< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » Zo graag een kindje in 2007

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
Zo graag een kindje in 2007
06/10/2008 @ 10:50
Emmy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Miranda; succes!!!

Vieke; begint goed te korten voor je he!! Gaaf!

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 16:05
vieke

heyhey

jaja t begint te korten
en voor mij persoonlijk mag het gaan komen, ik verlang er echt wel naar...en t wordt ook wat lastig...
maar voor ons kleinjte is het beter dat het nog eventjes duurt...maar ook niet te lang meer he!!
Jaja, ik werk nog, maar ben ant aftellen...na vandaag nog 5 dagen waarvan ik al 2 ganse dagen op vergadering zit en dan nog de laatste dag eerder afscheid zal nemen dan veel werken denk ik :)

oeioei Rose vlinder, al terug de kwaaltjes, de broeken, jaja, komt ons bekend voor he :)

emmy,
hoe gaat het met jullie?
Loopt het al wat makkelijker met de voedingen van Ivo?
Slaapt hij goed of moet je veel opstaan s nachts?
Hoe gaat het met jou? Lukt het jou wat of is het echt lastig met twee kleintjes?

Goh, ik denk niet dat er bij ons een tweede komt, momenteel kiezen wij heel bewust voor één kindje, maar zeg nooit nooit natuurlijk he!!

ohh stubje, dan wordt het bij jullie in de familie ook weer spannend, nog een telgje bij...

groetjes

[Laatst gewijzigd door vieke - 06/10/2008 @ 16:07] - Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 21:13
Emmy

Ha Vieke
Dank dat je naar ons informeert
Hier gaat het op zich wel, ja erg druk nu nog met 2 kindjes, een ritme hebben we met Ivo nog niet en dat maakt het lastig.
Ben er sinds gisteren ook pas echt van overtuigd dat hij verborgen reflux heeft
Ze hebben dat laatst in het ziekenhuis wel al gezegd,(weet eig niet meer zeker of ik verteld heb dat we even in het zkh hebben gelegen?) maar toen was hij net een week oud en ik had zelf nog niks van gemerkt daarvan. Nu zie ik dat hij steeds meer last heeft en ik heb eens op internet gekeken en ik zie dat hij wel alle kenmerken heeft. Is echt zielig hoe je hem soms hoort huilen. Dan heeft hij echt pijn. Hij wordt ook vaker wakker als hij net lekker slaapt, dan komt er weer voeding omhoog wat hem brandt. En dat doet pijn natuurlijk.
Vrijdag moeten we terug naar de kinderarts, hopen dat hij ons verder kan helpen zodat Ivo niet zo'n last heeft.

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 09:37

Hoi Emmy, wat jammer dat Ivo zo'n last heeft.
Zag toevallig gisteren in een boekje dat je nu zo'n anti reflux bedjes kan huren ipv kopen. Weet niet of je dat al eens gezien hebt maar das dus zo'n speciaal bedje die in een bepaalde hoek staat ( echt well heel stijl) en de kindjes slapen daar eigenlijk al hangend in maar zou heel goed zijn...

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 12:15
Emmy

Hoi Stubje!
daar heb ik nog nooit van gehoord van die bedjes wat je verteld. Staat er mss een of andere website bij waar ik eens op kan kijken? Ben ik wel erg benieuwd naar! Of hebben ze een speciale naam, dat ik eens ergens kan navragen?

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 13:23

Zal es da boekje zoeken voor je

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 13:27

Heet gewoon een anti reflux bedje, heb het ingetikt op google en je vind er wel veel over. Hoop da je er iets mee kan.
grtjs

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 13:48
Miranda

Online Status Bekijk profiel
Nou Vieke strekte nog met je laatste dagen. Ik vind het wel bijzonder hoor dat je nog steeds mag werken. Ik mag namelijk ook elk moment bevalllen. Je bent immers de 37 weken voorbij. Ik weet dat ik zo rond die tijd elke ochtend wakker werd met de gedachte misschien vandaag . Jij niet? Ik heb in week 38 ook gewoon nog examen, dus ik zat hier ook niet de hele dag te wachten natuurlijk, maar zijn je collegas niet elke dag in spanning of je nog komt?

groeten Miranda

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 16:33
vieke

hey hey dames

goh miranda,
weet je, ik denk daar eigenlijk niet aan, raar he? ik heb nog altijd iets van: 27/10 en niet eerder hihi
collega's reageren niet echt zo, bij ons ist eerder de gewoonte zo lang mogelijk te werken....we zien wel he...

Emmy,
mijn schoonzus haar kleintje had ook last van reflux en die kon volgens mij bij haar mutualiteit, de cm winkel zoiets huren of gebruiken waardoor het bedje idd heel hard gekanteld staat. Dan moest er een soort kussen in t bedje waardoor t kleintje niet wegglijdt tot helemaal beneden...doordat ze niet horizontaal liggen maar eerder vertikaal zou de terugloop van de melk moeilijker zijn en zouden ze minder last hebben van die reflux?
Nu ja, zij zijn dan ook nog bij een osteopaat geweest. De reflux was niet weg, maar toch wel minder ernstig. Weet wel dat dit niet bij ieder kindje werkt, maar baat het niet dan schaadt het waarschijnlijk niet?
MIjn schoonzus heeft toen alleszins iets van medicatie (waren precies doorzichtige kleine bolletjes) gekregen die haar zoontje een kwartiertje voor t eten moest nemen waardoor het iets beter werd...
veel goede moed zou ik zeggen, want t moet superlastig zijn om je kindje zo te horen huilen!!

groetjes

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 20:32
Emmy

Heej bedankt Stubje! daar kan ik zeker wat mee!

Vieke; ook erg bedankt voor de reactie! Ik weet helemaal niet hoe ik hier op zoek kan gaan naar een osteopaat eigenlijk....ik zal eens goed rond vragen of op internet gaan kijken

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 09:59
Emmy

Heb eens gezocht op dat bedje, ziet er wel een beetje space-achtig uitMaar kan me voorstellen dat dat wel baat, ivm de ligging uiteraard...maarja...kweet niet of wij zoiets in huis gaan halen...kmoet dr ff over denken. Tuurlijk als we Ivo ermee helpen doe je t graag, maar ik weet weer niet of hij daarvoor genoeg last heeft om t zo maar te zeggen. Ik zal alles vrijdag eens overleggen met de kinderarts.

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 11:39
loodje

en het hoofd eind iets omhoog leggen Emmy, zal dat helpen? Ik heb niet gekenen op internet naar het bedje, maar bedenk een beetje wat wij wel bij patienten doen ( erge vergelijking he) bijvoorbeeld met een dekentje onder het hoofdeind van het matras.

Miranda is dit weer je eerste menstruatie? want het bleef lang uit he met de bv die je gaf?
Ontzettend leuk adt jullie er ook weer aan gaan beginnen, we hebben alle drie ( met rose vlinder erbij) wel dezelfde ideeen.

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 12:23
Miranda

Ja loodje mijn eerste menstruatie sinds de borstvoeding. In principe is dus al ronde 2 , aangezien het vorige maand net zo goed raak had kunnen zijn. Maar toch voelt het weer als een eerste ronde. Ben benieuwd hoe lang het deze keer zal duren. Kan heel goed zijn dat ik niet meteen regelmatig ben. Hoe was het bij de rest? Ik weet dat Loodje aan de pil is/was, dus dan ben je autmoatisch regelmatig.

Rose vlinder als je dus met het potje wil experiementer kan je dat het beste doen als ze net wakker is. Dus uit bed en meteen op de pot. Dat geldt dus ook voor elk slaapje overdag. Dan heb je een hele grote kans dat je iets opvangt. Succes.

Groeten Miranda

[Laatst gewijzigd door Miranda - 08/10/2008 @ 12:25] - Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 12:45
loodje

spannend weer miranda.

Ik vind het al weer helemaal leuk dat ik over 1 1/2 week de laatste pil in neem en weer start met foliumzuur.
Ik ga wel weer een maand ontpillen omdat ik dat de vorige keer als prettig heb ervaren.

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 20:51
Emmy

ah leuk, dames dat jullie er weer voor gaan! Succes!!

Loodje; het hoofdeinde van het bedje hebben we meteen al hoger gedaan. Althans, Ivo ligt nog in de bak van de kinderwagen bij ons op de kamer en we hebben wat handdoeken onder de voorstel wielen van de kinderwagen gelegd zodat hij schuin ligt.

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 08:14
rose vlinder

loodje, jou banners zo samen zien er ook goed uit :) hopelijk is het voor miranda en jou snel raak zodra jullie er aan toe zijn

ik mag maandag naar de verloskundige en donderdag naar het echocentrum :) ben benieuwd!!

nu ga ik anne uit bed plukken want we moeten zo naar het consultatiebureau

liefs rose vlindertje

ow en miranda, bedankt voor de potjes tip.. ik ga het wel weer proberen ja :)

[Laatst gewijzigd door rose vlinder - 09/10/2008 @ 08:15] - Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 14:21
loodje

rose vlinder wat spannend allemaal weer.
Liep je de vorige keer niet in het ziekenhuis? moet dat nu weer of mag je bij de verloskundige komen?

Emmy, logisch eigenlijk ook dat jullie dat al doen

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 10:50
Pegske07

Vieke alles nog onder controle?

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 12:15
rose vlinder

ja vorige keer liep ik in het ziekenhuis, geloof dat de verloskundige ook wil dat ik in ieder geval een keertje voor controle naar de gyn. ga en ik moet zo ie zo in het ziekenhuis bevallen..
ach we zien allemaal wel hoe het loopt.

hoe gaat het met vieke en nique??

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 16:48

Vieke nog nie gehoord? misschien haar werkweek afgesloten met bevallen ipv met afscheid nemen...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >