Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/10/2008 @ 09:18 MamaSofie ![]() | Effekes rap: K'tje, werkt gij vandaag hier in st-truiden? ![]() |
| 15/10/2008 @ 07:36 K'tje ![]() | Goeiemorgen! Voor de geïntresseerden: http://www.rederijlimbu...e/Images/sintcruise.jpg Ans, ik kan begrijpen dat je boos bent! Langer moeten blijven voor niks! Ik heb weer een heel gedoe aan de hand met ne "klant" (of zegt ge patient) van u. Veel kopen en dan een groot deel terug brengen, maar ticketjes toch willen houden voor de bewindvoerder(?). Wordt echt wel van geprofiteerd precies. T zijn echt geen dommerikskes. Kga Wout zijn boekentas klaar maken, vandaag maar een halve dag (voor ons allebei) ![]() ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Truieneers!

Ik zal dus nog een beetje verder moeten zoeken...
Vroeger kwam ze iedere zaterdag, maar sinds ze weekendwerk heeft, lukt dat bijna niet meer...

is ziek!

Dat zou ik ook wel eens willen...
. Wat het tandjes poetsen betreft kan ik je niet helpen, want dat gaat hier voorlopig nog goed (het zijn er dan ook nog maar 2
Maar als het wel zou lukken, dan laat ik zeker zo vlug mogelijk nog iets weten...
Britt heeft meer gehuild en gekrijst dan geslapen, denk ik... Deze keer waren het nachtmerries... Om 4 uur ben ik even gaan kijken omdat ze bleef huilen, ik heb gezegd dat ze zich moest neerleggen, ik heb een 5 minuutjes over haar wang geaaid, ze is terug in slaap gevallen tot 6 uur, van toen wordt ze weer geregeld wakker gelijk voor 4 uur...