< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Zwanger worden en christen zijn...

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Zwanger worden en christen zijn...
11/10/2008 @ 18:20
tam

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
anne lekker nog een keer een echo.
of zie je er een beetje tegenop?
leuk dat je kleine zo bewegelijk was.
echt even genieten.

ilse fijn dat het met je kleine meid het weer wat beter gaat.
en bijna naar de vk spannend.
hopelijk hoor je het hartje.
dat is zo mooi
[was wel een voordeel van het in het ziekenhuis liggen op het laatst hihi]

vandaag naar de ikea geweest.
heb een nieuw dekbed gekocht.
had er zelf eigenlijk nog geen.
en lars heeft een nieuwe lamp uitgezocht.
ook een nieuw dekbed reserver
een nieuw kastje met drie laadjes voor de luiers en vochtige doekjes.
de meisjes bogonnen met de pak luiers leeg te trekken en de luiers door de kamer te strooien.

[Laatst gewijzigd door tam - 11/10/2008 @ 18:21] - Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 21:49
Ilse

Online Status Bekijk profiel
ow leuk IKEA!!!! Wil ik ook heen !!
Kan echt niet wachten om erheen te gaan. Heb zo'n mooie comode gezien met een bijpassende kast en een bedje. Maar dat bedje hebben ze waarschijnlijk niet meer.
Mijn man wil misschien alleen de comode en het bedje (als we er nog aan kunnen komen). Hij denkt dat we genoeg hebben aan de comode voor kleren... Ben benieuwd. MAar snap het wel, want wij hebben nog een grote kledingkast die in die kamer staat, die past niet in onze slaapkamer. Wordt wel even puzzelen voor die kamer.
Vanaf wanneer begin je ongeveer met de babykamer eigenlijk???

Wel super hoor dat je meiden zo bezig waren met die luiers
Voor jullie natuurlijk iets minder, want jullie zullen het wel weer op hebben moeten ruimen maar ja als je dat zo hoort/leest vind ik het toch wel schitterend hoor!

Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 21:59
Ilse

echt maf hoor. Ga ik net op de site kijken van Ikea om even te spieken bij die serie die ik zo super vind (Leksvik), staat het ledikantje er wel bij. Wil ik erop klikken geeft ie aan dat er een fout is opgetreden...
Hopelijk staat ie er wel als we weer een keer naar Ikea gaan.

Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 23:14
tam

ilse ik vind ook bij ikea de babykamers zo ontzettend leuk.
als we inplaats van de drieling maar een kindje hadden gekregen was het ook een kamertje van de ikea geworden.
die in het blauw of roze.
die vind ik zo ontzettend mooi.

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 08:55
ingrid

Ikea, prima winkel.
Maarre we hebben eigenlijk nooit een babykamer gehad bij de eerste twee en toen kwam de derde en toen dacht ik: kom maar op met die babykamer.

We hadden nog veel spullen bij mijn ouders staan, het paste niet echt bij elkaar maar ik had mijn babykamer. Heerlijk.

Soms kijk ik weleens op een site van een babyzaak, als we daar een kamer vandaan hadden gehaald dan hadden we een maand of wat op water en brood gezeten, waarom moeten sommige dingen altijd zo duur zijn.

Hier nog een primeur: Levi zit op knie en hand. Eindelijk.

Maar leuk hoor om jullie verhalen te lezen, alleen het is hier te druk om op iedereen te reageren.
Loop een beetje over hier. Teveel dingen weer gedaan, tja en dat moet ik weer even bezeuren.

Maar ik denk aan jullie en bid voor jullie,

Ingrid

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 12:37
Ilse

eindelijk mijn eerste afspraak gehad bij vk
Vanochtend naar de verloskundige geweest.

Bloeddruk was netjes laag, maar was wel een beetje geschrokken van mijn gewicht. Nu weet ik weer waarom ik mij nooit graag weeg, ik weeg altijd zo weinig. Woog nu 43 kg. Maar volgens haar was het wel netjes ivm mijn lengte en postuur.

Baarmoeder was super goed te voelen. Maar dat wist ik al want voel hem regelmatig zelf erg goed.

Helaas was de kleine te veel verstoppetje aan het spelen. De kleine was nergens te vinden om het hartje te horen. Volgende keer beter.
Het ziet er in ieder geval super goed uit, dus dat was wel fijn om te horen.

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 17:32
karin

Ik ben er een week niet. Nog 2 1/2 uur en dan naar het vliegveld. JOEPIE!

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 20:28
Ilse

het wordt hier wel steeds stiller valt me wel op

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 08:11
Ilse

goede morgen

Vandaag gaat Jamie voor een ochtendje naar school.
Vind het wel spannend. Mijn man is vrij dus die haalt haar op.

Helaas moet ik straks ook naar school. Ik zie er erg tegenop. Ben misselijk, last van de spanning. Het is mij niet gelukt om te ontbijten. Ik hoop dat het snel achter de rug is.

Hebben vanacht ook zo slecht geslapen. Jamie is erg vaak wakker geweest.

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 11:14
ingrid

Hoi, hoi, hier een berichtje uit en wel zeer verfachtig huis. Hans heeft de kriebels, nou nee het moest nog eenmaal gebeuren die deuren.

Dus ik vlucht straks naar boven met de strijk, een zieke dochter en een slapende zoon.

Hoe is het met iedereen?
Tam, Anne, Karin, Ilse, en de rest die ik anders weer eens vergeet.

Dikke knuf, Ingrid

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 12:14
Anne

Online Status Stuur bericht
Hallo allemaal,

Ingrid, lekker, heb jij straks weer een mooi huis! Niet zo leuk dat je dochter ziek is, beterschap! Wil je mijn strijk ook ff komen doen, kan gewoon beneden in de kamer...

Karin, geniet ervan meid!

Petra, hoe is het met jou? ik mis je hoor!

Ik ben net bij de verlos geweest. Alles was goed, bloeddruk netjes, baarmoeder weer wat gegroeid en mamsje niet teveel gegroeid. Ik ben nu een halve kilo aangekomen, netjes hoor voor 21 wekenVerder niet zoveel te vertellen, ja dat ik blij ben als de dag voorbij is. Ik heb altijd een hekel aan de dinsdag, dan heeft Willianne meteen uit school zwemles. Vantevoren moet ik dan eerst Thomas en Ruben weg brengen en dan hollen en vliegen naar het snikhete zwembad. Vervolgens is Willianne dan zo moe dat ze haast niet meer vooruit komt, maar ze doet wel supergoed haar best, die grote meid van me!

Ik ga ff bankhangen, ben zo moe...
Tot later,

Anne

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 13:16
Ilse

even een berichtje vanuit school.

Met Jamie is het vanochtend erg goed gegaan. Zo goed, dat ze vanmiddag weer naar school mocht. Wel moet ze dan van papa een glas melk drinken... Jamie houd totaal niet van melk (lijkt op mama).

Als het goed is heeft mijn man een begin gemaakt met het schuren van de box. Die willen we donkerder lakken. Zo is het toch een verandering en heeft het niet teveel herineringen van vroeger.

Ben wel mega moe vandaag. Liep vanochtend in de kantine en ging bijna over me nek van de geur. Echt erg. Nu gaat het wel weer daarmee. Heb zelfs weer een soepje kunnen eten. Ook al een manderijntje dus ben vandaag wel weer beter bezig met het eten. Normaal eet ik geen tussendoortjes. Niet zoveel tenminste. Nu al een koek op en een manderijntje en vanochtend 2 crackers en tussen de middag soep. Is nog niet echt super veel natuurlijk maar het is iets, want het wil niet volledig.

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 12:06
Ilse

nog steeds stil hier mmmm...

Hoe is het emt iedereen?

Hier wel ok.
gister mijn huissleutels kwijt geraak. Ze lagen waarschijnlijk nog op het dak van de auto terwijl we weg reden... Gelukkig hadden we nog een reserve bos thuis liggen en ook een reserve sleutel van mijn fiets.

Vandaag weer flink aan het bellen op school.

Morgen richting ziekenhuis met Jamie, mag ze ander gips. Ze is het zo zat der been, gewoon zielig. Ga zelf gelijk even bloedprikken. Hebben we dat ook weer gehad.

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 21:44
tam

ingrid
wij hebben ook nooit zo'n dure baby kamer gekocht.
die van lars kwam bij de leenbakker vandaan en van de drieling is een bij elkaar gekregen ledikantjes
en eerst was de comode een lapette kastje van mijn opa en oma en nu de comode van lars zijn kamertje
wat goed van levi

ilse wat een vliege gewicht heb je.
lekker.
jammer dat je het hartje nog niet heb kunnen horen.
het is inderdaad heel erg rustig.
balen dat je de sleutels kwijt bent geraakt.
heel veel succes morgen in het ziekenhuis.

anne dat klinkt druk de dinsdagen bij jullie.
hopelijk heeft ze snel haar diploma en dan is het weer even rustig kwa zwemlessen dank ik.
fijn dat alles goed was bij de vk

lars is vandaag met oma naar het ziekenhuis geweest.
bloedprikken.
voor zijn ijzer kijken of dat nu op peil is na drie maanden ijzer slikken.
en meteen een alergie stest gedaan.
dus ze hebben 6 buisjes bloed afgenomen.
dat deed au zij hij vanmiddag toen ik thuis kwam.
vanmiddag zijn ze ook van de medische kinderdagverblijf geweest om af te spreken wanneer ze thuis komen spelen met samuel.
volgende week woensdag beginnen ze er mee.

gelukkig begint mijn verkoudheid nu wat minder te worden.

ben trouwens afgelopen maandag zo lekker verwent.
het was onze trouwdag en heb van mano twee bossen van 8 rozen gekregen.
van mijn schoonmoeder een orcidee en van mijn ouders twee bolgrisanten

perta hoe is het met je?
en karin en grace zwaai zwaai.

wie leest er verder allemaal nog stiekum mee
hoe is het met je?

Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 12:37
Ilse

vind het eigenlijk best wel weinig mijn gewicht maar ja wat doe je eraan. Las ook ergens in een boek die wij hebben, dat afvallen in het begin ook normaal is.

Jamie heeft vandaag haar roze gips gekregen. Ging weer erg goed.
Helaas ging even het bloedprikken bij mij niet zo goed. Had al gezegd dat ik moest liggen. Ik heb erge slechte en nare ervaringen met boedprikken. Een keer gehad dat 3 mensen mij gingen prikken en het allemaal niet goed lukte en zaten te porren.
Nu ging het de eerste keer ook niet goed. Dus ja ik in de tranen maar toch proberen me sterk te houden. Tweede keer ging gelukkig wel goed. Heb nu wel een blauwe plek op me arm die nog steeds zeer doet.
Dus kan me voorstellen dat Lars zegt dat het au doet

Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 21:18
Ilse

vanmiddag hebben we een mazzeltje gehad.
waren bij ikea en zijn daar even in de koopjeshoek wezen kijken.
Zien we daar tot onze verbazing 1 van de kastjes staan van de baby kamer waar we helemaal verliefd op zijn. En dan nog wel voor 40 euro goedkoper. Dus die hebben we toch maar meegenomen, die konden we echt niet laten staan.

Link naar deze reactie
18/10/2008 @ 13:11
tam

ilse fijn dat het gipsen goed ging en mooi roze
balen dat het bloedprikken niet zo goed ging.
vind het zelf ook maar niks dus tegen lars zeg ik ook altijd eerlijk dat het best een beetje pijn doet maar dat het even nodig is.
fijn dat je het kastje nu een stuk goedkoper heb gekregen.

Link naar deze reactie
18/10/2008 @ 16:57
Ilse

ja groot gelijk heb je. Je kan wat dat betreft beter eerlijk zijn tegen kinderen, want anders zeggen ze daarna van je hebt gelogen enzo...

Vanacht echt verschrikkelijk geslapen. Had eerst gister avond steken. Deed erg zeer als ik me rustig omdraaiede enzo. Later 's nachts pijn gehad vanaf mijn navel omhoog. Weet niet precies wat het was, misschien het verschuiven van alles, dat er plaats wordt gemaakt voor de kleine. Jamie had vanacht ook last van haar been en was toen maar even bij haar gaan liggen. ik was toch ook wakker en papa sliep nog zo lekker. Uiteindelijk een uur bij der gelegen.

Vandaag nog steeds wat steken enzo. Had wel voor mezelf vandaag bedacht dat ik niet mocht slapen vanmiddag. Dat is gelukt!!
Zijn vanmiddag even naar de markt geweest. Heb ik gelijk pantoffels gekocht want heb het steeds zo mega koud.

Vanavond komen mijn schoonouders nog even langs. Hopelijk blijven ze niet te lang want dan kan ik lekker op tijd naar bed toe.

Link naar deze reactie
18/10/2008 @ 17:05
tam

ik hoop dat je schoonouders zien dat je je slaap nodig heb.
toch een fijne avond gewenst.
balen dat je vannacht zo'n last had en je kleine grote meid ook al van haar been.
hopelijk slapen jullie vannacht wat beter.
ik vanavond een dansavond van de dansles.
dus gisteravond nog snel een nieuwe rok en truitje gekocht.
is een kort ruitjes rok geworden met een zwart truitje

Link naar deze reactie
18/10/2008 @ 18:41
Ilse

ow wat leuk joh! Wat voor dans doe je??

Altijd leuk he nieuwe kleren. Verlang er ook al naar, maar kan beter nog niet gaan kopen, pas positie kleding nog niet echt en gewone kleren ben ik zo uit natuurlijk.
Maar korte rokjes zijn inderdaad wel erg leuk. Als ik rokjes draag, draag ik ook het liefst korte rokjes. Waarom ook niet, mag gezien worden toch

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >