< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » Starten 2de kindje zomer 2008!!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
Starten 2de kindje zomer 2008!!!
12/10/2008 @ 20:58
Whitespirit

Online Status Stuur bericht
Hey allemaal,

heb vrijdag uiteraard toch nog mijn strijk gedaan, maar wel voor de TV . Maar we zijn dan wel zaterdag gaan wandelen in den Averegten. We wilden iets gaan drinken in de taverne, maar die bleken ze juist aan het verbouwen te zijn. Dus geen rust tijdens de wandeling (2 uur...) en ik dus tegen het einde terug last van mijn rug . Vandaag deze namiddag dan toch maar gaan dansen (of proberen was het idee), maar het dansen deed mijn rug blijkbaar goed, want nu heb ik niet veel last meer. Hopelijk morgen nog, en anders toch maar naar de kiné bellen.

@Annick, daar was het idd ook goed weer voor, Planckendael . En kan me best voorstellen dat je dan pompaf bent.

@Evy, leuk rommelmarkt, alleen wel grappig dat ze daar al zo vroeg aan beginnen. Alhoewel, in Heist-op-den-Berg is het ook alle zondagen rommelmarkt en daar zijn ze toch ook vroeg hoor. Is het een beetje meegevallen?

@Herfstmeisje, lastig zo die onzekerheid, ik duim mee voor snel goed nieuws .

@Knorretje, gewoon de tijd laten gaan, en idd niet te hard op hopen, dan kan de verrassing alleen maar groter zijn .

Groetjes Els
Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 08:41
Evy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey dames

de rommelmarkt was wel leuk maar best wel vermoeiend... en mijn rug / bekken doen nu dus verschrikkelijk pijn... wilde me eigenlijk ziek melden deze ochtend, maar morgen een hele belangrijke dag op het werk... er zijn plannen voor reorganisaties en morgen is het denkdag dus kan ik niet missen, en mijn dokter kennende schrijft me toch een volle week min thuis.... ik ga straks maar even naar kine bellen of ik morgenavond al mag komen ipv volgende week...

Verder ga ik normaal deze avond samen met Torben babyzwemmen, maar hoop maar dat me dat gaat lukken anders moet mijn moeder maar meegaan, want mijn ventje is niet thuis deze avond...

oh planckendael, daar was het echt wel super weer voor

Els, lastig dat de taverne dicht was... zo 2u wandelen zonder pauze is toch wel veel als je rugpijn hebt he... en hoe is het vandaag met de rug?

groetjes
Evy

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 09:36

Goedemorgend

Hier een druk verhuis-weekend achter de rug. Tante Kelly en nonkel Fré wonen eindelijk bij ons! Voorlopig gaat het allemaal prima en amuseren we ons wel.

Nog meer fijn nieuws, het bloeden is volledig gestopt. We kunnen er dus weer voor gaan!

Laenja, Herfstmeisje we blijven

Evy, leuk dat het kamertje er is. Nu kan je lekker beginnen schuren en schilderen

Cowgirltje, jij kan nu aftellen tot donderdag voor je eerste echo! Oh wat spannend!

Annick, Kato mag zich weer lekker laten wikken en wegen bij K&G. Fijn hé om te zien hoe snel ze groeien!

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 12:23
knorretje

Laenja, hoe is het nu met je?? Nog steeds geen duivels? Heb je nog opnieuw getest??

Herfstmeisje, en met jou?

Evy en cowgirl, sterkte met jullie rug en bekken! Zo'n zwangerschap is toch best een aanslag op je lichaam.

Natascha, fijn dat het bloeden is gestopt. Ga je gelijk deze cyclus terug beginnen of wacht je nog een cyclus af?

Hier verder weinig nieuws. Wachtdagen he? Ik probeer maar heel veel afleiding te zoeken, maar denk dat volgend weekend best veel spanning zal voelen...

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 12:32
autumn

Online Status Bekijk profiel
hei iedereen,

zalig weertje he... heb er kunnen van genieten dit weekend, zaterdag eens naar het Leen geweest, en Oda wat laten rijden op haar driewielertje, was zalig om te zien, en zondag na het peuterzwemmen, lekker eten bij mijn ouders en een lange wandeling in de buurt van mijn ouders, puur genieten! straks gaan we ook nog eens op pad, we moeten ervan profiteren nu we kunnen, en voor het weer gaat regenen...

natascha, goed dat je er al terug kan voor gaan he!

ai evy en els, alweer die rug... probeer jullie niet al te veel te overdoen he!

laenja en herfstmeisje, weten jullie al meer?

knorretje, ook veel succes he!

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 13:16

Knorretje, volgens onze vroedvrouw mogen we er gelijk weer voor gaan. Mijn lichaam zou pas een zwangerschap toelaten als het er zelf klaar voor is. Dus we hopen dat mijn moederhuisje snel een nieuwe bewoner wil

Knorretje jij kan echt beginnen aftellen nu! Spannend

Inderdaad zalig weer, maar hebben er niet zo van kunnen genieten als jullie. Wij hebben liggen verhuizen. Tante Kelly en nonkel Fré wonen eindelijk bij ons in. Echt leuk! We komen heeel goed overeen en maken veel plezier.
Tante Kelly heeft al petatjes en worteltjes klaar gezet voor vanavond, moet ze alleen nog maar opzetten. Super hé!

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 15:06
Whitespirit

Hallo allemaal,

vandaag was mijn rug redelijk, maar ben voor de zekerheid toch maar naar de kiné geweest. Beter nu ineens goed behandeld, dan dat ik verder in de zwangerschap nog meer last krijg...

@Natascha, de natuur zal wel weten wat ze wil zeker ... En ik duim alleszins al mee. Best wel handig extra inwoners .

@Autumm, ik denk dat ik straks Jaro ga halen bij de OM met de buggy .

@Knorretje,

@Evy, jij ook al last van je rug en bekken, en dan is zo'n rommelmarkt best wel vermoeiend. Hopelijk voel je je snel wat beter .

Groetjes Els
Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 20:33
Annick

Hihihi ben dus gisteren iets voor 20u al in slaap gevallen...was wel uitgeslapen deze morgend

Oei Evy en Els is het wat beter met de rug? Genoeg en op tijd en stond rusten hé dames!

Alé Natascha voor een brusje hé...En omai wat een leuke boel daar, chance dat jullie zo goed overeen komen, nu ja anders zouden ze ook niet komen inwonen zeker? En als het eten al klaar staat is altijd handig hé

Knorretje dat het snel weekend mag zijn hé!

We zijn nog eens op controle geweest, alles zag er oké uit, het is nog steeds een en weegt 880gr. Alles zit op schema...ik ben flink geweest en nog maar 3,7 kg bijgekomen. We moeten het wel zo volhouden hé. Bloeddruk stond 14/8, volgens de gyne nog oké omdat de onderdruk het belangrijkste is, maar bij Kato steeg het ook stilletjes aan, dus zal het toch wat in het oog houden zene. Binnen een maandje terug en tegen dan nog eens een bloedtest en suikertest laten doen. Dan ben ik al 30 weken volgende keer, tjonge het gaat nogal vooruit.
Ook wel een inwendig onderzoek gedaan omdat ik vandaag precies wat harde buikachtige dingen had...maar het gaat er nog niet uitvallen zei hij, chance hé

Nu nog wat zetelhangen en sebiet beddeke in sé

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 09:39

Annick leuk om te horen dat jullie beebje het zo goed doet daarbinnen En de mama ook al zo flink!!! Houden zo hé, laat die dikke buiken maar snel terug verdwijnen!
Het gaat inderdaad snel hé, bijna 30 weken. Dan die leuke, lekkere suikertest

Cowgirltje en Evy hopelijk gaan die rugklachten snel beteren!

Hier is het rustig afwachten op mijn eisprong!
Ondertussen kunnen we de potjestraining van Emily verder zetten, daar is nog wat hulp bij nodig. Haar pipi gaat prima maar de kaka gaat nog dagelijks in haar broekje. We hebben al een stickersysteem en een cadeautje op de kast staan maar het wil maar niet lukken.
Nu begin ik wel zenuwachtig te worden voor het school, want over 3 weken is het al zover. En ik wil ze niet naar school laten gaan als ze nog dagelijks in haar broekje doet!

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 14:47
sofie

Hey allen, hier alles nog steeds goed. Morgen mag ik ook naar Elke om bloed te laten trekken. Dan maar hopen dat m'n hcg voldoende gestegen is... Donderdagavond mag ik dan ook ineens naar de gyn. ik hoop dat er reeds een hartje te zien is, ik ben volgens m'n eigen berekeningen net 6 weken...
Vandaag werd op het werk reeds gevraagd om onze vakantielijst voor 2009 in orde te brengen. Best wel spannend... ik heb er voor alle veiligheid 2 opgemaakt. 1 voor als alles goed gaat, laten we daar op hopen, met een hele zomer zwangerschapsverlof, en eentje met wat minder verlof voor moest er nog iets mislopen... Ook moet ik reeds liggen nadenken wat ik moet doen na mijn ouderschapsverlof van Wietse. Ik neem dat namelijk op in een 4/5de regime, maar dat loopt ten einde midden februari. Als ik nu contractueel zou wijzigen kan ik voor de volgende keer dit regime niet meer aanvragen. Dat gaat enkel bij een voltijds contract, maar terug voltijds gaan werken, zie ik ook niet echt zitten... Twijfels en alles dus goed uitpluizen.

Natascha, potjes training. Ook Arno had het moeilijker om kaka op potje te doen. Ze hebben me toen vertelt dat kinderen dit beangstigend vinden. Het lijkt alsof ze iets van zichzelf verliezen, er is echt iets tastsbaars in dat potje natuurlijk... Niet te veel aandacht aan besteden, dat komt vanzelf in orde. 2 Weken nadat hij zindelijk was voor urine deed hij voor het eerst kaka op zijn potje, nadien heeft hij nooit nog een accidentje gehad.

Groetjes,
Sofie
Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 20:57
ABke

Sofie: als het een kleine periode is om te overbruggen eventueel die maanden gewoon 1 dag per week onbetaald verlof nemen?

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 08:01

Ik wilde net hetzelfde zeggen Abke Heb dat nu ook! Ik had nog een dikke week verlof staan, heb die dagen nu zo gepland dat ik elke vrijdag thuis ben tot begin december.
Ik ben ook terug fulltime aan't werken sinds september om eveneens mijn ouderschapsverlof te kunnen opnemen (4/5)

Sofie fijn dat je naar Elke gaat vanavond, de uitslag van het bloed zal wel goed zijn! En donderdagavond mogen jullie zelfs jullie mini-garnaaltje voor de eerste keer live kan bewonderen
Ik zou zeggen, doe de groetjes aan Elke en zeg maar dat alles prima gaat met mij

Emily is nu al zindelijk sinds eind augustus maar haar kaka wil maar niet lukken! Ach we zien wel, het zal wel komen.

[Laatst gewijzigd door Natascha - 15/10/2008 @ 08:02] - Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 09:46
Whitespirit

Hallo allemaal,

zal ook nog eens ff komen piepen.

Was gisteren serieus misselijk, met in de namiddag overgeven bij . En dan 's avonds nog wat diarree, mijn echtgenoot had het maandag en ik dus gisteren. Nu is het al wel wat beter, al voel ik me nog altijd wat misselijk. Ik hoop alleen dat Jaro het niet krijgt, want voor zo'n kleintjes is dat toch nog erger. Ach ja, afwachten dus.

Morgen eindelijk naar de gyne .

@Natascha, lastig die potjestraining. Zou willen tips geven ome helpen, maar ben zo ver nog niet hé .

@Sofie, spannend... Hou je ons op de hoogte?

@ABke, hoe is het nu met jou en de ?

Groetjes Els
Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 12:05
sofie

Hey hey,

Ik kom net van bij Elke. Super gemoedelijk daar. Ik was nog nooit op de praktijk geweest. Ze heeft opnieuw bloed getrokken en laat me vandaag nog iets weten. Morgen mogen we dan idd naar de gyn. We zijn erg nieuwsgierig!

Gisteren mijn werkgever ingelicht naar aanleiding van de vakantieregeling. Hij vroeg me alles op mail te zetten en dan zou hij bekijken wat mogelijk is. We dachten idd aan een periode iedere woensdag onbetaald verlof te nemen. Dit zou zijn van midden februari (dan is ouderschapsverlof afgelopen) tot midden mei (dan zou ik in moederschapsrust gaan). Als dit niet mogelijk is dan denk ik dat ik tijdelijk terug voltijds ga werken. Dat is financiëel toch beter voor de bevallingsrust en nadien... Praktisch zou dit geen probleem mogen zijn aangezien mijn vriend dit schooljaar ook toevallig iedere woensdag thuis zijn. Om Arno van school te halen moeten we dus geen andere oplossingen gaan zoeken. Maar ik hoop toch op die dagen onbetaald verlof...
Ik laat nog iets weten van mijn bloeduitslag als ik iets meer weet!

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 12:08
sofie

oeps, waar is mijn banner nu naar toe...? Even een cheque-berichtje

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 12:52
herfstmeisje

Oei ! hier is ondertussen al heel erg veel gezegd !
Ik ben (nog) niet zwanger ... nog steeds geen regels gehad, maar die eisprong was geen eisprong. Ben namelijk gisteren op controle geweest bij de gyn en dan zou hij er bij de echo toch wel iets van gezegd hebben :p

Ik heb echt een hekel aan die lange, onregelmatige cyclussen !!

Sorry dat ik niet op iedereen antwoord, maar het is nogal veel....

xxxxx

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 12:57
knorretje

Herfstmeisje even een voor jou! Echt heel vervelend die uitzichtloze lange cyclus...

Inderdaad weer lekker veel gekletst hier! Wel gezellig!

Verder hier weinig nieuws. Vandaag m'n notitie inleveren voor m'n opleiding en dan hard aan het leren! 't Is nog maar 3 weken tot het examen...

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 15:08
autumn

annick, da's goed nieuws he

herfstmeisje, hier ook een voor je, het moet idd lastig zijn om zo'n lange, onregelmatige cyclus te hebben.

sofie, en els, alletwee veel succes bij de gynecoloog morgen! els, wat lastig dat maag en darmen niet goed meewillen! en ik duim dat jaro het ook niet krijgt

met de zindelijkheid van oda gaat het goed, ze gaat regelmatig pipi doen op het potje en is dan ook supertrots maar zindelijk is ze nog niet, en een paar keer kaka op het potje. ze plast ook nog elke dag in de pamper hoor, een stapje per keer, we hebben nog tot april volgend jaar, dan gaat ze naar school, en ik hoop dat het tegen dan toch al lukt. ik ga het ook niet forceren.

straks mag ze weeral naar de dokter, ik weet niet wat ik ervan moet denken, ze heeft al meer dan een week rond de 38°, geen echte koorts, en ontstoken oogjes gehad, een loopneus, en vanmorgen dan weer massa's geelgroen snot uit de neus en een zware hoest, en ze heeft al zoveel medicijnen genomen (en neemt er nog) en aan de aerosol gezeten. dat gaat nu al sinds eind augustus zo...

nog veel succes he allemaal! en

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 16:28
Evy

hey dames

sorry dat het weer eventjes geleden is...

Annick fijn dat alles goed is met

die potjestraining toch he dames, houd mijn hart al vast tegen dat het Torben zijn beurt is

Sofie en Els veel plezier bij de gyne... ik mag volgende woensdag en dan weten we mss het geslacht...

ik daarstraks bij de dokter geweest en momenteel al thuis tot einde volgende week... met mijn bekken.. niet leuk ze... maar ja ni aan te doen eh

Grtz
Evy

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 18:02
sofie

Elke belde me daarnet op met het bloedresultaat. Alles goed, 12.??? de rest ben ik vergeten. Ze was tevreden over het resultaat en ze verwacht een mooi echootje morgen...
Babysit is geregeld. Dan kunnen we nadien nog iets gaan eten of drinken... Ik kijk er al naar uit!

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >