Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/10/2008 @ 16:59 Grace | Super, Amelienos! Heel hard gefeliciteerd! Het ziet er allemaal veel rooskleuriger uit voor ons, zeker in vergelijking met de tijd toen we elkaar hier virtueel ontmoetten... En ik moet zeggen ik ben daar allesbehalve rouwig om Ik begin er ook elke dag meer en meer vertrouwen in te hebben, zeker sinds de echo met het kloppend hartje.Ik heb wel een beetje spijt dat ik nog twee weken moet wachten op de volgende echo. Ik had ook de kans gekregen om tussentijds nog eens te komen ipv meteen 4 weken later, maar ik wou me toen niet laten kennen en was euforisch door het kloppend hartje. Maar ondertussen is de euforie wat uitgewerkt en wou ik dat ik toen anders beslist had... Maar ja, geduld is een schone deugd... ![]() Dames, op naar de 12 weken voor ons allemaal en dan kunnen we honderduit over onze zorgeloze zwangerschappen tetteren! Ik kijk er al naar uit! Liefs, Grace x |
| 04/10/2008 @ 16:24 Grace | Lizzy: Ik denk dat iedereen die in positieve zin zekerheid heeft gekregen over het verdere verloop van haar zwangerschap, soms angstig wordt van de gedachte of je wel helemaal 100% klaar bent voor zo'n kleintje. Voorlopig ontbreekt dit gevoel nog steeds bij mij omdat ik nog niet onbezorgd durf nadenken over de eigenlijke geboorte en het nieuwe leven dat je hebt met een kindje erbij. Je leest het alleszins dat het heel erg vaak voorkomt, die onzekerheden en vragen van toekomstige moeders. Het toont volgens mij alleen maar dat je bewust probeert ervoor te zorgen dat je de beste mama voor je kindje zal worden en da's heel erg mooi, vind ik. Thrallgi: Ik kan je niet meteen helpen met die praktische dingen, want wij hebben nog niets in orde gebracht. Ik heb een soort bijgeloof dat ik me met zulke dingen niet mag bezig houden zolang die 3 maanden-grens gepasseerd is. Ik weet het, stom natuurlijk, maar ja, nog twee weekjes geduld en dan vlieg ik er ook vollenbak in! Ik ga alleszins zo snel mogelijk kinderopvang regelen en dan mijn werkgever verwittigen en voor de rest ga ik alles op me laten afkomen zoals Lizzy zegt... Veel succes alleszins en maak hier gerust een to do-lijstje ![]() Amelienos: Niet teveel last van kwaaltjes? hier is het sinds deze week een heel pak beter... De kwaaltjes zijn er nog maar veel draaglijker: ik lig niet meer om 19u al te slapen en de misselijkheid is enkel nog na het eten. Mijn borsten zijn nog steeds pijnlijk, maar dat geeft niet... Allemaal een gezellig weekend! Grace x |
| 06/10/2008 @ 14:09 Grace | Joehoe! Week 11 start vandaag! Nog twee weken en ik mag eindelijk opgelucht ademen! Ik heb ook ondertussen een afspraak gekregen bij de gyn voor de 12-wekenecho. Vrijdag 17/10 is het eindelijk zover! Nog 11 keer slapen! Dikke zoen allemaal! |
| 08/10/2008 @ 15:06 Grace | Waw, Lizzy, morgen staat er op je banner '12WEKEN' te blinken!!!!!!!!!!!!!! Dat moet een fantastisch gevoel geven! En inderdaad het gaat voor iedereen aardig vooruit, al moet ik zeggen dat de tijd die verstreken is altijd sneller lijkt te hebben gegaan dan de tijd die nog moet komen tot aan die 12-wekengrens... dat blijft maar tergend traag duren, althans zo voelt het aan... Thrallgi, wat vervelend van je vingers, hopelijk niet teveel last van pijn... Amelienos, hier komen en gaan de kwaaltjes ook onvoorspelbaar. Ik dacht vorige week dat ik ze kwijt was, maar sinds deze week, is het soms weer in alle hevigheid...Ze zeggen dat het een goed teken is, he... Alle 3 een fijne werkdag nog! Gracex |
| 14/10/2008 @ 17:06 Grace | Oeioei, is hier nogal stilletjes! Hier alles ok. Nog drie keer slapen tot de echo, dus dat begint serieus te korten. Ik kan niet wachten om het aan de hele wereld te vertellen en ik heb er een goed oog in omdat ik nog steeds zo mottig als wat ben, omdat mijn borsten nog steeds op springen staan en ik nog steeds erg moe ben. Gisteren heb ik zelfs daadwerkelijk overgegeven, iets wat tot nu toe nog nooit gebeurd was ondanks de misselijkheid... En overgeven is een goed teken, he! Al moet ik bekennen daar op de moment zelf niet zo blij mee geweest te zijn ![]() Verder hoop ik dat alles goed gaat met ieder van jullie! Amelienos, jij ook al 8 weken! Al aan de helft van de wachtperiode! Lizzy, hopelijk alles ok na de ingreep! Thrallgi, nog last van je vingers? Of lekker genieten thuis? Liefs allemaal! Grace x |
< vorige pagina | volgende pagina >

Seks na een miskraam

binnenbracht! Ze zei meteen het is er maar eentje! Ikke en mijn ventje zo oef, want dat had niet goed gekomen aangezien we niet zoveel ruimte hebben in ons huisje! 

.Het hartje ook ook gehoord, machtig he dat
.Oh ja ik merk ondanks de reserves die ik nog wat heb dat ik er ook wel in begin te geloven deze keer
nog wat werken hier.
.Oh ja, 't zal zo leuk zijn eens die verbouwingen gedaan zijn

, mijn vingers kwamen terecht onder een betonnen steunbalk, nu zit ik me twee gebroken vingertoppen....
Die verbouwingen toch... , pas ik nog zo op voor het beebje en hef ik geen zware dingen, dan kom ik zoiets tegen....
.één rx met twee loden schorten en een loden deken op mijn buik...hoop zo dat het baby'ke nog ok is
.
.