Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/10/2008 @ 18:54 Emmy ![]() | Loodje; wat heet logisch, soms kan je wel iets vergeten, ook al lijkt het nog zo voor de hand liggend he. (gebeurd hier regelmatig ) dus evengoed bedankt voor de tip hoor!![]() |
| 10/10/2008 @ 21:24 rose vlinder ![]() | ja we worden zenuwachtig vieke!!! hebben we er al een forumkindje bij??? ![]() |
| 11/10/2008 @ 09:59 Miranda ![]() | Ik ben ook benieuwd hoor Vieke! |
| 13/10/2008 @ 11:10 loodje ![]() | stubje, wat vervelend dat de kindjes ziek zijn. Vieke, geniet van je verlof |
| 14/10/2008 @ 07:58 loodje ![]() | Rose vlinder je hebt gelijk, hier ook een verkouden kind ( en moeder ) |
| 14/10/2008 @ 11:05 loodje ![]() | oe vieke het begint nu spannend te worden geniet van je dagen met rust, en rust goed uit he...zegt deze wijs neus ![]() |
| 14/10/2008 @ 12:10 Miranda ![]() | Poets en nestel drang Vieke ![]() |
14/10/2008 @ 19:00 ![]() | Haha de afstandsbediening ja... , ik haal er na jaren ervaring gewoon de batterijen uit ... want ze vinden dat allemaal toch zo'n leuk speeltje!Snel ja, dacht dat Ilena trager ging zijn dan de anderen in dat lopen en zo want ze is mn eerste kruipertje dus ik dacht da kruipertjes niet zo'n haast hadden om te leren lopen...niet dus... ![]() Ga proberen één dezer dagen haar te filmen in haar kunsten , heb trouwens deze week het filmpje van Senne's eerste stapjes teruggevonden op mn pc en heb het op netlog gezet. Weet nie of nog iemand hier een netlog heeft ? Vind da wel leuk voor de foto's en filmpjes en zo...![]() http:: // nl . netlog . com / timmervrouwtje |
< vorige pagina | volgende pagina >

Zo graag een kindje in 2007

) dus evengoed bedankt voor de tip hoor!

. En genieten van dat buikje ook nog even
.
)
.
;