< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » bevallen rond 20 januari 2009!! wie nog???

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
bevallen rond 20 januari 2009!! wie nog???
03/10/2008 @ 08:28

Online Status Bekijk profiel
Frieda,

Ik ze me inderdaad ni al te veel zorgen maken, mijn moeder vertelde me dat ze ook bijna niks voelde toen ze zwanger was van mij, ik was een heel rustig boeleke. Zo zie je dat iedere zwangerschap sterk kan verschillen. Ik raad ook aan om het aan je gyn te vragen als je meer zekerheid wil.
Groetjes

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 20:34
erika

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
amai kriekske! nog ééntje die al bevallen is! ik ben nu ook 25 weken ver! bangelijk! kzou zeggen, volhouden daar allemaal! en tracht ons toch op de hoogte te houden é.. we duimen mee!

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 14:08

Hello,

Tis om schrik van te krijgen. K hoop dat ik t ook nog wat volhoud, want k heb iets raars. De laatste dagen heb veel last van urineverlies en draag ik constant maandverband. Maar mijn afscheiding is vrij rozig (sorry voor het onderwerp). Nu heb ik schrik dat het misschien eventueel vruchtwater zou kunnen zijn dat ik verlies? Het duurt nog ff voor ik bij mijne gyn terecht kan en vermits ik nog ni lang geleden ben verhuisd heb ik nog gene nieuwe huisarts.

K moet wel zeggen dat ik me de laatste weken heel druk en stressy heb gemaakt en veel negatieve emoties onderga.

Tussen mijn vriend en mij botert het ni echt, ik vrees dat ik volgend jaar rond deze tijd terug op mn appartement zal zitten, alleen met de baby als t zo verder gaat. Ik ben er weer eens met open ogen ingetrapt, dacht eindelijk een serieuze partner te hebben gevonden die me echt graag ziet maar helaas...De kerel is blijkniet niet om een leugen verlegen en zocht enkel maar een goeie huishoudster voor zijn kinderen en de boel aan de kant te houden. Ik voel me weer serieus bedrogen (dan denk je na twee jaar elkaar te kennen en das toch wel een goeie periode om te gaan samenwonen dan), maar zal me ook hier weer doorslaan, alleen ben ik nu bang voor ons kleintje met al die spanningen.

Sorry voor mijn gejammer en geklaag, maar k moest het echt eens kwijt, heb ni echt iemand waarover ik hiermee kan praten

Groetjes

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 14:55
Martine

even snel tijdens de verbouwing door :

Dragonlady kijk eens op http://9maand.be/forum/archief/reactions/4723 daar staat ook iets over rozige afscheiding. Denk niet dat je je zorgen moet maken, maar ja.. ben geen arts he!

Verder alles goed hier. Moet wel rustig aan doen, maar lukt natuurlijk weer niet. Dus ik ga maar veel zitten en eventjes internetten, pak ik toch nog wat mijn rust.

Martine

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 17:24
snoopytje

hey

terug van cardioloog..
was op echo niks ernstig te zien...
de 23ste terug om 9.00 uur een bandopnemer te plaatsen
en de 24ste om 9 .00 uur terug om dat te beluisteren en
dan pas ga ik meer weten.. wel weet ik dat er niks dreigends
aan de gang is dus we zijn weer even gerust...

grtz
snoopytje

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 18:46
snoopytje

hey

dus deze middag niet goed verlopen...
geen enkele foto of mooi beeld van beebje..
deze morgen toen ik opstond zei ik nog tegen mijn ventje moet
eens kijken naar mijn buik.. heeft zo een rare vorm tegenover
gisteren.. hij zei nog het zal hem gekeerd hebben...
toen ik de 29ste bij gyne geweest was lag hij al redelijk naar
beneden en hoofdje ook beneden... nu blijkt dat hij hem totaal
gekeerd heeft en in opgetrokken stuit ligt.. normale stuit zitten ze
recht in kleermakerszit en mijn beebje zit in stuit maar met de benen
helemaal opgetrokken tot aan gezichtje...
mijn ontgoocheling deze namiddag was gewoon... had zo iets van mss kan
ik deze zs doen dat mijn water vanzelf breekt enz.. want ben 2 x ingeleid geweest en zou graag een een "normale" bevalling hebben..
en dat gaat nu mss niet meer kunnen en had even een dipje..maar mijn
ventje heeft me er weer eens doorgekregen en idd is nog veel tijd tussen om hem te draaien.. ik steek het eigenlijk een beetje op dat fietsen dat ik voor de test moeten doen heb.. dan heb ik de hele avond
pijn gehad in mijn buik...
volgende week dinsdag volgende poging bij sylvie hopend dat hij mss
in een andere positie ligt..
moet zeggen begin me nu wel echt dik te voelen..haha..
zie nieuwe foto profiel

gtz
snoopytje

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 22:29
Frieda

Online Status
Kriekske hoe is het met je en de kleine? jeetje dat zal even schrikken zijn om zo vroeg al te moeten bevallen. ik hoop dat alles goed gaat!

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 22:36
Frieda

Online Status
jeetje begint het bij jullie ook allemaal zo zwaar door te wegen? mijn rug doet enorm pijn en lopen voel ik al pijn van boven tot onder ik vraag me af of dat niet allemaal wat te vroeg is voor zulke kwaaltjes maar tzal wel normaal zijn zeker
elke keer komt er weer iets nieuws bij om over na te denken

juist dames je moet je dus geen zorgen maken als je babke niet goed voelt bewegen bij mij zat die schuin waardoor ik het geklop niet meer voelde maar op echo heb ik m dus wel druk bezig gezien

Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 09:27
kriekske

dragonlady,

ik wil je niet bang maken hoor maar ik ben zo in het ziekenhuis beland. ik had ook rozige afscheiding en ik ik had beginnende ontsluiting. ik zou toch zo vlug mogelijk naar de gyn gaan desnoods via spoed want dat is echt iets wat je NIET mag laten aanslepen.

voorlopig doet onze dochter het uitstekend. ze ademt nu alleen welliswaar met een lichte ondersteuning. zelfs de dokters zeggen dat ze het briljant doet. maar we moeten ons wel bewust blijven dat er nog veel problemen kunnen optreden. maar het risico op hersenbloedingen en longbloedingen is nu toch bijna helemaal geweken. de kans is groot dat ze er niks aan overhoud. het is toch zo'n kranige meid. een echte vechter.

groeten kriekske

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 12:54
Martine

Snoopy, ik vind jouw 3d echo's echt prachtig hoor, iedere keer op je profiel blijven mijn ogen toch even daarop hangen.

Hier verder alles goed, nog volop bezig in het nieuwe huis, maar nu wel met het afwerken van dingen enzo, dus dat is positief. We zijn al weer bijna 25 weken en ik geniet iedere dag weer van de schoppen en schopjes van ons lieve meisje. Wat ik echt wel ga missen als ze dalijk geboren is.

Verder nog steeds soms verschrikkelijk moe, maar over een paar weken ga ik toch voor de zekerheid nog een keer geprikt worden voor HB en suiker, want die vermoeidheid is soms echt extreem.

Vandaag een goede dag, dus energie voor 2, en daar geniet ik dan extra van!

Dikke voor allemaal en Kriekske, ik duim voor jullie meisje! Maar als ik het zo hoor is het een echte knokker!

Groetjes, Martine

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 19:55
snoopytje

hey

eindelijk een definitieve naam voor beebje...
we vonden sybren heel mooi maar een vriendin van me
is bevallen en noemt nu zo..
dus hebben we nu als naam siebe.
wat vinden jullie hiervan????

grtz
snoopytje

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 15:27
Martine

Ik vind het een leuke naam hoor Snoopy! Ook een naam die je niet zo heel vaak hoort, hier in Nederland hoor je deze eigenlijk alleen in het noorden.

Ik vind hem leuk in ieder geval!

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 19:34
snoopytje

hey

vandaag dus 2de poging gedaan voor 3D echo bij sylvie..
ligt nog steeds in stuit maar heb toch een paar mooie
foto's.. zie profiel..

grtz
snoopytje

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 22:33
Martine

Wat een mooi manneke Snoop! Echt wederom prachtige foto's enneh... voorlopig mag ie nog in stuit liggen toch? We hebben nog wel een paar weekjes te gaan ;)

Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 00:05
Frieda

Online Status
kriekske hoe is het met je en de kleine? hopelijk gaat het al helemaal goed!

Hier heeft de kine al wonderen gedaan mijn rug zit dus helemaal vast.

Het komt dichterbij zeg beginnen jullie ook over de bevalling te denken of is het nog ver weg :)

Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 08:51
kriekske

onze dochter doet het prima. ze ademt al zelfstandig mits continue ondersteuning. maar ja we kunnen niet verwachten dat ze die ondersteuning niet meer nodig heeft. ze is nog zo klein é.
voor haar leeftijd doet ze het zeer goed. de voeding verteerd goed en ook de stoelgang begint te schuiven. ja het klinkt misschien raar maar door zo vroeg geboren te zijn kunnen de darmen het wel eens laten afweten omdat ze nog zo onrijp zijn. maar bij saar lukt het voorlopig nog zeer goed.

groeten van een zeer trotse mama.

Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 21:57
erika

hey dames!

kriek! proficiat nogmaals é! tmoeten geen makkelijke dagen zijn, een bevalling vind ik zowieso al stressen, maar in jouw geval moet het nog wat erger zijn! flinke meid hoor die saar van je! en een hele mooie naam! moest het hier een dochter geweest zijn was het een "noor".. maar wat het nu wordt is voor januari é! zet maar snel wat foto's op je profiel! zodat we dat kleine wondertje kunnen zien!

frieda, mag je naar de kiné? ik zou er ook wel deugd van hebben hoor! onze daan weegt ondertussen al 9 kilo en begint zwaar te wegen op mijn onderrug..

martine, hoe stel jij het nog tijdens de zs?

en snoopy, de foto's zijn wederom super é!

ik begin een klein beetje te panikeren.. vorig jaar deze tijd was het suiker al gemaakt, waren de kaartjes al beslist, stond mijn valiesje al klaar en was het kamertje ready.. nu moet ik zeggen dat er nog niets geregeld is! volgend weekend ga ik met de meter het suiker gaan kiezen en binnenkort de kaartjes. Mijn ouders komen ook volgend weekend nog es een weekendje helpen klussen, zodat de kinderkamer afraakt. Kben er nog altijd niet uit hoe ik het ga doen qua kinderkamers.. verleg ik onze Daan nu, zodat de kinderkamer van onze pruts dichter is, of laat ik daan liggen? of verhuizen wij naar het midden? tbegint allemaal dichter en dichter te komen é!

maar qua kwaaltjes val alles heel goe mee! gelukkig!

groetjes en fijn weekend!
xx

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 00:14
snoopytje

hey

ja idd is echt mooi.. had het eerlijk gezegd niet verwacht
omdat de navelstreng volledig voor zijn gezicht hangde en
hij nog steeds in stuit ligt.. maar ben zo zachtjes aan mijn
navel beginnen wrijven en de kleine begon dan te spelen met die
navelstreng en zo ging hij van zijn gezicht.. een paar keer op
mijn zij gelegen en een keer recht gestaan.. en dit is het resultaat
hij stak op een geheven moment zijn navelstreng in zijn mond en ik had dat eerder deze week gedroomd... en net toen ik dat vertelde deed hij
dat was wel grappig... en we hebben hem een paar keer zien geeuwen ook
dus ondanks stuit veel mooie beelden.. ben benieuwd wat gyne maandag gaat zeggen van de stuitligging...

kriekske soms geen foto van je beebje?? ben echt benieuwd...
martine hoe is het met u???
en met de anderen????

we hebben ook een naam en dat is.. sybe we gingen het eerst zo schrijven : siebe.. maar je hoort die naam al niet veel en als je
hem hoort is het met ie geschreven.. dus eens anders nu

grtz
snoop

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 10:59
kriekske

ik heb twee foto's op mijn profiel geplaatst. we hebben er nog veel hoor maar heb nu geen tijd meer. zal voor een van de volgende dagen zijn.

saar doet het nog steeds zeer goed. ze begint te verzwaren. dus dat is een goed teken é.

groeten kriekske

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 19:20
miekemuis

hallo

wij kunnen niet kiezen voor een meisjesnaam

dali, yorunn of nya
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >