< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » wie staat ook aan het begin van de mmm en is christen??

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
wie staat ook aan het begin van de mmm en is christen??
07/10/2008 @ 09:12
Lydia

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Dineke,

Wij gaan eind oktober eerst weer voor een gesprek en dan gaan ze kijken naar hoe nu verder. Dus benbenieuwd, gelukkig gaat de tijd lekker snel.

Op mijn banner staat dat ik overtijd ben maar dat ben ik niet hoor. Ik heb deze maand mijn eisprong veel later gehad, dus we moeten nog even geduld hebben tot eind van de week.
Maar het zal wel weer niks zijn, werd gisteren wakker van enorme kramp in mijn onderbuik. Hopen blijven we altijd.

Groetjes Lydia

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 12:31
conny

Online Status Bekijk profiel
Hoi Lydia,

Ja, oktober is al aardig op weg. Ik ben ook al weer bijna ongesteld en dan mag ik dus bijna beginnen met hormonen. Morgenochtend ga ik weer naar Gouda tot en met het weekend. Zal misschien dus wel wat spuiten mee moeten nemen voor het geval ik het dan wordt. Best een raar idee.

Hoop voor je dat het gesprek eind deze maand positief is voor je.

Conny

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 21:03
Lydia

De hoop is weer vervlogen.
Ben vandaag weer ongesteld geworden.
Komt toch weer hard aan, verdriet, boos, teleurgesteld.
Zit erover te denken om toch deze week nog de gyn te bellen of ik niet eerder kan komen.

Groet mij.

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 07:40
conny

Hoi Lydia,
Ja, vervelend zeg. Hoop dat je eerder mag komen voor je. Denk alleen dat het qua cyclus niet uitmaakt of je nu eerder mag of niet. Deze cyclus is waarschijnlijk toch al te laat als je stimulatie krijgt. Hiermee begin je namelijk al op dag 3. Maar dan kan je het al wel bestellen bij de apotheek.
Weet niet welke verzekering je hebt, maar sinds augustus 2008 worden alle hormonen standaard vergoedt. Dus hoef ke geen extra dure verzekering te hebben(die ik niet heb). Anders had ik dikke 400 euro moeten betalen. Eigenlijk belachelijk veel geld die hormonen zeg!
Succes ermee!

Conny

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 19:19
DINEKE

Ff een tip: ik had toestemming van mijn verzekering nodig voor het gebruik van (dure) hormonen voor IUI, anders kan je er volgens mij zelf voor opdraaien, en met bijna 1000 euro aan hormonen per behandeling zat ik daar niet echt op te wachten. Maar misschien werkt dat bij jullie verzekering anders..!
Hoe is het verder?

Groetjes Dineke
Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 19:22
DINEKE

Ff een tip, ik had toestemming van mn verzekering nodig voor het gebruik van (dure) hormonen, en met zon 1000 euro aan hormonen per behandeling zijn grapjes achteraf niet zo fijn, maar misschien werkt jullie verzekering anders..?

Hoe is het verder?

Groetjes Dineke
Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 19:23
DINEKE

sorry als vorige bericht dubbel staat, de site lijkt niet lekker mee te werken...
Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 19:36
Dineke

was mn eigen schuld ik was niet ingelogd ;)

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 11:46
conny

Hoi Dineke,

Het is echt standaard nu die vergoeding. Ik heb bevestiging van Trias ontvangen.
Morgen moet ik beginnen met prikken, volgende week dinsdag follikelmeting.

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 12:09
Dineke

Spannend! heel veel suc6!!!
prik je jezelf of laat je dat doen?
groetjes

Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 20:20
conny

Hoi,
Doe het zelf. Het prikken valt best mee,alleen vindt ik dat die spuit niet lekker werkt. Zitten van die standaard spuiten bij die kleiner zijn dan dan waar ik mee geoefend heb. Daarom is het luchtloos maken van de injectie moeilijker en gaat er iets meer verloren als 1 druppeltje. Hoop dat dat niet zo erg is. Verder gaat het prima.

Groetjes

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 10:08
Dineke

Hey Dames

Nou ik heb nog meer nieuws. Gister in het ziekenhuis een echo gehad,
en wat blijkt? Het is een tweeling!!! Echt zo raar, je weet dat die kans groter is met hormoonstimulatie, maar dat het vervolgens ook echt zo is...echt ongelofelijk. Dus weet waar je aan begint Conny!!
Ik hoop en bid voor je dat het net zo voorspoedig zal gaan bij jou! Inseminatie komt nu dichterbij he? Heel veel zegen toegewenst!

Groetjes Dineke

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 11:02
conny

o Dineke! Je meent het niet. Wat een verrassing zeg voor je! Dan komt er wel heel wat bij kijken ja! hihi.
Ja,ik weet dat ik daar meer kans op heb. Dat moet ik dan maar voor lief nemen. Het is meer kans erop, of geen kinderen. Dan maar meer kans op een tweeling toch? Ik moet donderdag voor IUI. Vandaag had ik een Follikel zo groot als 22 mm dacht ik. En een van 18 mm. Dus misschien springen er straks ook 2.
Dan zal je misschien ook wel eerder bevallen als het er 2 zijn of niet?

Succes,
Conny

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 11:23
Dineke

Ja, de kans op vroeggeboorte is wel heel groot bij een tweeling, maar soms blijven ze toch netjes 9 maanden zitten. Hoe langer hoe beter, maar een beetje eerder bevallen lijkt me wel prima!
Er zat trouwens zelfs nog een derde vruchtzakje, maar voor zover de gyn het kon zien was die leeg (gelukkig maar??). Om dit zeker te weten en te kijken of het vanzelf verdwijnt moeten we over twee weken weer voor een echo. Drie was wel een beetje erg veel van het goede geweest...
Je moet vanavond dan zeker pregnyl spuiten? Spannend hoor, donderdag IUI! Hebben ze de vorige keren zelf het zaad bij jou ingebracht? Of heeft je man dat gedaan? Bij ons heeft mijn man het beide keren erin mogen 'spuiten' en dat vind ik nu toch wel een fijn idee, alsof je het toch een beetje samen hebt gedaan.
Nomaals suc6!
Groetjes

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 14:57
conny

Hoi Dineke,

Drie zou wel erg veel zijn zeg! Gelukkig maar dat het niet zo is.
Ja, vanavond pregnyl.
Mijn man brengt het donderdag weg, en ik ga later daarheen. Dus hij doet het niet zelf. de vorige keren was hij er wel bij, maar hij wil het niet doen. Hij vind het maar niks, de eerste keer ging hij wel mee naar binnen. Hij vond het maar raar, en hoefde er niet perse bij te zijn. Tenzij ik het wilde natuurlijk. Maar dat hoeft niet, ik vind het best als hij er niet bij is.

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 21:24
Lydia

Hoi Dineke en Conny,

Wat een hoop nieuws zeg, lees ik net allemaal. Ik had gedacht dat er geen nieuwe berichten waren, had geen mailtjes gehad namelijk.
Gelukkig allemaal heel positief.

Dineke, wat een mooie verrassing voor jullie. Een tweeling een dubbele zegen. Kan me voorstellen dat je enig sins opgelucht bent dat het er geen 3 zijn. Hoe voel je je nu?? En kun je al zien dat je zwanger bent, nu het wat harder gaat dan bij 1?

En Conny, voor jou komt het ook al zo dichtbij. De eerste poging met stimulatie en wie weet ook wel 2. Ik hoop en bid dat jij straks ook zo met zulk mooi nieuws mag komen. Heb je nog geen last van de hormoonstimulatie??

Met mij ging het vorige week iets minder. Mijn beste vriendin en buurvrouw beviel van een mooie dochter. Dat was erg mooi en bijzonder om van zo dichtbij dat geluk mee te mogen maken. Maar op het moment dat ik hun voor het eerst zag, was het heel emotioneel. Gelukkig waren ze er ook voor ons. Ben nu ook bij hun aan het kramen, wat ook super gaat. De dag na de geboorte van hun dochter beviel mijn tante van een zoon. En zo waren er nog meer dingen, dus voor ons een heel heftige emotionele week. Gelukkig mogen wij maandag weer. Ben erg benieuwd wat de gyn gaat zeggen.

Liefs Mij

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 10:08
conny

Lydia,

Dat is wel vervelend voor je dat iedereeen om je heen kinderen krijgt en jij niet. Maar wie weet schiet het straks voor jou ook op. Heb er maar vertrouwen in,het komt vast wel goed.

Heb gisteren IUI gehad. Ging goed. Ik had wel wat last van die hormonen ja. In de ochtend was ik na de 4e dag dat ik hormonen kreeg een beetje misselijkachtig. Dat bleef zo tot gisteren,vandaag gelukkig niet meer. Komt denk omdat ik nu niks meer hoef en al een eisprong heb gehad nu.
Had ook wel een beetje pijn in mijn buik eergisterenavond en gisterenochtend. Heb ik nog nooit zo gehad voor mijn eisprong.
Nu maar weer wachten.

Groetjes,
Conny

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 12:43
Lydia

Hé Conny,

Het gaat gelukkig al ietsje beter met me, mijn stemmingen wisselen nog wel heel erg snel en tranen komen veelste snel.
Het viel me van me zelf gewoon ook wat tegen. Kon er tot nu toe gewoon tegen als anderen zeiden dat ze zwanger waren of bevallen. Maar dat is in 1x over. vind het moeilijker worden om op kraambezoek te gaan en altijd maar vrolijk te doen. Had ik niet verwacht van mezelf en er komt denk ik ook wel bij dat we maandag weer naar de gyn mogen. De spanning van wat gaat hij zeggen enzo. Maar goed, vandaag heb ik weer een dag dat het wel gaat.

Wat fijn dat de iui nu weer achter de rug is, dat het eerste gedeelte gelukkig goed gegaan is. Nu de spannende wachttijd nog voorbij. Succes met de komende weken, zal veel aan je denken.

Liefs mij

Link naar deze reactie
25/10/2008 @ 20:34
conny

Lydia,
succes maandag.
ja, soms is die confrontatie moeilijk. Ik merk wel da als ik het aan mensen verteld heb, het makkelijker is voor mij om te accepteren dat het bij hun wel normaal gaat.
Bij ons in de vriendenkring is ook een stel die nu voor de tweede gaat. Ik wist dat al door een paar onnozele opmerkingen, maar ze hebben het niet echt verteld.Toen mijn man het vertelde van ons aan hun,vertelden ze ook dat ze voor een tweede gaan. Nu kan ik dat beter accepteren wanneer ze misschien straks verte;ddat ze zwanger is(als ik het nog niet ben dan). Eerst zag ik er namelijk vreselijk tegenop als dat zo zou zijn, bang dat ik stom zou reageren.Maar nu weten zij het ook, en zullen ze er rekening mee houden.

Fijne zondag .

[Laatst gewijzigd door conny - 25/10/2008 @ 20:35] - Link naar deze reactie
28/10/2008 @ 08:40
conny

Lydia, hoe was het bij de gyn?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >