Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/10/2008 @ 13:15 Daan ![]() | ha Poekie, pfff gelukkig dat alles goed blijkt te zijn is wel even schrikken zeg!!!! Het is hier rustig zeg......... liefs Daantje |
| 13/10/2008 @ 14:23 Poekie ![]() | ja van ons oudje mag je zoveel niet verwachten hoor. tegen dat we met ons looprekje aan onze pc zijn en we ons dan herinneren hoe we dat ding moeten opgestarten.... |
| 14/10/2008 @ 13:30 Poekie ![]() | Ann: ik vind het zo'n koddige foto van 't kleintje, met haar armpjes zo in de lucht. Net of ze zo teken doet: ik geef me over ![]() |
| 14/10/2008 @ 20:21 nele | Ach kijk daar, zelfs onze cynische Poekie smelt bij het zien van een schattige baby ... er is nog hoopvoor vomiertje ![]() ![]() grapjeu! hoe doet vomiertje het tegenwoordig? ik ben een beetje Ik ging net bij mijn gyn mijn dossier ophalen om mee te nemen naar het UZ. mijn gyn werkt in een groepspraktijk met nog 2 andere gyns. Vorig jaar was ik door omstandigheden eens bij een andere terechtgekomen,en die was toen zo lomp geweest dat ik was beginnen huilen. Die was mij de vrouwelijke cyclus aan t uitleggen alsof ik 5 was ofzo!! Heeft die troela in mijn dossier geschreven "zeer emotioneel, psych aangeraden, wil niet" !!!! d'uh!!!! en dat noemt zichzelf "fertiliteitsarts" ze had mij dat idd aangeraden maar ik had toen gezegd "nee, ik praat wel met mijn man hoor!" ik hoop dat de docs in het UZ beter zijn ![]() |
| 15/10/2008 @ 09:51 nele | hallo, ja ik heb gisteren mijn dossier nog eens grondig bekeken (ik heb er trouwens nog 25€ administratieve kosten voor moeten betalen! onnozelaars, om die papierkes samen in een enveloppe te steken) bij het onderzoek van mijn man zijn zaad stond er "geringe beweeglijkheid" Toen ik om die uitslag ging had ze dat gezegd maar dat het nog binnen de grenzen van "normaal" was. Tja, ik ben daarna toch nog eens zwanger geraakt dus t zal wel ok zijn zeker. Nog een weekje, toch wel spannend, ik heb die dag verlof genomen, lijkt mij het beste. Alles goed met alle zwangeren en bijna-zwangeren hier? Thrallgi, hoe is het met de vingertjes? |
| 16/10/2008 @ 12:16 Daan ![]() | En Dais, zie je op tegen je verjaardag?, hoe oud wordt je dan???? Ik heb het niet gevierd dit jaar, niet groot in ieder geval en voel me echt 30 ipv 31 nu hahaliefs Daantje |
| 16/10/2008 @ 15:18 thrallgi ![]() | Tuurlijk liselore, ik spannend |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie ook uit 1977

da's nu iets wat ik wel wou houden.

Ik ging net bij mijn gyn mijn dossier ophalen om mee te nemen naar het UZ. mijn gyn werkt in een groepspraktijk met nog 2 andere gyns. Vorig jaar was ik door omstandigheden eens bij een andere terechtgekomen,en die was toen zo lomp geweest dat ik was beginnen huilen. Die was mij de vrouwelijke cyclus aan t uitleggen alsof ik 5 was ofzo!!
en dat noemt zichzelf "fertiliteitsarts" ze had mij dat idd aangeraden maar ik had toen gezegd "nee, ik praat wel met mijn man hoor!" 
ben gister naar de dietiste geweest en ben gewoon 2.5 kg aangekomen. Daar zit ik toch niet op te wachten. Ik ben al zolang bezig, en was 40 kg kwijt, nu dus niet meer maar 37,5. En dat allemaal door de Clomid en de Pregnyl.

spannend