijn hoofd, handjes en bovenbenen. Twee huisartsen hebben erna gekeken maar konden geen diagnose stellen )hebben wel uitgesloten dat het niets ernstigs was..'. Zo snel als je waren opgekomen zijn ze ook verdwenen. Er is niets meer van te zien.

Heb zelf op internet gegoogled wat het zou kunnen zijn..... Is niet aan te raden, want daar zie je echt schokkende beelden.

Gr pien

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 21:47

Sorry voor het korte bericht,werd effe weg geroepen en daarna geen tijd mee gehad.

Hoi marleentje,
Je doet het wel super goed met het afvallen!!
En toppie!!
Vind je het makkelijk gaan,lijkt er wel op als ik zo zie dat je al zo hard gaat!!

Hai westerhoutje,
Lekker als je echt alles al klaar hebt.
Bij mij komt de kraamhulp pas op week 36 eens lang,vind dat echt laat maar ja niets aan te doen!!
Morgen heb ik weer een groeiecho,ben benieuwd of tie het goed doet maar ook weer niet te goed natuurlijk!!
Denk niet dat tie ingedaald is maar hij ligt naar mijn mening wel met zijn koppie beneden.
Schopt die kleine jou wel eens pijnlijk of valt dat mee??
We spreken wel een keer af met onze guppy's he,lijkt me wel leuk en we wonen niet heel ver van mekaar toch!!!
Heb jij trouwens de nieuwe CD van BSB gekocht??

Hai pien,
Nou nou jij krijgt wel schrik na schrik he!!
Gelukkig was het snel over,waarschijnlijk gewoon een allergische reactie denk ik?!?!
Hoe gaat het trouwens met je broer en schzus??
Willen ze wel weer contact ook met je ouders??

Hay dais,
Hoe is het bij jou??

En maartje??

Ik ga me bedje in!!

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 10:40
An

Hoi meiden!

Westerhoutje, ohw wat heerlijk dat je straks verlof hebt! Een geweldige tijd waarin je alleen maar met de voorbereidingen op de komst van jullie ukkie bezig hoeft te zijn. En dat is zo leuk! Lekker van genieten hoor! Voor je het weet breken je vliezen en is de kleine daar (da's nog veel leuker, trouwens!!!)

Dieltje, fijn dat met jullie ook alles goed gaat. De groeiecho zal vast en zeker in orde zijn. Je ziet niet meer zoveel op die echo's he?! Uit de beelden van de echo die ik met 35 weken had, kon ik niets opmaken. Daarop bleek Jesse een ''nogal groot hoofd te hebben in verhouding tot de rest van zijn lichaam....'' Bij de geboorte was er echter niets aan de hand. Alles was juist in verhouding. Vraag me soms ook af hoe nauwkeurig de metingen op de echo zijn. Zal weer even nieuwe foto's op mijn profiel zetten.

Pien, wat typisch van die vlekken.... Misschien een allergische reactie? Heeeft Maarten ook veel last van krampjes? JEsse heeft een klein aardbeienvlekje op zijn lip van enkele millimeters. Toen ze op het consultatiebureau zeiden dat het een aardbeienvlek was, ben ik ook gaan googlen. Inderdaaad geen aanrader. Sommige kinderen hadden er zowat een tweede hoofd bij. Helemaal rood en opgezet.... Maar het lijkt bij Jesse niet echt groter te worden. Jammer dat Maarten nog niet doorslaapt. Kan me voorstellen dat dat je op het laatst opbreekt. Vermoeiend hoor. Wij geven Jesse voor de nacht een fles Friso Extra. Daar zit wat meer in zodat ze zich wat voller voelen. Sindsdien slaapt hij door. Verder krijgt hij trouwens nog de borst.

Wendy, verstandig besluit hoor! En met ouderschapsverlof houd je nog wel recht op je uren. Dus als je over een half jaar of een jaar toch meer wilt gaan werken, blijft die mogelijkheid bestaan. Ik dacht ook dat ik wel vier dagen aan de slag zou gaan, maar had er niet bij stil gestaan dat je dan je kind nauwelijks ziet. Je haalt hem weer op uit de creche en een uur later kan hij op bed. Leek me vreselijk. Ben blij dat ik nu drie dagen ga werken. Mijn vriend is eens in de twee weken op donderdag vrij. Jesse hoeft nu maar 1 dag per week naar de creche. De overige twee dagen komen de oma's oppassen. Met mijn schoonmoeder gaat het momenteel erg goed, dus ook zij wil heel graag oppassen. Dat vind ik wel erg leuk. Jesse is dan gewoon lekker in zijn eigen omgeving. Het doorslapen van Mirte heeft ze straks wel te pakken. Jesse heeft ook nog een paar keer een terugval gehad dat hij 's nachts opeens weer kwam, maar dat komt wel weer goed. Als ze er een keer mee beginnen, wordt het steeds beter. Vanmorgen was hij er pas om 8.45uur!

Hoe is het met alle andere meiden???

x An

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 10:51
An

Heb weer nieuwe foto's op profiel gezet.

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 18:24
Wendy

even een trotse moeder hier: onze puk is ruim 615 gram gegroeid in amper 2 weken tijd!!! geweldig he! op het bureau vroegen ze wat voor voeding ik in mijn borsten had: slagroom! hahaha!
(ik moet trouwens nog 5 kilo afvallen voordat ik weer op mijn streefgewicht zit... maar das nog een hele opgave hoor, ik eet me klem voor de borstvoeding!)
x
wendy

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 16:45
Westerhoutje

even weer een kort berichtje om te laten weten dat ik er nog steeds ben....
Het is nu toch even iets drukker als ik had verwacht.
Nog 1 dagje werken en dan zit het er gelukkig op. Vrijdag komt kraamzorg en dan helemaal niets meer!!!!!!
En dan heb ik ook weer wat meer tijd voor jullie.

Groetjes Westerhoutje

Vermoedelijke bevalling op 27/11/2008.
Al 41 weken en 1 dag zwanger (102.96% ver), nog 1 week te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 16:56
Dais

Hi meiden,

Volgens mij heeft iedereen het druk want ik lees alleen maar korte berichten van iedereen. En logisch ook. Ik ben er zelf ook schuldig aan.

Ik ben overal mee bezig en dan schiet het forum er gewoon bij in. Af en toe reageer ik wel maar niet meer zoveel als eerst.

We zijn druk aan het verbouwen en gaan zaterdag op vakantie. Vrijdag de 20 weken echo. Heb nog wel een vraagje. Mijn borsten voelen anders aan van binnen. Veel hobbels en bobbels en het doet ook pijn als ik er op druk. Herkennen jullie dit?

Meiden ik denk aan jullie en vind het prachtig om te lezen dat Mirte en Jesse het zo goed doen.

Westerhoutje en Dieltje veel succes nog met de laatste loodjes. En alle anderen een kus voor jullie.

Liefs

Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 13:40
Westerhoutje

Heerlijk dat zwangerschapsverlof!!!!!
Ik heb er pas een halve dag opzitten maar het voelt geweldig!!
Vanochtend is kraamzorg geweest en alles is gewoon tip top in orde.
Nu neem ik even tijd voor mezelf en dan ga ik dadelijk nog even relaxt boodschappen doen en eten voor mijn ventje maken. Vanavond naar de bioscoop en dan het hele weekend lekker niks!!!
Maandag begin ik met alles wassen en soppen.

Hoe is het hier verder??

Dieltje: Hoe is de echo geweest??
Natuurlijk spreken we af!! Het is inderdaad wel lekker dichtbij. En dan kunnen we onze schatten eens flink showen aan elkaar.
Die cd heb ik niet nee als we al in de winkels te vinden zijn dan zijn we daar voor de baby. Ik was altijd gek op winkelen voor mijzelf, maar nu ik erover nadenk is het er de laatste tijd een beetje bij ingeschoten....
Kraamzorg was bij mij ook laat hoor, ze wilde 8 weken geleden al komen maar dat heb ik zelf een beetje afgehouden.
Het indalen zelf heb ik niets van gevoeld, het is dat de verloskundige mij dit zei. Alleen dat ik dan last heb van mijn stuitje. Wat ik trouwens niet meer constant heb.
Onze uk ligt dus met de benen omhoog en vind het geweldig tegen mama's ribben aan te trappelen. Het heeft mij wel eens flink pijn gedaan en als hij/zij besluit zich om de as te draaien kan ik daar nog wel eens misselijk van worden maar verder heb ik geen klagen.
Ik heb ook een redelijk klein buikje voor 34 weken en veel ruimte is er niet voor onze uk, dus het kan nu ook minder hard uithalen.

Pien: Het word er niet rustiger op in jou huishouden geloof ik. Hoe is het met je? Wegen de leuke momenten nog op tegen de iets minder leuke? En hoe is je man onder alles? Hebben jullie veel aan elkaar als er zo'n situatie zich voordoet?
Internet is zeker geen goede plek voor iemand die gerustgesteld wil worden. Als je bv naar keelpijn aan het zoeken bent vind je alleen maar dingen die veeeeel erger zijn.
Gelukkig dat Maarten niets ernstigs heeft, maar vervelend dat ze je ook niet hebben kunnen vertellen wat er aan de hand was en hoe het kwam.

Marleentje: Zozo dat gaat goed met die kilo's!
Zijn het alleen de kilo's die je er af wilt die je met de zwangerschap gekregen hebt of heb je je streven verder gezet?
Ik ben ook heel gevoelig qua het opgeven van mijn werk, maar ik denk dat ik het ook enorm zal missen. Het is gewoon zulk gezellig en leuk werk en echt mijn ding. Mijn collega's zijn stuk voor stuk geweldig. En alle ongeregeldheden zijn nu allemaal opgelost. En na mijn verlof ga ik al minder werken en ons kindje zal maar 1 dag opvang nodig hebben. Maar dat neemt niet weg dat ik als ik dadelijk ons kindje in mijn armen heb het misschien niet meer wil loslaten.
We zien wel. Alles ligt nog open.
Hoe is het verder met je?

Wendy: Wat heerlijk als het op deze manier opgelost kan worden. Ik duim voor je dat je je zin zult krijgen bij je werkgever.
Heb je trouwens je fotocamera al binnen gekregen?? Ik ben maar een klein beetje nieuwschierig hoor....

An: Het moment van vliezen breken zal best nog even op zich laten wachten maar toch kan ik niet wachten!! Ik begin zo langzamerhand heel erg nieuwschierig te worden. Wat zal het worden? Hoe zal het eruit zien, op wie lijkt het, hoe zal de bevalling gaan en het belangrijkste...hoe zal het zijn als onze kleine er eenmaal is?
Ik kan dagdromen tot en met!! Maar ik geniet nu ook enorm van de beweging in mijn buik, elk trappeltje, stompje en hikje. Gewoon omdat ik begin te beseffen dat dit heel binnenkort ook voorbij gaat zijn en ik weet zo net nog niet of ik dat wel leuk ga vinden....

Kiki: Er is al weer een week voorbij met wachten, nog twee weken en dan heb je weer een echo te pakken!! Hoe is het met je vermoeidheid? Dit heb ik in het begin ook heel erg gehad. En het oprekken van alles in mijn buik was ook geen pretje. Maar constant misselijk zijn is ook niets hoor, er zijn hier een aantal meiden die daar over kunnen mee praten. Het is dan wel een bevestiging van je zwanger zijn maar een ROT Symtoom is het wel.
Hoe is het verder? Hebben jullie het nieuws al wereldkundig gemaakt? En hoe vind je partner het nu het eindelijk zo ver is?

Dais: Hoe is de 20 weken echo geweest?
Die hobbels en bobbels herken ik wel hoor in mijn borsten. Dit heb ik eigenlijk altijd wel gehad omdat ik veel en stevig weefsel in mijn borsten heb maar nu met de zwangerschap is dat alleen maar meer geworden. En pijn hebben ze zeker gedaan, en jeuken!! Dat was nog het vervelendst. Nu zijn ze gespannen en er te hard in knijpen is zeker niet fijn.
Hoe is het verder??

Groetjes Westerhoutje

Vermoedelijke bevalling op 27/11/2008.
Al 41 weken en 1 dag zwanger (102.96% ver), nog 1 week te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 22:25

Hoi An,
Wat een heerlijk koppie zeg!!!
Die ogen ook zo groot,als of hij alles al zo bekijkt he!!
Hoe vind de papa het allemaal??
Kan die zijn draai vinden??
Fijn dat het zo goed gaat met je schoonmoeder,dat is dan alweer een hele rust he!!
Wat staat haar verder nog te wachten of gaat het echt allemaal goed??

Hey wendy,
Hahaha die kleine meid krijgt het dus goed van mama!!
Niet verkeerd dat je al zo af gevallen bent he,maar zou me er nog niet teveel mee bezig houden hoor!!
Je ziet er vast geweldig uit en je hebt een pracht meis die nog heerlijk geniet van de slagroom!!!
Dus eet maar goed!!!
Ben het met westerhoutje eens hoor,ben ook wel een klein beetje heel erg nieuwschierig naar jou en je meisje!!!

Hai Dais,
Hoe was de 20 weken echo,krijgen jullie nog steeds een meisje!!?
Geniet van je vakantie meid,waar ga je heen??
Ik heb het ook gehad hele pijnlijke borsten maar nu echt helemaal niet meer maar lek wel vooral snachts dus ze werken wel he,hahaha!!
Die bobbels heb ik ook maar kan niet zeggen dat ze pijnlijk zijn!!
Misschien eens vragen aan je gyn of vk?!?!

Hoi westerhoutje,
Wouw lekker met verlof en ook als de óke van de kraamzorg!!
Lekker er zal vast een rust over je heen vallen he!!!
Hier heeft mijn schoonmoeder vanavond het wiegje terug gebracht die zij opnieuw heeft gestoffeerd,zo gaaf geworden johh!!
Kan haast niet wachten op me knul!!!
OO dat is niet fijn dat jou wondertje zo je ribben gevonden heeft zeg,bij mij mist tie ze tot nu toe nog steeds!!
Wat gaan wij straks trotse mama's zijn he!!!

Meisjes ik ga me bedje opzoeken!!
Was weer een druk dagje!!!

Knuffel aan alle!!

Link naar deze reactie
18/10/2008 @ 14:00

Oja vergeet helemaal te zeggen dat de echo goed is gegaan!!
Zijn buikje is net als de vorige keer ietsje ruimer maar niets om me zorgen over te maken zei de dame want hij groeit niet ineens heel hard of blijft niet achter met andere lichaamsdelen.
Het is nog steeds een normale zwangerschap!!

Ook hebben we donderdag de eerste zwangerschapscurses gehad met de partners,hahaha!!
En kan je zeggen dat het heel lach wekkend was!!
Maar na alle stoere praat van de mannen denk ik wel dat vooral mijn man er best wel wat aan heeft gehad.
Al is het maar voor zijn eigen gemoeds rust!!

Vraagje: toen jullie de eerste weeen hebben gekregen,hebben jullie toen jullie man gebelt en was hij snel thuis,vertel eens hoe dat is gegaan want mijn man is 70 km verder aan het werk en dat maakt me wel angstig!!

Nou ik ga het geboorte kaartje even typen om te kijken wat ik erop wil hebben zodat ik het dinsdag kan bestellen!!

Fijn weekend meiden!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >