Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/10/2008 @ 09:31 Leen | amai overal kuisvrouwperikelen. wel straf om te lezen wat die allemaal durven uitsteken. ik hoop dat de vlaamsbrabantse kuisvrouwen anders zijn... Pien, nen dikken proficiat met je verjaardag, en morgen vertrek je dan, super zeg. waar ging je juist naartoe in Gr? het vasteland of een eiland? Nele, ik kan me jou ook niet dik voorstellen, heb je bij PJ ook niet op 't einde gezien denk ik. niets van aantrekken, dat gaat er wel af erna. Nans, wind je niet te veel op hé, echt niet goed voor 't babieke. S. ik ben ook gesteld op Y. haar spullen, mijn moeder dat is iets anders, als we dingen kwijt zijn, dan is het daar gebeurd, nu ja, er zijn ergere dingen in 't leven hé. gisteren dus bij gyn geweest. qua grootte en gewicht van 't boeleke ben ik al anderhalve week overtijd. maar qua grootte van 't hoofdje is het nog 1,5 week te gaan. als ik tegen volgende vrijdag 17/10 nog niet bevallen ben, moet ik naar de monitor, moet sebiet bellen voor afspraak en dan gaat ze strippen als er nog niets begonnen is. ze wil me niet overtijd laten gaan omdat boeleke nu al 3900g weegt. volgende vrijdag zou dat rond de 4200g zitten. is nu wel spannend, voor deze week zou het volgens haar zeker niet zijn, zit nog hoog en alles nog pottoe. ze heeft nog plaats en nog veel vruchtwater. dus ten laatste op 17/10 hou ik mijn schatje in mijn armen? volgens haar wel, want strippen 's morgens betekent heel vaak bevallen 's avonds. zou voor ons wel makkelijk zijn voor de opvang van y. maar het kan nog helemaal anders uitdraaien hé. A. had me verkeerd begrepen, die dacht dat het voor deze vrijdag ging zijn en toen ik hem zei dat we vrijdag nog dat plafond in de kamer zouden kunnen afwerken, zei hij, ah neen want dan ben je in 't ziekenhuis. allé, nu ga ik eens beginnen kuisen |
| 08/10/2008 @ 10:33 Sanne | Leen, L. hadden ze ook op 3,3 kg geschat, en ze woog maar 2,9 kg, dus die schattingen kunnen er wel wat naast zitten. Hopelijk komt je boeleke vanzelf spontaan voor volgende vrijdag, zodat ze niets moeten forceren. Nans, je eindeloze geduld met die kuisvrouw breekt je nu toch wel erg zuur op hé. ![]() Op zich is 't inderdaad woord tegen woord nu. En het feit dat dat bureau al bijna haar kant kiest is echt wel grof. Nu moet jij je nog eens gaan verdedigen ook. Fie, die ergernissen ivm je kuisvrouw zouden mij dus ook irriteren... Maandag ook nog iets ambetants voorgehad. Het immo-kantoor belde 's middags om te zeggen dat ze 's avonds met 2 koppels zouden langskomen, om 18u30. Ik mij dus de hele middag uit de naad gewerkt om hier alles kraaknet te krijgen, laten ze toch wel om 18u niet weten dat het niet doorgaat . Ik had wel leukere dingen kunnen verzinnen hoor om die middag door te komen dan heel te tijd mij te spoeien etc. om het hele huis afgelekt proper te krijgen.Ik moet ook dringend voortdoen nu. Straks met kater naar de dierenarts (vaccins, jaarlijkse controle,...) voor hij verhuist binnenkort ![]() |
| 08/10/2008 @ 10:51 Griet | Hey allemaal! ja, van thuis uit deze keer. Heb sociaal verlof moeten nemen, want mijn mama is deze nacht ziek gevallen en geen opvang. A en E zitten ook aan de aerosol en met een vreselijke hoest, dus kan het mij niet riskeren dat ze nog een ander virus opdoen en longontsteking krijgen op den duur. Vervelend en hopelijk is het niet de start van een ganse winter sollen en andere ziektekes. Pien, gelukkige verjaardag!!!! Nans, amai mijn botten!!!! Ben er wel van overtuigd dat je je gelijk gaat kunnen bewijzen hoor! Maar plezant is nog iets anders zeg. Hier gisteren voor 't eerst nieuwe poetsvrouw over de vloer gehad en ben ECHT content! Ze heeft bijna gans ons huis onder handen genomen (en goed). Eindelijk is mijn woensdag eens wat rustiger en kan ik eens op mijn gemak iets doen ipv met 1000 "to do's" in mijn hoofd. Leen, je laatste week zeg... in elk geval veel succes met je bevalling en een droom van een dochter gewenst!!! Ellen, zoals mijn planning nu staat mag je mij verwachten de 18e. Ik breng dan ook de JBJ spulletjes mee. Nu terug naar de soep... |
| 08/10/2008 @ 11:53 Nancy78 | Ai, Griet, sociaal verlof, hopelijk idd niet opnieuw hele winter perikelen maar positief denken hé, zal hopelijk bij deze ene keer blijven Wel tof dat je zo'n goei poetshulp hebt zeg! Hier vanmorgen telefoon gehad van ander bureau waar ik mij ingeschreven had. Tip via gezins bond gekregen. Enne... morgen in nm kunnen ze al iemand sturen. Ze hadden lange wachtlijst maar onverwachts kunnen enkele aanwervingen doen dus zij happy en ik happy! Normaal zal ze op vrijdag VM komen maar nu dus één keer op do.nm. Goh, ben echt supermegacontent, ik ga er wel niet zijn hele tijd want moeten ook naar gyne voor controle morgen maar toch, hopelijk valt het deze keer wat beter mee (is nummer 3 in A alst voor mij). En... Ik krijg zelfs nog 1€ per diensten cheque terug, service van de gezins bond! Vanavond dus nog dat ambetant gesprek, grrrrr Maar ben goed voorbereid zulle, alle berichtjes bewaard en letterlijk overgetypt, is epistel van 5 blz geworden van verdediging, waar volgens mij geen speld is tussen te krijgen! Jaja, ik kan alles goed bewijzen, ben zoooo content dat ik van maand september nog zoveel berichtjes heb gespaard, precies of ik voelde nattigheid op voorhand. Maar ik betaal géén cheques extra hoor, ze heeft niet gewerkt dus krijgt ook geen cheques, neh ![]() M, amaai mijn botten, met die olijfolie-perikelen zou ik ook niet gelachen hebben! het is waarschijnlijk omdat ze met twee zijn dat ze elkaar aansteken tot kattenkwaad Maar niet evident hoe daarop te reageren, denk ik. Bij Z helpt in de hoek zetten maar ik weet niet of dat bij jouw pagadders zelfde effect heeft? Time out in andere kamer (bv in gang) helpt ook als het écht te gortig wordt, gelukkig nog niet veel moeten doenWel leuk dat NY zo plezant is voor t shoppen zeg, idd schandelijk als je ziet wat ze hier vragen voor zelfde spullekes hé! B krijgt ook altijd mijn verlanglijstje voor kleertjes voor Z mee als hij naar VS gaat. Pien, toch lief wat J heeft gedaan op je verjaardag zeg, zo'n ontbijt met vers fruitsap en zo! Vandaag op reis, tof tof tof! wou dat ik in je plaats was maar ja, met die dikke buik, zou niet evident zijn ![]() G, nog even doorbijten dan, niet makkelijk waarschijnlijk nu met die misselijkheid... Leen, tof dat je nu thuis bent. Is naam nog niet zeker dan? Ik hoop ook voor jou dat ze niet gaan strippen want is idd vré pijnlijke bedoening (bij mij h ze dat tijdens arbeid gedaan, heel op t einde en ik hang nog aan t plafond als ik eraan denk )Fie, ik zou dat toch zeggen hoor, tegen je poetshulp, dat ze zo niet alles moet verzetten. Ook curieus hoeveel cheques je voor halve strijkmand moet betalen. Eén of twee zeker? Nog 3x slapen en jullie zitten in jullie nieuwe huis!!!! Sanne, goh, babymassage straks, zalige hé ![]() En heeft interimkantoor verder nog iets laten weten wanneer potentiële huurders dan wel komen? Goh, ik zou er ook niet mee kunnen lachen, je zo uit de naad werken en dan afbellen ![]() Nele, vandaag op de baan, zie ik. Hopgelijk valt het qua hormoontjes wat mee momenteel... en je bent echt mooi zwanger, hoor, dat vind ik toch. Maar ja, ik moet niet veel zeggen, als zwangere vrouw zie je dat van jezelf soms iets anders dan je omgeving hé ![]() Z maakte ook scène in creche hoor vanochtend, ze gooide zich zelfs pathetisch op de grond, maar dat is ongetwijfeld weer van voorbijgaande aard, niet teveel mee inzitten, PJ is vermoedelijk al aan het spelen als jij nog maar net buiten bent. Heb je het aan verzorgsters kunnen vragen? Allez, ik ga jullie laten, ik ga nu naar mijn oma'tje, voetjes onder tafel ![]() tata Nans |
| 08/10/2008 @ 12:48 | Pien: een beetje laat, maar evenveel gemeend: gelukkige verjaardag! Geniet van je reis. Er even uit kan toch zo’n deugd doen, hé! Breng een zonnetje mee terug voor ons. Nans, probeer je inderdaad niet te veel op te winden met heel die kuisvrouwhistorie. Is echt erg. Beloning van vertrouwen en geduld is ver te zoeken, jammergenoeg. Hopelijk meer geluk van nieuwe hulp. 3e keer goede keer? Wat is strippen eigenlijk? Is dat zoiets als inleiden van de bevalling? (Als dit te indiscreet is, hoef je niet te antwoorden hoor!) Leen, zo super dat je tegen volgende week je kleintje in je armen hebt. Zo’n onbeschrijfelijk moment….en zodichtbij voor jullie. Fie, ik zou er ook niet mee kunnen lachen als ze dingen doen die ze niet moeten doen en omgekeerd. Jij betaalt per slot van rekening. Dingen verzetten is ook zoiets waar ik me aan zou ergeren. Zit je al met de kriebeltjes voor de verhuis? Hier is alles (hormonaal dan) vrij kalmpjes. Dit weekend verwacht ik duveltjes. Ik heb totaal niets gevoeld, bijgevolg hoop ik niet te ferm (mezelf wat beschermen, vermoed ik). D. heeft niet veel tuk meer als hij ’s avonds thuiskomt. Is laatste 2 weken wat overbevraagd op werk (nu ja, als je actu gevolgd hebt en weet dat hij in 1 van de hoofdrolspelers van de bankendrama’s tewerkgesteld is, weet je dat het niet zo fijn gaat). Hopelijk komt er komende dagen eindelijk wat rust op dat gebied… R. daarintegen heeft alle energie die D en ik niet hebben voor het moment. Alles dat hij weet wat hij niet mag doen, doet hij vol overgave en zo vaak mogelijk. Testperiode van de papa en mama is nog steeds bezig en R. heeft niet op! Wat de twee schatjes samen gedaan hebben met de olie,…ik kan me inbeelden dat je echt even diep gezucht hebt! Ze kunnen toch stoten uithalen die klein mannen hé! Ik zit hier op mijn werk, dus ga ik toch nog wat verder proberen te werken. Zon buiten negeren en we vliegen er terug in! Groetjes en tot later! |
| 08/10/2008 @ 17:12 Nancy78 | wauw, terug rustig dagske hier, zal wel binnenkort weer veranderen eens Leen haar beebje zich begint aan te kondigen ![]() ![]() Els, je moet dus dit w.e de op bezoek hebben? Ik zal alvast duimpjes omhoog doen dat ze zéker NIET komen En ik kan zeker verstaan dat D niet happy rondloopt momenteel. Man van mijn nicht zit in zelfde positie bij de andere hoofrolspelende bank... Pfff... Niet evident hé. Hopelijk komt er idd snel wat rust op dat beu rs-gebied hoor! Onwaarschijnlijk trouwens hoe snel kindjes doorhebben dat mama en papa weinig energie hebben en net die momenten uitkiezen om het "varken" uit te hangen en geduld te testen hé. Maar het is natuurlijk ook écht wel de leeftijd om mama en papa te testen - hoe ambetant dat ook is. Probeer er je niet te druk in te maken, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Een hele dikke knuffel in elk geval en veel energieboostjes ![]() ![]() Ik ga nu om mijn meisje, maar ben alleszins redelijk moe. Heb toch wat wakker gelegen ivm verdediging tgo de poetshulpdienst.... Hopelijk geloven ze ons straks, maar geloven of niet, ik betaal NIET hoor! Ze heeft die uren niet gedaan en verdient er dus ook geen centen voor ![]() Tot later! Nans |
| 08/10/2008 @ 21:33 Nancy78 | Gesprek is achter de rug. Eerste momenten geloofde die pipo zelfs nog niet zeg! Maar we hebben echt een sterk dossier en nadat ook B zich eens kwaad maakte (jaja, dat kan!) en ik (kalm én koelbloedig, ge houdt het niet voor mogelijk!) wat argumenten aanhaalde die ik ook uitgeschreven had, moest hij toch bijdraaien ![]() Enfin, hij wil nu nog es met poetsvrouw samenzitten en daarna een gesprek met ons en haar (jawel, die wil daar energie blijven insteken precies), ook al zijn wij nu geen klant meer bij hem (hopelijk valt nieuwe poetsvoruw wat mee!). Soit, een laatste gesprek wil ik gerust wel doen hoor, ik ben in elk geval content dat ik mijn gedacht heb gezegd én zo goed gedocumenteerd. Mijn gsm-berichtjes bewaar ik alleszisn nog effe hoor ![]() Fie, kan geloven dat het goed deed om te kunnen dingen legen in je nieuwe huisje ![]() tata nans |
| 08/10/2008 @ 22:24 Sanne | Nans, goed van je dat je zo kalm bent kunnen blijven. Zou mij niet gelukt zijn denk ik. Uitwendig zou ik er misschien wel kalm uitgezien hebben, maar vanbinnen zou ik ver over 't kookpunt geweest zijn. En B. kwaad, dat kan ik mij dus echt niet voorstellen. ![]() Hopelijk heb je rap een andere goeie kuisvrouw en kan je al die perikelen rap vergeten. Wat ik dus niet snap is dat ze die kuisvrouw niet gewoon buitensmijten bij dat bureau. Of is 't echt de eerste keer dat ze miserie hebben met haar ? Els, we En veel sterkte ook voor je ventje op zijn werk. 't zijn woelige tijden momenteel. Werkt hij in een van de kantoren, of op 't hoofdkantoor ? Fie, leuk hé, je nieuwe huis beginnen inrichten. Alles begint stillekesaan op zijn plaats te vallen... B. heeft vandaag ook foto's doorgestuurd van wat waarschijnlijk onze toekomstige woonst zal worden. 't ziet er wel goed uit, ik ben 't in gedachten ook al aan 't inrichten ![]() Hopelijk wordt het werkelijk dat huis want ik heb er wel al wat mijn zinnen op gezet om daar te gaan wonen in die specifieke wijk omdat die héél kindvriendelijk is en de huizen echt wel onze stijl (modern, vrij europees en niet amerikaans zoals vele andere compounds). Rien, lang geleden ??? Waar ben je ??? Griet, als je die JBJ spullen meebrengt naar Ellen, zou je de mijne dan willen meegeven met G. ? Dan zijn ze hier toch al in de buurt hé. Ik zal jouw boek ook meegeven aan G., dan heb je dat ook al terug. G., merci alvast voor de spullen mee te nemen, als het niet geeft voor jou ? De babymassage was héél leuk. L. liet het zich welgevallen. Ze heeft genoten. Alleen op 't einde begon ze wat te protesteren. Madam wou aan de borst, en is zo dan onmiddellijk in slaap gevallen. Gemasseerd worden moet dus hééééél vermoeiend geweest zijn voor haar .Allée, ik kruip in mijn bed nu... ben moe. slaapwel en tot morgen. |
| 08/10/2008 @ 22:29 pien | Niet meer kunen bijlezen, maar Nans, ik HOOOOOOP op een superkuisvrouw voor jou morgen!!!! Ik zou ze OOK liever in de vuilbak smijten dan te geven aan die trut! ![]() Els, voor jou hoop ik op GEEN duiveltjes! G, een supergelukkige verjaardag gewenst morgen!! Maar dat zal deze keer wel geen enkel probleem zijn he!! ![]() Leen, moest je bevallen: doe dat goed!! En wacht gerust tot de 17de, dan ben ik terug!! (de 16de al eigenlijk, maar zou toch graag mee kunnen supporteren.... Heel veel succes en al een hele dikke knuf voor je tweede prinsesje moest ze toch al willen komen!! Ik denk niet dat ik mijn gsm ga meenemen, maar ik kom zo rap mogelijk kijken bij terugkomst!!!Saluutjes allemaal, en tot de 18de live dan zeker?! Kan ik eigenlijk met iemand samenrijden?? |
| 09/10/2008 @ 08:28 Sanne | G., gelukkige verjaardag x x ![]() Vier toch maar wat door de drukte heen ! En is het vandaag dat we jouw nieuwe site kunnen bewonderen ? Pien, goeie reis mocht je het nog lezen... Nans, tot strakjes... En nu rap de douche in en L. in bad steken ![]() |
| 09/10/2008 @ 09:02 Leen | goeiemorgen oh nu jagen jullie mij schrik aan ivm dat strippen. ik vroeg naar natuurlijke methode en zij zei direct strippen. Sanne, zou je me die naam van die thee eens kunnen geven? kan ik daar mss beter mee beginnen volgende donderdag ofzo moest er dan nog niets zijn. de vorige keer mocht Y. zo lang blijven zitten als ze zelf wou, maar nu ben ik toch wel benieuwder en zou haar zo graag in mijn armen houden en zou ze zo graag in Y. haar armen zien zitten, maar ik wil er wel niet meer pijn door lijden. de vorige keer zat ze er bijna pal op op dat geboortegewicht; de vv had vorige woensdag ook al gezegd dat het tegen de 4kg zou zijn. ach ja, we zien wel. Els, ik duim voor een duivelvrij weekend Nans, goed van je zeg, je zo kalm kunnen houden. en morgen al iemand nieuw. hopelijk nu eindelijk een goeie Fie, 't is eindelijk bijna zover, morgen eerste keer slapen in je nieuwe huis? spannend hé, ik vond dat dat heel raar deed. al die andere keren was er iemand mee aan 't werken in ons huis en dan die avond zaten we hier ineens alleen en was het werkelijkheid dat we er zouden wonen. Sanne, is het dan één van die huizen waarvan je ne keer die foto's hebt doorgestuurd? stom van dat immoburo zeg, hopelijk komen ze nu deze week al met iemand anders dan heb je niet terug te veel werk. ik ga slapen nu. Y. is gisteren rond 23u wenend en hoestend wakker geworden en ze wou bij ons liggen. heb maar toegestaan, ze valt dan direct in slaap anders is 't eerst nog een tijdje blètconcert. maar ik dus verschillende keren wakker geweest. gisterennamiddag werd ze na 45 min. wakker omdat ze kaka moest doen en dan weet ik dat het gedaan is met slapen. lag er dus zelf nog maar pas in, en wil dat deze namiddag niet meer riskeren, dus ga ik nu maar slapen. mijn ouders zijn hier gisteren geweest met veel fruit en groenten uit hun tuin. mijn moeder was ook de chocolaatjes voor aan 't speeltje voor Y; haar klasgenootjes gaan halen. had die tegen gisteren besteld, nu zijn ze die toch wel vergeten zeker. ik dacht dat al klaar te maken, ach ja. tot morgen dan maar, daaag |
| 09/10/2008 @ 09:43 Nancy78 | )Goeiemorgen allemaal! Ben hier aan t ontbijten met mijn bokes naast me en een warme choco. Thee staat ook al klaar. Voor diegenen die denken zich te laten verleiden door de cé cémel - reclame voor senseo: NIET KOPEN! Echt niet zo'n lekkere chocomelk, maar ja, mijn ventje is weer bezweken voor de impulsen van de reclame en had gisteren zo'n pads en houder mee. Enfin,ik heb bij die waterige choco-melk gewoon wat koude echte cé cémel gedaan en nu is het "te doen" G, gelukkige verjaardag! Probeer idd te genieten van je verjaardag, tussen het vele werken door...! Hopelijk laat je prutske in je buik je wat gerust op vlak van misselijkheid vandaag, zodat je zonder problemen toch een stukje taart of zo opkan hé ![]() ![]() Leen, het is FRAMBOZENBLAD-thee dat je moet hebben. Werkt in op de baarmoeder, maar alleen als die rijp is. Heeft bij mij wel geholpen. Maar als je frambozenstruik in tuin hebt staan, moet je helemaal die niet gaan kopen, je maakt dat zelf door oven op 50° te zetten, blaadjes te trekken en ze in oven te drogen, tot ze helemaal opgekruld zijn. Et voilà, je eigen thee is klaar! Sorry dat ik je bang gemaakt heb ivm dat strippen. Is idd een natuurlijk middeltje maar als ik enigzins kon kiezen, dan deze keer liever niet, doet echt geen deugd. Alhoewel,moest ik het écht beu zijn en overtijd gaan, dan misschien wel... Soit, je moet zelf de afweging maken en het is in elk geval wél beter dan dat ze het gewoong aan inleiden, want die baxters zijn nog veel meer pijnlijk dan het strippen zelf Ai, wat schrijf ik hier nu allemaal, ik ben precies zo'n onheilspellende ooit-bevallen-vrouw die persé haar negatieve ervaring op hoogzwangere andere vrouw loslaat ![]() . Is nochtans niet bedoeling hoor...Oh ja, Els, jij vroeg daar nog naar hé... strippen is, zoals je ongetwijfeld wel al doorhad, niet dat wat die mannen in Sh effield deden in die film die nu ook in theatervoorstelling gaat, maar het losmasseren van de vliezen tgo de baarmoedermond (als ik het goed voorheb). Men doet dat meestal als hulpmiddeltje om bevalling in gang te zetten Andere hulpmiddeltjes die kunnen helpen als alles rijp is, zijn oa... stevig "feesten" (als je snapt wat ik bedoel ), en minder bewezen maaar hier toch ook altijd tekenen aan de wand: pannenkoeken eten, frigo uitkuisen, ...Sanne, tot strakskes! Ik ga subiet wel boven de babyspullekes wat beginnen opruimen dus als ik niet direct opendoe als je belt, bel dan es op mijn gsm aub... ik strompel dan wel de trap af (duurt iets langer dan gemiddeld hé) En waarom ze die poetsvrouw niet ontslaan... goh, ik weet het niet, naar t schijnt is het nog maar eerste plaats waar ze werkt en problemen heeft (maar ja, alle andere huizen waar ze poetst, daar is niemand thuis overdag. en toen ze bij ons kwam en ik in bxl was, ging alles ook oké, maar dan zag ik niet wat en hoe natuurlijk). Ach, eigenlijk is het niet langer mijn probleem hé. Als zij risico op herhaling hiervan en verlies klanten willen, hun probleem... Ik duim alvast voor mezelf dat vanmiddag meevalt... tegen 13u komt ze voor t eerst, ons nummer 3 poetsvrouw. En nog iets: we zijn van meisjesnaam veranderd! (sanne, zwijgen hé!!!). De ommeslag is er gekomen door in boek bij G te bladeren afgelopen zaterdag en we vinden nieuwe naam beter bij Z passen, specialer. Ze is hier in elk geval nog niet geraden. Voor jongen staat onze naam al lang vast, jullie zaten al es in de buurt maar er nog niet op Tata nans |
| 09/10/2008 @ 10:14 Sanne | nans, ik ben héééééél kort ven geheugen tegenwoordig ![]() ben de naam al weer vergeten intussen... Leen, 't is inderdaad frambozenbladthee. Of het werkelijk geholpen heeft bij mij weet ik niet. Er was al 't een en 't ander aan 't rommelen toen ik die thee ben beginnen drinken. En mij wilden ze na 10 dagen overtijd nog niet strippen, omdat ze dat teveel geforceerd vonden (zowel vv als gyn waren van die mening). Als je babytje het nog goed doet, zou ik toch niet te rap laten ingrijpen. Maar ja, jij doet waar jij je best bij voelt natuurlijk. Maar ik was achteraf echt blij dat ik niet ingegrepen heb en L. zelf heb laten kiezen wanneer ze kwam. Nans, 'k ben hier nog effe aan de lijn met techn. support voor onze laptop en 't is een moeilijke bevalling zenne... |
| 09/10/2008 @ 12:59 Rien | Piep, Leen nog op post zie. Even snel want ik las dat het over strippen ging. Gyn heeft dat onaangekondigd bij mij gedaan toen ik op consultatie kwam. Ik was rond die tijd uitgerekend. In tegenstelling tot Nans deed dat bij mij eigenlijk helemaal geen pijn. Beetje ambetant gevoel. Gyn zei me toen dat ze dit meestal niet doet, maar ik was 'rijp' om te bevallen en ze had me al veel eerder zien bevallen. Enkel dan helpt het ook. Als je nog niet rijp bent, dan zal de bevalling ook niet door strippen op gang komen. Om 19u30 op dinsdag heeft ze me gestript en om 4u die nacht schoot ik wakker en is alles goed op gang gekomen en om 11u woensdag had ik F bij me. Leentje, ik kom nimeer zoveel dus langs deze weg al veel succes met de bevalling!!! |
| 09/10/2008 @ 14:44 Els | Goeiemiddag allemaal, G: gelukkige verjaardag! Geniet van het zonnetje op deze dag! Hopelijk vallen de nieuwe poetsvrouwen overal mee. Vindt het echt wel erg wat jullie allemaal meemaken hiermee. S, Je kleintje is inderdaad al flink groot. R. was ook zo. Hij was echt een bolleke het eerste jaar (van die echt billetjes ). Nu hij loopt is dat niet meer het geval. Ik ben net klaar met zijn winterjas. Gisteren was hij in de tuin aan het spelen terwijl ik het gras afreed. Er ligt welgeteld 1 plas op ons terras. Wat zag ik gebeuren (maar te ver af om in te grijpen:) hij nam aanloop en liet zich midden in plas om zijn buik vallen! En maar schaterlachen met zijn 2 armpjes in de lucht. Een fraaie buiklanding, dat doe ik hem niet na... Zijn winterjas en broef natuurlijk nat en groen (hij had voor het gemak ook stukje gras meegenomen in zijn glijpoging...) ![]() Soit, plekken zijn eruit. Als hij wakker is, kunnen we nog wat buiten bezig zijn. Nu zijn er geen plassen meer in de tuin ![]() Groetjes en tot later |
| 09/10/2008 @ 15:05 Rien | Ooooooooow G, happy B-day!!!! En Pientje jij voor 2 dagen terug!! koes koes koes ![]() |
| 09/10/2008 @ 20:44 | Het forum van de slechte kuismadammen! En ons Rientje is langsgeweest ![]() Wanneer verhuis je nu?Druk zeker? Zo een droomhuis zeg dat jullie gekocht hebben,had ik verzekers nog niet gezegd.Je F-ke gaat daar kunnen ravotten naar hartelust.En de volgende kindjes ![]() G,gelukkige verjaardag meid! Waarschijnlijk de allermooiste ooit! Nans;merci voor het rekeningnummer ![]() Ik heb niet graag schulden hé,de persoon die het kadootje gaat gaan kopen moet dat ook voorschieten hé. Straks schrijf ik het over. Nele ik ben blij dat je over begint want ik ga heel verzekers ook mijn meisjes moeten meebrengen de 18de. Ik denk dat ze hier gaan vloeren dan en dan kan mijn man niet babysitten hé.Maar er staat nog niets vast dus heel zeker ben ik het niet. Ik weet alleen dat ze de keuken brengen op het eind van de maand en dat er nog veel moet gebeuren. Fie,dat is een fantastisch gevoel zeker hé zo je spulletjes opbergen in de nieuwe keuken?En in je mooi nieuw huis. Ik verlang hier ook al. Els,zo grappig van R!Heb je je kunnen inhouden van het lachen? O,en die kus-billetjes verdwijnen dan bij het lopen? ![]() Is eigenlijk wel schattig hé die dikke billetjes ![]() Ons twee madammen liggen vredig te knorren,we zijn gaan zwemmen vanavond.Toen we thuiskwamen heeft L dan verzekers twee grote borden macaroni in hesp gegeten ![]() Ze kon niet stoppen met eten en moest na afloop in de zetel gaan liggen.Ze kon geen pap meer zeggen. ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

. Ik had wel leukere dingen kunnen verzinnen hoor om die middag door te komen dan heel te tijd mij te spoeien etc. om het hele huis afgelekt proper te krijgen.

Maar niet evident hoe daarop te reageren, denk ik. Bij Z helpt in de hoek zetten maar ik weet niet of dat bij jouw pagadders zelfde effect heeft? Time out in andere kamer (bv in gang) helpt ook als het écht te gortig wordt, gelukkig nog niet veel moeten doen
maar ja, met die dikke buik, zou niet evident zijn 
)

op bezoek hebben? Ik zal alvast duimpjes omhoog doen dat ze zéker NIET komen
Maar het is natuurlijk ook écht wel de leeftijd om mama en papa te testen - hoe ambetant dat ook is. Probeer er je niet te druk in te maken, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Een hele dikke knuffel in elk geval en veel energieboostjes 
Hopelijk geloven ze ons straks, maar geloven of niet, ik betaal NIET hoor! Ze heeft die uren niet gedaan en verdient er dus ook geen centen voor 

.
Maar dat zal deze keer wel geen enkel probleem zijn he!! 
(de 16de al eigenlijk, maar zou toch graag mee kunnen supporteren.... Heel veel succes en al een hele dikke knuf voor je tweede prinsesje moest ze toch al willen komen!! Ik denk niet dat ik mijn gsm ga meenemen, maar ik kom zo rap mogelijk kijken bij terugkomst!!!
x