Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/09/2008 @ 15:32 mieke ![]() | Alles ok hier? Ik laat morgen bloed trekken na twee mooie streepjes... groetjes |
| 31/10/2008 @ 09:38 | Hoi, Ik heb een vraagje. Zijn er mama's van wie de kindjes naar een om in Keerbergen gaan? Wat zijn jullie ervaringen bij een bepaalde om (slecht of goed)? Alvast bedankt! |
| 31/10/2008 @ 11:41 Petra ![]() | Tara, sorry ik kan je niet verder helpen, mijn dochters gaan naar een kribbe. Lindeke en Mieke jullie heb ik reeds geupdate op ons andere topic |
| 03/11/2008 @ 08:34 mieke ![]() | Lindeke?? En? Nog niet doorgezet?? Ben benieuwd hoor. Tja, over om kan ik weinig advies geven, ik ben zelf om dus ik kan niet vergelijken... groetjes |
| 06/11/2008 @ 17:56 mieke ![]() | Wat zie ik hier!! Proficiat Lindeke met je kleine spruit! Alles goed gegaan?? Geniet ervan. groetjes |
| 01/12/2008 @ 12:19 Lindeke ![]() | Hey Mieke, Wat zie ik daar...een leuke zwangerschapsbanner bij!!! Dikke proficiat hoor.. ![]() Greetz, Lindeke,Anouk en Karen ![]() |
| 01/12/2008 @ 13:08 mieke ![]() | Dank je wel lindeke, tis inderdaad zover!! We zijn allebei dolenthousiast ![]() ![]() Hoe gaat het daar met je twee kapoentjes? groetjes |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

mama's Tremelo, Keerbergen, Haacht...

niet doorkomen. Voor de rest alles ok, Lucas is een braaf kind dat slaapt van 8 tot 8, zaaaaalig!

en ?
spijtig, maar door dus naar volgende ronde! Ach, nu kunnen we nog wat "oefenen" hè!!

Ze helpt een beetje TE graag mee als ik met Karen bezig ben,ze is veel te onstuimig!!