Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/09/2008 @ 22:23 Eef ![]() | Hey, Tessa, gefeliciteerd met je !Qua termen, maten etc. kijk hier eens: http://www.zwangerschapspagina.nl/about14195.html Hier ook alles prima, druk druk met alle voorbereidingen (nog steeds). Nog helemaal niets af in de zin van kamertje/ bedje, geboortekaartje. Hier trouwens ook nog op zoek naar een naam. We kunnen maar geen mooie originele vinden. En we moeten er weer 2 hebben net als bij onze andere knul. Verder gaan we dus in NL bevallen en hebben op 17 november al de 1e afspraak bij de VK. Wat vliegt de tijd !!! Maar eerst vanaf morgen even met z'n 3-tjes 3 daagjes op hotel, ff ontspannen. En dan zaterdag de 4D echo. Eindelijk, wil het mannetje zoooo graag bekijken. X Eva |
| 10/10/2008 @ 09:29 Vé | Hallo Tessa, dat was even schrikken zeg. Hou je rustig en denk aan je baby'tje. Merel, hier ook een groter en zwaarder wordt geschat dan gemiddeld. Maar ik weet uit ervaring dat ze wel eens fout kunnen zijn. Ons jongste zoontje zou een lichtgewichtje zijn volgens gyn, maar woog toch 3kg900 bij de geboorte. Eva, ik kan ook zo genieten van een massage. Maar echt fit ben ik niet meer hoor, vooral 's avonds klaag ik steen en been. IK heb pijn in mijn onderrug, bekken, 's nachts last van harde buiken. Alles wordt zwaar en ik kan niet wachten tot het december is. Volgende afspraak bij de gyn op 21/10. Ik hoop dat het baby'tje dan gedraaid is en al met het hoofdje naar beneden ligt. Daar maak ik me de laatste tijd steeds zorgen over? Heb reeds drie snelle, relatief makkelijke bevallingen achter de rug en nu maak ik me zorgen? De naam daar zijn we ook nog niet helemaal uit, we hebben al eentje maar het is niet echt ons volledig ons ding. Kaartjes en doopsuiker zijn volop in ontwerpfase, maar zonder naam lukt het niet om er aan te beginnen. groetjes |
| 20/10/2008 @ 09:25 Vé | Hallo Oei Tessa, dat is natuurlijk niet erg leuk om in het ziekenhuis te liggen, hopelijk geen bloedingen meer voor jou. Hou je maar rustig zodat jullie meisje nog wat kan groeien. Nog twee weekjes en dan ga ik ook stoppen met werken, heb nog 14 dagen verlof staan en dan ga ik in zwangerschapsverlof. Eindelijk dan ook een beetje meer rust! Morgen terug naar de gyn, spannend zeg. Ben benieuwd naar het gewicht van ons baby'tje en of ons kleintje al met het hoofdje naar beneden ligt (hoop van wel). Ik ben ondertussen ook begonnen met het sorteren en wassen van kleertjes. Gisteren eindelijk de knoop doorgehakt ivm de naam, zodat ik deze week al kan beginnen aan de kaartjes en de doopsuiker. Hoe gaat het met de rest? groetjes |
| 21/10/2008 @ 20:29 Vé | Hallo Deze namiddag een afspraak gehad bij de gyn. Ik was enorm zenuwachtig, pfff had gedroomd dat ons baby'tje niet wou draaien en was daar zo bang voor. Maar ons kleintje ligt met het hoofdje naar beneden en zal volgens de gyn niet meer draaien. oef Verder groeit ons baby'tje goed, was vandaag precies 31 weken en ons baby'tje weegt ongeveer 1900 gr nu, dat wijst ook op een "kloeke" baby. We mogen ons ook verwachten aan eentje van 4 kg. M'n andere kindjes wogen 3kg195, 3kg780 en 3kg885, het gewicht ging steeds omhoog, dus ik verwachtte me wel aan een grote baby. De vorige bevalling ging héél vlot zonder epi zodus ben ik er ook deze keer redelijk gerust in. We hebben ook een 3d echo gehad van het gezichtje en wat een ferm bolleke zeg, echt al dikke wangetjes Ook de grote broers vinden het al een schatje.Goh ik kan echt niet wacht tot het zover is en ik ons kleine baby'tje in mijn armen kan houden. groetjes |
| 29/10/2008 @ 21:08 Britt ![]() | help zeg ik kom al keilang opt forum en heb NU PAS door dat er hier clubjes zijn voor de bevallingsmaand goe bezig britt... mag ik bij jullie clubje please? ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Kerstkindje 2008

!

)
. Rust maar veel en nog niet denken of je daarna terug kan werken. Natuurlijk wil je dat liefst om je zwangerschapsverlof al niet te moeten opgebruiken voor de bevalling waarschijnlijk...het was waarschijnlijk wel eenmalig en je hebt bevestiging dat jullie meisje het goed doet...
.
)
.