Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/10/2008 @ 19:19 DINEKE | Ff een tip: ik had toestemming van mijn verzekering nodig voor het gebruik van (dure) hormonen voor IUI, anders kan je er volgens mij zelf voor opdraaien, en met bijna 1000 euro aan hormonen per behandeling zat ik daar niet echt op te wachten. Maar misschien werkt dat bij jullie verzekering anders..! Hoe is het verder? Groetjes Dineke |
| 09/10/2008 @ 19:22 DINEKE | Ff een tip, ik had toestemming van mn verzekering nodig voor het gebruik van (dure) hormonen, en met zon 1000 euro aan hormonen per behandeling zijn grapjes achteraf niet zo fijn, maar misschien werkt jullie verzekering anders..? Hoe is het verder? Groetjes Dineke |
| 09/10/2008 @ 19:23 DINEKE | sorry als vorige bericht dubbel staat, de site lijkt niet lekker mee te werken... |
| 09/10/2008 @ 19:36 Dineke ![]() | was mn eigen schuld ik was niet ingelogd ;) |
| 13/10/2008 @ 11:46 conny ![]() | Hoi Dineke, Het is echt standaard nu die vergoeding. Ik heb bevestiging van Trias ontvangen. Morgen moet ik beginnen met prikken, volgende week dinsdag follikelmeting. |
| 15/10/2008 @ 12:09 Dineke ![]() | Spannend! heel veel suc6!!! prik je jezelf of laat je dat doen? groetjes |
| 28/10/2008 @ 08:40 conny ![]() | Lydia, hoe was het bij de gyn? |
< vorige pagina | volgende pagina >

wie staat ook aan het begin van de mmm en is christen??