< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » December gaan we ervoor, wie kletst mee

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
December gaan we ervoor, wie kletst mee
13/10/2008 @ 14:25
Elly

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Denk dat we eerst eens gaan luisteren naar dat voorbereidend gesprek en daarna een beslissing nemen. Ons kans om spontaan zwanger te worden is 0%. Want ik had nu na drie weken al terug een cyste zitten van 3cm. Dus ik geen natuurlijke cyclussen meer hebben anders wordt het altijd maar erger.

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 12:55
Hilde

Online Status Bekijk profiel
Dag Elly, je hebt gelijk. Veel sterkte.

Margrethk: hoe gaat het met jou? Is het kleintje nog niet ongeduldig?
Ik duim voor een goede bevalling!

Tessa: hoe gaat het met jou?

groetjes
Hilde
Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 15:29
Elly

Hilde: Blijkbaar is Margreth bevallen. Zie foto's op haar profiel en banner.

Margreth: Een grote proficiat!!!

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 18:23

hey meiden ik ben inderdaad bevallen! het is allemaal erg snel gegaan bevallingsverhaal staat op mn profiel! ik ben nog steeds aan het bijkomen ik heb erg last van naweeen maar ik kom snel weer even kijken hoe het met jullie gaat! liefs

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 09:04
Hilde

Margreth, Danny en Keano,

een hele dikke proficiat met de kleine Nick!!!
Het ziet er een echt schatje uit!!

Hilde
Link naar deze reactie
27/10/2008 @ 08:23
Elly

Hilde: Hoe gaat het nu met jou?

Link naar deze reactie
27/10/2008 @ 11:59

hoi meiden hoe gaat het met jullie?
ik ben niet vaak meer op de comp heb het erg druk met 2 kleintjes maar alles gaat goed met allebei! nick is al lekker flink aan het groeien liefs

Link naar deze reactie
28/10/2008 @ 13:34
Hilde

Dag Margrethk: geniet maar volop van je 2 kleintjes!

Elly: hier alles goed. We hebben besloten om er enkele maanden niet aan te denken (heel moeilijk!), maar we hebben de tijd nodig.
Dan kunnen we eens rustig kijken waar we staan. Dan zullen we zien hoe het verder gaat. Of we IVF zullen proberen of niet.
Hoe gaat het met jou? Ik zie op je banner staan: 'kunstmatige menopauze'. Moet je daarvoor hormonen nemen of zo? Betekent dit dat je geen cyclus meer hebt?

Tessa: hoe gaat het met jou?

groetjes
Hilde
Link naar deze reactie
29/10/2008 @ 12:25
Elly

Hilde: Ik heb een spuit gehad. Ben de naam vergeten waardoor ik 3 maanden geen cyclussen meer heb om alles uit te drogen. De cyste die er terug zat enzo en daarna moeten we waarschijnlijk aan IVF beginnen. De 16e december hebben we een voorbereidend gesprek hierover. Dus wij proberen ook om er even niet aan te denken.

Link naar deze reactie
29/10/2008 @ 15:41

hey meiden,
wat moet dit een moeilijke tijd zijn voor jullie allebei,
allebei heel veel succes en hoop dat het voor jullie allebei toch nog mag gaan lukken! liefs

Link naar deze reactie
30/10/2008 @ 10:49
Elly

Margreth: Wat een mooie foto's op je profiel.

Link naar deze reactie
31/10/2008 @ 16:26

dank je wel elly

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 08:52

hoe gaat het met jullie??
liefs

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 09:29
Hilde

Hallo,

hier alles rustig. Op 15/12 hebben we een afspraak met de gyn om over IVF te praten. Ik heb er al heel veel over nagedacht, maar het is echt niet makkelijk. Voorlopig wachten we af tot het gesprek.

Op het werk heb ik het slecht nieuws gekregen, dat er geen plaats meer is om mij voltijds te werk te stellen (wegens de slechte economische tijd). Ze willen me wel nog halftijds houden.
Ik zoek dus ander werk, want halftijds werken (zonder kinderen) is niet echt mijn bedoeling.
Ik heb het gevoel dat heel mijn leven verandert (kinderen, geen kinderen, werk, ...)

hoe gaat het met jou? en met de kleine Nick?

vele groetjes
Hilde
Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 11:44

ik hoop dat jullie na het gesprek een goede beslissing kunnen maken ivf is natuurlijk een heel lastig proces vooral emotioneel maar er worden ook wel vele kindjes door geboren! wie weet mag het voor jullie ook wel helpen, maar dat is natuurlijk een beslissing voor jullie jullie moeten er wel beide 100% achter staan anders trek je het misschien wel niet. Doe wat jullie gevoel jullie aangeeft en waar jullie je goed bij voelen.
Dat is wel minder parttime werken als je gewoon fulltime wil blijven werken hopelijk vind je er een leuke baan voor terug!
met nick gaat het best goed hij is wat verkouden maar het is ook nietecht lekker weer natuurlijk hij is al flink gegroeid in 5weken tijd 3,5cm en een dikke kilo aangekomen
met mij gaat het ook wel goed beetje drukke weken achter de rug 3mannetjes om te verzorgen (mijn vriend heeft nou voor de 2e keer trombose gehad) dus dat was heel erg schrikken heeft een week bijna niet kunnen lopen zit nu aan hele zware bloedverdunners en moet zichzelf elke dag prikken en hopen dat de bloedprop verdwijnt
maar hij voelt zich al beter en zijn bloedwaardes worden ook beter dus ik denk dat dat wel goed komt
liefs

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 11:14
Elly

Margreth: Succes met je drie mannetjes. Hopelijk wordt je man vlug beter.

Hilde: Succes op je IVF gesprek. Naar welk fertiliteitscentrum ga je?

Ikzelf mag de 16e december op gesprek voor IVF. We hebben samen besloten om maximum 6 pogingen te doen. Hopelijk worden we dan ook vroeger zwanger!

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 14:58

elly ik ga voor je meid hopelijk mag het helpen bij jullie

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 09:00
Hilde

Margrethk: dat klinkt serieus. hopelijk wordt je ventje snel beter.
ik duim alleszins!

Elly, voor jou duim ik ook, dat het vlug mag lukken.
voorlopig ga ik nog niet naar een fertiliteitscentrum. 15/12 zullen we eerst eens met de gyn spreken over alle details en dan zullen we beslissen of we er voor gaan of niet. Maar de vorige keer sprak hij van het centrum in Brugge...

groetjes
Hilde
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]