Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/10/2008 @ 15:23 kiryke | HALLLOOOOOO, Waar zit iedereen? Wij bestaan wel bijna een jaar he!Laat de boel hier nu niet stilvallen. groetjes, kiryke |
| 14/10/2008 @ 16:23 Marijke ![]() | Hiere ! ![]() Ik lees wel mee, maar zit altijd met Evelien op mijn arm of aan de borst, dus ontbreekt me wat de zin om ook wat te typen.. (nu dus ook) |
| 15/10/2008 @ 21:40 natasja | Dag dames, is hier nog een plaatsje vrij? Ik heb een dochtertje van 9m en wij wonen ook in het waasland. Kunnen jullie zich nog eens kort voorstellen want als ik al die pagina's moet gaan lezen... ![]() MamaJJ, waar ben je OM? |
| 16/10/2008 @ 19:56 natasja | MamaJJ, Tof zeg dat je werkt als OM. Is dat als zelfstandige dan? Kennen jullie elkaar hier in dit topic ook irl? |
| 19/10/2008 @ 13:30 natasja | MamaJJ, 't Balloneke in Melsele ken ik ja. Hoeveel kindjes heb je dan overdag? Hier staat een drukke periode voor de boeg, we gaan verhuizen en moeten in ons nieuwe huis nog wat dingen doen, dus we weten wat doen de komende tijd. |
| 22/10/2008 @ 12:52 Brientje (bij mijn ouders) | Hoi, Ik weet het, het is lang geleden maar ik leef nog zenne. Wat de relatie betreft is het 0. Ik heb misschien een appartementje op de markt in Beveren. Binnenkort weet ik er meer over. Het hangt nog niet uit en hoe vlugger ik erbij ben hoe beter. Het is via via dat ik het te weten ben gekomen dat er 1tje vrij komt. Ik voel mij veel beter als hij er niet is. Vorig weekend vroeg hij nog of ik al iets anders gevonden had dus veel moeite wilt hij er ook nie meer voor doen. Verder ben ik nu een aantal dagen in verlof. Gisteren ben ik eens gaan markten met een vriendin. Ik heb zelfs mamaJJ nog tegengekomen met haar kroost van de creche. Ale tis te zeggen, ik reed met de auto de parking op aan het politiebureau en zij wandelde daar. Ik verschoot wel dat ze mij herkende in de auto. Ze had precies nog een heel kleintje bij want ze liep er met een draagdoek (of heb ik dat verkeerd gezien). Op de baan heeft ne mens 100 ogen nodig. Femke zit in de peuterpuberteit denk ik want die is zo stout he, om zot te worden. Die luisterd nie meer, spreekt tegen, is brutaal. Amber heeft last van doorkomende tandjes. Gisteren was ze er echt ziek van. Vandaag gaat het al vele beter. Ik heb nu al 3 dagen last van een koude op mijn achterste tanden. Pijnlijk zenne. Mieke: hoe gaat het met het bolle buikje? Alles in orde en gaat het zowat samen met de andere kindjes? Brientje |
< vorige pagina | volgende pagina >

Waaslandmama's!!!

.. en dat 't vermoeiend is, dat hoor ik van mijn onthaalmoeder ook. Plus er komt ook nog veel bij kijken savonds van vergaderingen en zo,hé..
?)
.
.Justine heb ik deze week bij de grootouders gedaan,zodat ze niet zoveel werk had en blijkbaar hadden op 2 mamas na hetzelfde idee.Ik vond dat ze recht had om te rouwen ,want ze is heel erg verdrietig,wat heel normaal is.