Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/10/2008 @ 19:09 Marijke | ja! gelukt! nee, gelukkig werk ik niet in de weekends! dat zou ik verschrikkelijk vinden, normaal gezien heb ik een uurrooster van 40 uren maar dat loopt geregeld op, ik werk als vertegenwoordiger en loop bijgevolg de hele dag van hier naar daar. Bij de vorige zwangerschap was dat geen probleem, ik hoop dat dat nu ook het geval gaat zijn. En de kwaaltjes die ik nu heb zullen na een aantal weken ook wel weer over gaan zeker. Vandaag ben ik trouwens niet zo misselijk geweest alleen héél moe. zo, ik ga er een luie zetelhangende zaterdagavond van maken. groetjes Marijke |
| 14/10/2008 @ 23:50 Essie | Ik heb het vorige wek eindelijk aan mn broer en schoonzus verteld,die zijn zelf al lang bezig om zwanger te raken maar lukt maar niet en nu is waarschijnlijk enige kans IVF of IXI oid. Dus moeilijk om te vertellen. Had het eerder willen vertellen maar ze waren er niet toen we met de familie een weekend weg gingen en ook niet op mn vaders verjaardag. Toen maar gebeld, had het liever an face verteld maar ja. Ze waren wel blij voor ons maar moesten ook huilen en ik meegehuild natuurlijk,tja die hormonen... Verder alles OK en gister nekplooimeting en bloedafname gedaan voor combinatie test. Over 1,5 a 2 weken uitslag er van, dus afwachten... Success allemaal weer! Groetjes! |
| 19/10/2008 @ 20:50 Pinkie ![]() | Trouwens, wat goed dat je een sollicitatiegesprek hebt! Hoe bedoel je op je werk? Voor een andere functie? Ga je maar goed voorbereiden ![]() xxx |
< vorige pagina | volgende pagina >

ik kan mijn emoties/gevoelens met niemand delen

. Vandaag een negatieve vroege test dus dan wordt het denk ik toch maandag a dinsdag. Ik had er zelfs gisteren een huilbui om, dat had jij ook vorige maand he dat je al wist dat het weer niet gelukt was.
voor ons
zijn.