Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/10/2008 @ 14:47 sofie | Hey allen, hier alles nog steeds goed. Morgen mag ik ook naar Elke om bloed te laten trekken. Dan maar hopen dat m'n hcg voldoende gestegen is... Donderdagavond mag ik dan ook ineens naar de gyn. ik hoop dat er reeds een hartje te zien is, ik ben volgens m'n eigen berekeningen net 6 weken... Vandaag werd op het werk reeds gevraagd om onze vakantielijst voor 2009 in orde te brengen. Best wel spannend... ik heb er voor alle veiligheid 2 opgemaakt. 1 voor als alles goed gaat, laten we daar op hopen, met een hele zomer zwangerschapsverlof, en eentje met wat minder verlof voor moest er nog iets mislopen... Ook moet ik reeds liggen nadenken wat ik moet doen na mijn ouderschapsverlof van Wietse. Ik neem dat namelijk op in een 4/5de regime, maar dat loopt ten einde midden februari. Als ik nu contractueel zou wijzigen kan ik voor de volgende keer dit regime niet meer aanvragen. Dat gaat enkel bij een voltijds contract, maar terug voltijds gaan werken, zie ik ook niet echt zitten... Twijfels en alles dus goed uitpluizen. Natascha, potjes training. Ook Arno had het moeilijker om kaka op potje te doen. Ze hebben me toen vertelt dat kinderen dit beangstigend vinden. Het lijkt alsof ze iets van zichzelf verliezen, er is echt iets tastsbaars in dat potje natuurlijk... Niet te veel aandacht aan besteden, dat komt vanzelf in orde. 2 Weken nadat hij zindelijk was voor urine deed hij voor het eerst kaka op zijn potje, nadien heeft hij nooit nog een accidentje gehad. Groetjes, Sofie |
| 14/10/2008 @ 20:57 ABke ![]() | Sofie: als het een kleine periode is om te overbruggen eventueel die maanden gewoon 1 dag per week onbetaald verlof nemen? |
| 15/10/2008 @ 12:08 sofie ![]() | oeps, waar is mijn banner nu naar toe...? Even een cheque-berichtje |
< vorige pagina | volgende pagina >

Starten 2de kindje zomer 2008!!!
. Maar we zijn dan wel zaterdag gaan wandelen in den Averegten. We wilden iets gaan drinken in de taverne, maar die bleken ze juist aan het verbouwen te zijn. Dus geen rust tijdens de wandeling (2 uur...) en ik dus tegen het einde terug last van mijn rug
. En kan me best voorstellen dat je dan pompaf bent.
.

wilde me eigenlijk ziek melden deze ochtend, maar morgen een hele belangrijke dag op het werk... er zijn plannen voor reorganisaties en morgen is het denkdag dus kan ik niet missen, en mijn dokter kennende schrijft me toch een volle week min thuis.... ik ga straks maar even naar kine bellen of ik morgenavond al mag komen ipv volgende week... 

.
.
en weegt 880gr. Alles zit op schema...ik ben flink geweest en nog maar 3,7 kg bijgekomen. We moeten het wel zo volhouden hé. Bloeddruk stond 14/8, volgens de gyne nog oké omdat de onderdruk het belangrijkste is, maar bij Kato steeg het ook stilletjes aan, dus zal het toch wat in het oog houden zene. Binnen een maandje terug en tegen dan nog eens een bloedtest en suikertest
laten doen. Dan ben ik al 30 weken volgende keer, tjonge het gaat nogal vooruit.
?
niet leuk ze... maar ja ni aan te doen eh