< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Truieneers!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
11/10/2008 @ 07:21
Katja

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Goeiemorgen,

Maren, met het bijvullen van de olie! Ik zou eerlijk gezegd nog niet eens weten waar ik moet kijken, bij mijn vorige auto wist ik dat, maar nu heb ik er totaal geen idee van
Wanneer is het autosalon weer? Ik denk niet dat wij zoveel tijd hebben om te wachten tot dan... D'er gaat ne moment komen dat ik gewoon stil sta met de auto, dus ofwel moeten we de auto laten terugmaken ofwel een nieuwe kopen, liefst voor ik ergens stil sta

K'tje, merciekes voor de tip! Ik heb een verhaaltje verzonnen ivm poppehuisje, popjes en babietjes (Britt is er momenteel zot van), bedjes, het had succes tot ik daar was met de tandenborstel, toen was het gedaan met de pret Ik zal dus nog een beetje verder moeten zoeken...

Giede, Dacia is eigenlijk dezelfde auto gelijk Renault, het verschil is het model en de prijs, doordat de auto gemaakt is in Roemenië, is deze auto goedkoper dan Renault...
Jammer dat je moet werken dit weekend... Is het zo moeilijk om verpleegsters te vinden of hoe komt het dat er zo een personeelstekort is?

Ans, Jan zei ook dat het een hele ruime auto is, de Sandero is inderdaad een ander model, ik heb hem zelf nog niet gezien, alleen in het boekske...
Uw ouders komen ook bijna terug zeker? Hebben ze het naar hun zin of heb je niets meer gehoord?

Deze namiddag komt mijn zusje! Dat is nog eens plezant Vroeger kwam ze iedere zaterdag, maar sinds ze weekendwerk heeft, lukt dat bijna niet meer...

Ik wens jullie een fijn weekend!

Groetjes,
Katja

Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 09:18
MamaSofie

Effekes rap: K'tje, werkt gij vandaag hier in st-truiden?

Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 19:11
K'tje

Hallo dames!

Mijn is ziek!
Overgeven en koorts!
De dokter vond niet direct iets,
moet zijn maagje nu wat laten rusten, dus Wout mag weer op cola en letterkoekjes-dieet!

Giede, ben u vanmorgen thans niet tegengekomen
Moest ook werken, dus je was niet alleen!

Mamasofie, ja, ik was aan het werken
Hopelijk heb je veel plezier aan je laarzen!
Ik heb trouwens dezelfde!

Ans, ik zou geen goei zijn om uw beroep uit te oefenen, denk dat ik mij daar veel te fel in opjaag

Maren, zo letterlijk bedoelde ik het niet hé.
Wel dat je zelf de olie hebt bijgevuld! Ik zou niet weten waar dat in moet!

Katja, heb je al geprobeerd om haar "zelf" te laten poetsen en dan jij nog even achterna poetsen?
Heeft hier ook een tijdje gelukt.

Ik ga snel (alé dat hoop ik toch) naar de frituur,
Hmmm... lekkere frietjes halen

Fijn weekend allemaal!

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 10:38
Maren

Online Status Stuur bericht
Goedemorgen!

K'tje, wens Wout veel beterschap! Hopelijk is hij terug genezen tegen dat hij op uitstap gaat met school.
Waren het lekkere frietjes?
Wij zijn ook naar de fituur geweest gisteren, zoals elke zaterdag tegenwoordig.

Katja, het autosalon is pas in januari 2010. Is indd wel een beetje te laat voor jullie vrees ik.

Ans dat je terug genezen bent. Heb je dan een beetje van je weekend kunnne genieten?
Die chocopads van senseo heb ik nog niet gevonden.
Maar ik maak mijn warme choco met nep-nesquick en vindt die ook heel lekker.

MamaSofie, heb je gisteren nieuwe bottines gekocht?
Ik zou ook eens op schoenenjacht willen gaan.

Ik ben nog maar net uit mijn bed . Heb eens lekker lang geslapen en toen ik wakker werd heeft Kristof ontbijt op bed gebracht.

Nu ga ik me een doucheke pakken en daarna aan de kuis beginnen.

Fijne zondag iedereen!
Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 10:47
K'tje

Goeiemorgen!

Wauw, Maren, ontbijt op bed!
Dat zou ik ook nog wel eens willen!
Ik heb zelf voor het ontbijt mogen zorgen.

Wout is weer helemaal de oude!
T was maar een 24 uren ziekte denk ik!
Maar zoveel te beter!
Kan hij morgen mee naar het bos, ze gaan naar Nieuwenhoven.

Heb nieuwe foto's van Wout in de klas op Facebook!

K ga hier eens een varkentje wassen en dan gaan we richting werf! Nog een beetje verbouwen!

Groetjes!

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 07:20
Katja

Goeiemorgen,

K'tje, heeft Wout gisteren nog moeten overgeven? Hopelijk voelt hij zich terug helemaal toppie, dan kan hij vandaag fijn gaan ravotten in het bos
Britt had ook gisteren koorts, 39°, en ze had diarree...
Ivm tandanpoetsen, dat had ik ook al geprobeerd om haar zelf te laten poetsen, maar dat wil ze ook niet Ik ben haar momenteel van die echinacea-pilletjes aan het geven, dat is om de weerstand wat op te bouwen voor de winter, nu chanteer ik haar daarmee... als ze haar tandjes poetst, krijgt ze zo eentje, het is geen goeie methode, maar het helpt wel... En anders moet ik eens gaan zien naar zo een tandenborstel dat licht maakt or een elektrische tandenborstel, mosschien wil ze daarmee wel poetsen...
Het zijn leuke fotootjes van Wout op faceboork, hij amuseert zich wel in het klasje, hè
Hoe is het gisteren op de werf geweest?

Maren, jij wordt nogal verwend... Ontbijt op bed Dat zou ik ook wel eens willen...

Ans, ik had zaterdag gekeken naar die chocopads in de Colruyt, maar daar hadden ze die niet...
Zijn jullie weer helemaal genezen?

Wij zijn gisteren namiddag naar Nieuwenhoven geweest, eerst wat gewandeld, daarna is Britt een beetje op de speeltuin geweest, maar het was precies of ze haar draai niet goed vond, er waren zoveel kindjes... Er was in het algemeen wel veel volk, amaai...

Ik ga Brittje eens wakker maken, ik hoop dat ze geen koorts heeft en dat de diarree ook door is...

Groetjes,
Katja

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 07:49
K'tje

Goedemorgen!

Gisteren hebben we hard gewerkt, al zeg ik het zelf.
We hebben ons zwembad voor een groot deel proper gemaakt, nu moet al het water er nog uitlopen. En we hebben 1 kamer geïsoleerd.

Wout is nog een beetje flauw,
maar ga hem toch laten gaan.
Buitenlucht gaat hem goed doen.

Katja, wij moeten hier ook altijd van alles verzinnen om Wout te late ndoen wat wij willen
Voor het moment chanteren we hem met "Sinterklaas". Als hij niet flink is, bellen we naar de Sint om een cadeautje te annuleren

Giede, goed gewerkt van 't weekend?
Mag je dat recupereren?

Ans, mooie foto's van Fleurtje!
Schoon "indianen"truitje!

Kga mijn kabouterke klaarmaken voor zijn eerste uitstapje!
Hij is er van overtuigd dat hij plop en co gaat tegenkomen in het bos

Groetjes!

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 07:57
Maren

Goodmorning!

Hier niet veel te melden eigenlijk.
Gisteren weer een lui dagje gehouden nadat de poets was afgewerkt.

K'tje, ben eens benieuwd hoe Wout het vandaag gaat hebben op zijn uitstapje.
Al 1 kamer volledig afgewerkt gewerkt!
Ik ben nog aan het wachten op de premie van infrax die één van deze wordt gestort en dan gaan wij ook isoleren, zodat dat tegen de winter gedaan is.
Als je daar tips over hebt, altijd welkom .

Katja, gisteren was echt wel een schitterende dag om naar Nieuwenhven te gaan hé. Zo zullen er veel gedacht hebben aangezien het er goed druk was.

En de rest ook goed geprofiteerd van het mooie weer?

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 19:54
K'tje

Hallo!

Wout sliep toen we hem vanavond gingen halen bij mijne papa!
Hij was uitgeteld.
Veel verteld hij niet, maar aan zijn rode wangetjes te zien, heeft de buitenlucht hem goed gedaan!
Nu is het wachten op de foto's van de juf. Dan hebben we toch een beetje een idee van hoe de dag verlopen is!

Maren, isoleeer-tip: lange mouwen, lange broek, mondmasker en veiligheidsbrilletje, want die glaswol jeukt verschrikkelijk!!!
Ook snijden wij eerst alles in de rollen en daarna plaatsen we alles in eene keer, dan jeukt ge maar ne halve dag ipv ne ganse!

Wij hebben sinds vandaag digitale tv, mijn 2 ventjes zijn er helemaal van in de ban

Kga hier nog wat opruimen.

Groetjes!

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 21:32
falke

Hoi,

Onze boven is weer netjes, nu tijd voor een beetje ontspanning. David is momenteel de autostoel in mijn auto aan het plaatsen, want ons meisje is nu ook te groot voor de maxicosi. Het is een tweedehandsmodelletje, omdat 2 nieuwe toch wel kostelijk was. David heeft net wel een zware fabricagefout ontdekt, maar ik vrees dat het nu te laat is om ermee terug naar de winkel te gaan

K'tje, heeft Wout kabouter Plop gezien? Ik kijk ook toch altijd even voor de zekerheid als ik een paddestoel zie. Welke digitale tv heb je? Wij hebben indi en binnenkort krijgen we heel wat zenders bij onder andere studio 100 tv
Goed gewerkt in het weekend heb ik zeker. Ik hoop dat ik aan recupereren toe kom, want een uitbetaling is nooit leuk, maar het ziet er zo niet naar uit. Ook volgend weekend moet ik werken. Je had me niet kunnen tegenkomen want ik was in nieuw Sint-Truiden bezig. Dit weekend zal het Halmaal zijn.

Katja, ik denk dat het een beetje aan het rondgaan is, wij hebben ook verschillende patienten in het ziekenhuis met diarre een uitdrogingsverschijnselen. Wat het tandjes poetsen betreft kan ik je niet helpen, want dat gaat hier voorlopig nog goed (het zijn er dan ook nog maar 2)
Op dit moment zou 1 op 3 jongeren voor verpleging moeten kiezen om het tekort weg te werken, dat kan natuurlijk niet, maar wie zich geroepen voelt... een bijscholing via de vdab msschien?

Jullie zijn trouwens allemaal schandalen! Een contract bij het wit gele kruis zou jullie zeker geen slecht doen! Daar leer je hoe je je oliepeil en koelvloeistof moet controleren en eventueel bijvullen en hoe je een platte band vervangt. Nee wij hebben onze mannen daar niet voor nodig en kunnen goed ons vrouwtje staan

Ans, hopelijk kan je er 1 november toch nog eventjes bij zijn, maa je kan niet alles hebben in het leven ook niet he. Mijn job is enorm fijn om te doen, maar je merkt heel goed het veschil tussen bij wie het een roeping was en bij wie een keuze voor werkzekerheid. Volgende week is het trouwens geen babyzwemmen!

Zo ik ga nog wat in de zetel hangen!

Adios amigos

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 21:57
K'tje

Giede,
amai verpleegster en auto-mechanieker in 1!
Ik zou geen goei verpleegster zijn! Ik kan niet goed tegen bloed en tegen ander hun miserie.
Wout heeft vanalles gezien in het bos, dus ik weet niet wat er van waar is...
Wij hebben digibox, studio100 hebben we al! Is precies wel de moeite. Denk dat we daar in de winter nog veel plezier aan gaan hebben!

O ja, 1 november komen wij ook
Had, denk ik, nog niet bevestigd!

Ik ga naar expeditie Robinson kijken! (Erg hé, van die presentator. Laat 3 kinderen achter)

Groetjes!

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 07:17
Katja

Goeiemorgen,

Ik ben al van kwart na 4 wakker... Britt heeft vannacht een paar keer gekrijst, dan was ze au aan het roepen... Om kwart na 4 ben ik haar gaan halen omdat ze niet meer in slaap viel, zij is bij ons nog even in slaap gevallen, maar had nog een paar keer last van buikkrampjes en om 6 uur is ze met ons opgestaan. Ze wou niet blijven liggen, ze zal vandaag dus heel vlug weer moe zijn, veronderstel ik. Gisteren had Britt nochtans geen diarree meer, nu trouwens ook niet, ze had alleen gisteren namiddag nog wat koorts, maar ik heb haar Junifen gegeven en daarna heb ik geen koorts meer gevoeld...

Ik kom later verder reageren, Britt staat hier de hele tijd naast me dat ik met haar moet gaan spelen

Tot later...

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 07:20
Maren

Goedemorgen!

Amai K'tje, Wout zal dan goed geravot hebben als hij zo moe was.
Wanneer krijg je de foto's te zien?
Hebben jullie dan al digitale televisie van telenet?
Wij zijn ook aan het wachten tot we telenet kunnen krijgen in Limburg, maar heb er nog niks van gehoord dat het al kon.

Is indd verschrikkelijk van die presentator en zijn assistente.
Ik was er even niet goed van...

Amai zus, ik wist niet dat jij een autoband kon vervangen?
Eigenlijk zouden ze iedereen die een wagen koopt een cursus olie bijvullen en banden vervangen moeten geven!

Ik zal er trouwens ook bij zijn 1 november, zoals je al wel wist. Want tante Maren mag niet ontbreken op Martje haar feestje hé .

Wij zijn gisteren de kaften bij de drukker gaan halen met de uitnodigingen.
Het gaat moeilijk worden om te kiezen denk ik. Het zijn er best wel wat!

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 07:29
K'tje

Goedemorgen!

Maren, ja, wij hebben digitale tv van telenet.
Tis hier vanmorgen al volle bak studio 100! Vrees dat ik de hele dag K3-, samson- en andere kinderliedjes ga zingen

Ivm je uitnodigingen; je weet wat ik gezegd heb hé. Ken een goei adres

Katja, hopelijk kun je je vandaag ook even neerleggen en wat bijrusten.

Heb deze week een "lange" week, ben enkel woensdagnamiddag thuis en zaterdag mijn vrije dag.
En dan is het nog 1 week en dan heb ik verlof

Kga Wout zijn boekentasje klaar maken!

Groetjes!

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 08:56
MamaSofie

Goeiemorgend!

Hier was het deze nacht ook weer van dat... Robbe had na zn fles geen boertje kunnen laten, en ben als gevolg met hem opgeweest van 23u00 tot 01u30. Iemand tips hoe ik Robbe makkelijk zou kunnen laten boeren?

Katja, bij u ook precies ne korte nacht. Khoop dat Britt snel beter is!

K'tje, Wout heeft ondertussen zeker hele verhalen te vertellen na gisteren? Ben benieuwd
Ben heel blij met mn laarzen! Ze doen nergens pijn, en het zal toch beter zijn om geen hakje te dragen met mn bekkenproblemen...

Giede, kan Tom deze week eens ne avond vlug langskomen om die tupperware te komen halen? Ge laat maar weten wanneer er iemand thuis is.
Heeft Marte trouwens al verteld wat ze graag voor haar verjaardag van Robbe wil krijgen?

Ik wist ook niet dat er al digitale tv van telenet hier te verkrijgen is! Maar vlug hintjes geven aan tom dan!
Tis misschien een beetje vroeg, maar weet er iemand waar en wanneer (en of) sinterklaas naar st-truiden komt? Vroeger was dat soms in de jbc of c&a herinner ik mij. Vorig jaar was er ook zo iets te doen in 't speelhof, maar daar stonden ze voor aan te schuiven tot kilometers ver, en daar heb ik nu ook weer geen zin in...
We kunnen eventueel samen ergens naar de sint gaan kijken met de kindjes

Tot de volgende!

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 14:04
Katja

Hallokes,

K'tje, is Wout al wat uitgerust na zijn klein avontuurtje in het bos gisteren?
Hmm, dat bijrusten zal wel niks zijn... Vanavond als Britt in haar bedje ligt, ga ik me naast mijn ventje nestelen en ik kom er niet meer uit, tenzij om in bed te kruipen
Jij kan uitkijken naar fijne tijden, nog eventjes doorbijten en je hebt vakantie

Maren, dat is wel plezant, hè, om de uitnodiging te kiezen. Fijn als je de uitnodigingen kunt gaan versturen, want dan weet iedereen officieel dat jullie gaan trouwen... Mijn nicht heeft onze uitnodigingen gemaakt en ze waren ook heel mooi geworden...

Giede, bedankt voor de uitnodiging voor Marte haar verjaardag. Wij kunnen er jammer genoeg waarschijnlijk niet bij zijn, wij moeten onze toer op de kerkhoven gaan doen en meestal gaan we dan ook nog wat langs bij Jan zijn mama... Maar als het wel zou lukken, dan laat ik zeker zo vlug mogelijk nog iets weten...

Sofie, ik kan je niet helpen, ik heb ook geen tips om Robbe beter te laten boeren... Hopelijk kan iemand anders wel helpen...
Sinterklaas komt ieder jaar in de JBC, maar ik weet nog niet wanneer, ik krijg meestal een beetje op voorhand reclame daarvoor in de bus, dan zal ik iets laten weten... In de Vavantas komt Sinterklaas ook, dat laten ze altijd met de weekkrant weten...

Britt heeft precies geen last meer van haar buik en ze heeft ook nog geen koorts gehad, hopelijk blijft het zo...

Groetjes,
Katja

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 20:10
K'tje

Hallo dames!

Mamasofie, vorig jaar zijn we naar de boot van Sinterklaas geweest!
Een 2 uur durende rondvaart op het Albertkanaal. Een mooie show er rond en heel gezellig! Gaan we dit jaar weer doen!
Wij gaan wel eens kijken in het huis van de sint, want Wout is er nu al heel erg mee bezig!
Ivm boertjes laten, geen idee. Bij Wout komt dat van zelf!

Katja, geniet van je rustige avond!
Ga ik dadelijk ook doen.

Want we hebben juist weer flink staan schuren aan dat stom zwembad
Hebben er al meer werk aan gehad dan dat we er van hebben kunnen genieten.

Groetjes!

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 21:17
Maxine

Hey!

Vandaag ben ik voor niets later moeten blijven op het werk . Ik moest later blijven omdat ik nog twee latere afspraken had, de eerste laat mij in de loop van de dag weten dat ze niet kan komen... tja, ik kon hierdoor niet vroeger naar huis want er stond nog iemand op om 17u45... en die volgende presteert het dan om niet te komen opdagen en dit zonder te verwittigen. Pff, dan ben ik dus echt lastig hé! Ik heb er geen probleem mee om later te blijven voor mensen die moeten werken, maar ik ben ook graag op tijd thuis, dus als ze dan niet komen grrrrrrrr!
Oeps... sorry voor de lastige start .

We hebben een fijn weekend gehad. We zijn zondag gaan eten voor de verjaardag van Lieven zijn papa. Ik had mosseltjes gegeten en ze hebben gesmaakt! Daar kan ik dus echt van genieten hé. Fleurtje heeft daar wel een klein ongelukje gehad... Lieven had haar in zo'n stoeltje gezet en met het vastklikken zat haar huidje ertussen ocharme. Ze heeft nu dus een kleine wonde op haar buikje . Maar echt pijn heeft ze niet gehad, want ze heeft maar heel kort geweend.

Giede, bedankt voor de uitnodiging. Wij zullen waarschijnlijk niet kunnen komen, maar ik laat het je definitief weten van zodra we de ticketten hebben. Hebben jullie zondag veel bijgeleerd? Want nu is Fleur al twee lessen niet kunnen gaan.

MamaSofie, in de creche komt idd die Ferre die jij kent. Zijn kapstokje is dat net naast die van Fleur. Ik weet het nu zeker omdat daar een affiche ophing met zijn volledige naam op, want hij moet blijkbaar andere verzorginsproducten gebruiken.
Ik denk dat het huis van Sinterklaas wel de moeite is om langs te gaan. Ik ben er wel zelf nog niet geweest, maar heb er toch al heel veel goed van gehoord! Dat is trouwens een tof idee van je om eens af te spreken ergens waar de Sint komt, moeten we zeker doen!

Maren, geniet maar van alle voorbereidingen, ik vond dat ook wel fijn om in die boeken te kiezen! Heb je nog iets anders geregeld, of is dat nog te vroeg?

Katja, hoe is het met Brittje, heeft ze nog last van buikkrampjes?

Ik ga maar eens naar de zetel verhuizen en een beetje naar TV kijken!
Tot morgen!

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 07:14
Katja

Goeiemorgen,

Wat een nacht weeral Britt heeft meer gehuild en gekrijst dan geslapen, denk ik... Deze keer waren het nachtmerries... Om 4 uur ben ik even gaan kijken omdat ze bleef huilen, ik heb gezegd dat ze zich moest neerleggen, ik heb een 5 minuutjes over haar wang geaaid, ze is terug in slaap gevallen tot 6 uur, van toen wordt ze weer geregeld wakker gelijk voor 4 uur...

K'tje, amaai, wat een werk om dat zwembad proper te krijgen... Ben je nu klaar met schuren?
Wanneer is die rondvaart op het Albertkanaal? Ik heb daar nog nooit van gehoord, maar het klinkt wel fijn om eens te doen...

Ans, er is toch tegenwoordig geen respect meer, hè... Het is eigenlijk maar een kleine moeite om te bellen dat je niet naar een afspraak kan komen, hè, nu heb je daar voor niets zitten wachten...
Jan heeft gisteren ook zoiets voorgehad. Hij had een afspraak met een advokaat om naar een stuk grond te komen kijken dat tegen een stuk van Jan grenst. Om 15u ging die man komen, Jan heeft gewacht tot kwart na 4 en is toen vertrokken. Wij hebben dus niets meer gehoord van die advokaat, je zou toch denken dat zulke mensen toch tenminste het verstand hebben om iets te laten weten...
Britt heeft geen buikkrampjes meer gehad, ben blij dat het vlug door is gegaan...
Goed dat Fleur niet te veel pijn heeft gehad van haar vel te pitsen... Dat is vlug gebeurd, hè... Ik heb dat ook eens voorgehad met Britt, nu steek ik altijd mijn hand tussen de sluiting en Britt haar vel...

Deze namiddag moet ik even naar de stad, ik moet eindelijk eens gaan voor Britt haar premie voor haar verjaardag... Als we te lang wachten, krijgen we het niet meer...

Groetjes,
Katja

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 07:36
K'tje

Goeiemorgen!

Voor de geïntresseerden:
http://www.rederijlimbu...e/Images/sintcruise.jpg

Ans, ik kan begrijpen dat je boos bent! Langer moeten blijven voor niks!
Ik heb weer een heel gedoe aan de hand met ne "klant" (of zegt ge patient) van u. Veel kopen en dan een groot deel terug brengen, maar ticketjes toch willen houden voor de bewindvoerder(?). Wordt echt wel van geprofiteerd precies. T zijn echt geen dommerikskes.

Kga Wout zijn boekentas klaar maken,
vandaag maar een halve dag (voor ons allebei)

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >