< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Waaslandmama's!!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
09/10/2008 @ 21:22

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi hoi,

Ik ben een weekje bezig nu!! Alles gaat prima. Het is zwaar, af en toe ben ik 's avonds compleet uitgeteld, maar dat nemen we erbij. Morgen heb ik 6 kindjes, dus het zal een druk dagje worden. Juwan is het al goed gewoon dat hij me moet delen met andere kindjes. Af en toe eist hij ook wel aandacht, maar dat krijgt hij dan ook dubbel en dik. Sinds vandaag gaat hij ook slapen zonder problemen, want dat ging niet zo vlot. Ik heb voor hem zijn reisbedje daar gezet en zijn eigen donsdekentje en kussentje meegenomen. Zo voelt hij zich toch wat meer op zijn gemak. Ook de andere kindjes moesten natuurlijk wennen, maar zij hebben dat al heel flink gedaan.

Ik ben al blij dat mijn jongens daar eten zodat ik ze thuis enkel maar hoef te wassen en in bed te leggen. Als ik thuis ook nog eens zou moeten koken, dat zou teveel worden.

Dinsdag ben ik naar de markt geweest, ik had maar 1 kindje, ik hoop dat ik dat toch zoveel mogelijk kan doen. dat is ook leuk voor de kinderen en ze zijn ineens nog eens buiten. Nu dinsdag zal ik normaal gezien ook kunnen gaan. Ik heb dan drie kindjes waarvan er eentje kan stappen. Vorige week heb ik op de tweedehandsbeurs van de gezinsbond een dubbele buggy op de kop kunnen tikken voor 28,50 euro. Niet slecht he. Ik heb er ook ineens nog een relax bij gekocht voor 4,50 euro. Volgende maand is het speelgoedbeurs, dan ga ik ook eens een kijkje nemen, je weet maar nooit.

Als er iemand zin heeft om eens een kijkje te komen nemen, laat het me maar weten, je bent altijd welkom!

Kiryke, Ik heb in totaal, met Juwan bij, 6 kindjes. Ze zijn 5 maanden, 9 maanden, 14 maanden, 2 jaar en 2,5 jaar.

Allee, ik ga me nog even in de zetel ploffen met een lekker warm thee'tje.

Tot de volgende!!

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 21:49
Marijke

MamaJJ,
klinkt leuk .. en dat 't vermoeiend is, dat hoor ik van mijn onthaalmoeder ook. Plus er komt ook nog veel bij kijken savonds van vergaderingen en zo,hé..
En die buggy heb ik ook zien staan, heb nog aan 't twijfelen geweest, maar m'n ventje vond dat we dat niet meer nodig hadden..
Ik wil wel 'ns komen piepen binnenkort.. (ik ben daar toch iedere dag in de buurt,hé..)
Elly,
ben vandaag aan je rits geraakt,hoor! Nu nog 'ns rustig de tijd vinden om ze in dat truitje te steken (wil dan wel dat 't rustig is in huis dat ik geen fouten maak,hé..)
Brientje, hoe gaat 't nog met jou? En met de relatie?
Mieke, hoe gaat 't nog met de zwangerschap?
En met de rest? 't is hier wel heel rustig aan 't worden!
Evelien heeft hier al 'n paar keer geslapen van 23u tot 7u30, dat deed zalig goed! Maar ik merk wel dat ik nog héél veel uurtjes slaap heb in te halen. Ook al zeggen sommigen dat je gewoon geraakt aan teweinig slaap, ik moet die uren tekort toch altijd weer inhalen achteraf,hoor.. (of ben ik gewoon 'n slaapkopje ?)
Evelien is ondertussen ook met groentepapjes begonnen. Ik ging eerst wachten en tot 6 maand bv geven, maar ze was veel te geinteresseerd in ons bord, dus ben ik er toch maar mee gestart en dat begint stilaan goed te lukken. Met fruitpap ga ik dan wel nog 'n beetje wachten, kwestie dat m'n melkproductie nog 'n beetje deftig op gang blijft, want savonds krijgt ze ook al flesvoeding.
groetjes,

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 21:29

Hoi hoi,

Marijke, kom gerust maar eens langs! Idd het is wel vermoeiend, maar het is het wel waard hoor! Ik krijg al dikke knuffels van mijn kindjes en kusjes als ze door gaan. Ook het onthaalmoment is zonder gehuil! Ze gaan allemaal direct spelen en zwaaien flink naar mama of papa als die doorgaan.

Gisterenavond nog met Juwan naar de dokter geweest. Hij heeft een infectie op zijn luchtwegen en zijn rechter oortje zag al terug een beetje rood, dus al goed dat ik snel naar de dr ben gegaan.Toen ik daar in de wachtzaal zat kreeg juwan honger dus ik legde hem aan tot hij genoeg had. Na een tijdje gaat hij spelen en verleidt daar iedereen met zijn allerschattigste lachje. Opeens wijst hij met zijn handje naar mijn borst en zegt ondertussen; ' Ti, ti, ti.'Terwijl hij naar een paar vrouwen keek die er zaten. Was meneertje aan het vertellen dat hij daar kan drinken bij mama. Ik vond het enorm schattig.

Morgen ga ik naar de babybeurs in Gent. Ik loop daar graag rond, gewoon om te kijken wat voor nieuwigheden er allemaal zijn.

Hoe gaat het met iedereen???? Het is hier wel heel rustig he!

Allee, ik ga me wassen en nog even in de zetel ploffen.

Groetjes!!

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 15:23
kiryke

HALLLOOOOOO,

Waar zit iedereen?
Wij bestaan wel bijna een jaar he!Laat de boel hier nu niet stilvallen.

groetjes,
kiryke
Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 16:23
Marijke

Hiere !
Ik lees wel mee, maar zit altijd met Evelien op mijn arm of aan de borst, dus ontbreekt me wat de zin om ook wat te typen.. (nu dus ook)

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 23:09

Hoi hoi,

Ik ben hier ook nog!! Nog altijd. Is het forum al bijna een jaartje oud?? Dat gaat hier vooruit zeg!

Morgen begin ik maar om 9u, dat is ook eens tof! Vanmorgen naar de markt geweest. We hadden nogal bkijks zenne. Dubbele buggy met 2 kindjes in en eentje aan de hand. Ik vraag me toch af wat sommige denken.

Alle, ik ga Juwan eten geven.

Groetjes!!

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 21:40
natasja

Online Status
Dag dames,
is hier nog een plaatsje vrij?
Ik heb een dochtertje van 9m en wij wonen ook in het waasland.
Kunnen jullie zich nog eens kort voorstellen want als ik al die pagina's moet gaan lezen...

MamaJJ,
waar ben je OM?
Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 22:27

Hey Natasja,

Er is hier zeker nog plaats hoor! Welkom bij ons groepje! Ik ben mama van 2 jongens, 29 jaar en sinds gisteren 6 jaar getrouwd.

Ik ben onthaalmoeder in de Stationstraat vlak naast de Broederschool.

Juwan was vandaag nogal lastig, hij heeft telkens maar een half uurtje geslapen en deze avond was hij natuurlijk steendood. Om half zeven had ik hem in zijn bed gelegd maar een half uurtje later was hij er terug, al huilend. Ik denk dat hij meer dan een uur aan het huilen is geweest. Ik heb hem dan maar Junifen gegeven want hij was weer aan het prutsen aan zijn oor, ik vermoed dus dat hij opnieuw een ooronsteking heeft. Dat zal op controle gaan worden.

Allee, ik ga slapen, morgenvroeg vroeg beginnen.

Groetjes!

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 10:21
Marijke

Natasja,
welkom hier! Vanwaar ben jij juist?
Ik ben Marijke, mama van Quinten,Jente en Evelien en 29 jaar (bijna 30) en fervent naaister van kleertjes voor de kindjes. Normaal ben ik analyst-programmeur, maar nu ben ik thuis met tijdskrediet om voor de kindjes te zorgen.
MamaJJ, da's daar wel gezellig,hé! Je hebt er echt 'n mooi plaatsje van gemaakt. En ik moet eerlijk zijn dat het hier wel enorm kriebelt om 'ns te horen voor dat tweede plaatsje als OM... Het zou ideaal zijn voor mij.. Ik zoek 'n job die ik kan combineren met de schooluren en aangezien de school van de kindjes net ernaast is, zou dat perfect zijn...
groetjes,
Marijke

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 18:49
Lievelien

Hoihoi,
Natasja, welkom!
Ik ben Evelien, mama van Leni, die bijna 9 maanden is. Ik woon in Haasdonk, maar wij zijn aan het bouwen in Temse.
Bliep, al verhuisd?
Brientje, hoe zit het bij jullie? Nog op de goede weg?
Mama JJ, ik heb zo'n spijt dat jij niet iets vroeger bent begonnen. Leni is vanaf september bij Windekind en ik ben wel tevreden, maar niet echt over de moedermelk die ze geven. Ze kennen er niet zoveel van en ze vinden het precies ook wel een beetje vervelend om telkens nog een fles te moeten geven. Jij, als borstvoedingsmama, zou dat wel beter zien zitten, denk ik dan. Maar goed, ze gaat er nu en ze zit er goed, hoor.
Katrien, hoe doet Nanou het nu? Ik heb ze nog steeds niet gezien.
Het is hier heel druk geweest op school en ik heb Leni deze week echt niet zoveel gezien. Zondag schoolfeest, gisteren maar om 19u thuis en vandaag ook pas. Bart is nu met haar naar de dokter, ze hoest al een paar weken en nu werd het erger, zodat ik aan mijn rapporten kon werken, haha, maar ik zit hier.
Soms vind ik het echt moeilijk om een middenweg te zoeken tussen werken en huishouden, bij je kind zijn en weg van je kind zijn...
Minimama en Mieke, alles OK met de buikjes?
Kiryke, zalig dat je verlof goed was, maar ge zijt er ondertussen ook alweer volop ingevlogen, precies, gij hebt ook wel een veeleisende job, hé.
Aan al wie ik vergeten ben, sorry...
Tot gauw,
Eve

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 19:56
natasja

Online Status
MamaJJ,
Tof zeg dat je werkt als OM.
Is dat als zelfstandige dan?
Kennen jullie elkaar hier in dit topic ook irl?
Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 22:45

Hoi hoi,

Natasja, ik ben aangesloten bij het Ballonneke in Melsele.
Ik heb al een aantal mensen gezien irl.,

Marijke, ik zal je een pb'tje sturen. Ik vond het in elk geval heel tof dat je bent langsgekomen. Je hebt wel heel mooie kindjes he zeg!

Lievelien, idd ik denk wel dat ik er beter en meer open voor sta om met moedermelk te werken. Zeker omdat ik nog bv geef, maar als dat niet het geval was dan had ik het ook gedaan hoor. Het is idd moeilijk een een gulden middenweg te vinden he, ik heb er in het begin ook serieus mee gesukkeld. Nu opnieuw omdat ik eigenlijk lange dagen vanhuis ben. Maar dat groeit er wel terug in.

Binnenkort zou er een studente mij eens komen interviewen ivm bv geven. Ze moet er een werk over maken en Wendy dacht onmiddelijk aan mij. Ik vind het wel tof!

Allee, ik ga me klaar maken om te gaan slapen!

Groetjes!

Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 13:24

Hey iedereen,

Hier ben ik nog eens.Ik moet nog een late doen en dan ben ik het weekend vrij.
We moeten wel naar een begrafenis,want de OM haar schoonmoeder is toch vrij onverwachts overleden en voor de kindjes was dat Oma Snoep,omdat die daar veel kwam helpen en snoepjes uitdeelde.
Maar nu zijn we best wel verdrietig om oma snoep en een mama had het intiatief genomen om bloemetjes in naam van de kindjes af te geven in de kerk.Een heel kleurrijk boeket,dat een beetje verwijst naar haar naam.Justine heb ik deze week bij de grootouders gedaan,zodat ze niet zoveel werk had en blijkbaar hadden op 2 mamas na hetzelfde idee.Ik vond dat ze recht had om te rouwen ,want ze is heel erg verdrietig,wat heel normaal is.
Zaterdagavond gaan we op bezoek en gaan we ook naar de Boerenkrijgherdenking in Haasdonk.Zondag is uitgeroepen tot rustdag.
Lievelien,het was heel goed op verlof.Justine is heel flink geweest,zelfs zo goed als geen kuren.Ook de verre rit in de auto vormde geen probleem.Als kurt de fotos op de pc heeft gezet,zal ik er een op mijn profiel zetten.
Bliepje,al verhuist?
Brientje das ook al een tijdje geleden.
Katrien hoe wast op verlof?
MamaJJ,ben je het al wat gewoon?Komt er nog een collega bij of niet?
Natasja,welkom hier.Ik ben 32 jaar,woon in haasdonk en heb een dochtertje van bijna 22 maanden.Ik ben zorgkundige in Wilrijk.

Een fijn weekend voor iedereen.

groetjes,
kiryke

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 13:30
natasja

Online Status
MamaJJ,
't Balloneke in Melsele ken ik ja.
Hoeveel kindjes heb je dan overdag?

Hier staat een drukke periode voor de boeg, we gaan verhuizen en moeten in ons nieuwe huis nog wat dingen doen, dus we weten wat doen de komende tijd.
Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 18:07

Hoi hoi,

Ik heb 4 kindjes ingechreven nu, er is er al eentje afgevallen. Maar er is er een nieuw op komst, dat komt vanaf november en eentje waar ik telefoon van verwacht. Het gaat echt enrom goed. Het is soms wel druk, maar als ze allemaal slapen kom ik ook even op adem. 's Avonds ben ik wel nog steeds pompaf, maar ik begin toch te denken dat het aan iets anders ligt.
Ik ga binnenkort eens bloed laten afnemen. Ik denk dat ik een serieus te kort heb aan vitaminen ofzo, want ik geraak ook maar niet van die verkoudheid af. Ik zorg er steeds voor dat ik toch ongeveer 8 uur slaap heb, maar toch ben ik na een paar uurtjes al terug moe.

Juwan stapt zo goed al volledig alleen. Hij begint zo stilaan uit zijn eigen van de ene kant naar de andere te stappen. Dan zie je hem zo heel behoedzaam gaan. Enorm lief om te zien. Hij doet echt zijn best. Vorige week ben ik met hem naar de kinderarts geweest, want ook zijn verkoudheid wou maar niet overgaan. Nu neemt hij antibiotica en een neusspoeling en zijn verkoudheid is bijna weg.

Jalen is tot hier toe nog niet ziek geweest, gelukkig maar, want hij heeft zijn portie vroeger al gehad. Alleen soms dat drukke gedrag nog he. Ik hoop dat dat echt snel betert want zo kan het niet meer. We wachten nog tot na de herfst vakantie en dan schakelen we hulp in als het niet beter gaat.

Ivo zijn moeder moet in november een aantal dagen naar het ziekenhuis in Aalst. Ze moet aan haar hart geopereerd worden, maar ze moeten eerst onderzoeken wat ze juist moeten doen. Aalst is zo ver weg, maar daar is een heel goede cardiologie.

Morgen laat beginnen, 9u, is ook es leuk!

Allee, ik ga de jongens in bad doen.

Groetjes!!

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 18:48

hey
MamaJJ,ben je dan al met 2 als je om 9u begint?Om hoe laat begin je anders?
Hier ben ik aan het ziek worden.kHoop alleen dat het niet doorzet,want moet just 7 dagen werken.

Alles oke met iedereen?
Ga morgen kijken in den euroshop voor de Sint,gewoon kijken en ideeën opdoen.
Vorig jaar ben ik daar ook bijna alles gaan halen,scheelt toch een beetje in je portemonnee.

groetjes,
kiryke

Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 00:10
bliep

Hey,

even laten weten dat ik nog leef, maar met de verhuis en een heel emotionele periode daarrond (sterfgeval dichtbij) is het er niet van gekomen om hier nog iets te komen zeggen de afgelopen weken. Deze week wordt ook nog moeilijk, maar voor volgende week beloof ik beterschap!

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 12:52
Brientje (bij mijn ouders)

Hoi,

Ik weet het, het is lang geleden maar ik leef nog zenne.

Wat de relatie betreft is het 0. Ik heb misschien een appartementje op de markt in Beveren. Binnenkort weet ik er meer over. Het hangt nog niet uit en hoe vlugger ik erbij ben hoe beter. Het is via via dat ik het te weten ben gekomen dat er 1tje vrij komt. Ik voel mij veel beter als hij er niet is. Vorig weekend vroeg hij nog of ik al iets anders gevonden had dus veel moeite wilt hij er ook nie meer voor doen.
Verder ben ik nu een aantal dagen in verlof. Gisteren ben ik eens gaan markten met een vriendin. Ik heb zelfs mamaJJ nog tegengekomen met haar kroost van de creche. Ale tis te zeggen, ik reed met de auto de parking op aan het politiebureau en zij wandelde daar. Ik verschoot wel dat ze mij herkende in de auto. Ze had precies nog een heel kleintje bij want ze liep er met een draagdoek (of heb ik dat verkeerd gezien). Op de baan heeft ne mens 100 ogen nodig.

Femke zit in de peuterpuberteit denk ik want die is zo stout he, om zot te worden. Die luisterd nie meer, spreekt tegen, is brutaal.
Amber heeft last van doorkomende tandjes. Gisteren was ze er echt ziek van. Vandaag gaat het al vele beter.
Ik heb nu al 3 dagen last van een koude op mijn achterste tanden. Pijnlijk zenne.

Mieke: hoe gaat het met het bolle buikje? Alles in orde en gaat het zowat samen met de andere kindjes?

Brientje
Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 19:57

Hoi hoi,

We zijn er nog niet met 2, ben nog steeds in men eentje. De kindjes kwamen pas laat binnen die dag, dan kan ik zelf ook wat langer slapen.

Brientje, das wel jammer om te horen dat het niet meer gaat in je relatie. Hopelijk heb je dan dat appartementje zodat je een eigen plaatsje hebt. Hoe reageren de kindjes er op? Ja hoor, ik herkende je, ik moest wel even goed kijken of jij het wel was. Als er wat afstand tussen zit heb ik even tijd nodig om iemand te herkennen tegenwoordig.

Ik zou eigenlijk toch eens moeten langsgaan bij een oogarts. Ik heb al min drie aan allebei mijn ogen en ze lijken nog verslechterd te zijn. Als ik mijn bril op heb kan ik nog met moeite met de auto rijden. Nogal gevaarlijk he. Als ik mijn lenzen in heb, valt dat mee, maar het begint toch te hinderen hoor.

Ik ben eindelijk gestart met die cursus voor bvconsulente. Ik heb tot hier toe nog geen tijd gehad om te lezen, maar ik ben er nu eindelijk mee gestart.

Allee, ik ga me in de zetel ploffen en wat relaxen.

Tot de volgende!

Groetjes!

Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 09:01

Hallo dames !

Ik kom ook nog iets posten sè
Ons verlof is héél goed geweest! Veel zon gehad, dus das héél positief! Nanou heeft het héél goed gedaan in Kreta, maar ze had wel eventjes wat aanpassingsmoeilijkheden, maar na 2 dagen was het al opgelost. Op de vlieger was ze ook héél flink, alhoewel het wel lastig is om een kind van 7 maand meer dan 3 uur op uwen schoot te moeten nemen

Brientje, spijtig om te horen dat je relatie niet meer werkt! Hopelijk heb je het appartementje en kan je samen met je kindjes tot rust komen. Veel succes

Mama JJ, super dat het zo goed gaat met je opvang ! Ook leuk dat je ook voor Juwan kan zorgen zo hé !

Lievelien, ik heb deze morgen Leni eindelijk eens gezien Ik zag dat haar jasje er hing en er waren nog maar 2 kindjes, dus ik gevraagd wie Leni was ... Zo'n mooie meid dat jullie hebben!! Ze was nog wat moe denk ik, want ze was een beetje aan het wenen ... ze gingen haar in haar bedje leggen zeiden ze.
Nanou doet het daar héél goed in de crèche! Ze is echt supergelukkig als ze daar is. Ze eet en slaapt er goed, dus dat is positief!

Verder, hoe gaat het met de andere dames ? En met de zwangeren onder jullie ? Het buikje wordt ronder en ronder zeker hé

Allé, ga nog wat voortdoen, vandaag een dagje vrij en Nanou is naar de crèche, dus moet ik ervan profiteren om het huishouden wat op plooien te krijgen

Vele groetjes

[Laatst gewijzigd door Katrien Leenesonne - 23/10/2008 @ 19:38] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >