< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » vanaf wanneer zie je in bloed dat je zwanger bent?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
vanaf wanneer zie je in bloed dat je zwanger bent?
10/10/2008 @ 10:31

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi Missy,

goh, die rugpijn kan vanalles zijn he, slecht gelegen, gewicht dat je mee draagt van je buik,... Als je niet gerust bent is effe bellen naar je arts, die weet alvast meer maar ik denk dat het weer zo'n leuke zwangerschapskwaal is.

Goed nieuws dat de baby gedraaid is he, meestal blijven ze dan ook zo liggen, vooral op deze termijn van zwangerschap.

Ikzelf heb ook vreselijk nachten en niet omdat de baby beweegt ofzo maar omdat ik me moeilijk kan draaien en telkens mijn bekken moet laten kraken eer ik kan doorrollen, niks aan te doen volgens de kinesist.

Nog even tanden bijten zeker!!!

xxx

Vermoedelijke bevalling op 23/11/2008.
Al 41 weken en 5 dagen zwanger (104.39% ver), nog 1 week te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 13:01
Missy

Online Status Bekijk profiel
Hey Tante Fien

Alles ok? Hoe voel je je?

Met mij alles ok. Ben zo stilaan aan het aftellen. Nog even werken. Dan lekker thuis. Heb alles in orde. Dus mag wel komen. Moet 27.10 terug naar de gynaecoloog. Eens kijken. Kan het dat de datum nog verschuift? Of blijft het dezelfde datum? Aan wat zien ze dat dan? Weet jij dat?

Baby is heel beweeglijk. Wat een heerlijk gevoel.

Ben beetje verkouden nu. Dat is minder.

Zo tot snel.

Grts

[Laatst gewijzigd door Missy - 19/10/2008 @ 13:02] - Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 14:43

hoi Missy,

hier alles ok!
Vandaag fotoshoot gehad, super leuk en zeker een leuke herinnering voor later!
Dinsdag moet ik terug naar de gynaecoloog, ben eens benieuwd!

De datum kan veranderen he, ofwel beval je vroeger, naargelang je ontsluiting en verweking van de baarmoederhals ofwel beval je later en dan is het aftellen geblazen. Ze mogen wel niet meer dan 2 weken overtijd laten gaan dacht ik.
Meestal zitten ze wel vrij dicht bij de datum hoor. Ikzelf ben 4 dagen te vroeg bevallen van onze Luca, maar liever enkele dagen te vroeg dan enkele later want dan begin je echt af te tellen.

Voor de rest heb ik ook alles klaar, buiten nog enkele dingen in mijn valies steken zoals pyama's etc.

Nog 5 weken seg, pffffff begint echt te korten he, de laatste maand nadert.

Onze kleine spruit is ook heel actief, constant eigelijk.

xxx

Link naar deze reactie
25/10/2008 @ 02:15
Missy

Hey Tante Fien

Alles ok? Ben nog wakker. Kan niet slapen. Is vervelend.

Is wel fijn zo een fotoshoot he. Ik heb er ook voor gezorgd dat ik genoeg foto's met mijn buik heb is toch fijn om er na terug te zien. En later aan je kleintje natuurlijk.

Is enorm zwaar aan het worden. Mijn rug. Maagzuur. Maar ja. Alles moet je verdragen. Nog 4 weken volhouden. Nog 1 weekje werken. Gaat heel lang duren.

Link naar deze reactie
25/10/2008 @ 13:38

hoi hoi Missy,

de fotoshoot was inderdaad echt leuk, we hebben nu een aantal foto's al per mail ontvangen om te zien of we ze leuk vonden, echt te gek gewoon, vooral die van mijn zoontje.

Ben dinsdag naar de gynaecoloog geweest. Alles was in orde! Ze zat al diep ingedaalt en ze weegt nu 2.550g en 44cm groot ongeveer dus echt wel goed.

De 4de november moeten we al terug. Jij maandag zeker?

Laat iets weten he

xxx

Link naar deze reactie
03/11/2008 @ 02:36
Missy

Hey Tante Fien

Alles ok? Fijn dat alles ok was bij de gynaecoloog.

Zo veel last van kwaaltjes. Amai. Had dat niet verwacht zoveel kwaaltjes en slapeloze nachtjes. Haha Kun je toch niet kiezen he. Die maagzuur is enorm vervelend he. En dan die schoppen die ik krijg. Amai.

Ik ben dus vanaf morgen niet meer aan het werken. Had ik echt nodig.

Mijn bezoek bij de gynaecoloog vorige week was wel positief. Mijn baarmoedermond begon al te weken. Was een goed begin. Moet donderdag terug op controle Ben benieuwd.

Ben zo nieuwsgierig als ik het nog 3 weken uithoud. Denk het niet soms heb vaak last van harde buiken en buikpijn.

Ach we zullen zien. De natuur zal natuurlijk beslissen hier over dus.

Link naar deze reactie
04/11/2008 @ 11:33
Missy

hey tante fien

alles ok?

heb vannacht tot 2u op spoed gezeten. had gisterenavond buikpijn en rugpijn ging maar niet voorbij. heb de vroedvrouw gebeld en zei dat ik best even langs kon komen. na 2 u aan de monitor hebben zij mij naar huis gestuurd valse weeen. nog geen opening. baarmoedermond verweekt. we zullen zien. kan morgen zijn maar even goed over 2 weken. pfff de buikpijn gaat maar niet weg. geduld hebben.

Link naar deze reactie
04/11/2008 @ 17:13

hoi Missy,

al wat beter nu?
ik had gisteren ook enorm veel buikpijn en harde buiken, diarree op de koop toe dus het was weer leuk!!!
Ben vandaag naar de gynaecoloog geweest. Alles was in orde met de baby en ik heb nog niks van ontsluiting en verweking van de baarmoederwand dus pffffffffffffffffff......... zal nog wel effe blijven zitten denk ik.

hou me op de hoogte he!!

xxxTante fien

Link naar deze reactie
08/11/2008 @ 13:36
Missy

Hey Tante Fien

Hier nog steeds buik- en rugpijn zullen die valse weeën zijn. Maar heb toch het gevoel dat zij pijnlijker zijn. Of wil ik dat gewoon. Nee denk het niet.

Heb toch een ander vraagje. Heb al 2 dagen 's nachts last van dikke handen en vingers en een beetje dikke voeten. Zou dit kwaad kunnen.

Ben een beetje ongerust. Mijn bloeddruk was vorige week goed.

Link naar deze reactie
08/11/2008 @ 22:09

hoi hoi Missy,

echt raar, blijkbaar hebben we dezelfde kwaaltjes. Heb sinds vandaag dikke benen en voeten. Rust en de benen in hoogstand plaatsen is de beste oplossing denk ik.
Echt kwaad kunnen zeker niet hoor, vele vrouwen hebben dat tijdens de zwangerschap, je moet niet ongerust zijn.

sinds enkele dagen ook harde buiken maar ja, vorige week nog geen opening enz. dus ze zal nog wel even blijven zitten zeker.

Op het laatste begin je echt af te tellen he en dan duren de dagen zo lang. Ik zal ook blij zijn als we weer een aantal weekjes verder zitten.

Geniet nog maar van je rust want de drukte gaat je ook nog overladen hoor.

Laat zeker iets weten moest er iets veranderen of je eventueel moet bevalen he, ben echt benieuwd...

Succes he moest ik je niet meer horen. Ik moet volgende week vrijdag naar de gynaecoloog...

xxx Tante Fien

Link naar deze reactie
10/11/2008 @ 00:43
Missy

Hey Tante Fien

Het gaat me niet echt meer hoor. Heb constant voorweeën. Misselijk, slijmverlies, pijn aan mijn schaambeen. vraag mij af of het nog lang gaat duren. hou dit niet langer zo. kan niet slapen. pfff.

Link naar deze reactie
10/11/2008 @ 21:37

hoi meid,

ja zo is het niet leuk meer he, maar nog even volhouden en je ziet dat het de moeite waard was.
Als het echt niet meer gaat dan misschien toch even een afspraak maken bij de gynaecoloog of verloskundige, zij weten zeker raad en leiden je mss in, al zou ik dat zelf niet willen want dan zijn de weeën naar het schijnt erger. ( als dat al kan :-) )

nog effe moed houden meid. Wanneer moet je terug op controle?

xxx

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 17:25
Missy

Hallo Tante Fien

Alles ok? Nog geen klachten? Daarmee bedoel ik dus voorweeën of zo? Nog niets abnormaals.

Bij mij gaat het de ene dag beter dan de andere. Het is te zeggen. Ben zo moe. Heb hartkloppingen en die voorweeën dan. Er is niks aan te doen. Heb jij ook zo veel witverlies? Het loooopt er echt uit (de details sorrie meid).

Tja het probleem is dat we niet weten wanneer de kleine gaat komen he. Het kan morgen zijn. Het kan over 2 weken zijn.

Pfff word daar zo moe van dus wel. Zou niet mogen zou gewoon eens goed ontspannen moeten afwachten. Maar dat kan ik gewoon niet.

Ik moet morgen terug op congtrole heb dan een monitor en afspraak bij de gynaecoloog we zullen zien laat je iets weten

hou jij mij ook op de hoogte ok?

Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 09:42

wie weet raad?
hoi,
ben vandaag een week overtijd.
Heb alle symptomen van een zwangerschap zoals bij mijn vorige 3 zwangerschappen.
Maandag heb ik een test thuis gedaan. Negatief.
Gisteren bij de arts bloed laten prikken en mijn Hcg stond op -2. Negatief dus zegt de arts.
Nu vragen mijn man en ik ons af of het misschien te vroeg was om het te testen.
Wie kan mij verder helpen met raad?
Zou ik toch zwanger kunnen zijn???
Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 13:46
Missy

dag smurfke

volgens mij ben je niet zwanger. anders was het zichtbaar in je bloed. een urinetest kun je te vroeg doen maar een bloedtest niet volgens mij!

hoop dat ik mij vergis hoor!

spijtig genoeg heb ik en velen hier vaak ondervonden dat als je iets heel graag wil je ook echt de symptonen begint te krijgen. dit heb ik helaas enkele keren ervaren en ik bleek niet zwanger. toen ik wel zwanger was voelde ik niets abnormaals. dus je ziet maar. ik wens je veel succes en laat ons zeker iets weten.

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 14:47
Missy

Hey Tante Fien is alles goed daar?

Gisteren op controle bij de gynaecoloog. Alles was ok. 0,5 cm opening dus het begint. Heb zo enorme buikpijn voorweeën. Vroeg of dat normaal zei dus dat de ene er last van heeft en de andere niet. is dus ontzettend ambetant. Kan niet meer slapen en dan word ik nog wakker van kloppende dikke handen niet normaal. Dat ons kleintje maar snel komt.

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 18:25

hoi hoi Missy,

ik ben woensdag 12 november om 13u44 bevallen van een flinke dochter.
je kan haar webstekje bekijken op http://www.ineke.nu

Het was een heel andere bevalling dan bij Luca en dan zeggen ze dat een 2de sneller gaat, nope, 4 uur langer.

Ons Ineke woog bij geboorte 3.070g en was 47.5 cm groot

Voor de rest alles ok met u?

xxx

Tante fien

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 13:53
Missy

Hey Tante Fien

Een dikke proficiat! Lukt het een beetje? Niet te moe? Niet te veel pijn gehad?

Wou je even laten weten dat ik bevallen ben van onze kleine wonder op 16.11.2008 om 00.01 uur.

Hij woog 3.700 kg en 51 cm. Ik kom snel mijn verhaal vertellen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]