Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/10/2008 @ 17:05 nyfe ![]() | Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Geniet!!! |
| 02/10/2008 @ 19:58 Lucia | Linnie, van harte gefeliciteerd met je zoon Tove!!! Hopelijk herstel je snel, ondanks de KS en kunnen jullie snel met z'n allen thuis gaan genieten. |
| 07/10/2008 @ 16:38 Vannie ![]() | Joepie, Tove is geboren, gefeliciteerd Liesbeth ! geniet lekker van je ventje ![]() |
| 11/10/2008 @ 10:05 Lucia | Goedemorgen meiden, Woensdag is ons zoontje Nils geboren! 10 dagen eerder dan gepland (en dus nog een hele waslijst thuis liggen met "to do's" om mijn nesteldrang te bevredigen) dienden de eerste vage rommeltjes zich dinsdagavond aan. Om 4u was ik er zeker van dat het geen voorweeën waren, maar echte en ging ik uit bed om nog wat mailtjes te versturen (werk voor mijzelf en mijn zus neemt een aantal taken waar. Ik was alleen wat laks met het afronden van háár werklijstje). Daarnaast moest ik nog even de adressenlijst en etiketten voor de geboortjekaartjes uitdraaien . Tussentijds maar wat rondetijden genoteerd en om 6.30 mijn vriend wakkergemaakt om iets meer haast te maken en richting ziekenhuis te gaan. Lars konden we mooi vtv bij het kdv brengen en om 8.30 zaten we in onze kraamsuite.Eerst nog een hoop grapjes maken, kamer inrichten, maar toen begon het snel heftiger te worden. Rond 11u had ik 7cm ontsluiting en leek het rap te gaan. Een vreselijk uur later met nauwelijks pauzes bleek ik op 7cm te zijn blijven haken. Gelukkig ging het daarna beter, om 13u mocht ik persen en een half uur later is Nils geboren: 6 pond en 50 cm. Helaas is de boel daaronder enorm bont en blauw geworden, waardoor ik niet kon plassen en een nachtje langer in het ziekenhuis moest blijven. Vanmorgen met de kraamhulp tot de conclusie gekomen dat het nog altijd ongelofelijk gezwollen en pijnlijk is en ik dus voorlopig in mijn bed de kraamvisite blijf ontvangen. ![]() Met Nils gaat alles super. Hij is erg tevreden, drinkt goed aan de borst en slaapt veel. Zijn broer Lars is nog niet helemaal doordrongen dat de baby ook echt blijft, maar vindt alle aandacht en visite erg leuk! Meiden, ik kom gauw weer updaten, maar wil jullie nog hééél veel sterkte wensen met de laatste loodjes! Lucia |
| 11/10/2008 @ 10:42 coraal ![]() | Lucia, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Nils, hopelijk voel je je niet te slecht van onderen en kun je er wel van genieten ![]() liefs coraal |
| 11/10/2008 @ 16:28 nyfe ![]() | Gefeliciteerd met jullie zoontje. Hoop dat de zwelling snel afneemt. |
| 21/10/2008 @ 18:12 Lucia | Nynke, Coraal, Veerle, hoe is het met jullie? Nog steeds of toch al een klein mensje erbij?Vannie, alles goed met kleine Justin en Linnie, alles goed met Tove? Sinds dit weekend gaat het weer wat beter met mij, dus kan ik weer iets meer aan de normale dag deelnemen en zie ik Lars ook weer iets meer. Nils drinkt geweldig, maar is sinds gisteren wel vaker aan het huilen met krampjes en wil soms om de 1,5 u alweer aan de borst. Even in de gaten houden, anders moet ik mijn eetpatroon maar even onder de loep gaan nemen. |
| 21/10/2008 @ 18:13 coraal ![]() | Ik ben zondag bevallen van een mooie dochter ,Jody.. de rest volgt later.. coraal |
| 21/10/2008 @ 19:49 Lucia | Op de uitgerekende dag nog wel!! Coraal, van harte met de geboorte van Jody, geniet, geniet, geniet! Hopelijk met jou ook alles goed, ben benieuwd naar je verhaal! |
| 21/10/2008 @ 20:11 coraal ![]() | Nog ff snel dan dit:al met al een bevalling van ruim een uur,dus met donder en geweld, maar voel me super goed.. liefs coraal en baby Jody ![]() |
| 23/10/2008 @ 15:16 Lucia | Wow, Coraal, 1 uur!!!! Jij wedijvert met Inda zeker over het lanceren naar de maan???? Gaat alles goed? Nynke, hoe was je afspraak bij de VK? Heel veel sterkte hoor, met de laatste loodjes. Probeer nog goed te rusten, want het wordt straks toch weer heftig genoeg!!! Vannie, oei, als ik je verhaal lees, dan word ik een beetje angstig voor over een paar weken. Nu is mijn vriend nog thuis, volgende week komt mijn zusje en daarna mijn moeder nog. Ik zit tot begin november dus nog een beetje in de watten!! Mijn vriend houdt zich mn bezig met Lars en ik volg het ritme van Nils, zodat ik nooit met mijn handen in het haar hoef te zitten. Hoewel....Nils heeft nu een paar keer flink gespuugd, dus dan zit je met een nat bed/nat kind/nat zelf... Fijn dat bij jou de BV ook zo goed verloopt! Heb je veel last van de regeldagen gehad rond de 10-14dagen? Sinds een paar dagen wil Nils tussen 22-01 alleen maar aan de borst, niet in zijn wieg en dus ben ik die tijd wakker.... Wow, aan het lachen, die Justin! en al doorslapen??? Hopelijk voor jullie blijft hij dat ook lekker doen. Nils wil 's nachts nog steeds om de 3 of 2 uur drinken, dus hier nog behoorlijk gebroken nachten....Gaat Kevin naar de opvang Vannie? Of is hij 7dg in de week thuis? Dan kan ik me voorstellen dat je er héél moe van wordt. Lars is nu ook wat meer aandacht trekkerig en snel jengelig als hij zijn zin niet krijgt, dus dat zal wel alles met de nieuwe situatie te maken hebben??? |
| 03/11/2008 @ 13:53 nyfe ![]() | Hoera, Anna heeft een broertje gekregen. Ben in een turbo tijd van 2.30 uur bevallen van een gezonde zoon. Hij heet Jens en weegt 4420 gram en is 52 cm. |
| 05/11/2008 @ 20:27 Vannie ![]() | Hoera ! Nyfe gefeliciteerd met Jens. Lekker genieten van je kleine man nu. Ik ben benieuwd naar je verhaal. ![]() ![]() |
| 06/11/2008 @ 09:24 coraal ![]() | Nyfe, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje , ook jij hebt het nu eindelijk achter de rug , nu maar lekker genieten.. liefs coraal |
< vorige pagina | volgende pagina >

2de kindje in oktober 2008

. Tussentijds maar wat rondetijden genoteerd en om 6.30 mijn vriend wakkergemaakt om iets meer haast te maken en richting ziekenhuis te gaan. Lars konden we mooi vtv bij het kdv brengen en om 8.30 zaten we in onze kraamsuite.
of toch al een klein mensje erbij?