< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Maart '07 NOD, wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Maart '07 NOD, wie doet er mee?
03/10/2008 @ 21:50
nefertiti

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Karna, balen meid!

Ook voor mij weer geen goed nieuws.

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 14:06
cindy

Nefertiti en Karna...balen weer hé meiden.

Hier effe een dip. Heb de laatste dagen veel last van lage rugpijn en maagbrand, met als gevolg dat ik bijna niks slaap.
Maar als ik dan ons ukkie voel bewegen weet ik weer waarvoor ik nu afzie en bijt ik maar door hé. Zolang het daarbinnen in de buik maar goed gaat neem ik de rest er graag bij.

[Laatst gewijzigd door cindy - 06/10/2008 @ 11:33] - Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 20:39
hanan

hoiii meiden
nefertiti dikke knuffel meisie
je ook karna hopen dat volgende ronde wel lukt voor jullie

cindy dat is minder fijn he als je slecht slaapt door deze kwaaltjes ,maar meid dat had ik ook en oeeeiii moest echt volhouden ,maar je hoeft nog 13 weken en als je ziet hoe snel die voobij vliegen
nog eff doorbijten dan
nicole hoest nu meid?

hier niks bezonder , selmen doet van alles ,gekke jongen wil al lopen haha ,en dus ikke druk achteraan

fijne avond meiden
Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 20:03
nicole

hallo meiden,

Beste Karna en Beste Nefertiti, wat ontzettend balen meiden!! Ik blijf vor jullie denk aan mij he, de aanhouder wint!!

Ben al hard op weg naar de helft, morgen 17 wk !!

Mijn buik begint al te groeien,ik voel het zelf al wel al,maar de buitenwereld ziet er nog niet zoveel van. Nu ben ik behoorlijk slank en had helemaal geen buikje en voor mij valt het nu dus al wel op. Ik hoef geen dikkertje te worden (al heb je dat niet voor het zeggen) maar iets meer buik zou wel leuk zijn, de buitenwereld mag het ook wel zien !!

Verder gaat het nu de afgelopen dagen beter met de misselijkheid. Ik slaap tussendoor nog wel. Met name het weekend gaat beter, dan kan ik beter naar mijn lichaam luisteren. Op het werk is dat lastig, kan slechts de telefoon niet opnemen als klanten bellen.

ga zometeen lekker Gooische vrouwen kijken. Lekker weinig gedaan vandaag, was ook geen weer, lees: het is onstuimig herfstweer, om naar buiten te gaan. De voordeur is nog niet van het slot afgeweest

Cindy, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!!

Meiden houd jullie haaks.. enne Hanan, ik zou wel eens een muisje bij jou thuis willen zijn, een hele gezellige boel volgens mij.

gr Nicole

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 21:54
linnie1982

He dames,

Dacht laat maar weer even om het hoekje kijken hier. Wel erg rustig hier hoor!

Karna en Nefertiti, Balen dat het alweer niet raak is. Maar ik blijf voor jullie duimen.

Nicole, Alweer 17 weekjes. Heerlijk he. Voel je het al wat schoppen?

Cindy, Ook bij jou gaat het snel hoor. En dat schoppen is inderdaad soms best even afzien. In het begin is het nog leuk, maar hoe ouder ze worden, hoe gemener.
Ik heb gisteren een filmpje gemaakt van mijn buik. Echt ik kan buikdansen. Dan weer een hobbel links, en dan naar recht. EN het deed echt zeer. Maar ja, is ook logisch, want ze is al weer 37 weken.

Duimen jullie nu voor mij dat ze snel komt???
Heb het nu wel gehad hoor.

Groetjes linda

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 22:05
hanan

heyyy krijgen we een huisdierhaha grapje nicole maar het is idd vaak gezellige boel hierje mag gerust een keertje komen hoor ,
ahhhhhh wat leuk een mini buikje , heb je geen foto? of in je profiel ,ga zo voor zekerheid wel eff kijken , je bent lekker slank ahhh lekker hoor , zal je ook niet veel aankomen denk ik , ik zit nog steeds met 7 extra kilos zooo erg ,maar eigenschuld hoor want ben zo lekkerbekkie en kan lekkere dingen niet afstaan
geniet nog van je 2de helft zwangerschap

linda zal heel veel duimen dat baby binnekort komt , op laatste ben je goed zat ik weet het nog , heel veel sterkte met laatste loodtjes en we duimen dat snel goed nieuws hier komt staan over je baby

fijne avond
Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 10:57
nefertiti

Fijn te lezen dat alles goed is met onze zwangere dames. Linnie, ik duim voor een spoedige en voorspoedige bevalling meid.

Hier alles oke, even een flinke dip en dat in combinatie met een erg zieke vader waarvan we niet weten welke kant het opgaat. Hij is in twee maanden verandert van een normaal mens in een invalide demente man. We hopen dat het medicatie is, maar ook de artsen staan voor een raadsel.
Ik lees af en toe wel mee, maar moet even een beetje afstand nemen.

Liefs voor allemaal

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 12:09
cindy

Nefertiti...sterkte meid! Het zal allemaal psychisch wel zwaar zijn voor jou.

Linnie...bijna aan de eindstreep, ik wou dat ik ook al zover was.

Ik zit momenteel thuis, felle rugpijn en meer last van harde buiken hebben voor een time-out gezorgd! Volgende week dinsdag zal de gyne beslissen hoe het verder moet. Het enige wat ik voorlopig moet doen is mijn weeen-remmers blijven nemen en zoveel mogelijk rusten.
Dus doen we dat maar hé, alles voor mijn beebje hoor!

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 07:27
nefertiti

Cindy, hou je taai meid. Ik heb met Niels ook zo'n pewriode gehad en ondanks dat heb ik nog overtijd gelopen.

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 13:23
cindy

Nefertiti...van Naomi heb ik ook moeten platliggen vanaf week 29 tot week 34. Daarna was de "kritieke" periode voorbij en mocht ik terug acttiever gaan leven. Ze is dan toch nog 4 weken blijven zitten en op 38 weken geboren. Waarschijnlijk weer hetzelfde scenario nu hé. Blijkbaar is het een familiekwaaltje want mijn zus heeft haar 2 zwangerschappen ook voor meer dan de helft liggend doorgebracht. We hebben volgens de gyne een baarmoederhals die niet zo sterk is en het moment dat de babytjes gewicht krijgen en beginnen te drukken is het dus om zeep!!!

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 21:25
hanan

lieve nefertiti , ontzettend vele sterkte meid , leef met je mee dikke knuffel

cindy doet aub rustig aan meisie en hopen dat rustig blijft in buik tot het tijd word om geboren te worden met je baby

selmen krijgt boven tanden en heeft erg last van huilen en niet goed slapen ben ook moe maar ja hoort erbij he

fijne avond meiden
Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 14:49
nicole

Hallo meiden,

Linda, Hartelijk Gefeliciteerd met je dochter! Ik zag aan je banner dat de zwangerschap is veranderd in een roze wagentje en als ik het goed onthouden heb, Dominique! Mooie naam

wat een vervelende onzekere tijd voor je Nefertiti. In gedachten ben ik ben bij je, heel veel sterkte!!!

Cindy, Rustig aan he meid, ik hoop voor je dat het beebje nog even binnen wil blijven. Zo te lezen hebben meerdere vrouwen zulke ervaringen en pakt het vaak goed uit met rust en medicijnen. Pas goed op jezelf !!

Hier gaat het wel, een aantal dagen cursus gehad waar ik nog van moet bijkomen, ga zo weer even liggen. Met zo nu en dan slapen tussendoor gaat het best goed. Ben zooooooooooooooooo benieuwd naar de 20 weken echo, van mij mag ie morgen al zijn. Wat grappig is, soms als ik op bed lig voel ik aan mij buik en rechts zit iets heel hards, is dat z'n hoofdje of billen .. grappig hoor. Voel af en toe iets en als ik dan met mijn hand wl voelen is het weer weg.

gr Nicole

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 16:43
karna

Hoi meiden,

Jemig Nefertiti dat lijkt me moeilijk zeg, om van zo dichtbij mee te maken: veel sterkte!

En Linda wat horen we nu via via??? Kom je het snel zelf vertellen hahaha, bij deze toch alvast gefeliciteerd, mooie naam inderdaad, maarre we willen foto's!!!

Cindy, wat vliegt de tijd zeg, je bent alweer bijna 28 weken ver, ongelooflijk he?!?!?! Doe rustig aan en geniet vooral van deze tijd, voor je het weet is het voorbij en heb je eindelijk je schat in je armen!!!

NIcole, ook bij jou gaat het al snel joh! Kan me voorstellen dat je errug benieuwd bent naar de echo... en die baby zal je vast en zeker meer en meer gaan voelen, totdat je er blauwe ribben van hebt!!!

Wij zijn net terug van een relaxed nachtje hotel, we hebbem vandaag nog heerlijk gezwommen en gebubbelbadderd, dus lekker uitgerust nu.... "toevallig" ben ik dit weekend vruchtbaar, dus nu hopen dat dit effect heeft gehad....

Jullie horen het nog wel!!!

liefs karna

[Laatst gewijzigd door karna - 12/10/2008 @ 16:45] - Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 18:40
linnie1982

Hoi dames,

SORRY SORRY SORRY!

Door alle drukte ben ik helemaal deze topic vergeten.
Ik schaam me diep!

Maar zoals jullie dus al wisten ben ik inmiddels bevallen van een gezonde meid genaamd Dominique Samantha!

De bevalling kwam best wel onverwachts.
Maandag om 17.00 verloor ik beetje bij beetje vruchtwater.
Om half 7 in het ziekenhuis aan de monitor gelegen. Daar waren geen weeen op te zien.
Om kwart voor 8 gingen we weer naar huis. Bij de auto kreeg ik mijn eerste wee.
De weeen kwamen meteen om de 10 minuten, maar niet pijnlijk.
Had nog tegen mijn buurvrouw gezegd dat ik de dinsdag ochtend langs zou komen om haar zoontje zijn verjaardagskado te brengen.

Maar om kwart voor 12 werden de weeen toch wel heftiger en regelmatiger. Ze kwamen toen al om de 3 a 5 minuten.

Dus mijn beide zussen gebeld en mijn moeder.
Die waren er om half 1.
Om 1 uur waren we in het ziekenhuis. Hier waren de weeen toch wel heftig hoor. En echt om de 2 a 3 minuten.
Het was erg druk en heb 3 keer om de verloskundige gevraagd.
Pas om kwart over 2 kwam de verloskundige!
Op dat moment had ik 6 a 7 cm ontsluiting.
Ik moest maar even op mijn zij liggen, daar worden de weeen beter van, en gaat het sneller.
Om 10 voor 3 mocht ik gaan meepersen. En om 3.01 is onze meid geboren.

Ik weet nu weer waarom ik geen 2e meer wilde na de bevalling van Colin. Nu komt er dus ook echt geen 3e meer, hahaha.

Maar al met al was het een snelle en op zich niet zo'n hele pijnlijke bevalling.
Woensdag ochtend ben ik weer thuis gekomen.

Ons meissie drinkt nog niet zo geweldig. 20 - 40 ml.
Ze slaapt ontzettend veel, en ziet ook wat geel.
Morgen komt de verloskundige langs. Ik denk zelf dat ze even onder de lamp moet. Want haar temp blijft ook steeds rond de 36.5
En dan ligt ze de hele dag onder 3 dikke dekens, en muts op.

Ach ja. Het is ook allemaal nog zo klein.
Maar verder doet ze het goed. Huilt alleen als ze honger heeft.

Zo dat was mijn bevallings verhaal!

Nefertiti: Ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat het snel weer wat beter gaat met je vader.

Cindy: Rustig aan meid! Nog een paar weekjes en dan zul ook jij je prachtige dochter in je armen houden! Wel genoeg rusten hoor!

Nicole: Ik hoop dat je kunt zien wat je kindje is op de 20 weken echo! Of wil je het niet weten???
Bijna op de helft. Dan komt zo de tijd dat het ineens wat sneller gaat. Maar zodra je bij de 30 aankomt, gaat het weer zoooo langzaam.

Ow ja, staan foto's op mijn profiel!!!!!

Groetjes linda

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 19:28
karna

AAAAHHHHH wat een schatje!!!!

We moeten eigenlijk een keer een fotocollage maken van alle forum babies van ons topicje haha!

Geniet maar lekker van haar!

Liefs karna

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 20:07
cindy

Proficiat Linnie met je prachtige dochter!

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 20:19
hanan

woww linda
gefeliciteerd meid , wan n mooie meid zeghoeveel weegt ze ? en hoe lang ?
je hebt best vlotte bevalling gehad anders , maar het is nooit leuk he geniet van je mooie meid

karna voor jou duimen dat het lukt en fijne romantishe tijd gewenst

cindy doe rustig aan wijffie

nicole super spannend zeg 20 weken echo voor je weet is al zo ver

nefertiti , toch weer leuk om je stem weer horenennnnn dat flauw actie van mij zal niet meer gebeuren

hier weinig bezonder , gisteren naar ouders van vriendin super dag gehad ,boerderij,vissen ,lekker eten was erg leuk
fijne week meiden
Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 10:09
cindy

Ik heb vandaag 2 buikfoto's op mijn profiel gezet die we gisteren genomen hebben. Zo kunnen jullie zien wat een tonnetje het al is

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 12:46
karna

Mooi cindy!!!!

Enne, dat ventje van jou houdt wel van zoenen he?!?!?! haha

Geniet er maar lekker van!

Liefs karna

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 13:24
Jannie

Pffff eindelijk mag ik mijn open doen en schreeuwen: Ik ben tante geworden!!
Dacht dat ze het nooit zou vertellen hier....ik weet niet wie het vroeg....maar Dominigue was 3325 gram, 50 cm en ontzettend schattig.
Ik was weer bij de bevalling aanwezig, zoooo superssss.
Beetje jaloers ben ik nu wel hoor, nu spelen die moedergevoelens helemaal op. Mijn kids willen nu nog meer een broertje/zusje hahaha
Maar heb de hoop nog niet opgegeven morgen ons eerste intakegesprek voor IVF/ICSI.....dus allemaal heel spannend.

Mooi buikje Cindy!!! Niet teveel hooi op de vork nemen en alles lekker rustig aan doen.
Over een x aantal weken mag jij de blijde aankondiging doen.
Heel veel sterkte!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >