Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/10/2008 @ 10:50 Emmy ![]() | Miranda; succes!!! Vieke; begint goed te korten voor je he!! Gaaf! ![]() |
07/10/2008 @ 13:23 ![]() | Zal es da boekje zoeken voor je ![]() |
07/10/2008 @ 13:27 ![]() | Heet gewoon een anti reflux bedje, heb het ingetikt op google en je vind er wel veel over. Hoop da je er iets mee kan grtjs |
| 10/10/2008 @ 10:50 Pegske07 ![]() | Vieke alles nog onder controle? |
10/10/2008 @ 16:48 ![]() | Vieke nog nie gehoord? misschien haar werkweek afgesloten met bevallen ipv met afscheid nemen... ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Zo graag een kindje in 2007

. Jij niet? Ik heb in week 38 ook gewoon nog examen, dus ik zat hier ook niet de hele dag te wachten natuurlijk, maar zijn je collegas niet elke dag in spanning of je nog komt?
Maar kan me voorstellen dat dat wel baat, ivm de ligging uiteraard...maarja...kweet niet of wij zoiets in huis gaan halen...kmoet dr ff over denken. Tuurlijk als we Ivo ermee helpen doe je t graag, maar ik weet weer niet of hij daarvoor genoeg last heeft om t zo maar te zeggen. Ik zal alles vrijdag eens overleggen met de kinderarts.
, aangezien het vorige maand net zo goed raak had kunnen zijn. Maar toch voelt het weer als een eerste ronde. Ben benieuwd hoe lang het deze keer zal duren. Kan heel goed zijn dat ik niet meteen regelmatig ben. Hoe was het bij de rest? Ik weet dat Loodje aan de pil is/was, dus dan ben je autmoatisch regelmatig.