< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » ik kan mijn emoties/gevoelens met niemand delen

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
ik kan mijn emoties/gevoelens met niemand delen
10/10/2008 @ 20:11
Marijke

Online Status Stuur bericht
Hey Bambi

ik zal voor jou!
Goh, ik zou zo'n lang weekend ook wel kunnen gebruiken, zo druk op het werk dat ik altijd uitgeput aan het weekend begin de laatste weken. Mijn volgende lang weekend is pas van8 tem 11 november, nog een heeeeeeeeele maand dus...
hopelijk is onze dochter morgenvroeg niet te vroeg wakker en kan ik wat uitslapen.
groetjes
Marijke

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 20:19

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Marijke

Pff dat is dan vervelend ja als je zo op je tenen moet lopen
werk je ook wel eens weekenden dan? Of hoeveel uur in de week doe je.
Hey volgens mij had jij nog niet gezegd dat je nog een dochter hebt.
Hou oud is ze nu?
Maar maak je ook zo'n mooie ooievaarsbanner aan.
Wij van de nog niet zwangeren zitten te springen om zon banner en jij mag er zomaar een maken.
Daar kun je ook een banner maken van je andere kindje.
Dat is leuk voor ons om mee te volgend.
Weet je hoe dat moet, hierboven staat onder baby van de maand links,
babyclub..daar tik je zwangerschapsbanner aan voor een zwangerschap en leeftijdsbanner voor je kind.
Echt leuk kijk maar bij ons.

XX Sacha

Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 19:07
Marijke

Online Status Stuur bericht
die banner voor mijn zwangerschap is gelukt maar die leeftijdsbanner krijg ik precies niet voor mekaar.
Ik ga het nog eens proberen (dit berichtje was om te zien of het mij gelukt was ja of nee
groetjes

Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 19:09
Marijke

ja! gelukt!
nee, gelukkig werk ik niet in de weekends! dat zou ik verschrikkelijk vinden, normaal gezien heb ik een uurrooster van 40 uren maar dat loopt geregeld op, ik werk als vertegenwoordiger en loop bijgevolg de hele dag van hier naar daar. Bij de vorige zwangerschap was dat geen probleem, ik hoop dat dat nu ook het geval gaat zijn. En de kwaaltjes die ik nu heb zullen na een aantal weken ook wel weer over gaan zeker. Vandaag ben ik trouwens niet zo misselijk geweest alleen héél moe.
zo, ik ga er een luie zetelhangende zaterdagavond van maken.
groetjes Marijke
[Laatst gewijzigd door Marijke - 11/10/2008 @ 19:12] - Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 19:32

Hoi Marijke

Ja, dat ziet er mooi uit die banners, ook voor ons leuk om lekker mee te volgen. Pff een kindje hebben en 40 uur of meer werken, das niet niks..en je mannetje? werkt er ook nog 40. Dan passen de ouders zeker veel op. Ja zo lekker een bankhangend zaterdagavondje is ook eens heerlijk.
Wij gaan nog even op bezoek bij schoonouders.
Hoe is het verders met de rest?
XX Sacha

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 15:02
Pinkie

Online Status Bekijk profiel
Hoi hoi, ben ik ook weer eens.
Weer even drukke dagen gehad.

Sacha, nu weer voor jou duimen he! Hoe is het met de huizen?

Akoh, volgens mij mag je er meteen weer voor gaan. Je kan het gewoon proberen he. Doe gewoon wat je gevoel je zegt.
Ach, je kan best proberen voor een kindje in de lente/zomer, maar wie zegt dat het dan raak is he. Je hebt helaas geen garantie.
Zo wilden wij wel in dezelfde periode weer een kindje krijgen, dus weer in december. Ook handig met kleertjes als het hetzelfde geslacht is (bijkomend voordeel, haha), maar ja, inmiddels zal het juli zijn als het raak is deze keer dan.

Marijke, ik wist ook niet dat je al een kindje had, leuk.

Ik heb donderdag op m'n werk een echo gehad, dacht laat ik es vast vertellen aan een arts hoe en wat. Toen zei hij direct dat ie het liefst meteen een echo wilde maken, dat dat het beste is zo vroeg mogelijk in je cyclus. Gelukkig was ik niet zo heel erg ongie meer. Alles was goed, ben echt opgelucht.
Hij zei al direct dat ik er niet uit zie als iemand die pco zou hebben, omdat je dan vaak wat dikker bent ofzo.
En omdat ik al eens zwanger ben geweest, gezien m'n leeftijd en omdat ik dezelfde partner nog heb is de kans groot dat het gewoon goed komt.
Als het over een paar maanden nog niet raak is mag ik naar de gyn, hij raadde me er één aan bij me op het werk.
Dus ik was weer helemaal opgelucht, tot ik gister weer hoorde dat m'n kapster zwanger was. Ze heeft er al eentje van net een jaar en dacht dat ze er wel een half jaar over zou doen om weer zwanger te worden, maar was dus in één keer raak.
Daar kreeg ik dus even traantjes van, gelukkig was m'n mannetje er.
De zwangeren en mensen die bevallen vliegen me echt om de oren. Vooral degenen die nu bevallen en zwanger raakten in de tijd dat wij ook al bezig waren.
Maar ja, ik zit alweer op dag 6 van de nieuwe ronde, over een week alweer m'n ei, dus eigenlijk schiet het best op.

We zijn druk met ons zoontje zindelijk maken, omdat hij over 2 maandjes 3 wordt. Gaat al goed.
Vanmorgen naar madurodam geweest, was erg leuk.

Tot snel maar weer!

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 16:42

Hoi meiden

Ja Pinkie ineens is het echt erg overal met de zwangeren.
Maar weet je wat ik dan altijd denk, als die van hun alweer groot is hebben wij lekker nog een klein babytje.
En het gaat al zo snel he..
Ik vond de 2e zwangerschap van Iris al zo vlot gaan wou dat het nooit
afgelopen was dat zwanger zijn...heerlijk, maar toen zou dat dan ook echt de laatste keer zijn, en nu hihi gaan we toch nog een keer door.
Hmmm heb er al ook zo'n zin in, ik hoop ook dat het snel lukt.
Vandaag lekker zo'n supergoedkope rommelmarkt geweest met mijn moeder, heerlijk heb de halve rommelmarkt leeggekocht. Leuk al dat gesnuffel..hihi

XXX Sacha

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 23:50
Essie

Online Status
Ik heb het vorige wek eindelijk aan mn broer en schoonzus verteld,die zijn zelf al lang bezig om zwanger te raken maar lukt maar niet en nu is waarschijnlijk enige kans IVF of IXI oid. Dus moeilijk om te vertellen.
Had het eerder willen vertellen maar ze waren er niet toen we met de familie een weekend weg gingen en ook niet op mn vaders verjaardag.
Toen maar gebeld, had het liever an face verteld maar ja.
Ze waren wel blij voor ons maar moesten ook huilen en ik meegehuild natuurlijk,tja die hormonen...
Verder alles OK en gister nekplooimeting en bloedafname gedaan voor combinatie test. Over 1,5 a 2 weken uitslag er van, dus afwachten...
Success allemaal weer!
Groetjes!

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 09:19
Pinkie

Sacha, hoe gaat het met jou???

Kom net uit de nachtdienst, vandaag weer wakker blijven en dan zit het er weer op gelukkig.
Ook alweer klustijd hier, gaat toch best snel die tijd.
Vannacht hoorde ik op m'n werk dat er weer een collega zwanger is. Maar het is een leuke meid en haar eerste en ik gun het haar echt. Dus geen rotgevoel erbij deze keer gelukkig. Maaarrr, het zou natuurlijk wel leuk zijn om gelijk zwanger te zijn, haha.

Akoh, hoest met jou?

Essie, fijn dat het goed met je gaat. Lastig om het te vertellen dan zeg!

xxx Pinkie

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 23:54

Hoi meiden

Essie het lijkt me inderdaad ook heel moeilijk, je bent zelf
superblij en had hun dat ook zo gegund.
Dat blijft dan een heel moeilijk moment.

Pinkie best zwaar zeg zo die nachtdiensten, hoe doe je dit met je zoontje? Want jij moet toch ook eigenlijk slapen als je terug komt uit een nachtdienst.

Hier bij mij gisteren licht hoofdpijn en vandaag zwaar hoofdpijn,
maar en zaten ook wel een paar dingen wat tegen..
bus net gemist en toen maar naar mijn werk gefietst..half uur te laat en 3 kwartier heen gefiets en 3 kwartier terug...hehe
toen nog een afspraak bij de bank smiddags dus was gesloopt daarna.
Maar ik denk dat ik toch wel gewoon ongi wordt, zo'n migraine aanval hangt toch vaak samen met mijn nod. Maar morgen heb ik de testen binnen van sensi die je 4 dagen voor NOD kan doen dus die ga ik nog wel proberen, je weet maar nooit, want volgens mij berekening zou ik zaterdag pas hoofdpijn moeten hebben. Maar ik heb ook wat last van pijn in de nek dus het kan ook daar van komen. Houd nog een klein beetje hoop maar denk dat de regels wel gaan komen.
Maar ach we zien wel.

En hoe is met Akoh San? Akoh gaat het een beetje ???
Dikke knuf
Sacha

Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 19:12
Pinkie

Hoi Sacha,

Vervelend die hoofdpijn.
Ga je altijd met de bus naar je werk? Hoe lang moet je dan fietsen?
Als ik in de nachtdienst zit gaat m'n zoontje naar het kinderdagverblijf, dan brengt en haalt m'n man hem. Alleen als ik eruit kom dan is hij thuis, maar dan moet ik toch wakker blijven, dus dat vind ik alleen maar fijn, zodat ik niet in slaap val.

Had gister en vandaag een negatieve ovutest. Ga vanaf morgen 2x per dag testen om hem niet te missen. Heb wel veel slijmverlies, dus hij zit eraan te komen, ook weer af en toe steekjes.

Succes met testen morgen, ben benieuwd!

Knuffel terug!
xxx

Link naar deze reactie
18/10/2008 @ 19:32
Pinkie

Hoi hoi,

Ik klets gewoon nog even door hier

Was vandaag aan het werk en voelde zo goed die pijn in m'n onderbuik de hele tijd.
Toevallig is een week geleden een arts-assistent komen werken die er ook werkte toen ik de eerste keer net zwanger was. Zij heeft toen mijn allereerst echo gemaakt bij 6 weken zwangerschap ofzo.
Ik vroeg haar of ze een echo wilde maken om te kijken of er een ei te zien was en ja hoor, een hele mooie van 16,4 mm aan de linkerkant. Heb er een foto van gekregen.
Ze zei, als je deze kans wil benutten moet je vanavond en morgen vrijen. Ze dacht dat ie morgen of overmorgen gaat springen (bij 18 mm en hij groeit zo'n 2 mm per dag).
Het slijmvlies van m'n baarmoeder was ook mooi 3 lagen dik voor een eventuele innesteling.
Dus ik was helemaal blij erna.
M'n ovutesten waren nog wel negatief vandaag maar dat zal dan wel snel veranderen.

Hoest verder met de rest?

Liefs, Pinkie

Link naar deze reactie
18/10/2008 @ 23:19

Hey Pinkie

Wat stom af en toe krijg ik geen bericht in mijn email box dat er weer nieuwe berichten zijn, heb jij dat ook wel eens?

Maar wat goed zeg van je bijna ei! Dat is natuurlijk geweldig als je met een echo een mooi eitje kan zien zitten, en dat met fototje erbij.
Stel je voor dat je deze maand zwanger wordt dan kan je later aan je kindje een foto van hem/haar als ei laten zien. Hoe leuk is dat!
Tenminste ik vind dat leuk..

Maar ik heb hier eigenlijk al de hoop opgegeven.
Ik heb al hoofdpijn vanaf woensdag, donderdag zwaar, vrijdag en vandaag licht, wel veel moe maar dat wijt ik meer aan de aankomende regels. En het witverlies is bijna weg en ik denk dat het ook wat korrelig is. Vandaag een negatieve vroege test dus dan wordt het denk ik toch maandag a dinsdag. Ik had er zelfs gisteren een huilbui om, dat had jij ook vorige maand he dat je al wist dat het weer niet gelukt was.
Maar ja dit was onze derde maand en mag ik nog niet klagen he..
maar het zou wel heel leuk zijn als we allebei voor de feestdagen zwanger waren!

We hebben hier ook een beetje competitie van de zus van mannetje..
ze heeft me toegefluisterd dat zei vanaf juni begonnen waren.
Een beetje moeilijk is dat wel om te weten, ik hoop dat we dan ongeveer tegelijk uitkomen.. Gun het haar van harte hoor, ze is net zo oud als ik en wordt een 1e kindje, dus dan is het allemaal nog wat onzekerder dan dat je er al 2 hebt.

Knuf Sacha

[Laatst gewijzigd door bambi29 - 18/10/2008 @ 23:22] - Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 18:28
Pinkie

Hoi Sacha,

Ik krijg nooit mailtjes dat er nieuwe berichten zijn, heb ik zo ingesteld omdat ik toch wel regelmatig kom kijken.

Hoe gaat het met je hoofdpijn?

Hmm, jammer dat het deze ronde waarschijnlijk niets is geworden. Nou ja, heb je 3 goeie oefenrondes gehad, gaat de 4e de echte worden!
Hoop ook dat we voor de feestdagen zwanger zijn, zou echt leuk zijn!

Dat is idd wel spannend dat je tegelijk met je schoonzus aan het proberen bent om zwanger te worden.
Geeft toch wel wat extra spanning lijkt me, want je wil natuurlijk stiekem niet dat zij eerder is en dat het bij jullie erg lang duurt.

Ik verwacht morgen m'n eisprong. M'n ovutest was vanmorgen nog niet positief maar wel donkerder als gister. Ga over een half uurtje weer testen.
M'n temp was ook nog niet omhoog.
Heb deze ronde echt veel vruchtbaar slijm. Meer als eerder.

Liefs, Pinkie

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 20:33

Hey Pinkie

Net weer terug, en en en hoe is het met je ovutestje
is die nu helemaal donker geworden.
Grappig we lopen echt precies omgekeerd, zo kan ik duimen voor jou en jij daarna weer voor mij.
Hier vandaag hoofdpijn weer over en wel warm en keelpijn,
maarja dat had ik van mannetje geerfd...
Ik hoop niet dat ik de griep ook ga krijgen want ik mocht dit jaar al niet meer ziek zijn.
Had ik al verteld dat ik volgende week maandag uitgenodigd ben voor een sollicitatiegesprek op mijn werk!
Hoera nu deze hele week gaan voorbereiden op het gesprek.

Oefenen thuis voor de spiegel haha..
Ik geef mezelf nog een klein beetje hoop deze maand,
als ik woensdag nog niet zou zijn dan gaat het de goede kant uit.
En van de andere kant het hoeft natuurlijk niet perse hoofdpijn te zijn voor de ongi, het kan ook een ander soort hoofdpijn zijn
Maar voor jouw ga ik helemaal duimen over 2 weken!
Nu met zo'n goede vooruitzichten,
het is net als met een dobbelsteen gooien he dat zwanger worden.
Stel je mag maar 1 keer in de maand met de dobbelsteen gooien en als je zes gooit ben je zwanger, met Iris moest ik ook 9 maanden wachten terwijl ik de andere keren wel binnen de 4 maanden zwanger was..
voor ons
XXX Sacha

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 20:50
Pinkie

Hoi Sacha,

Ah ja, je kan alleen maar afwachten deze dagen.
De staan omhoog!

Het testje was wat donkerder als vanmorgen, maar nog zeker niet positief.

Zeker grappig dat we precies om en om ons ei en de NOD hebben. Totdat we allebei zijn.

Slaap lekker alvast he!

xxx

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 20:50
Pinkie

Trouwens, wat goed dat je een sollicitatiegesprek hebt!
Hoe bedoel je op je werk? Voor een andere functie?
Ga je maar goed voorbereiden

xxx

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 20:59

Hai Pinkie

Had ik dat dan nog niet geschreven nee..
vergeet soms ook de helft.
Maar ik werk nu als hulp in de huishouding bij ouderen, en
dat is wel wat onder mijn niveau.
Maar nu hadden we een interne vacature voor realtiebeheerder telezorg.
Dan bied je mensen thuis een zorgsysteem aan. Mensen kunnen dan op hun tv contact hebben met een verpleegkundige. Verder ben ik dan hun eerste aanspreekpunt en administratieve afhandeling daarbij moet ik doen. Lijkt me heel leuk maar ik dacht stuur toch een brief maar ik
zal wel niet zoveel kans hebben op die baan. Maar toch uitgenodigd hihi wel super. Nu werk ik er 15 uur maar dan 24 uur.
Maar toch leuk zeg..
En dankje voor het duimen...you too
zwem zwemmertjes zwem!!!

XX

Link naar deze reactie
20/10/2008 @ 19:21
Pinkie

Hoi Sacha,

Hoe is het vandaag met je?

Klinkt wel interessant die baan. Nou, goed je best dan doen tijdens het gesprek!

M'n ovutesten zijn nog niet positief, ga er zo weer één doen.
Wel echt wel aardig wat pijn in m'n buik en ene borst gehad.

xxx Pinkie

Link naar deze reactie
20/10/2008 @ 20:01

Hay Pinkie

Ik had vandaag nog getest vanmorgen met sensitest en rare uitslag..
Doe de test in de urine en hij begint te kleuren, dan zie ik meteen 2 streepjes staan, de test droogt op in dat minuutje en geeft nog steeds
1 wat vager streepje en 1 donker streepje, Maar dat vage streepje is wel duidelijk te zien, je ziet gewoon 2 lijnen.
Ik dacht gelijk heh...ik ben zwanger..hihi
Maar na een half uur, was weer gaan slapen was de test negatief geworden, tenminste zie niet overduidelijk die 2e lijn meer...of ik moet veel fantasie hebben. Raar...
Sensitest gebeld en die hebben dat ook nog nooit meegemaakt maar adviseerde dus om over een 2 dagen opnieuw te testen. Nu ben ik toch zo weer aan de twijfel.. Vandaag overigens misselijk en warm..
maar dat kan ook een griepje zijn want ik ben erg verkouden en mannetje was ook vorige week ziek. Maar wel een timing voor een griep dan 1 dag voor nod..
Vanavond naar de winkel geweest voor een clearblue
maar wat zijn die testen duur 10 euro.
Maar ja die van sensitest waren natuurlijk net op.
Ben nu erg aan het twijfelen of ik die test morgen wel ga doen.
Misschien beter donderdag a vrijdag. Zou ook zo'n geldverspilling zijn zou die morgen negatief blijken en kan zeker beter morgen afwachten. Pff lekker ego berichtje he. Maar stom ik had me er volledig op ingesteld dat ik toch wel ongi ga worden maar nu ben ik toch weer aan de twijfel gegaan..

Had jij ook die ovutestjes van sensitest...
maar je zal nu wel een bijna positieve hebben he...
zie je hem wel steeds donkerder worden?

Spannend voor ons

[Laatst gewijzigd door bambi29 - 20/10/2008 @ 20:02] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >