Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/10/2008 @ 22:29 pien | Niet meer kunen bijlezen, maar Nans, ik HOOOOOOP op een superkuisvrouw voor jou morgen!!!! Ik zou ze OOK liever in de vuilbak smijten dan te geven aan die trut! ![]() Els, voor jou hoop ik op GEEN duiveltjes! G, een supergelukkige verjaardag gewenst morgen!! Maar dat zal deze keer wel geen enkel probleem zijn he!! ![]() Leen, moest je bevallen: doe dat goed!! En wacht gerust tot de 17de, dan ben ik terug!! (de 16de al eigenlijk, maar zou toch graag mee kunnen supporteren.... Heel veel succes en al een hele dikke knuf voor je tweede prinsesje moest ze toch al willen komen!! Ik denk niet dat ik mijn gsm ga meenemen, maar ik kom zo rap mogelijk kijken bij terugkomst!!!Saluutjes allemaal, en tot de 18de live dan zeker?! Kan ik eigenlijk met iemand samenrijden?? |
| 09/10/2008 @ 08:28 Sanne | G., gelukkige verjaardag x x ![]() Vier toch maar wat door de drukte heen ! En is het vandaag dat we jouw nieuwe site kunnen bewonderen ? Pien, goeie reis mocht je het nog lezen... Nans, tot strakjes... En nu rap de douche in en L. in bad steken ![]() |
| 09/10/2008 @ 09:02 Leen | goeiemorgen oh nu jagen jullie mij schrik aan ivm dat strippen. ik vroeg naar natuurlijke methode en zij zei direct strippen. Sanne, zou je me die naam van die thee eens kunnen geven? kan ik daar mss beter mee beginnen volgende donderdag ofzo moest er dan nog niets zijn. de vorige keer mocht Y. zo lang blijven zitten als ze zelf wou, maar nu ben ik toch wel benieuwder en zou haar zo graag in mijn armen houden en zou ze zo graag in Y. haar armen zien zitten, maar ik wil er wel niet meer pijn door lijden. de vorige keer zat ze er bijna pal op op dat geboortegewicht; de vv had vorige woensdag ook al gezegd dat het tegen de 4kg zou zijn. ach ja, we zien wel. Els, ik duim voor een duivelvrij weekend Nans, goed van je zeg, je zo kalm kunnen houden. en morgen al iemand nieuw. hopelijk nu eindelijk een goeie Fie, 't is eindelijk bijna zover, morgen eerste keer slapen in je nieuwe huis? spannend hé, ik vond dat dat heel raar deed. al die andere keren was er iemand mee aan 't werken in ons huis en dan die avond zaten we hier ineens alleen en was het werkelijkheid dat we er zouden wonen. Sanne, is het dan één van die huizen waarvan je ne keer die foto's hebt doorgestuurd? stom van dat immoburo zeg, hopelijk komen ze nu deze week al met iemand anders dan heb je niet terug te veel werk. ik ga slapen nu. Y. is gisteren rond 23u wenend en hoestend wakker geworden en ze wou bij ons liggen. heb maar toegestaan, ze valt dan direct in slaap anders is 't eerst nog een tijdje blètconcert. maar ik dus verschillende keren wakker geweest. gisterennamiddag werd ze na 45 min. wakker omdat ze kaka moest doen en dan weet ik dat het gedaan is met slapen. lag er dus zelf nog maar pas in, en wil dat deze namiddag niet meer riskeren, dus ga ik nu maar slapen. mijn ouders zijn hier gisteren geweest met veel fruit en groenten uit hun tuin. mijn moeder was ook de chocolaatjes voor aan 't speeltje voor Y; haar klasgenootjes gaan halen. had die tegen gisteren besteld, nu zijn ze die toch wel vergeten zeker. ik dacht dat al klaar te maken, ach ja. tot morgen dan maar, daaag |
| 09/10/2008 @ 09:43 Nancy78 | )Goeiemorgen allemaal! Ben hier aan t ontbijten met mijn bokes naast me en een warme choco. Thee staat ook al klaar. Voor diegenen die denken zich te laten verleiden door de cé cémel - reclame voor senseo: NIET KOPEN! Echt niet zo'n lekkere chocomelk, maar ja, mijn ventje is weer bezweken voor de impulsen van de reclame en had gisteren zo'n pads en houder mee. Enfin,ik heb bij die waterige choco-melk gewoon wat koude echte cé cémel gedaan en nu is het "te doen" G, gelukkige verjaardag! Probeer idd te genieten van je verjaardag, tussen het vele werken door...! Hopelijk laat je prutske in je buik je wat gerust op vlak van misselijkheid vandaag, zodat je zonder problemen toch een stukje taart of zo opkan hé ![]() ![]() Leen, het is FRAMBOZENBLAD-thee dat je moet hebben. Werkt in op de baarmoeder, maar alleen als die rijp is. Heeft bij mij wel geholpen. Maar als je frambozenstruik in tuin hebt staan, moet je helemaal die niet gaan kopen, je maakt dat zelf door oven op 50° te zetten, blaadjes te trekken en ze in oven te drogen, tot ze helemaal opgekruld zijn. Et voilà, je eigen thee is klaar! Sorry dat ik je bang gemaakt heb ivm dat strippen. Is idd een natuurlijk middeltje maar als ik enigzins kon kiezen, dan deze keer liever niet, doet echt geen deugd. Alhoewel,moest ik het écht beu zijn en overtijd gaan, dan misschien wel... Soit, je moet zelf de afweging maken en het is in elk geval wél beter dan dat ze het gewoong aan inleiden, want die baxters zijn nog veel meer pijnlijk dan het strippen zelf Ai, wat schrijf ik hier nu allemaal, ik ben precies zo'n onheilspellende ooit-bevallen-vrouw die persé haar negatieve ervaring op hoogzwangere andere vrouw loslaat ![]() . Is nochtans niet bedoeling hoor...Oh ja, Els, jij vroeg daar nog naar hé... strippen is, zoals je ongetwijfeld wel al doorhad, niet dat wat die mannen in Sh effield deden in die film die nu ook in theatervoorstelling gaat, maar het losmasseren van de vliezen tgo de baarmoedermond (als ik het goed voorheb). Men doet dat meestal als hulpmiddeltje om bevalling in gang te zetten Andere hulpmiddeltjes die kunnen helpen als alles rijp is, zijn oa... stevig "feesten" (als je snapt wat ik bedoel ), en minder bewezen maaar hier toch ook altijd tekenen aan de wand: pannenkoeken eten, frigo uitkuisen, ...Sanne, tot strakskes! Ik ga subiet wel boven de babyspullekes wat beginnen opruimen dus als ik niet direct opendoe als je belt, bel dan es op mijn gsm aub... ik strompel dan wel de trap af (duurt iets langer dan gemiddeld hé) En waarom ze die poetsvrouw niet ontslaan... goh, ik weet het niet, naar t schijnt is het nog maar eerste plaats waar ze werkt en problemen heeft (maar ja, alle andere huizen waar ze poetst, daar is niemand thuis overdag. en toen ze bij ons kwam en ik in bxl was, ging alles ook oké, maar dan zag ik niet wat en hoe natuurlijk). Ach, eigenlijk is het niet langer mijn probleem hé. Als zij risico op herhaling hiervan en verlies klanten willen, hun probleem... Ik duim alvast voor mezelf dat vanmiddag meevalt... tegen 13u komt ze voor t eerst, ons nummer 3 poetsvrouw. En nog iets: we zijn van meisjesnaam veranderd! (sanne, zwijgen hé!!!). De ommeslag is er gekomen door in boek bij G te bladeren afgelopen zaterdag en we vinden nieuwe naam beter bij Z passen, specialer. Ze is hier in elk geval nog niet geraden. Voor jongen staat onze naam al lang vast, jullie zaten al es in de buurt maar er nog niet op Tata nans |
| 09/10/2008 @ 10:14 Sanne | nans, ik ben héééééél kort ven geheugen tegenwoordig ![]() ben de naam al weer vergeten intussen... Leen, 't is inderdaad frambozenbladthee. Of het werkelijk geholpen heeft bij mij weet ik niet. Er was al 't een en 't ander aan 't rommelen toen ik die thee ben beginnen drinken. En mij wilden ze na 10 dagen overtijd nog niet strippen, omdat ze dat teveel geforceerd vonden (zowel vv als gyn waren van die mening). Als je babytje het nog goed doet, zou ik toch niet te rap laten ingrijpen. Maar ja, jij doet waar jij je best bij voelt natuurlijk. Maar ik was achteraf echt blij dat ik niet ingegrepen heb en L. zelf heb laten kiezen wanneer ze kwam. Nans, 'k ben hier nog effe aan de lijn met techn. support voor onze laptop en 't is een moeilijke bevalling zenne... |
| 09/10/2008 @ 12:59 Rien | Piep, Leen nog op post zie. Even snel want ik las dat het over strippen ging. Gyn heeft dat onaangekondigd bij mij gedaan toen ik op consultatie kwam. Ik was rond die tijd uitgerekend. In tegenstelling tot Nans deed dat bij mij eigenlijk helemaal geen pijn. Beetje ambetant gevoel. Gyn zei me toen dat ze dit meestal niet doet, maar ik was 'rijp' om te bevallen en ze had me al veel eerder zien bevallen. Enkel dan helpt het ook. Als je nog niet rijp bent, dan zal de bevalling ook niet door strippen op gang komen. Om 19u30 op dinsdag heeft ze me gestript en om 4u die nacht schoot ik wakker en is alles goed op gang gekomen en om 11u woensdag had ik F bij me. Leentje, ik kom nimeer zoveel dus langs deze weg al veel succes met de bevalling!!! |
| 09/10/2008 @ 14:44 Els | Goeiemiddag allemaal, G: gelukkige verjaardag! Geniet van het zonnetje op deze dag! Hopelijk vallen de nieuwe poetsvrouwen overal mee. Vindt het echt wel erg wat jullie allemaal meemaken hiermee. S, Je kleintje is inderdaad al flink groot. R. was ook zo. Hij was echt een bolleke het eerste jaar (van die echt billetjes ). Nu hij loopt is dat niet meer het geval. Ik ben net klaar met zijn winterjas. Gisteren was hij in de tuin aan het spelen terwijl ik het gras afreed. Er ligt welgeteld 1 plas op ons terras. Wat zag ik gebeuren (maar te ver af om in te grijpen:) hij nam aanloop en liet zich midden in plas om zijn buik vallen! En maar schaterlachen met zijn 2 armpjes in de lucht. Een fraaie buiklanding, dat doe ik hem niet na... Zijn winterjas en broef natuurlijk nat en groen (hij had voor het gemak ook stukje gras meegenomen in zijn glijpoging...) ![]() Soit, plekken zijn eruit. Als hij wakker is, kunnen we nog wat buiten bezig zijn. Nu zijn er geen plassen meer in de tuin ![]() Groetjes en tot later |
| 09/10/2008 @ 15:05 Rien | Ooooooooow G, happy B-day!!!! En Pientje jij voor 2 dagen terug!! koes koes koes ![]() |
| 09/10/2008 @ 20:44 | Het forum van de slechte kuismadammen! En ons Rientje is langsgeweest ![]() Wanneer verhuis je nu?Druk zeker? Zo een droomhuis zeg dat jullie gekocht hebben,had ik verzekers nog niet gezegd.Je F-ke gaat daar kunnen ravotten naar hartelust.En de volgende kindjes ![]() G,gelukkige verjaardag meid! Waarschijnlijk de allermooiste ooit! Nans;merci voor het rekeningnummer ![]() Ik heb niet graag schulden hé,de persoon die het kadootje gaat gaan kopen moet dat ook voorschieten hé. Straks schrijf ik het over. Nele ik ben blij dat je over begint want ik ga heel verzekers ook mijn meisjes moeten meebrengen de 18de. Ik denk dat ze hier gaan vloeren dan en dan kan mijn man niet babysitten hé.Maar er staat nog niets vast dus heel zeker ben ik het niet. Ik weet alleen dat ze de keuken brengen op het eind van de maand en dat er nog veel moet gebeuren. Fie,dat is een fantastisch gevoel zeker hé zo je spulletjes opbergen in de nieuwe keuken?En in je mooi nieuw huis. Ik verlang hier ook al. Els,zo grappig van R!Heb je je kunnen inhouden van het lachen? O,en die kus-billetjes verdwijnen dan bij het lopen? ![]() Is eigenlijk wel schattig hé die dikke billetjes ![]() Ons twee madammen liggen vredig te knorren,we zijn gaan zwemmen vanavond.Toen we thuiskwamen heeft L dan verzekers twee grote borden macaroni in hesp gegeten ![]() Ze kon niet stoppen met eten en moest na afloop in de zetel gaan liggen.Ze kon geen pap meer zeggen. ![]() |
| 10/10/2008 @ 15:35 Ellen | Piep!! Ben blijkbaar weer uitgelogd. 'k Ga echt wel meer moeten langskomen zeker?? ![]() Is Leen nog op post? Nans, alweer kuisvrouwperikelen? Start er nu een nieuwe? Bij mij komen er vanaf vandaag 2, samen 3 uur. Het is mijn vertrouwde kuisvrouw, samen met nog iemand. Die andere moet al zeker niet meer terugkomen, want ze ruikt naar de drank en het zweet. Ze ziet er nochtans erg opgetut uit, maar het is dus louter schijn. ![]() Sorry, 't is alweer een kort berichtje. Maar ik ben niet meer mee voor de moment. Ik wou wel eens weten hoeveel man ik volgende zaterdag mag verwachten en of wij 's avonds nog iets gaan eten. Dan kan ik nog ergens reserveren. Kan er mij iemand antwoorden, maar liefst via mail, want die lees ik zeker. |
| 10/10/2008 @ 17:17 Sanne | amai, zo kalmpjes hier... Schitterend weertje zeg vandaag. Ik had mij deze middag wat buitengezet terwijl L. lag te slapen, en ik was zelf ook in slaap gevallen. Mijn gezicht gloeide helemaal van de zon toen ik weer wakker werd. Zaaaalig gevoel... G., ik wil je geen slechte moed geven, maar bij mij heeft het telkens geduurd tot na mijn bevalling vooraleer ik weer echt met smaak kon eten. Ookal was ik niet meer misselijk na een tijdje, alles bleef zo anders smaken. Ik at gewoon omdat ik moest eten, niet om van te genieten. Maar eens bevallen was eten echt een festijn, en hoe meer, hoe liever want met de borstvoeding kan ik echt eten gelijk een paard en ineens zat er geen baby meer in de weg voor mijn maag. En ja, we hebben waarschijnlijk wel een huis in de compound waar we zo graag wilden wonen. 't is wel nog niet 100% rond, maar ginder moet dat blijkbaar toch allemaal een paar weken duren want er moet onderhandeld en afgepingeld worden (ookal valt de prijs goed mee want we hadden veel meer verwacht). Ook moet B. zijn baas nog zijn fiat geven, maar dat zal ook wel lukken. Nu ik foto's heb, wordt het wel weer allemaal een stuk concreter. Nu kan ik al beginnen dromen van de inrichting... 't is ook wel echt een huis naar onze smaak. Modern, veel lichtinval, en vooral gigantisch groot (5 slaapkamers en 2 badkamers, dus kom maar allemaal af hé ), ik kan misschien ook een Ch. d'H beginnen daar ![]() Nans, hoe was de poetsvrouw gisteren? De eerste indruk die ze gaf toen ik nog bij jou was en ze binnenkwam viel wel mee vond ik ? Ze was alleszins héél vriendelijk, maar dat zijn de meesten wel zeker ? ![]() Hoe was 't bij de gyn ? Leen, nog op post ??? ![]() Ellen, tof dat je nog eens langskwam ! Alles goed met de kindjes ? Vero, hoe gaat het met H. ? L. begint al aanstalten te maken om zich te draaien. In haar park ligt ze voortdurend te krullen en draaien van rug naar zij lukt al. Die vriendin die onze kater gaat adopteren is ook langs geweest voor een kennismaking met hem en het viel al heel goed mee. Meneer kwam al direct eens kijken toen ze in de zetel zat, en heeft zich vrij snel al spinnend naast haar genesteld. Dus dat zal wel goedkomen denk ik. ![]() Voor de rest heb ik deze morgen eens grote kuis gehouden in mijn kleren. Ik heb alle hopeloze broeken (maatje 34, dat zal ik wel nooit meer deftig toe krijgen vrees ik) weggedaan, en nog een hoop andere spullen... Heb in totaal 2 vuilzakken in de container gegooid daarnet. De dressing ziet er wel meteen al een pak opgeruimder uit. Ik ga mij sebiet om een pak friet denk ik. Voor mij alleen koken doe ik niet zo graag, en ik heb wel eens zin om zo'n pak friet voor de TV op te eten, want als J. hier is, doen we dat niet meer natuurlijk Hij is nu bij mijn ouders en komt morgenvoormiddag terug... |
| 10/10/2008 @ 21:05 Leen | ik ben er nog hoor. maar we hebben vanmorgen het plafond in de babykamer afgewerkt, nog even naar de winkel, dus geen tijd om langs te komen. Sanne, zou je me die naam van die thee willen geven? voor 't geval dat? G. gelukkige verjaardag. bij mij ook zoals Sanne, pas na bevalling echt smaak van eten, dus stel een etentje daarvoor niet uit, want dan zou 't nog wel eens heel lang kunnen duren. nu ga ik mijn adresjes printen. hopelijk lukt het hier, want staat laser/copier op en hebben hier een deskjet, vorige keer heb ik die op 't werk geprint. tot later |
| 11/10/2008 @ 09:24 Sanne | leen, 't is frambozenBLADthee, dus gene gewone frambozenthee. En als je geen struik hebt, en je moet er gaan kopen, bel dan eerst eens naar de winkel(s) om te vragen of ze 't wel hebben. Want dat is iets wat ze meestal niet standaard binnen hebben en anders doe je zoals ik eerst een toer van 3 à 4 winkels voor niets. En toen ik de thee uiteindelijk had waren de weeën al op gang gekomen ![]() En 't is niet te zuipen... vond ik toch ![]() |
| 11/10/2008 @ 09:25 Sanne | 't is dus enkel in natuurwinkels te krijgen hé, niet in de supermarkt ofzo... |
| 11/10/2008 @ 12:06 Els | Ik wilde iedereen nog een zonnig weekend wensen. Hier is voor deze maand al vroeg duidelijkheid gekomen. vanmorgen al op bezoek. Of toch al beetje gestart...![]() Tot later Els |
| 11/10/2008 @ 15:02 Sanne | Ai Els, niet leuk... ![]() Op naar de volgende ronde dan maar weer hé. ![]() Maar da's een schrale troost nu zeker. Veel sterkte hoor... ![]() Ik vertrek straks met mijn 2 prutsen naar de zee, waarschijnlijk tot maandagavond. Nans, stuur jij me een sms mocht Leen intussen bevallen ![]() |
| 12/10/2008 @ 11:58 Nancy78 | Oooooh Elsje, dikke knuffel - is niet evident hé ![]() ![]() als die duiveltjes langskomen terwijl je zo gehoopt had van niet... Even slikken ... Ik hoop dat jij en D de courage krijgen om volgende maand er opnieuw voluit voor te gaan ![]() Ik heb wel een beetje moeten lachen met R zijn verhaal van de buiklanding! amaai zeg, dat is toch een kastard zulle! een is toch echt wel verschillend aan een hé. Ik zie dat onze Z nog niet direct doen, zij is vies van alles wat een beetje vuil is (zand aan haar handjes betekent dat ze onmiddellijk de handjes wil wassen)S, ook jouw vertellingen over de dikke billekes van jouw S'tje vind ik ook wel grappig zulle! Ellen, ik ga er volgende week zaterdag niet bijzijn, wij hebben een verj feestje op zat.nm dat al 3x verzet is dus ik durf dat niet nog es verschuiven. Wel spijtig eigenlijk maar ja... Amuseer jullie alleszins zoveel mogelijk en een hapje gaan eten, ooooh... lijkt mij zalig. Maar momenteel niet evident eigenlijk. We zijn gisteren met grote groep collega's gaan eten in dat restaurantje waar we vorige IMM-date ook met de meisjes zijn gegaan. Was echt heel gezellig, nog aankondiging van zwangerschap gehad, denk dat er intussen in vrienden-en kennissenkring maar liefst 15 baby'kes volgend jaar het levenslicht gaan zien. Echt de moeite hé ![]() Sanne, flink genoten blijkbaar van het zonneke vrijdagnamiddag - ja, het was zalig weerke hé! Tof dat het huisje in orde lijkt te komen en zoveel kamers zeg! we houden je aan je aanbod hé voor logies in ch ina ![]() J is nu terug thuis zeker? Heeft hij genoten bij je mama en papa? en is je schoonmama haar onderzoek vrijdag redelijk verlopen? Oh ja, de poetsvrouw viel idd hééééél goed mee! Die zàg echt werk, heb mijn "befaamde lijstje" zelfs niet moeten bovenhalen, ze heeft gedaan wat ik wou dat ze deed, veel grondiger dan wat die vorige ooit heeft gedaan, en vroeg op bepaald moment zelf of ze de kasten grondig mocht leegmaken om es uit te kuisen maar met haar zou ik wel een gezellig klapke kunnen doen. Oké, ik besef, het was maar eerste keer dat ze kwam maar de eerste indruk was alleszins héél positief en ik leef op hoop dat het nu toch wel een goei gaat blijven ![]() G, ai, je beebje heeft toch uiteindelijk je verjaardag beetje gekoeieneerd met die misselijkheid Toch nog wat genoten van het etentje? Tata nans |
| 12/10/2008 @ 12:06 Nancy78 | Oh - nu vergeet ik nog te vertellen hoe het bij gyne was. Alles was oké, nog alles potdicht, kindje blijft goed liggen en ietske zwaarder zijn dan gemiddeld. Op weegschaal bleef het steken op 15,5kg (meer dan voldoende natuurlijk hé). baby blijft héél actief maar dat is blijkbaar teken dat die zich prima voelt dus geruststellend. Aan mijn linkerzijde zitten twee voetjes die over elkaar gekruisd zijn, het baby'ke beweegt die héél veel, soms ferm pijnlijk maar ad andere kant wel grappig als je zo'n voetje in je had kan nemen . En af en toe zo'n trap tegen of net onder mijn ribben neem ik er wel bij hé, nog 3 tot 8 weken hé![]() (wel tof dat ik eindijk wat kan gaan aftellen)Leen, hoe is het daar? Tata Nans |
< vorige pagina | volgende pagina >

zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?
Maar dat zal deze keer wel geen enkel probleem zijn he!! 
(de 16de al eigenlijk, maar zou toch graag mee kunnen supporteren.... Heel veel succes en al een hele dikke knuf voor je tweede prinsesje moest ze toch al willen komen!! Ik denk niet dat ik mijn gsm ga meenemen, maar ik kom zo rap mogelijk kijken bij terugkomst!!!
x 

. Is nochtans niet bedoeling hoor...
), en minder bewezen maaar hier toch ook altijd tekenen aan de wand: pannenkoeken eten, frigo uitkuisen, ...

vanmorgen al op bezoek. Of toch al beetje gestart...

is toch echt wel verschillend aan een
hé. Ik zie dat onze Z nog niet direct doen, zij is vies van alles wat een beetje vuil is (zand aan haar handjes betekent dat ze onmiddellijk de handjes wil wassen)